|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die vind ik het hele seizoen al tegen vallen. Daar zit ook al geen progressie in ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan kan je blijven dromen :-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermoedelijk 3 van ons in de basis. Clasie, BMI en Boëtius. Er zitten scouts op de tribune. Misschien maar goed dat Janmaat niet speelt.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Janmaat heeft zich al bewezen die vertrekt sowieso |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Janmaat mag wat mij betreft sowieso vertrekken, graag een back terug die wel kan verdedigen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan mogen de Vrij, Indi en Nelom ook weg. Graag verdedigers die kunnen verdedigen.
Janmaat is de beste daar achterin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 11:15 schreef MMM het volgende:Dan mogen de Vrij, Indi en Nelom ook weg. Graag verdedigers die kunnen verdedigen. Janmaat is de beste daar achterin. Die kunnen dat wel. Helaas niet tegen een overmacht door een falend middenveld. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
hehehe, wat ik bedoel is dat er idd meer body en stabiliteit op het middenveld moet komen, maar verdedigers die nog steeds aan de verkeerde kant meelopen of verdedigen, is niet de schuld van het middenveld. Communicatie tussen Mulder en bijv Mathijssen, dat zijn gewoon abctjes..tis ook een kwaliteits kwestie hoor |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 11:15 schreef MMM het volgende:Dan mogen de Vrij, Indi en Nelom ook weg. Graag verdedigers die kunnen verdedigen. Janmaat is de beste daar achterin. Van Beek vond ik verdedigend beter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Te weinig gespeeld vind ik.
Maar deed het zeker prima toen hij er stond. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat Nederland Billenkoek gaat krijgen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
t interesseert me geen zak. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van mij mag het. Slaap er geen minuut minder om. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, anders moet ik met mijn vrouw praten. |
|
|
|
|
willempie
|
|
|
Altijd leuk om te zien als jpb meedoet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien zijn ze toch allemaal wel niet zo goed...
De Feyenoorders Tonny Vilhena, Sven van Beek en Terence Kongolo hebben met Jong Oranje de oefeninterland tegen Jong Israël verloren. In het stadion van Telstar werd het 1-0.
Het drietal begon in de basis net als oud-Feyenoorder Nathan Aké. Schiedammer Luc Castaignos kopte al vroeg in de wedstrijd raak, maar zijn doelpunt werd afgekeurd. Zijn ploeggenoot bij FC Twente, Rotterdammer Kyle Ebecilio, viel na de rust in. Na een uur spelen maakte Kenneth Saief de enige treffer van het duel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
BMI greep nu net ff sterk in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En Boëtius zijn eerste was ook aardig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die fransen laten oranje een beetje ballen. Al gezien als ze 1x aanzetten was t gevaarlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
BMI speelt prima tot nu. speelt met flair in. bij ons altijd tikjes breed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Clasie's passjes komen ook aan, zal t dan toch met beweging te maken hebben? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zie die vd wiel net zijn man helemaal kwijt zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
die kabouter is vaak degene die aangespeeld word ..is m niet vaak kwijt tot nu ook niet met n man is z'n rug(schneider). dat scheelt aardig. dan durf je ook in te spelen denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 21:22 schreef van geil het volgende:die kabouter is vaak degene die aangespeeld word ..is m niet vaak kwijt tot nu ook niet met n man is z'n rug(schneider). dat scheelt aardig. dan durf je ook in te spelen denk ik alleen die doet er dan weer weinig goed mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die vd Wiel is echt matig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Snelheid van Boëtius kan je zo goed inzetten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij speelt onbevangen, leuk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je ziet t een goede pass op snelheid in de diepte en t levert een corner op door zijn snelheid. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze hele kans komt door t halfbakken ingrijpen van vd wiel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gaat door de handen van Cillisen heen... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Waardeloos verdedigd ook van Bruno MI |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
is Janmaat erbij? dan die er maar in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T gaat mis op t middenveld, dan ben je kwetsbaar. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ligt ook aan de trainer !! Wij hebben die angsthaas van een Ronald Koeman |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: vind ik niet. is wel n klasbak hoor die Benzema . weinig spelers die dat zo ineens kunnen. is wel n paar nivo's hoger he. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ligt meer aan de aanspeelbaarheid van je medespelers... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is ook zo! Vooral vd Wiel speelt maar matig zoals hier door anderen verkondigt ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Doe mij Mulder///HELD! dan maar ;-P |
|
|
|