|
|
tomson
|
|
|
quote: Hoe kun je dat weten vlak voor zijn debuut |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 21:36 schreef van geil het volgende:[..] vind ik niet. is wel n klasbak hoor die Benzema . weinig spelers die dat zo ineens kunnen. is wel n paar nivo's hoger he. Hij verdedigd teveel te ver van zijn man vind ik ... Is ook het manco bij Feyenoord . Alleen Kongolo zit er wel kort op bij Feyenoord. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Droom nu maar lekker ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Strootman eruit, dat is zonde. Dat is een speler die ik wel kan waarderen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wordt te weinig in het spel betrokken vind ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond de keeper hier toch niet vrijuit gaan, hoe hard t ook geweest mag zijn. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Slecht gekeept van Cillissen inderdaad nu ik de herhaling terug zie ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Helemaal weggespeeld. Niet te geloven hoeveel spelers hier in de fout gingen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hoppa 2-0 lekker debuut zo ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
tsja da's toch smullen zo'n aanval. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die vd wiel is weer helemaal zijn man kwijt. Vlaar stapt in als een blinde, Blind kan t niet belopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: vooral fouten van Nederland |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Weer zwak van vd Wiel !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 21:42 schreef Stylzz het volgende:Die vd wiel is weer helemaal zijn man kwijt. Vlaar stapt in als een blinde, Blind kan t niet belopen. Wordt van Gaal snel wijzer van ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als dat t doel is, maakt dit wel veel duidelijk ja. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wilde zichzelf graag laten zien. Fat is gelukt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik verwacht ook n ingreep. |
|
|
|
|
willempie
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vlaar matig. Indi, bij vlagen matig Blind, is geen linksback vd Wiel is geen voetballer Sneijder, doet weinig goeds met de ballen Clasie kan t verdedigend niet bolwerken Schaars, tja Boëtius komt er wel Van Persie oh hoi Promes dravertje
Frankrijk op elke positie beter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vind de gehele rechterflank bij ons zwaar onder de maat. verwacht daar verandering(en) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou, weinig aansluiting van t middenveld hoor bij de aanval |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
van Gaal ziet t echt als oefenen gezien deze wissel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik ben ook aan t oefenen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
haha, ik wil t niet weten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: biertje, chipje. Commentaar geven op internet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Een rasechte routinier. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
van persie zet geen stap teveel. wacht zeker op t laatste kwartier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind de meesten wat tam. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
wedstrijd nu een stuk minder interessant. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vlaar is voetballend echt zo zwak. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Niet om aan te zien idd. Ze hebben 0,0 in te brengen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zo dat zit er op. dat was n echt oefenpartijtje zal ik maar zeggen, met 4 debutanten. 'en geen enkele aanvallende intentie. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Was niet veel aan blijkbaar! Niet veel meer gezien 2de helft met mijn oogjes dicht. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Boëtius onzichtbaar. Clasie vrij matig. BMI vond ik wel een goede indruk maken. Een van de beteren bij Oranje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 23:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Boëtius onzichtbaar. Clasie vrij matig. BMI vond ik wel een goede indruk maken. Een van de beteren bij Oranje. Boetius kon er weinig aan doen, Clasie vond ik positioneel zeer slecht! en Bmi eens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 23:11 schreef van geil het volgende:[..] Boetius kon er weinig aan doen, Clasie vond ik positioneel zeer slecht! en Bmi eens. Boëtius kreeg weinig ballen inderdaad, maar haalde er desondanks niet het maximale uit. Geen onvoldoende hoor, voor een debuut, maar toch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dan zijn we t weer eens.;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T middenveld had geen niveau. Met Strootman erbij speelde Clasie nog wel aardig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 23:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Boëtius onzichtbaar. Clasie vrij matig. BMI vond ik wel een goede indruk maken. Een van de beteren bij Oranje. Indi was Benzema af en toe wel kwijt hoor. Verder eens.
Clasie 90 minuten trouwens, een wonder. Zoals Stylzz zei, met Strootman naast hem was het nog wel aardig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 maart 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 08:18 schreef MMM het volgende:[..] Indi was Benzema af en toe wel kwijt hoor. Verder eens. Clasie 90 minuten trouwens, een wonder. Zoals Stylzz zei, met Strootman naast hem was het nog wel aardig. Dan kan Clasie het zelf dus niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zegt misschien veel Henk..
Ben ook erg teleurgesteld in hem. Tijdens de winterstop had ik echt het idee dat hij de boel op sleeptouw zou nemen en de man zou worden op het middenveld. Nu twijfel ik of hij beter kan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niemand kan het zelf. Strootman was belangrijk. Samen met Clasie ging dat prima. Schaars en Sneijder heel slecht. Opvallenderwijs vond L'equipe Clasie en Sneijder het slechtst, maar die gaven vd Wiel het hoogste cijfer, koekoek... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Clasie heeft een vrij korte opleving gehad, maar maakt al veel langer niet het verschil meer. Ik vind 'm geschikt voor Feyenoord maar is niet de trekker, de leider die het middenveld nodig heeft. Ik zie hem ook niet slagen bij een grotere club. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, als het maar slaapverwekkend is. Dan komt het goed !! |
|
|
|