|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 - 23:19 schreef sevillana het volgende:[..] ach, laat Guus nog maar ff zitten ook hoor, stel je voor, moeten we straks met Blind verder en daar wordt je toch ook niet vrolijk van Ik heb er echt 0,0% vertrouwen in dat Blind NL naar het volgende WK kan leiden. Hij heeft nog helemaal geen staat van dienst.
Koeman moet het worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat duurde nog best lang haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
020 stijl van spelen tik tak , bah |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat is er nou eigenlijk zo leuk aan Oranje? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens, ik heb wel eens een elftal zich zien ingraven, maar dit sloeg alles. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@FOXSportsnl: Vermeer vervangt Krul bij Oranje. Doelman Newcastle United kampt met elleboogblessure. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat doe Feyenoord ook steeds meer de laatste wedstrijd! Ga je nu een andere club supporteren? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 - 23:19 schreef sevillana het volgende:[..] ach, laat Guus nog maar ff zitten ook hoor, stel je voor, moeten we straks met Blind verder en daar wordt je toch ook niet vrolijk van Minder dan Hiddink kan niet in deze tijd, dus kan je elke lul voor de groep zetten. Mits het in de juiste samenstelling is ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: was wel een 5-5-0 systeem ja, gewoon 2 maal 5 man op lijn toen ik dat tussendoor eens beter bekeek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahaaaa verkeerde quote..d:-)))) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wat een gepruts hè, sorry ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal de whisky wel zijn..d:-))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee hè, t'is toch niet erg toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 - 15:46 schreef lijdensweg het volgende:[..] Minder dan Hiddink kan niet in deze tijd, dus kan je elke lul voor de groep zetten. Mits het in de juiste samenstelling is ... -1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Arbitrage alweer compleet door het ijs gezakt idd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ook dat ja. Ze spelen bar slecht de laatste tijd. Naja de emotie ontbreekt bij mij toch met dat oranje. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Boeien !!! Zolang Hiddink de scepter zwaait zal ik er niet naar kijken ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jij wacht op scholletje ? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
whahahahaha wat een kneuzen zeg... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
pffff zo kan je nog wel ff doorgaan... de vrij, BMI, Affelay, Lens, Van persie... allemaal zwaar kut |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 13 oktober 2014 - 21:31 schreef Voetbalgek het volgende:pffff zo kan je nog wel ff doorgaan... de vrij, BMI, Affelay, Lens, Van persie... allemaal zwaar kut Hiddink is zwaar kut !! van Gaal presteerde met dezelfde spelers 500% beter ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: In ieder geval niet op een opa als trainer van het NL elftal ... |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
hehe ja vraag me af wattie gaat doen nu... Huntelaar->Affelay 4-2-4? Alhoewel van mij van persie er ook uit mag. Dan haal je affelay eruit voor k*****n (krijg het ff me strot niet uit maar die heeft wel de kwaliteit op het juiste moment voor de goal te komen) en achterin... sja... de vrij of bmi... misschien wel voor Fer dat deed hij tegen kazachstan ook. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: ja... das waar alhoewel we der gewoon tegen mexico hadden moeten uitvliegen natuurlijk, laten we eerlijk zijn. Maar ook van gaal had van persie eruit moeten knallen en tegen verdedigende tegenstanders (Costa rica, Argentinië) aanvallend moeten spelen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Affelay heeft hier niets te zoeken. Maar opa Guus krijgt een harde plasser van ibi.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 oktober 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen kwaliteit voldoende. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kan niet wachten tot zaterdag. Eindelijk weer voetbal waar ik echt wat aan vind. Kut oranje. . |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: 2-0 achter. 500 % van 0 blijft 0, nul. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: wel eens. als je probeert t spel te maken moet je met n spits spelen, en n middenvelder als middenvelder en niet als laatste man.(nigel)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 oktober 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kicken man, gaat fantastisch daar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zit nu helemaal geen lijn meer in. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
pfff sneijder eruit en die geile kut ibi mag blijven staan... ik zie morgen wel wat het geworden is... ben er ff klaar mee fijne avond verder heren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De verdedigers staan continu tegen een overmacht omdat de middenvelders verzaken in de counter. Simpel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
heaumeaux met handschoenen |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
ohw toch nog ff melden dat pelle gescoord heeft bij zijn debuut :p toch leuk voor hem |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
van de Wiel, Lens en Afellay werden door van Gaal genegeerd, waarschijnlijk mentaliteit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
die voorzetten zag je zo jaren bij ons ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
t middenveld doet niet eens moeite joh. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 13 oktober 2014 - 21:54 schreef Voetbalgek het volgende:pfff sneijder eruit en die geile kut ibi mag blijven staan... ik zie morgen wel wat het geworden is... ben er ff klaar mee fijne avond verder heren Gewoon dankzij een waardeloze trainer ... Goed gedaan door de KNVB !!! |
|
|
|