|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Toch Read die (met mazzel) het verschil maakt. Die is sowieso duidelijk verder in zijn ontwikkeling dan de (meeste) andere spelers op het veld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2025 - 21:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Toch Read die (met mazzel) het verschil maakt. Die is sowieso duidelijk verder in zijn ontwikkeling dan de (meeste) andere spelers op het veld. Was mazzel maar je zag hem kijken om een voorzet te geven . Het leek erop dat die keeper daar ook op reageerde. En ik weet niet of hij die bal niet lekker raakte of dat het de bedoeling was haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die verslagever is echt een sukkel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou, Europees kampioen. Knap resultaat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hoe komt die gek bij een penalty joh. Speelt de balπ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Unieke gebeurtenis, Voor het eerst in de historie. Prima gedaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Steijn buiten de selectie voor vanavond samen met Teun Koopmeiners.
Altijd maar een beetje sneu om er 25 mee te nemen terwijl je er maar 23 in de wedstrijdselectie mag hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sneu, maar blijft voorlopig wel heel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2025 - 09:54 schreef MMM het volgende:Steijn buiten de selectie voor vanavond samen met Teun Koopmeiners. Altijd maar een beetje sneu om er 25 mee te nemen terwijl je er maar 23 in de wedstrijdselectie mag hebben. Denk dat het hem alleen maar meer motiveert. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Topscorer eredivisie , en bankzitters uit buitenlandse competitie??????? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind het geen Nederlands elftal speler overigens.
Maar ging me meer om de gang van zaken haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je hem in zijn kracht inzet wel. Ik denk volgend jaar weg bij Feyenoord voor veul β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬ |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2025 - 15:10 schreef piet de paler het volgende:Als je hem in zijn kracht inzet wel. Ik denk volgend jaar weg bij Feyenoord voor veul β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬ Hij is nog niet goed genoeg om een nationaal elftal omheen te bouwen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2025 - 15:10 schreef piet de paler het volgende:Als je hem in zijn kracht inzet wel. Ik denk volgend jaar weg bij Feyenoord voor veul β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬β¬ En waarom denk je dat? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Steijn moet het eerst bij een topclub laten zien. Hij blij dat ie bij Feyenoord speelt. |
|
|
|
|
Fonzie
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Gewoon een gevoel Zit gewoon een goede kop op, laat zich niet piepelen. En is nog niet zo oud |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
NL speelt goed hoor. Nu terecht op voorsprong. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Poolse keeper al wat sterke reddingen gehad. Ik moest gelijk aan Dudek denken. Dat was een echte topper, een van de beste die ik in de Kuip gezien heb. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2025 - 21:24 schreef tomson het volgende:[..] Poolse keeper al wat sterke reddingen gehad. Ik moest gelijk aan Dudek denken. Dat was een echte topper, een van de beste die ik in de Kuip gezien heb. Ja wat een keeper was dat he |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Niet voor niks daarna Liverpool en Real. Die gast keepte soms potjes daar werden tegenstanders gewoon moedeloos van hahaha.. Gewoon onaantastbaar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik zie die Polen nog wel een goaltje maken zo. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Koeman heeft het veel te lang op z'n beloop gelaten. Sowieso vreemd dat Depay En Simons zo lang mogen prutsen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Koeman is stenen tijdperk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
1-2 in blessuretijd zou het feest compleet maken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vreselijke voorhoede. Ben je lekker mee als je Gakpo heet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Scheids trapt vol in de Poolse fratsen haha |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: "Professioneel"
Nederland heeft veel middelmatige voetballers en een middelmatige coach! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zoveel goede spelers, dan is dit echt een slechte prestatie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou, nu de topper tegen Litouwen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoeveel keer ik al de naam Depay gehoort heb. En dat hij topscorer kan worden, ben er nu al moe van |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 07 september 2025 - 18:04 schreef piet de paler het volgende:Hoeveel keer ik al de naam Depay gehoort heb. En dat hij topscorer kan worden, ben er nu al moe van Nou piet het is gebeurd. Nu nog effe een weekje doorbijten dan zijn ze er wel over uitgepraat |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Leuk voor hem, toch behoorlijk productief geweest, ook qua assists. Ondanks dat het qua spel zeker niet altijd mee valt.
Maar goed, dit record zal tzt nog wel verder aangescherpt worden door hemzelf en daarna door anderen. Zeker als je kijkt wat in andere grotere voetballanden de topscorer gemaakt heeft. En het aantal interlands dat gespeeld wordt. De Nederlandse topaanvallers van weleer hadden er waarschijnlijk in de huidige tijd een stuk meer gemaakt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als ze zo door gaan wordt het misschien wel weer 1-1 |
|
|
|