BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - zondag 16 juni 2013 - 08:13   quote  deeplink  
Mooi zo kunnen ze zich weer concentreren op Feyenoord, hopelijk is de blessure van de Vrij niet te erg dit zou een belemmering in de voorbereiding zijn.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 juni 2013 - 08:20   quote  deeplink  
Op die leeftijd maak je fouten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juni 2013 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 08:20 schreef Stylzz het volgende:
Op die leeftijd maak je fouten.
Met elke leeftijd,anders eindigen alle wedstrijden met 0 - 0 ,en zelfs dat is fout.
tomson
 tomson - zondag 16 juni 2013 - 10:41   quote  deeplink  
Filosoof
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juni 2013 - 10:45   quote  deeplink  
hahaha
van geil
 van geil - zondag 16 juni 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 03:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Allebei hebben ze 1 beslissende fout gemaakt, klopt. Maar voor de rest deden ze het redelijk tot goed.

En 1 op 3 is het dan hea! ;) Tegen Jong-Spanje speelden ze niet.
scherp!
van geil
 van geil - zondag 16 juni 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 10:41 schreef tomson het volgende:
Filosoof
ja?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 juni 2013 - 16:43   quote  deeplink  
Martins Indi in 'team van het toernooi' van het jeugd-EK

Geschreven op 2013-06-20 om 15:46:29 | Bekeken: 2877 | Reacties: 27 | Foto: VI-Images |

Het Europees Kampioenschap voor spelers onder de 21 jaar is definitief afgelopen. Jong Spanje wist in het slotstuk af te rekenen met de leeftijdsgenoten van Italië (2-4, red.). Jong Oranje werd één ronde daarvoor al door de verliezend finalist uitgeschakeld. De aanwezige pers koos vandaag haar sterrenteam van het toernooi en twee Nederlanders behoren tot de beste elf: Bruno Martins Indi en Georginio Wijnaldum.

In de halve finales van het jeugd-EK streden Spanje, Noorwegen, Italië en Nederland om een plek in de finale. Het team van het toernooi bestaat dan ook volledig uit spelers uit die landen. Noorwegen is vertegenwoordigd met haar keeper, Nederland dus met Martins Indi en Wijnaldum. Spanje is vanzelfsprekend hofleverancier met zes talenten.

Het elftal: Nyland; Donati, Martins Indi, Martinez, Moreno; Alcantara, Illarramendi, Isco; Wijnaldum, Insigne en Morata.

http://www.fr12.nl/nieuws/22676-martins-indi-in---team-van-het-toernooi---van-het-jeugdek.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2013 door T-FeYeN00rD --
kuipje
 kuipje - donderdag 20 juni 2013 - 20:59   quote  deeplink  
gelukkig zit die kwal van een strootman er niet tussen..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 juni 2013 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 20:59 schreef kuipje het volgende:
gelukkig zit die kwal van een strootman er niet tussen..
O jawel hoor..
A6JlnnxCEAA_wli.jpg:large
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 21 juni 2013 - 10:34   quote  deeplink  
Ga nou alsjeblieft geen kleedkamerbeelden van PSV posten. Daar heb ik echt geen behoefte aan.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 juli 2013 - 17:35   quote  deeplink  
Internationals terug op Varkenoord

20130701_janmaat_vk_scaled_7.jpg

Daryl Janmaat, Ruben Schaken en Miquel Nelom zijn maandag teruggekeerd bij Feyenoord. De drie hebben een week extra vakantie achter de rug, omdat zij in juni nog in actie kwamen in de oefeninterlands van het Nederlands elftal tegen achtereenvolgens Indonesië en China. Ook de jeugdinternationals Anass Achahbar, Terence Kongolo, Lucas Woudenberg en Sven van Beek keerden terug op Varkenoord. De vier kwalificeerden zich vorige maand met Oranje onder 19 voor het aanstaande EK.

De internationals keerden maandag met een goed gevoel terug bij Feyenoord. Ik ben blij dat het seizoen weer gaat beginnen, zei Nelom, die tijdens de oefentrip van het Nederlands elftal in Azië debuteerde in Oranje. Dat was een heel mooie ervaring. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik zou mogen debuteren, maar kijk met een positief gevoel op die wedstrijden terug.

20130701_tr_sleeg_rh.jpg

Nelom richt zich desondanks vanaf deze week weer volledig op Feyenoord. Er komt een belangrijk jaar aan voor mij, waarin ik graag zoveel mogelijk speelminuten wil maken. Tijdens de voorbereiding wil ik laten zien dat ik helemaal fit ben en mijn mannetje sta. Door de interlands met Oranje heb ik iets korter vakantie gehad, maar ik ben goed uitgerust en klaar om weer van start te gaan.

Ook Schaken begint positief gestemd aan het nieuwe seizoen bij Feyenoord. Ik voel me goed en fit, vertelde de aanvaller. We hebben vorige maand een leuke trip gehad met het Nederlands elftal. Het was een mooie ervaring en ik heb toch weer twee interlands erbij. Het gevolg is dat ik een korte vakantie heb gehad, maar dat vind ik niet erg. Nu ik eenmaal terug ben in De Kuip kan het seizoen voor mij niet snel genoeg beginnen, ik heb er echt zin in.

De Feyenoord-selectie wordt volgende week maandag gecompleteerd door Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi, Jordy Clasie, Tony Vilhena en Harmeet Singh. De vijf namen vorige maand deel aan het EK onder 21 in Israël.
Bron:Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 juli 2013 - 11:43   quote  deeplink  
Vier Feyenoorders naar EK met Oranje onder 19

600x400-ll-1357401.jpg

Anass Achahbar, Terence Kongolo, Lucas Woudenberg en Sven van Beek zullen eind deze maand met het Nederlands elftal voor spelers onder negentien jaar deelnemen aan het EK in Litouwen. De vier Feyenoorders zijn door KNVB coach Wim van Zwam opgenomen in de definitieve selectie van het nationale jeugdteam. Het Europese toernooi wordt van zaterdag 20 juli tot en met donderdag 1 augustus gespeeld in Litouwen.

Voor Oranje begint het toernooi op zaterdag 20 juli met een wedstrijd tegen gastland Litouwen. Portugal (duel op dinsdag 23 juli) en Spanje (duel op vrijdag 26 juli) zijn de overige twee tegenstanders in de poulefase. De halve finales worden gespeeld op maandag 29 juli, terwijl de finale van het toernooi op donderdag 1 augustus staat gepland.

De selectie van Oranje verzamelt op zondag 14 juli in Hoenderloo, om vervolgens woensdag 17 juli naar Litouwen te vertrekken. Een dag voor vertrek speelt de ploeg in Nederland nog een oefenwedstrijd tegen eerstedivisionist De Graafschap.
Bron:Feyenoord.nl
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2013 - 20:59   quote  deeplink  
Indi en de vrij starten centraal in de basis.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:07   quote  deeplink  
@LeoOldenburger: Heftige botsing training #oranje. Ambulance is gebeld. Kuyt en De Guzman liggen. http://twitter.com/LeoOldenburger/status/367360666383826944/photo/1
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 21:07 schreef Stylzz het volgende:
@LeoOldenburger: Heftige botsing training #oranje. Ambulance is gebeld. Kuyt en De Guzman liggen. http://twitter.com/LeoOldenburger/status/367360666383826944/photo/1
De Guzman per brancard van het veld

de_guzman_oranje1.jpg

Auteur: Klaas Jan van der Veen Gepubliceerd:13 augustus 2013 om 21:18Categorie:Nieuws

Jonathan de Guzman en Dirk Kuyt zijn dinsdagavond hard in botsing gekomen tijdens de laatste training voor de oefeninterland van het Nederlands elftal tegen Portugal. Ze bleven even roerloos op het speelveld liggen. De Guzman was zelfs even bewustloos.

De botsing zorgde even voor paniek bij de coaches en spelers van Oranje. Ze schreeuwden om een ambulance. Aanvoerder Robin van Persie sprintte naar de dug-out voor een verbandkoffer. De Guzman kwam snel weer bij kennis op het speelveld.

Hij werd met een brancard van het veld gedragen en is inmiddels naar een nabijgelegen ziekenhuis vervoerd. Rond zijn hoofd was veel verband gewikkeld. Kuyt liep uiteindelijk op eigen kracht met een gehavend voorhoofd van het veld. Hij werd in de kleedkamer behandeld aan een wond bij zijn linkeroogkas

De Guzman zou woensdag als basisspeler aan de oefeninterland tegen Portugal in Faro beginnen. De kans lijkt klein dat hij in actie kan komen. Marco van Ginkel of Georginio Wijnaldum zal hem vervangen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2013 door infamous psv --
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 13 augustus 2013 - 23:02   quote  deeplink  
Heeft hersenschudding hoorde ik net
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 augustus 2013 - 12:20   quote  deeplink  
BRskqspCAAAsY9v.jpg
tomson
 tomson - donderdag 15 augustus 2013 - 12:24   quote  deeplink  
O ?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 augustus 2013 - 14:24   quote  deeplink  
AUW..
Wim2
 Wim2 - donderdag 15 augustus 2013 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 23:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

O jawel hoor..
[ afbeelding ]
wtf..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 15 augustus 2013 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 12:20 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt op Dirk Kuijt....
JanM
 JanM - vrijdag 16 augustus 2013 - 11:40   quote  deeplink  
Noemden ze de botsing bij Swansea trouwens een onbesuisde actie van Kuijt ???

Hebben ze die beelden niet gezien dan? Was gewoon een ongelukkige botsing, veroorzaakt door achterlijke trainingsvorm van Van Gaal. Beetje met z'n allen door elkaar rennen met meerdere ballen. Dan kun je m.i. wachten op een dergelijke botsing ...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 augustus 2013 - 12:36   quote  deeplink  
Dat was een geintje, schijnt.
JanM
 JanM - vrijdag 16 augustus 2013 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 12:36 schreef Stylzz het volgende:
Dat was een geintje, schijnt.
Heb ik gemist dan: bij deze alsnog whahahahahahahahahahaha

Laat onverlet dat ik het opmerkelijk vind dat Van Gaal dergelijke oefeningen laat uitvoeren, of ben ik nou gek?
moa
 moa - vrijdag 16 augustus 2013 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 12:20 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke win voor ons, iig geen Kuyt meer naar de Kuip.
JanM
 JanM - vrijdag 16 augustus 2013 - 15:29   quote  deeplink  
Van Gaal heeft inmiddels geantwoord ;-)

RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 augustus 2013 - 14:03   quote  deeplink  
Vijf Feyenoorders in voorlopige selectie Oranje

600x400-marpor.JPG

Bondscoach Louis van Geel heeft vijf Feyenoorders opgenomen in zijn 22-koppige voorlopige selectie voor de komende twee WK-kwalificatieduels tegen Estland en Andorra. Joris Mathijsen, Stefan de Vrij, Jordy Clasie, Bruno Martins Indi en Ruben Schaken behoren tot het voorlopige keurkorps van de oefenmeester. De interlands staan voor 6 en 10 september op het programma.

De voorlopige selectie luidt als volgt:
Daley Blind (Ajaks), Jeffrey Bruma (PSV), Jordy Clasie (Feyenoord), Marco van Ginkel (Chelsea), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Jeremain Lens (Dynamo Kiev), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Robin van Persie (Manchester United), Karim Rekik (PSV), Ricardo van Rhijn (Ajaks), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (PSV), Ruben Schaken (Feyenoord), Rafael van der Vaart (HSV), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Kenneth Vermeer (Ajaks), Ron Vlaar (Aston Villa), Michel Vorm (Swansea City), Stefan de Vrij (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (PSV) en Ricky van Wolfswinkel (Norwich City).
Bron:FR12

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 augustus 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 augustus 2013 - 14:05   quote  deeplink  
En toch weer hofleverancier..
JanM
 JanM - woensdag 21 augustus 2013 - 14:25   quote  deeplink  
Bijna alleen spelers van (/met een) Feyenoord (verleden)!
NickyTee
 NickyTee - woensdag 21 augustus 2013 - 17:06   quote  deeplink  
Daley Blind (Ajaks), Jeffrey Bruma (Feyenoord Jeugd), Jordy Clasie (Feyenoord), Marco van Ginkel (Chelsea), Dirk Kuyt (Feyenoord icoon), Jeremain Lens (Dynamo Kiev), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Robin van Persie (Feyenoord Jeugd), Karim Rekik (Feyenoord Jeugd), Ricardo van Rhijn (Ajaks), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (PSV), Ruben Schaken (Feyenoord), Rafael van der Vaart (HSV), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Kenneth Vermeer (Ajaks), Ron Vlaar (Aston Villa), Michel Vorm (Swansea City), Stefan de Vrij (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (Feyenoord Jeugd) en Ricky van Wolfswinkel (Norwich City).
JanM
 JanM - donderdag 22 augustus 2013 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 17:06 schreef NickyTee het volgende:
Daley Blind (Ajaks), Jeffrey Bruma (Feyenoord Jeugd), Jordy Clasie (Feyenoord), Marco van Ginkel (Chelsea), Dirk Kuyt (Feyenoord icoon), Jeremain Lens (Dynamo Kiev), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Robin van Persie (Feyenoord Jeugd), Karim Rekik (Feyenoord Jeugd), Ricardo van Rhijn (Ajaks), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (PSV), Ruben Schaken (Feyenoord), Rafael van der Vaart (HSV), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Kenneth Vermeer (Ajaks), Ron Vlaar (Aston Villa), Michel Vorm (Swansea City), Stefan de Vrij (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (Feyenoord Jeugd) en Ricky van Wolfswinkel (Norwich City).
Kleine aanpassing:

Daley Blind (binnenkort Nelom (Feyenoord)), Jeffrey Bruma (Feyenoord Jeugd), Jordy Clasie (Feyenoord), Marco van Ginkel (Chelsea maar had liever voor Feyenoord gespeeld), Dirk Kuyt (Feyenoord icoon), Jeremain Lens (Dynamo Kiev maar had liever voor Feyenoord gespeeld), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Robin van Persie (Feyenoord Jeugd), Karim Rekik (Feyenoord Jeugd), Ricardo van Rhijn (binnenkort gewoon weer Janmaat (Feyenoord)), Arjen Robben (Bayern München maar had liever voor Feyenoord gespeeld), Stijn Schaars (PSV maar had liever voor Feyenoord gespeeld), Ruben Schaken (Feyenoord), Rafael van der Vaart (binnenkort Vilhena (Feyenoord)), Paul Verhaegh (FC Augsburg maar had liever voor Feyenoord gespeeld), Kenneth Vermeer (binnenkort Mulder (Feyenoord)), Ron Vlaar (Aston Villa maar groot geworden bij Feyenoord), Michel Vorm (Swansea City maar had liever voor Feyenoord gespeeld), Stefan de Vrij (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (Feyenoord Jeugd) en Ricky van Wolfswinkel (Norwich City maar had liever voor Feyenoord gespeeld).
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 augustus 2013 - 19:16   quote  deeplink  
VIER JEUGDSPELERS VAN FEYENOORD BIJ SELECTIE ORANJE ONDER 19

9e27179cff70158db9a9d81f9a07f10f_660_300_crop.jpg

Wessel Dammers, Rick Karsdorp, Rodney Lopes Cabral en Jeff Hardeveld zijn door KNVB coach Wim van Zwam geselecteerd voor het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar. Het viertal, dat dit seizoen uitkomt in Feyenoord A1, maakt deel uit van de selectie voor de oefeninterlands tegen de leeftijdgenoten van Duitsland en Italië.[/b_]

Het elftal van Van Zwam neemt het op vrijdag 6 september in Groesbeek op tegen Duitsland, terwijl het duel met de Italianen op dinsdag 10 september in Alphen a/d Rijn wordt gespeeld. Beide wedstrijden beginnen om 18.30 uur.
Bron:FA
MMM
 MMM - zaterdag 31 augustus 2013 - 11:15   quote  deeplink  
Haha die Schaken bij het Nederlands Elftal
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 31 augustus 2013 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 11:15 schreef MMM het volgende:
Haha die Schaken bij het Nederlands Elftal
Tsja, wie is er eigenlijk beter...?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 augustus 2013 - 23:31   quote  deeplink  
Ik..
tomson
 tomson - zaterdag 31 augustus 2013 - 23:33   quote  deeplink  
Dan sturen we jou maar ipv schaken. Wie ziet het verschil ?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 augustus 2013 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 23:33 schreef tomson het volgende:
Dan sturen we jou maar ipv schaken. Wie ziet het verschil ?
Gaat niet gebeuren, ik ben namelijk geen fan van Louis..
tomson
 tomson - zaterdag 31 augustus 2013 - 23:35   quote  deeplink  
Verassend :p
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 augustus 2013 - 23:36   quote  deeplink  
img63122223.jpeg
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 31 augustus 2013 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 23:31 schreef RenatoBos het volgende:
Ik..
IK ben de bondscoach!
IK kies Schaken!
Want IK weet wie er in vorm is!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 augustus 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 23:40 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

IK ben de bondscoach!
IK kies Schaken!
Want IK weet wie er in vorm is!
Jij bent nog geen bondscoach Ronald..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 31 augustus 2013 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 23:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jij bent nog geen bondscoach Ronald..
En IK slaap naast Truus!
En IK ben de beste van Rotterdam!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 augustus 2013 - 23:49   quote  deeplink  
Scheer je weg mafkaan..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 31 augustus 2013 - 23:52   quote  deeplink  
En IK scheer me weg!
En IK heb er verstand van!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 september 2013 - 00:16   quote  deeplink  
Ghehe..
van geil
 van geil - vrijdag 06 september 2013 - 19:16   quote  deeplink  
drie Feyenoorders geloof ik vanavond met Oranje,
hopelijk doen ze t goed
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 september 2013 - 20:39   quote  deeplink  
Heerlijk om te zien dat Janmaat zover naar voren speelt..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 september 2013 - 20:43   quote  deeplink  
Goeie bal van Daryl op Robin..
van geil
 van geil - vrijdag 06 september 2013 - 20:47   quote  deeplink  
jammer dat janmaat niet scoorde

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic









0.0195307