BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - maandag 11 november 2024 - 13:48   quote  deeplink  
Penkie doet dat goed, lekker doen of je een blessure hebt opgelopen en werken aan je herstel thuis. Geloof je toch zelf niet, de toneelspeler.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 november 2024 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2024 - 10:17 schreef MMM het volgende:
Vanaf 2026 nog maar twee interlandperiodes in het najaar. September-oktober worden samengevoegd. Die periode is dan extra lang, met vier interlands voor de meeste landen. Twee weekenden geen clubvoetbal.

Bizar. Stop toch eens met die kansloze interlands, zoals oefenpotjes en Nationa League. Kwalificatie voor een eindtoernooi en de eindtoernooien moet je over houden.
Wel een verbetering met het huidige systeem denk ik. Heb het ook al eens geopperd, maar dit scheelt wel een aantal vluchten en jetlags. Ook een onderbreking minder, al duurt deze onderbreking dan wel een week langer. Maar onder aan de streep ben je de spelers als club misschien wel iets korter kwijt?

En het is ook wat logischer vanuit het perspectief van de bondscoaches, omdat je de spelers dat een keer langer bij je hebt. In plaats van dat dat alleen gebeurd bij een eindtoernooi.

Lijkt me een goede stap, maar het helpt natuurlijk niet om het aantal wedstrijden omlaag te brengen. Dat blijft gelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic

0.0831179