|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, als jij je mening als absolute waarheid gaat presenteren, dan heeft een discussie weinig zin.
De Vrij en Indi hebben hun beperkingen. Maar dat geldt evengoed voor alternatieven Bruma, Vlaar, Heitinga, Mathijsen en Rekik. Ze zijn of nog jong en onervaren of schieten talent te kort. Bruma is dit seizoen net zoals De Vrij en Indi al meerdere keren opzichtig in de fout gegaan. Heeft zich nog niet over een langere periode in zijn carriere bewezen. Chelsea bank, HSV bank. Nu net een paar wedstrijden bij PSV. Had een goede periode net bij HSV, maar dat was van korte duur.
Rekik laat voorlopig wel een goede indruk achter, maar is tegelijk ook de minst ervaren van het stel. Zijn ontwikkeling moeten we nog afwachten. Voorlopig is hij geblesseerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 september 2013 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2013 - 00:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, als jij je mening als absolute waarheid gaat presenteren, dan heeft een discussie weinig zin. De Vrij en Indi hebben hun beperkingen. Maar dat geldt evengoed voor alternatieven Bruma, Vlaar, Heitinga, Mathijsen en Rekik. Ze zijn of nog jong en onervaren of schieten talent te kort. Bruma is dit seizoen net zoals De Vrij en Indi al meerdere keren opzichtig in de fout gegaan. Heeft zich nog niet over een langere periode in zijn carriere bewezen. Chelsea bank, HSV bank. Nu net een paar wedstrijden bij PSV. Had een goede periode net bij HSV, maar dat was van korte duur. Rekik laat voorlopig wel een goede indruk achter, maar is tegelijk ook de minst ervaren van het stel. Zijn ontwikkeling moeten we nog afwachten. Voorlopig is hij geblesseerd. heitinga vele malen beter. |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
quote: Niet waar , gewoon andere mening. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vind ik niet. Vind al die spelers een beetje van hetzelfde niveau. Dan zou ik ook voor jongere spelers kiezen. Waarbij ik vooralsnog het meeste zie in De Vrij, Indi en Rekik. Al zijn zeker die eerste 2 niet in grootste vorm. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Wat wil je nou JOOD? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb ik het ook niet over, heb het over je babbels.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2013 - 00:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vind ik niet. Vind al die spelers een beetje van hetzelfde niveau. Dan zou ik ook voor jongere spelers kiezen. Waarbij ik vooralsnog het meeste zie in De Vrij, Indi en Rekik. Al zijn zeker die eerste 2 niet in grootste vorm. Dat je het wil uitleggen, aan z`n idioot! Siert je wel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien tegen beter weten in.. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wel eens van boerenverstand gehoord T.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wat knap.dat jij T zo goed kan doorgronden.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien moet ie maar es een praktijk als psychiater starten... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als je persé wil trollen, doe dan ook een beetje beter je best zou ik zeggen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2013 - 00:27 schreef Hollands glorie het volgende:[..] Bruma was sterk in de duels en een verbetering van De Vrij... Indy greep niet in bij de 2-1 ...... zonder EL Zullen de feyenoorders niet beter worden... verbetering. Welnee. T was even zwak, dat kan ook niet anders aangezien het hele elftal brandhout is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2013 - 00:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, als jij je mening als absolute waarheid gaat presenteren, dan heeft een discussie weinig zin. Rake opmerking. Meteen in de hoek zetten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2013 - 07:10 schreef Stylzz het volgende:[..] verbetering. Welnee. T was even zwak, dat kan ook niet anders aangezien het hele elftal brandhout is. Geen brandhout, wel ondermaats als inzet en kracht onder 100% is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Oranje ontsnapt aan blamage met de 2-2 schrijft het AD, nou volgens mij blijft het een blamage. Ook voor de Vrij en BMI een blamage en dat stoort me meer, waarom die neerwaartse spiraal bij die twee. Ik wil voor de rest geen woorden vuil maken aan die wedstrijd, wordt er een beetje moe van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind dat in Nederland te makkelijk naar de verdediging gewezen word, terwijl het begint bij het middenveld. Indi kon er op zich niet zo veel aan doen die 2-2 hoor. Ik vind dat vooral een fout van de keeper. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: laat hem die gewoon een keer bezoeken, is misschien al een goede start ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2013 - 08:45 schreef Stylzz het volgende:Ik vind dat in Nederland te makkelijk naar de verdediging gewezen word, terwijl het begint bij het middenveld. Indi kon er op zich niet zo veel aan doen die 2-2 hoor. Ik vind dat vooral een fout van de keeper. Hele elftal speelde ondermaats mr wel vreemd dt Indy niet meer die tank van het vorige seizoen blijkt te zijn.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2013 - 15:28 schreef infamous psv het volgende:[..] Hele elftal speelde ondermaats mr wel vreemd dt Indy niet meer die tank van het vorige seizoen blijkt te zijn.. Het hele elftal was niet best, verdediging heeft het niet makkelijk met dit middenveld, Sneijder en Schaars raakten ontzettend veel ballen kwijt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Schaken vervangt Robben in duel met Andorra'
Volgens De Telegraaf krijgt Ruben Schaken een basisplaats in het duel van Oranje tegen Andorra. De aanvaller van Feyenoord zou de vervanger moeten worden van de geschorste Arjen Robben. Bruno Martins Indi ontbreekt ook vanwege een schorsing. Het is nog onduidelijk hoe het centrum van de verdediging wordt ingevuld. Bron:Network.to |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nou,das n hele verbetering |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet leuk, T is een eikel..
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zit je me uit te lachen T?
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
GEILE HOU OP!!!!
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Erg veel van Gaal. Schele ogen gekregen. Bedankt weer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat heb ik nou bij jouw Henkert..
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een gore topic is dit geworden. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Met afstand de LELIJKSTE BONDSCOACH ALLER TIJDEN!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
haha,,ook eigenlijk wel de meest vermakelijke. n narcist die t voorbeeld denkt te geven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Herr HenkerT sofort abführen!!
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Schoolmeester met aanpak uit 1930. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zeg Bos! Kom jij eens bij ome Louis kijken?
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ikom eraan Lowie!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Genoeg van Gaal! Anders zie ik mij genoodzaakt de heer E. Wally uit te nodigen. |
|
|
|