|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 - 17:42 schreef van geil het volgende:[..] dat is eigenlijk toch heel mooi. kijk ik ben zelf ook fanatiek en best kritisch als ik ergens aan twijfel of zelfs niet goed vind. maar aan de andere kant heb ik juist heel veel waardering voor de vele supporters die alleen maar hun club steunen met alles wat er aan hangt, en verder niets. bewonderenswaardig zelfs.! Dat is zeker bewonderenswaardig, ik sta ook altijd achter mijn cluppie maar ik heb en ik kan nooit achter spelers gaan staan waar ik mij aan ergert omdat die kwalitatief gewoon tekort komen! Iedere speler krijgt zijn 'kans' om zich te bewijzen maar na een tijdje weet ik wel of het iets toe voegt of niet ... Daarom kan ik mij eraan ergeren dat sommige spelers er er dan in blijven staan. Dat is al 54 jaar zo en dat zal niet veranderen ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VERMEER EN CLASIE BIJ ORANJE
Kenneth Vermeer en Jordy Clasie zijn opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal voor de vriendschappelijke wedstrijd tegen Mexico op 12 november en het EK-kwalificatieduel met Letland op 16 november. Vermeer werd voor de afgelopen EK-kwalificatiewedstrijd tegen IJsland al bij de selectie van Oranje gehaald als vervanger van de geblesseerde Tim Krul. De doelman, die tot dusver vier interlands speelde, behoort nu dus vanaf het begin van de voorbereiding bij de selectie.
Ook oud-Feyenoorders Bruno Martins Indi, Robin van Persie, Ron Vlaar, Stefan de Vrij en Georginio Wijnaldum hebben een uitnodiging ontvangen van bondscoach Guus Hiddink voor de aanstaande interlands.
Jong Oranje Feyenoord is met vijf spelers vertegenwoordigd in de selectie van Jong Oranje, voor de oefeninterland tegen Jong Duitsland op 13 november. Sven van Beek, Jean-Paul Boëtius, Wessel Dammers, Rick Karsdorp en Tonny Vilhena hebben allen een uitnodiging ontvangen van KNVB-coach Remy Reijnierse. Feyenoord is daarmee hofleverancier van de 18-koppige selectie.
Marokko Karim El Ahmadi is opgenomen in de definitieve selectie van Marokko voor de vriendschappelijke interlands tegen Benin en Zimbabwe. Die duels worden gespeeld op respectievelijk 13 en 16 november. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hiddink gaat lopen dreigen, als het tegen Letland niks word, stapt ie op. Nou doei dan, had ie moeten zeggen als we tegen een grotere tegenstander moesten spelen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had al op moeten stappen dan, nog een verlies en t is definitief finito. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had nooit aangesteld moeten worden.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan samen met Bert van Oostveen opstappen, hij heeft hier zeker mede aan bijgedragen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
die zijn weer bezig zie ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
met Huntelaar en eh. Boem 0-1 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Willems ??? Hahahaha , dat is lachen !!! Die kan echt niet verdedigen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
En Veltman ??? Dan ga je vanzelf wel verliezen ... Hahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Appelvlaai er ook weer in ??? Tja, wat wil je met Hiddink en van Nistelrooy in de staff ... Perfecte leedvermaak !!! Kan ik mijn boeren familie in NB weer eens de feiten op hun neus drukken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wel n paar goede kansen op rij nu. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
tering. wat n kans voor Huntelaar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lazer Veltman en Depay er maar uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
haha. wat n kans zeg. dat overkomt n spits volgens mij een keer in z'n loopbaan. t was n ouderwetse Wim Kieft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Veltman vond ik zeer zwak. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Depay had 2e deel uitsluitend balverlies. Oogt ook weer zo laconiek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik geloof t gelijk. zit niet echt in de wedstrijd. vind t niet echt boeiend zo'n wedstrijdje. t is geen Feyenoord he. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dit is wel n klasse goal van die Arabierenneuker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu de rest van zijn taken nog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
he ik heb n goal gemist. was effe buiten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Willems en v Rijn wereld verdedigers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goed verdedigd van von Rhijn.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik voel een ontslagbrief aankomen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nette goal hoor. kwestie van tijd dat er n Feyenoord verdediging staat :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze is schandalig slechte hoor zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hiddink dreigt 4 van eerste 5 interlands van een termijn te verliezen. Overkwam 1 bondscoach eerder: Hiddink. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nuttige invalbeurt Promes, weet in ieder geval dat je dat niet meer hoeft te doen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De tering, paar droevige spelers lopen er in Oranje rond... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou niemand Blind vertelt hebben dan je die bal ook vooruit kan spelen? En dat speelt dan bij United. Karikatuur op een speler als Xavi. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, voetballend leek het af en toe ergens op, met dank aan die Mexicanen. Promes ook nix, de Vrij toch matig, Willems, Veltman en van Rijn een ramp.
Robben is toch wel top hoor. En lult wel lekker. Is wel wat voor Feyenoord... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik vond hem vroeger een oud wijf (wel direct al supertalent), maar hij is echt volwassen geworden. Hij zegt waar het op staat, draalt niet.... Ik zeg Van Geel doe je werk.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Robben is wereldtop. Oké en Sneijder zit daar een stuk onder. Verder? Mwah, niveauloos. Invalbeurt van zo'n Promes zegt alles. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja, wat wil je! Hij roept veel te veel materiaal uit het boerenland op !!! Dat verziekt alles ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeg dat op het psv forum..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een slechte passes van Rekik zeg, en wat gaf die daar een kans aan die Duitsers.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker ingegrepen van Rekik 1-0 Duitsland.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kijk straks wel ff. Waarom staat onze verdediging er niet gewoon? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens heeft Hiddink nu 7 van PSV in de selectie he. Onpartijdigheid natuurlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos