|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 - 21:50 schreef JanM het volgende:Opvallende namen die ontbreken? Van der Wiel, ? Gokje welke 23 het gaan worden: Doel: Jasper Cillessen (Ajaks), Tim Krul (Newcastle United), Michel Vorm (Swansea City) Jeroen Zoet (PSV), Verdediging: Patrick van Aanholt (Vitesse), Stekie Blind (Ajaks), Daryl Janmaat (Feyenoord), Terence Kongolo (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Karim Rekik (PSV), Joël Valtmaar (Ajaks), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Feyenoord) Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (Norwich City), Jonathan de Guzman (Swansea City), Nigel de Jong (AC Milan), Quincy Promes (FC Twente), Wesley Sneijder (Galatasaray), Tonny Vilhena (Feyenoord), Rafael van der Vaart (HSV), Georginio Wijnaldum (PSV) Aanval: Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Memphis Depay (PSV), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Jeremain Lens (Dinamo Kiev), Robin van Persie (Manchester United) Arjen Robben (Bayern München) Als jij denkt dat alle Feyenoorders mee gaan , dan spoor je niet ... Ik denk dat de volgende spelers gaan afvallen:
Jeroen Zoet, Stefan de Vrij Karim Rekik Georginio Wijnaldum Jean Paul Boëtius Leroy Fer Quincy Promes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 21:49 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als jij denkt dat alle Feyenoorders mee gaan , dan spoor je niet ... Ik denk dat de volgende spelers gaan afvallen: Jeroen Zoet, Stefan de Vrij Karim Rekik Stefan de Vrij Jean Paul Boëtius Leroy Fer Quincy Promes De Vrij 2 keer? Huh? Echt? Serieus? Meen je dat nou?! Hou eens op! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Huh? Echt? Wat een lul verhaal ?! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Doe me een lol hee. Moet dat nou, de dag gelijk weer beginnen met dat gezeik ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook al interesseert oranje me weinig, ben ik toch benieuwd naar de oefenwedstrijd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Logisch gevolg van het hoge Feyenoord gehalte denk ik. Toen het bijna volledig Ajax was in de selectie van Oranje kon het mj ook niet boeien. Dst os nu wel anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben ook benieuwd naar het systeem |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga ook zeker kijken, ben inderdaad benieuwd hoe onze jongens het gaan doen.. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
opstelling als ik van gaal een beetje ken zal wel zoiets worden:
---------------------------Cillessen
-----------Veltman----------Vlaar-----------BMI
Janmaat--------------------------------------------Blind\Kongolo (a.v.t)
-------------------De jong---------Fer\Blind (afhankelijk van tegenstander)
--------------------------Sneijder
---------------Robben-----------------van Persie
Wissels: Krul, Vorm, Verhaegh, de Vrij, van Aanholt, Kongolo\Fer (a.v.t), Clasie, de Guzman, van der Vaart, Depay, Huntelaar, Lens...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2014 door Voetbalgek -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Rekik, Vilhena, Boëtius en Promes zijn naar trainign Jong Oranje gestuurd en gaan niet mee naar Portugal, dus LIJKEN af te vallen ...
Dan nog een keeper (Zoet) en nog 2: Veltman / Fer / Wijnaldum / ??? |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
wijnaldum en kuyt denk ik van gaal gaat echt veltman niet weg sturen hoor zou ook erg raar zijn als je met 5 verdedigers gaat spelen en alles dubbel wilt bezetten |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2014 - 14:25 schreef Voetbalgek het volgende:wijnaldum en kuyt denk ik van gaal gaat echt veltman niet weg sturen hoor zou ook erg raar zijn als je met 5 verdedigers gaat spelen en alles dubbel wilt bezetten Hij ziet die Blinde als middenvelder dus de 8 overgebleven verdedigers neemt hij misschien wel allemaal mee. 4 afvallers + Zoet betekent dat er dan nog 2 af moeten vallen. Meest logisch zou zijn 6 middenvelders en 6 aanvallers, hetgeen zou betekenen dat er nog 2 middenvelders af moeten vallen:
Die Blinde, De Jong en Sneijder lijken onomstreden. Verdedigend valt dan Clasie, Fer of De Guzman af en aanvallend Wijnaldum of Van der Vaart. Ik hoop dan maar dat Van Gaal VdV wegstuurt en Clasie niet laat afvallen omdat Fer en De Guzman ook aanvallend ingezet zouden kunnen worden ...
Doel:
Jasper Cillessen (Ajaks), Tim Krul (Newcastle United), Michel Vorm (Swansea City)
Jeroen Zoet (PSV),
Verdediging:
Patrick van Aanholt (Vitesse), Stekie Blind (Ajaks), => MIDDENVELDER Daryl Janmaat (Feyenoord), Terence Kongolo (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord),
Karim Rekik (PSV), Joël Valtmaar (Ajaks), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Feyenoord)
Middenveld:
Jordy Clasie (Feyenoord)? Leroy Fer (Norwich City)? Jonathan de Guzman (Swansea City)? Nigel de Jong (AC Milan),
Quincy Promes (FC Twente), Wesley Sneijder (Galatasaray),
Tonny Vilhena (Feyenoord), Rafael van der Vaart (HSV)? Georginio Wijnaldum (PSV)?
Aanval:
Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Memphis Depay (PSV), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Jeremain Lens (Dinamo Kiev), Robin van Persie (Manchester United) Arjen Robben (Bayern München) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Van Gaal met vijf Feyenoorders in basis tegen Ecuador'
De basisopstelling van Nederland in de eerste oefenwedstrijd richting het WK, zaterdag tegen Ecuador, lijkt al vast te staan. Op basis van de training van donderdag in Hoenderloo én uitlatingen van bondscoach Louis van Gaal kan worden geconcludeerd welke elf spelers in de aRENa aan de aftrap verschijnen.
Van Gaal doet tegen Ecuador geen beroep op Tonny Vilhena, Karim Rekik, Jean-Paul Boëtius en Quincy Promes, de vier voegen zich tijdelijk bij Jong Oranje. En omdat Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Jeremain Lens, Nigel de Jong en Arjen Robben wegens clubverplichtingen nog ontbreken, bestaat de wedstrijdselectie uit slechts zeventien spelers, inclusief vier keepers. Van Gaal liet weten dat hij vrijwel alleen spelers in de basis gaat zetten die al anderhalve week met hem trainen, met één uitzondering: aanvoerder Robin van Persie.
Op basis van een trainingsvorm kan worden geconcludeerd dat Terence Kongolo links achterin staat tegen Ecuador, het middenveld wordt gevormd door Jordy Clasie, Steky Blind en Georginio Wijnaldum. Voorin speelt Memphis Depay naast Robin van Persie, de PSV'er is in die rol de vervanger van Arjen Robben. Met Jonathan de Guzman, Ron Vlaar, Patrick van Aanholt en Paul Verhaegh zitten slechts vier veldspelers op de bank.
Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal tegen Ecuador: Cillessen; Janmaat, De Vrij, Veltman, Martins Indi, Kongolo; Clasie, Blind, Wijnaldum; Depay en Van Persie. Bron:FCUpdate |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2014 - 21:18 schreef JanM het volgende:[..] Hij ziet die Blinde als middenvelder dus de 8 overgebleven verdedigers neemt hij misschien wel allemaal mee. 4 afvallers + Zoet betekent dat er dan nog 2 af moeten vallen. Meest logisch zou zijn 6 middenvelders en 6 aanvallers, hetgeen zou betekenen dat er nog 2 middenvelders af moeten vallen: Die Blinde, De Jong en Sneijder lijken onomstreden. Verdedigend valt dan Clasie, Fer of De Guzman af en aanvallend Wijnaldum of Van der Vaart. Ik hoop dan maar dat Van Gaal VdV wegstuurt en Clasie niet laat afvallen omdat Fer en De Guzman ook aanvallend ingezet zouden kunnen worden ... Doel: Jasper Cillessen (Ajaks), Tim Krul (Newcastle United), Michel Vorm (Swansea City) Jeroen Zoet (PSV), Verdediging: Patrick van Aanholt (Vitesse), Stekie Blind (Ajaks), => MIDDENVELDER Daryl Janmaat (Feyenoord), Terence Kongolo (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Karim Rekik (PSV), Joël Valtmaar (Ajaks), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Feyenoord) Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord)? Leroy Fer (Norwich City)? Jonathan de Guzman (Swansea City)? Nigel de Jong (AC Milan), Quincy Promes (FC Twente), Wesley Sneijder (Galatasaray), Tonny Vilhena (Feyenoord), Rafael van der Vaart (HSV)? Georginio Wijnaldum (PSV)? Aanval: Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Memphis Depay (PSV), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Jeremain Lens (Dinamo Kiev), Robin van Persie (Manchester United) Arjen Robben (Bayern München) Zoveel mogelijk Feyenoorders af laten vallen!! Des te eerder zijn ze beschikbaar voor Feyenoord ... Maar ik denk dat er 3 Feyenoorders gaan afvallen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 06:49 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zoveel mogelijk Feyenoorders af laten vallen!! Des te eerder zijn ze beschikbaar voor Feyenoord ... Maar ik denk dat er 3 Feyenoorders gaan afvallen de Vrij, Indi en Janmaat mogen wat mij betreft spelen, die willen weg of hebben nog een kort contract. De rest heb ik liever zo snel mogelijk terug. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 - 07:18 schreef Stylzz het volgende:[..] de Vrij, Indi en Janmaat mogen wat mij betreft spelen, die willen weg of hebben nog een kort contract. De rest heb ik liever zo snel mogelijk terug. En toch denk ik dat Clasie en zeker Kongolo erbij blijven. En Clasie wil/gaat sowieso niet weg en Kongolo denk ik ook niet. Mooie ervaring voor hun! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Drie Feyenoorders in definitieve selectie Jong Oranje
Jong Oranje-coach Albert Stuivenberg heeft zijn definitieve 23-koppige selectie voor de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Schotland en Luxemburg bekendgemaakt. Jong Oranje komt zondagavond weer bijeen voor de laatste voorbereidende dagen op de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Schotland, die woensdag in Paisley wordt gespeeld. Dinsdag 3 juni volgt in Maastricht de thuiswedstrijd tegen Luxemburg. De Nederlandse talenten zijn vol op koers voor een ticket voor het Europees kampioenschap dat volgend jaar in Tsjechië wordt gehouden. De ploeg van coach Albert Stuivenberg boekte in kwalificatiegroep 10 drie zeges op rij tegen Schotland, Luxemburg en Georgië, en speelde gelijk in Slowakije.
De selectie van Jong Oranje: Nathan Aké (Chelsea), Joost van Aken (sc Heerenveen), Bilal Basaçikoglu (sc Heerenveen), Sven van Beek (Feyenoord), Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Luc Castaignos (FC Twente), Chris David (Fulham), Stefano Cohen (Ajaks), Kyle Ebecilio (FC Twente), Marco van Ginkel (Chelsea), Warner Hahn (FC Dordrecht), Mickey Cohen (Ajaks), Hans Hateboer (FC Groningen), Mike Cohen (Ajaks), Ola John (Hamburger SV), Stefan van der Lei (FC Groningen), Adam Maher (PSV), Quincy Promes (FC Twente), Karim Rekik (PSV), Lesly Cohen (Ajaks), Tonny Trindade de Vilhena (Feyenoord), Mike te Wierik (sc Heracles), Hakim Ziyech (SC Heerenveen). Bron:KNVB |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaan er behoudens de Bluffer nog meer mensen naar Brazilie? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee nee, ik kijk vanuit Vlissingen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, ik ga mee met bluffert: word je slim van. Zouden er meer moeten doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij gaat alleen maar mee omdat je fantaseert om Doutzen haar kont te kunnen krabben.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Val niet veel te zien deze keer, dus blijf ik lekker thuis ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Overweeg het nog een keer joh, lekker een maandje er tussen uit.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 21:48 schreef RenatoBos het volgende:[..] Overweeg het nog een keer joh, lekker een maandje er tussen uit.. Nee, deze keer zeker niet !!! Ik heb het er niet voor over om naar een afgang te gaan kijken ter plaatste in Brazilië ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 21:50 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nee, deze keer zeker niet !!! Ik heb het er niet voor over om naar een afgang te gaan kijken ter plaatste in Brazilië ... Ach man, als jij daar een jurk aan trekt, kun je misschien nog wat geld verdienen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 21:30 schreef RenatoBos het volgende:Jij gaat alleen maar mee omdat je fantaseert om Doutzen haar kont te kunnen krabben.. Alles hangt van de bluffert af. Is een echte baas. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 22:05 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ach man, als jij daar een jurk aan trekt, kun je misschien nog wat geld verdienen.. Hahahahahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2014 - 22:05 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ach man, als jij daar een jurk aan trekt, kun je misschien nog wat geld verdienen.. Waarom zou ik hetzelfde als jij gaan doen? Veel plezier dan maar met je jurkje in Brazilië |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Aan vd Vaart zal 't niet liggen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Aan Mathijsen ook niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena en Boëtius vrij matig bij jong oranje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Jammer, wist niet dat ze moesten spelen.heb niets gezien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Schotland - Nederland staat 0-6 nog 6min.
Beide gewisseld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zoals Boëtius en Vilhena in Jong Oranje spelen zullen zij zeker niet geselecteerd worden? En Feyenoord moet gauw Ziyech vast gaan leggen ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2014 - 22:30 schreef lijdensweg het volgende:Zoals Boëtius en Vilhena in Jong Oranje spelen zullen zij zeker niet geselecteerd worden? En Feyenoord moet gauw Ziyech vast gaan leggen ... Zoals Vilhena speelde moet hij zich zorgen gaan maken over zijn toekomst. Ook hier liet hij 2x de man uit zijn rug komen en vergat hij meerdere malen mee te verdedigen. Boëtius was vooral in t meeverdedigen zwak. Aanvallend wel oke.
Ziyech valt in (voor Vilhena) en scoort meteen twee keer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ok, de fut zal er uit zijn na n seizoen en trainingskamp. ze zijn natuurlijk ook gewoon te jong en onervaren voor het echte Oranje. Als ze er volgend seizoen maar staan. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ook de commentator liet het vallen, dat Koeman voorheen ook al zo pissig werd als Vilhena wéér z'n man liet lopen. Begint een structureel probleem te worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2014 - 22:34 schreef Bosifyable het volgende:Ook de commentator liet het vallen, dat Koeman voorheen ook al zo pissig werd als Vilhena wéér z'n man liet lopen. Begint een structureel probleem te worden. maar dat lag aan immers :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2014 - 22:30 schreef lijdensweg het volgende:Zoals Boëtius en Vilhena in Jong Oranje spelen zullen zij zeker niet geselecteerd worden? En Feyenoord moet gauw Ziyech vast gaan leggen ... hele goede speler in potentie. alleen bij dit soort spelers kan t in t hoofd wel n's misgaan. dus de vraag? zit er n goede kop op? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
overigens wel weer heel Nederlands van ons om bij een 1-6 overwinning te focussen op t slechte :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mwah, als ik jou zo door de tijd heen lees, geef je geen reet om Oranje, maar wel om Feyenoord. En laat dit nou net de Feyenoorders zijn ;) Maar, point taken, bij 1-6 is het gewoon leuk dat die gasten zo'n uitslag neerzetten. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2014 - 23:30 schreef Bosifyable het volgende:Mwah, als ik jou zo door de tijd heen lees, geef je geen reet om Oranje, maar wel om Feyenoord. En laat dit nou net de Feyenoorders zijn ;) Maar, point taken, bij 1-6 is het gewoon leuk dat die gasten zo'n uitslag neerzetten. Hey, ik heb vrijdag 13 wel een bbq en oranje kijken hier bij mij thuis. Maar dan is oranje eigenlijk een excuus om gewoon iedereen bij elkaar te trekken haha. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Veel drinken, eten en ouwehoeren, met op de achtergrond wat voetbal. Kan je geen ongelijk geven ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2014 - 23:17 schreef Stylzz het volgende:overigens wel weer heel Nederlands van ons om bij een 1-6 overwinning te focussen op t slechte :) Boëtius en Vilhena waren wel HEEL slecht ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2014 - 23:35 schreef Stylzz het volgende:[..] Hey, ik heb vrijdag 13 wel een bbq en oranje kijken hier bij mij thuis. Maar dan is oranje eigenlijk een excuus om gewoon iedereen bij elkaar te trekken haha. Moet de uitslag geen donder uit maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|