|
|
CobusIII
|
|
|
Toch vond ik Wieffer wel slordig. Hij heeft in ieder geval niet laten zien dat hij solide basisklant is van Oranje. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 11 september 2023 - 12:27 schreef CobusIII het volgende:Toch vond ik Wieffer wel slordig. Hij heeft in ieder geval niet laten zien dat hij solide basisklant is van Oranje. Dit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Frenky liet de eerste helft helemaal niks zien van het tandem Wieffer en Frenky . Dan word er geschreven wie past er bij Frenky ? Nou op basis van wat ik gezien had de eerste helft zeg ik wie past er naast Wieffer. Maar Frenky is heilig omdat Barcelona 50 miljoen teveel heeft betaald voor Frenky zeker. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar misschien draaf ik door ,er was gisteren maar 1 speler heilig in dat oranje..Wieffer is zijn naam 😂 |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 11 september 2023 - 14:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Maar misschien draaf ik door ,er was gisteren maar 1 speler heilig in dat oranje..Wieffer is zijn naam 😂 Nee hoor, 3 kwart van het elftal heeft het oneindige krediet wat gebaseerd is op gebakken lucht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oranje O19 1-0 Milambo 2-0 Slory |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Raar commentaar Wiefer was gewisseld voor zijn trage handelingen Volgens mij omdat hij een gele kaart had....of ziet Piet het verkeerd , en Heinrich Driessen het goed |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De vraag is, willen we 15 miljoen meer vangen voor een international die geblesseerd terugkomt of niet? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 11 september 2023 - 18:25 schreef Gerard_FR het volgende:De vraag is, willen we 15 miljoen meer vangen voor een international die geblesseerd terugkomt of niet? Ja |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maar vier gaan ze in de voetballerij ook niet enthousiast over worden. De Fransen hebben ons al vierkant uitgelachen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die op hun beurt weer verliezen van de moffen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zeg dat, Rudy ff een Rijkaardje gedaan in de kleedkamer of zo. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Half elftal aan geblesseerden, maar blijf de agenda maar lekker volproppen... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kut interlands. Hopen dat die van ons een beetje heel blijven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hebben ze in Mexico ook nog wat te doen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik hoorde ergens dat Santi zondag al meteen vertrokken is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Santi en Ueda komen brak terug. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fijn dit en als het maar bij brak blijft dan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kut interlands. En in november weer. Het is gewoon veel te veel en ik heb het idee dat echt niemand die interlands nog interesseert of boeit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kijk nog liever snooker op Eurosport! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik vond interlands vroeger altijd wel leuk, maar tegenwoordig baal ik vooral dat Feyenoord niet speelt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met bepaalde spelers zie je buitengewoon mooi voetbal, maar dat matte gebrei van Oranje is niet te doen. Mis de hele spirit als groep te willen winnen en altijd maar weer terug vallen op die spelers die het keer op keer laten leggen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Scheelt Trauner al in de lappenmand, hoop dat het een pijntje is wat snel verholpen is met zijn knie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geertruida en Hartman basis. Als ze maar heel blijven.
De Roon en Weghorst echt onbegrijpelijk en treurig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Precies ook mijn gevoel : hopen dat we ze heel terugkrijgen. Prestaties van het elftal heb ik weinig vertrouwen in hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Stadion lijkt nu ook lege plekken te hebben, maar dit zijn wél oranje shirts en geen stoeltjes 😉 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Letterlijk iedere wedstrijd hebben we een nieuwe tragedie voor een minuut stilte. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel mooie test voor de mannen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Simons sjokt waardoor Hartman twee man moet dekken..
Geert ook niet goed daar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geert echt slecht bij de goal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Maar goede leerschool |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Net als Atleti, ze laten je meedoen en hoppa er ligt er zo weer 1 in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Simons doet verdedigend niks |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Room is echt een houthakker |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Blij dat Veerman toen niet gelukt is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bij Simons lag ook de oorsprong van de 0-1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 oktober 2023 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja verdedigend heb je er gewoon 1 minder |
|
|
|