|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wieffer stuk. Hopelijk niks ergs..
Snel wisselen a.u.b. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou alle Feyenoorders zijn van het veld. Hopelijk niks ernstigs met Mats en we kunnen weer door. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
2e kanon ook in stelling bij de Grieken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker Hartman wisselen haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zonder Feyenoorders is t niet bepaald beter |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Toch nog een pingel. Wie gaat 'm nu verprutsen ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
VAR gaat nog effe interessant doen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Heeft voetbal niets gebracht |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit gaat weer helemaal nergens over hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wat was de VAR hier nou aan het doen joh? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je zou de penalty daar met een zonnebril op moeten nemen, gewoon voor de gein π |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geen beste penalty trouwens. Gewoon blind geschoten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die blijft tot morgenochtend voetballen π |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, zit nog iets van de bal bij. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Godver deze punten waren lelijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een treurnis dit Oranje. Niet om aan te gluren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet te doen inderdaad |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Verzachtende omstandigheden wegens de vele geblesseerden, maar was idd niet best. En wat is Geert ruk in het oranje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 16 oktober 2023 - 22:48 schreef MightyAce het volgende:Verzachtende omstandigheden wegens de vele geblesseerden, maar was idd niet best. En wat is Geert ruk in het oranje. 5-3-2 is voor hem precies tussen in wat ie normaal speelt Gewoon een ruk opstelling |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Misschien niet lekker op z'n plek, maar ik zag fouten die weinig met positie te maken hebben... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Zag het ook voorbij komen, vreemde combinatie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vreemde wereld maar altijd al zo geweest Gerard |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: quote:I know itβs not been a great start to the season for Ajax but Jesus is that not taking things a bit far.β¦β¦..
π€
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 oktober 2023 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dacht gisteravond kijk eens even. Vrouwtje zelfs zo coulant, kijk maar uit joh. Nou zij ik met nog een kwartiertje te gaan, laten we snel Netflix opzetten. Wat een klote wedstrijd zeg, zo veel controle en maar niet scoren. Die scheids en VAR, Weghorst, wat een ergernis. Die Grieken, compleet antivoetbal. Zo is er geen ruk aan! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee, maar t was wel kut |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat zijn wij met Slot dan verwend. Ons speltype had wel gezorgde voor gevaar....maar die spitsen Man man Wout Weghorst, of domme voetballer Brobby ..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die laatste is wel een ruwe diamant |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Een Tank.....ik zie het ( nog ) niet Hij mist nog veel ....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 oktober 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Luts overtuigt niet in Oranje. Doet mij een beetje denk hoe hij speelde bij Feijenoord 2 seizoenen terug. Speelt zonder enige overtuiging. Daarnaast zie ik hem niet als RB.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 oktober 2023 door CobusIII -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geert speelt naar behoren, zie alleen geen chemie met Dumfries. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Oogt wat onwennig inderdaad, terwijl hij deze rol vanwege zijn veelzijdigheid prima aan zou moeten kunnen. Komt vanzelf normaal gesproken. Bij Feyenoord had het ook wat tijd nodig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vond de opmerking bij voetbalpraat wel de waarheid Nederland zit niet meer bij de top 8 van Europa. Ze missen een echte spits, kan weer jaren duren voordat er weer een goed elftal staat |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 - 20:11 schreef piet de paler het volgende:Vond de opmerking bij voetbalpraat wel de waarheid Nederland zit niet meer bij de top 8 van Europa. Ze missen een echte spits, kan weer jaren duren voordat er weer een goed elftal staat Ik ben wel wat optimistischer. Met Reijnders, Hartman, Wieffer en vander Ven hebben we weer aanwas. Frenkie, Dumfries en Gakpo ook prima. van Dijk en Ake achterin ook niet slecht. Alleen heeft Koeman vaak een laffe tactiek, te halfslachtig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
van Dijk is vergane glorie. Die maakt best wel wat fouten bij Liverpool de laatste 1,5 jaar.
Laatste eindtoernooi en doorselecteren denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 oktober 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hato. Lachen gieren brullen bij Oranje. Belachelijke keus.
Die jongen heeft potentie maar nu totaal niet goed genoeg nog |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 november 2023 - 13:21 schreef MMM het volgende:Hato. Lachen gieren brullen bij Oranje. Belachelijke keus. Die jongen heeft potentie maar nu totaal niet goed genoeg nog Moest ff checken en idd. toch weer proberen een neus door de strot te duwen bij Oranje -.- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce