BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 14:37   quote  deeplink  
Kongolo kan debuteren in Jong Oranje

terence_kongolo.jpg

Terence Kongolo kan volgende maand zijn debuut maken voor Jong Oranje.

De verdediger van Feyenoord zit niet bij het 'grote' Oranje, maar wel in de voorselectie van Jong Oranje. Kongolo wordt vergezegd door vier ploeggenoten: Sven van Beek, Warner Hahn, Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius.

Jong Oranje speelt op 4 september in Deventer tegen Jong Georgië. Vier dagen later speelt de ploeg van bondscoach Adrie Koster in Tilburg tegen de leeftijdsgenoten uit Slowakije. Jong Oranje staat dit moment in eerste in kwalificatiegroep 3, met zestien punten uit zes duels. Jong Slowakije volgt op drie punten. De nummers één en de vier beste nummers twee van de poule plaatsen zich voor de play-offs die in oktober worden gespeeld. Het EK is volgend jaar in Tsjechië.
(Bron: rijnmond.nl )
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 14:41   quote  deeplink  
Clasie enige Feyenoorder in voorselectie Oranje

jordy_clasie_oranje.jpg

Jordy Clasie is als enige speler van Feyenoord door bondscoach Guus Hiddink opgeroepen voor de voorselectie van het Nederlands elftal, dat op 5 en 9 september speelt tegen Italië en Tsjechië.

Terence Kongolo zit niet bij de selectie van de nieuwe bondscoach.

Onder Louis van Gaal zat de verdediger van Feyenoord nog bij de selectie op het WK, waar hij één keer in actie kwam. De vertrokken Daryl Janmaat (Newcastle United), Bruno Martins Indi (FC Porto) en Stefan de Vrij (Lazio Roma) zitten uiteraard nog wel bij de selectie.

Ook andere oud-Feyenoorders als Vlaar, Fer, Wijnaldum, Van Persie en Kuyt zijn erbij in de voorselectie. Op 29 augustus maakt Hiddink de defnitieve selectie bekend voor de oefeninterland tegen Italië en het EK-kwalificatieduel in Praag met Tsjechië.

De voorselectie:

Doel: Jasper Kwispelen (Ajaks), Tim Krul (Newcastle United), Michel Vorm (Tottenham Hotspur), Jeroen Zoet (PSV).

Verdediging: Steky Blind (Ajaks), Daryl Janmaat (Newcastle United), Bruno Martins Indi (FC Porto), Erik Pieters (Stoke City), Joël Smeltma (Ajaks), Paul Verhaegh (Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Lazio Roma), Gregory van der Wiel (Paris Saint-Germain).

Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (Norwich City), Nigel de Jong (AC Milan), Wesley Sneijder (Galatasaray), Rafael van der Vaart (HSV), Georginio Wijnaldum (PSV).

Aanval: Memphis Depay (PSV), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuijt (Fenerbahçe), Jeremain Lens (Dinamo Kiev), Robin van Persie (Manchester United), Arjen Robben (Bayern München).
Bron:Rijnmond
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 augustus 2014 - 17:03   quote  deeplink  
Goh , Erwin Mulder niet geselecteerd? Zou er bij Patrick Lodewijks eens een lampje gaan branden ???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2014 door lijdensweg --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 17:03 schreef lijdensweg het volgende:
Goh , Erwin Mulder niet geselecteerd? Zou er bij Patrick Lodewijks eens een lampje gaan branden ???
Als Clasie verkocht word geen 1 Feyenoorder, zou er bij Fred Rutten eens een lampje gaan branden ???
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 augustus 2014 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 17:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Als Clasie verkocht word geen 1 Feyenoorder, zou er bij Fred Rutten eens een lampje gaan branden ???
Dat boeit mij niks! Het gaat mij om de personen die 'voorspelde' dat Erwin Mulder ooit in het NL elftal zou komen ... Ja daaaag !!!!! Gaat NOOIT gebeuren , lijkt mij.
JanM
 JanM - woensdag 20 augustus 2014 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 17:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Als Clasie verkocht word geen 1 Feyenoorder, zou er bij Fred Rutten eens een lampje gaan branden ???
Laat die lampjes maar in Eindhoven branden: Zoet valt nog af en Depay en Zwijnaldum zie ik nog wel vertrekken!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 augustus 2014 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 17:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Als Clasie verkocht word geen 1 Feyenoorder, zou er bij Fred Rutten eens een lampje gaan branden ???
En kan ik er wat aan doen , dat jij niet wil inzien dat Erwin Mulder gewoon tekort komt !!!
IN ALLE OPZICHTEN OP KEEPERSGEBIED: TECHNISCH, TACTISCH, MENTAAL EN VOETBALLEND ... En dat zijn 'dooie' uitstraling !!!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 augustus 2014 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 17:56 schreef JanM het volgende:

[..]

Laat die lampjes maar in Eindhoven branden: Zoet valt nog af en Depay en Zwijnaldum zie ik nog wel vertrekken!
Dan valt Zoet af: Dan heb je nog Vermeer, Ruiter, Bassie van NAC en al die andere Nederlandse keepers ...
JanM
 JanM - woensdag 20 augustus 2014 - 18:10   quote  deeplink  
En onze droeftoeter heeft het weer over zijn geliefde keeper. Daar gaat heel de discussie niet over simpele!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 20 augustus 2014 - 18:19   quote  deeplink  
Oranje? Wat is dat?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 17:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat boeit mij niks! Het gaat mij om de personen die 'voorspelde' dat Erwin Mulder ooit in het NL elftal zou komen ... Ja daaaag !!!!! Gaat NOOIT gebeuren , lijkt mij.
Dat wil jij..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 17:56 schreef JanM het volgende:

[..]

Laat die lampjes maar in Eindhoven branden: Zoet valt nog af en Depay en Zwijnaldum zie ik nog wel vertrekken!
Zoet gaat zeker wel afvallen en die laatste twee lampjes zie ik nog wel een seizoen blijven spelen in het Lampenkap-stadion..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 17:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En kan ik er wat aan doen , dat jij niet wil inzien dat Erwin Mulder gewoon tekort komt !!!
IN ALLE OPZICHTEN OP KEEPERSGEBIED: TECHNISCH, TACTISCH, MENTAAL EN VOETBALLEND ... En dat zijn 'dooie' uitstraling !!!
Dat zeg ik niet, jij begrijpt me schijnbaar verkeerd of wilt het niet begrijpen. Erwin is nu het beste wat we hebben en dat behoor je dan op te stellen dan mijn inziens, OKAY..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 18:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan valt Zoet af: Dan heb je nog Vermeer, Ruiter, Bassie van NAC en al die andere Nederlandse keepers ...
Man man man die zijn niet eens geselecteerd, geen nut om die er bij te halen..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 18:10 schreef JanM het volgende:
En onze droeftoeter heeft het weer over zijn geliefde keeper. Daar gaat heel de discussie niet over simpele!
Precies, maar door zijn Mulder-obsessie blijkt dus dat ie niet inhoudelijk meer kan lezen blijkbaar. Zo'n persoon hoort een dwangbuis aan gemeten te worden en dient een genotsbal in zijn muil gepropt te worden (en als het even kan zijn klauwen er af kappen) zodat ie zijn obsessie hier niet meer ten toon kan spreiden..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 18:19 schreef FR-Elmo het volgende:
Oranje? Wat is dat?
8f653247abf5e24cd4d601340c95f437.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 augustus 2014 - 18:50   quote  deeplink  
Goed team, lelijk tenue.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 augustus 2014 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 18:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, jij begrijpt me schijnbaar verkeerd of wilt het niet begrijpen. Erwin is nu het beste wat we hebben en dat behoor je dan op te stellen dan mijn inziens, OKAY..
Oh, daar moet ik dan maar tevreden mee zijn? Gelukkig ben ik niet zo! Ik heb NOOIT een 'mindere' kunnen steunen als blijkt dat het er niet in zit ... ondanks dat dat dan het 'beste' zou zijn !!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 18:54   quote  deeplink  
Das jouw tekortkoming..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 augustus 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 18:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Oh, daar moet ik dan maar tevreden mee zijn? Gelukkig ben ik niet zo! Ik heb NOOIT een 'mindere' kunnen steunen als blijkt dat het er niet in zit ... ondanks dat dat dan het 'beste' zou zijn !!!
Als je niet beter hebt/kunt hebben moet je investeren in die 'mindere'
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 augustus 2014 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 18:54 schreef RenatoBos het volgende:
Das jouw tekortkoming..
Haha, dan is het maar een 'tekortkoming' . Ik blijf tenminste wel eerlijk naar mijn eigen toe!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 19:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Haha, dan is het maar een 'tekortkoming' . Ik blijf tenminste wel eerlijk naar mijn eigen toe!
Goed man..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 20:43   quote  deeplink  
Vijf Feyenoorders in voorselectie Oranje -18

knvb.jpg

KNVB-coach Maarten Stekelenburg heeft de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor spelers onder 18 jaar bekend gemaakt.

Woensdag 3 september en vrijdag 5 september neemt Onder 18 het op tegen de Engelse leeftijdgenoten. De eerste wedstrijd vindt plaats in het Leigh Sport Village Stadium in Leigh en begint om 16.00 uur Nederlandse tijd. Het tweede duel wordt in het JD Stadium in Bury gespeeld. Daar klinkt het eerste fluitsignaal om 20.30 uur Nederlandse tijd.

De voorlopige selectie voor het tweeluik met Engeland bestaat uit 35 spelers waaronder de Feyenoorders Danny van Haaren, Gustavo Hamer, Rick van de Meer, Marlon Slabbekoorn en Calvin Verdonk.

De spelers van Onder 18 komen met dit nationale team alleen in actie in oefenverband. Donderdag 28 augustus maakt Stekelenburg de definitieve selectie bekend.
(Bron: knvb.nl )
.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 20:46   quote  deeplink  
[bVeel Feyenoorders in voorlopige selectie Oranje -19

knvb.jpg

KNVB-coach Aron Winter heeft zijn voorlopige selectie bekend gemaakt voor de twee komende oefenwedstrijden van het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar.

Het elftal van Winter speelt in voorbereiding op het eerste EK-kwalificatietoernooi (9 tot en met 14 oktober in Polen) oefenduels met Duitsland en Ierland. Vrijdag 5 september neemt Onder 19 het op Sportpark Höhenberg in Keulen op tegen de Duitse leeftijdgenoten (aftrap 18.00 uur). Maandag 8 september volgt een wedstrijd tegen Ierland onder 19. Dit duel vindt vanaf 20.30 uur Nederlandse tijd plaats in het Tallaght Stadium in Dublin.

De voorlopige selectie bestaat uit 35 spelers met daarbij de Feyenoord spelers Gilberto Da Silva, Bram van Eijk, Stef Gronsveld, Tim van der Linden, Bart Nieuwkoop, Jari Schuurman en Robbert de Vos.

Donderdag 28 augustus maakt Winter de definitieve samenstelling van de spelersgroep bekend.
Bron:KNVB.nl
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 20:46   quote  deeplink  
Mooi om te zien dat de volgende lichting er aan zit te komen..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 augustus 2014 - 20:51   quote  deeplink  
Zijn er nogal wat he.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 augustus 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 20:46 schreef RenatoBos het volgende:
Mooi om te zien dat de volgende lichting er aan zit te komen..
Ik mis er nog een paar ...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 21:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik mis er nog een paar ...
Jij mist er wel meer hoor..d:-)
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 augustus 2014 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 21:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jij mist er wel meer hoor..d:-)
Wie dan ? ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 21:48   quote  deeplink  
Wat dan..!! d:-)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 augustus 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 21:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jij mist er wel meer hoor..d:-)
11322_picture_9369_3.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 22:20   quote  deeplink  
Wie is er aan zet, Martin..(?)
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 21 augustus 2014 - 06:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 21:48 schreef RenatoBos het volgende:
Wat dan..!! d:-)
Wat dan !!! :-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 17:23   quote  deeplink  
Feyenoord is met vier spelers vertegenwoordigd in de definitieve selectie van Jong Oranje, voor de aanstaande EK-kwalificatiewedstrijden tegen Jong Georgië en Jong Slowakije. Sven van Beek, Jean-Paul Boëtius, Warner Hahn en Tonny Vilhena ontvingen alleen een uitnodiging voor de twee duels, die op respectievelijk 4 en 8 september worden gespeeld. Feyenoord is daarmee hofleverancier van de selectie van coach Adrie Koster.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 17:23   quote  deeplink  
Dat Jean-Paul Boëtius is opgeroepen voor de laatste EK-kwalificatieduels van Jong Oranje was geen uitgemaakte zaak. Bondscoach Adrie Koster had zo zijn bedenkingen over de aanvaller van Feyenoord. Er zijn inderdaad twijfels geweest, want hij is niet bepaald in topvorm, zei de keuzeheer vandaag tijdens de bekendmaking van zijn groep voor de wedstrijden tegen Georgië en Slowakije. Toch heb ik hem geselecteerd, omdat hij beslissend kan zijn met zijn acties en een speler voor de toekomst is.
Bij Feyenoord lukt het Boëtius nauwelijks om uit zijn vormdip te komen. Trainer Fred Rutten haalde hem regelmatig vroegtijdig naar de kant en zette de linksbuiten tegen FC Utrecht zelfs vanaf het begin op de reservebank.
De oefenmeester van de Rotterdammers had na de Europe Leaguezege op Zorya Luhansk contact met Koster over een van zijn andere pupillen. In goed overleg besloten de twee coaches dat het beter is om Terence Kongolo niet aan de selectie van Jong Oranje toe te voegen. Liesklachten, luidde de uitleg van Koster.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 13:08   quote  deeplink  
Het nieuwe leven van Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij

(http://youtu.be/I3KJbdUvDFY)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2014 - 15:24   quote  deeplink  
kut oranje
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 03 september 2014 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 15:24 schreef hotjumper het volgende:
kut oranje
Eensch.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 03 september 2014 - 15:36   quote  deeplink  
Even wennen weer Oranje zonder Feyenoorders. Blijft trouwens kut zo'n interland weekend. Ik wil Feyenoord zien.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2014 - 21:34   quote  deeplink  
Wel goed dat ze allemaal afgezegd hebben
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 september 2014 - 21:53   quote  deeplink  
Opa Hiddink.
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 14:50   quote  deeplink  
dag inkomsten van Oranje.
Hiddink is aan de macht.
wordt overigens n ramp.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 september 2014 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 14:50 schreef van geil het volgende:
dag inkomsten van Oranje.
Hiddink is aan de macht.
wordt overigens n ramp.
Wie had hij dan moeten selecteren van ons?
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 15:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wie had hij dan moeten selecteren van ons?
dat is niet mijn punt.
weet overigens de selectie niet eens.
heb gewoon geen vertrouwen in de oude Hiddink,
van geil
 van geil - donderdag 04 september 2014 - 15:14   quote  deeplink  
maar eh zit Vermeer er bij?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 september 2014 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 15:14 schreef van geil het volgende:
maar eh zit Vermeer er bij?
volgende keer weer.
JanM
 JanM - donderdag 04 september 2014 - 17:19   quote  deeplink  
Op het EK spelen er weer diverse Feyenoorders en vrijwel alleen maar oud-Feyenoorders mee!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 september 2014 - 21:15   quote  deeplink  
Guus2 is weer ruk.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 september 2014 - 21:26   quote  deeplink  
Guus heeft t zelfvertrouwen van Veldman lekker geknakt. Goed gedaan Guus.
sevillana
 sevillana - dinsdag 09 september 2014 - 22:51   quote  deeplink  
ach, die Janmaat hebben we toch maar mooi op tijd kunnen lozen, en nog aardig wat voor kunnen vangen ook.. ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic









0.0292618