|
|
van geil
|
|
|
Ik vind t echt heel goed. Veel kwaliteit zeg, zoveel kansen tegen n betonploeg. vind alleen de Cv's niet goed. En bij Koeman zie ik nooit n goed plan, en bezetting.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 september 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De bondscoach van het Nederlands elftal verklapte voor aanvang van de Nations League-wedstrijd tegen Bosniƫ-Herzegovina alvast dat dinsdag Brian Brobbey in de basis zal gaan beginnen.
Hou op hoor pffff |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De Ligt , wat is dit joh. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De Ligt kan er echt helemaal niks meer van, al jaren niet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tegen Bosniƫ dat in een jaar tijd alleen van Liechtenstein won |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Dijk , de Ligt, en Koeman weg. En je hebt n prima team. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die had hegworst puur aan Q te danken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een keer een goede verslaggever zou ook weleens fijn zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De uitslag vertaalt niet het voetbal vind ik. Het was echt 50 minuten zeer hoog niveau. De twee cv's was n probleem, en in mijn ogen Koeman. Zirkzee en Reijnders waren echt goed. De derde zal ik hier niet noemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 september 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De derde was?
Mag hopen dat je geen Weghorst bedoeld want die heeft alleen een simpele rebound gescoord en verder 0 aandeel gehad |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2024 - 08:55 schreef MMM het volgende:De derde was? Mag hopen dat je geen Weghorst bedoeld want die heeft alleen een simpele rebound gescoord en verder 0 aandeel gehad Die gravenneus. Zirkzee wissel vond ik zeer onnodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Schrok al ;)
Gravenberch leeft op dankzij Arne.
Zirkzee erg goed inderdaad. Jammer dat hij dinsdag dan niet speelt |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Nooit gekund ook. Zwaar overschatte speler...020 hype |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
1ste helft verfrissend nl elftal, veel dreiging Beide Timbers top
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tegen Duitsland krijgen ze een afstraffing |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jong Oranje weer veel beter dan de tegenstander. 2-0 na 20 minuten. Basisplaats weer voor Milambo, Zechiel op de bank. Maar goed, zo word je niet echt getest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2024 - 20:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Jong Oranje weer veel beter dan de tegenstander. 2-0 na 20 minuten. Basisplaats weer voor Milambo, Zechiel op de bank. Maar goed, zo word je niet echt getest. Georgie sterk toch? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet het eerste kwart. Toen was Oranje veel beter. Daarna meer gelijk op of Georgiƫ zelfs wat beter. Maar goed, heb de wedstrijd in de rust afgezet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2024 - 21:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Niet het eerste kwart. Toen was Oranje veel beter. Daarna meer gelijk op of Georgiƫ zelfs wat beter. Maar goed, heb de wedstrijd in de rust afgezet. Ik doelde op de ranglijst |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: In de poule staan die tweede ja. Dus wat dat betreft de sterkste tegenstander. Hebben ook alleen van NL verloren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
3-1 was ook de eindstand. Jong Oranje naar het EK. Zechiƫl maakte nog zijn debuut vlak voor tijd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat die Duitsers oranje straks weer met de beentjes terug op de grond gaan zetten. Als BosniĆ« er effe 2 intrapt, dat kunnen die moffen beter š |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Prima aanval inderdaad. Stond niet helemaal lekker bij Duitsland. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Duitsland heeft echt een hele matige ploeg. Kimmich, Havertz, Musiala en Wirtz zijn goede spelers en dan houd het op. Musiala en Wirtz zijn top top uiteraard.
Als je de namen van NL en Duitsland gaat vergelijken heeft NL misschien zelfs de betere ploeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Ligt en Dumfries zijn de zwakke schakels |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tjonge jonge had al 3-0 moeten zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
95 miljoen voor Anthony, 50 miljoen voor de Ligt. Wat die Ten Hag allemaal uitvreet bij Man U is gewoon een klucht |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wat een trap van Gravenberch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is de Vrij geblesseerd ofzo? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We spelen met 11 man nu Depay is opgerot. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Is er iig helemaal niet bij dus ik vermoed van wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Thx die de Ligt is toch wel de zwakste schakel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zaterdag ook al uitdrukkelijk. Tegen een ploeg van het kaliber Bosniƫ.. Ik zeg net al voor deze gast is een maand geleden 50 miljoen afgetikt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 september 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Duitsers harken de gele kaarten wel binnen zeg |
|
|
|