|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Top secret. Nog erger dan 020. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Maar doe mij Wally maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Van Gaal kiest voor centrum met De Vrij en Vlaar'
Louis van Gaal nam het in de persconferentie voorafgaand aan het duel met Andorra op voor Stefan de Vrij. De bondscoach was het niet eens met de verregaande kritiek op de centrumverdediger. 'Die kritiek kwam van de media, niet van de bondscoach of mijn spelers', zei hij. 'Stefan stond namelijk aan het einde van een keten van fouten en voetbal is een teamsport.' Bron:FR12 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vilhena wint tweede kwalificatiewedstrijd met Jong Oranje
Jong Oranje heeft ook de tweede kwalificatiewedstrijd voor het EK in 2015 winnend afgesloten. Na de 4-0 overwinning op Schotland was de ploeg van Albert Stuivenberg maandag met 0-1 te sterk voor de leeftijdsgenoten uit Luxemburg. Marco van Ginkel werd de matchwinner in Dudelange door een strafschop te benutten.
Nederland begon met debutant Nathan Aké in de basis en kwam al na achttien minuten op voorsprong. De bezoekers kregen een goedkope penalty in Stade Jos Nosbaum en Van Ginkel benutte het buitenkansje: 0-1. Het was geen beste helft in het Groothertogdom. Het tempo lag laag en doordat Luxemburg een menselijke muur voor het doel had gemetseld, kwam Oranje er maar niet doorheen. Stuivenberg liet de tegenvallende Memphis Depay voor de tweede helft in de kleedkamer achter; hij werd vervangen door Lesley de Sa.
In de tweede helft maakte Oranje opnieuw geen grote indruk. In de stromende regen kwamen de gasten behoudens een kopbal van Van Ginkel, die net naast ging, nauwelijks tot kansen. In de slotfase leek Oranje wel te kunnen scoren, maar invaller Jürgen Locadia en Mike van der Hoorn liepen elkaar na een vrije trap in de weg. Luxemburg was te zwak om aanspraak te kunnen maken op een goal. Nederland speelt volgende maand tegen Georgië. Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Janmaat, De Vrij en Schaken staan in de basis. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Het niveau is hier echt nog meer gedaald!!! Een oranje-topic??????? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: We missen hier tegenwoordig de bezielende leiding van een echte moraalriddert. gelukkig ben je je er weer.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2013 - 20:08 schreef tomson het volgende:[..] We missen hier tegenwoordig de bezielende leiding van een echte moraalriddert. gelukkig ben je je er weer.. Het is hier dat ik ieder wil waarschuwen voor den slechten invloed die ftid op ieder mensch uitoefent. Houdt kinders binnen!
En ROT OP MET VAN GAAL FOTO'S. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2013 - 20:10 schreef FR-Henk het volgende:[..] Het is hier dat ik ieder wil waarschuwen voor den slechten invloed die ftid op ieder mensch uitoefent. Houdt kinders binnen! En ROT OP MET VAN GAAL FOTO'S. +1 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Sinds wanneer weet jij dat je een slechte invloed hebt? Hahahaha! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
het is niet slecht,maar heel slecht. alleen Janmaat en Vlaar voldoende. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Janmaat okee. Linkerkant is dood. Sneijder voegt niets toe. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pfff, ik snap die Van Gaal ook niet? Waarom Strootman èn Schaars opstellen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die kluivert schijnt allemaal plaatsjes uit het help ons topic in dat boekie te hebben? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als ik nu coach was,ging willems er af. schaars op de plek van willems.schneijder de plek van schaars.maher op de plek van schneider. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Geef hem niet ongelijk. Beter dan deze wedstrijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Snap ik ook niet,daarbij is die schaars net zo goed als onze Immers...of zelfs nog minder. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2013 - 21:22 schreef van geil het volgende:als ik nu coach was,ging willems er af. schaars op de plek van willems.schneijder de plek van schaars.maher op de plek van schneider. Stond op het punt hetzelfde te posten Geile! ;)
Eens dus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tegen Semi-profs ga je toch vol voor creativiteit inderdaad? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Immers erin? Voor wat gif he... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Van Gaal blijkbaar ook! ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
van Gaal doet t hetzelfde T |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wellicht kunnen we volgend seizoen nog assistent worden bij Van Gastel.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Pierre van Hooijdonk þ@pierrevh17 2m Sorry,maar ik zou als spits gek worden van Lens op links.De enige keer dat hij de bal goed voorgeeft is als hij hem verkeerd raakt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die zit er wel lekker in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: gouden wissel,nu zie je wel ruimtes komen op t middenveld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt, omdat Schaars niet met de bal gaat lopen (zoals Willems) en omdat Maher sneller denkt dan Schaars. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2013 - 21:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Pierre van Hooijdonk þ@pierrevh17 2m Sorry,maar ik zou als spits gek worden van Lens op links.De enige keer dat hij de bal goed voorgeeft is als hij hem verkeerd raakt. whahahahahahahaaaaaaaaaaa .. ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die schaars is niet goed bij zijn hoofd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2013 - 21:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Pierre van Hooijdonk þ@pierrevh17 2m Sorry,maar ik zou als spits gek worden van Lens op links.De enige keer dat hij de bal goed voorgeeft is als hij hem verkeerd raakt. Lol |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die van Persie zou zich toch meer met het selecteren moeten bemoeien |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2013 - 21:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Pierre van Hooijdonk þ@pierrevh17 2m Sorry,maar ik zou als spits gek worden van Lens op links.De enige keer dat hij de bal goed voorgeeft is als hij hem verkeerd raakt. d-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
8 wedstrijden 22 punten is gewoon heel knap. zie ik geen enkele eredivisieploeg doen. het is geen superelftal ,maar van Gaal zet t vaak goed neer.en grijpt vaak goed in. |
|
|
|