|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Dan heb ik nog liever Rutten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hadden beter kunnen verliezen, lag Guus er misschien uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is eigenlijk verliezen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Clasie zal dinsdag wel mogen speler zeker.. Dan gaat hij wat anderen de kans geven, pff
Laat hem maar lekker banken dinsdag, zondag is veel belangrijker. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
PSV geile Hiddink en Depay is dus geen topper, Narsingh what THE Fuck einde NL voetbal |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 29 maart 2015 - 11:05 schreef MMM het volgende:Clasie zal dinsdag wel mogen speler zeker.. Dan gaat hij wat anderen de kans geven, pff Laat hem maar lekker banken dinsdag, zondag is veel belangrijker. Gewoon bedanken voor de eer !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: dat was ook mijn idee ... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Lijkt op een aliën zo. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Eerst een paar sukkels de boel laten verprutsen en dan mogen spelen, laat maar zitten idd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
NL voetbal op zijn retour, maar we hebben toch gezien Feyenoord tegen PSV dat de verdediging van PSV slecht was, en dat die Narsingh eng is,ook BMI staat ernaast in Porto hoe kun je hem dan inzetten? Ik wordt al misselijk als ik die bek van de Depay en Narsingh Zie. Gewoon nu gaan bouwen aan een nieuw NL elftal met de Feyenoord verdediging met aanvulling. En een nieuwe bondscoach laten we daar ook een nieuwe jonge man neerzetten , en dan bedoel ik niet scholletje blind. Of zet er een buitenlandse trainer neer. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Vieze spelletjes bij de KNJB. Koeman had de trainer moeten zijn. Maar stel je voor dat ook Koeman allemaal Feyenoorders opstelt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee Feyenoorders zijn eng voor de KNVB pas als je bij Feyenoord weggaat wordt je opgesteld |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat Oranje is steeds meer een 020-geur gaan krijgen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feyenoord verdediging met aanvulling van Vlaar, middenveld aanvulling voor Karim voorhoede en spits vul dat zelf maar in bondscoach |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord-achterhoede bij Jong Oranje vanavond in Sedan tegen Jong Frankrijk: Karsdorp - Van Beek - Kongolo - Woudenberg |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Jong Orange hadden die Turken ook van de mat gespeeld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 maart 2015 - 20:19 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord-achterhoede bij Jong Oranje vanavond in Sedan tegen Jong Frankrijk: Karsdorp - Van Beek - Kongolo - Woudenberg Geen succes geweest.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Lekker belangrijk! Het waren gewoon domme overtredingen ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: van Beek en Kongolo waren gewoon te laat. Die keeper had niks hoeven te doen ipv tegen de speler aan te lopen ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 30 maart 2015 - 20:19 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord-achterhoede bij Jong Oranje vanavond in Sedan tegen Jong Frankrijk: Karsdorp - Van Beek - Kongolo - Woudenberg Gezien het eindresultaat lijkt het mij vrij duidelijk dat we een ervaren verdediger in de selectie moeten hebben. Wat mij betreft geven we Joris nog een jaarcontract. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Die Fransen waren gewoon bizar goed en snel. Alsof Mathijsen dan het verschil zal maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hup Spanje!/ dag Hiddink! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was ook te wijten aan t hele elftal. Defensie werd overlopen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 - 13:35 schreef lijdensweg het volgende:[..] van Beek en Kongolo waren gewoon te laat. Die keeper had niks hoeven te doen ipv tegen de speler aan te lopen ... Dan heb ik een aardig beeld van de wedstrijd nu. Een sterk Frankrijk met snel combinatiespel en gemotiveerd. Jong Oranje op het middenveld geen grip en lieten hun tegenstander gaan, waardoor de verdediging het achter ook niet meer aan kon en zich als gevolg in de luren liet leggen en overtredingen tegen kreeg. Voorhoede natuurlijk nauwelijks kansen gecreëerd.
Zoiets waarschijnlijk, of is het anders.
Als het zo is zal er veel moeten veranderen anders gaan we in mineur met Oranje, maar das normaal na een redelijk goede periode. Hopelijk hoeven we niet te lang te wachten op goede resultaten maar dat zal er voorlopig nog niet in zitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Afellay wordt node gemist. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t tempo ligt veel hoger nu. ook meer opportunisme tot nu. veel verrassender . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En de beste keeper op goal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leuk voor Pellè trouwens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
GOOOOOAAAAAALLLLL for the #Azzurri!!! @GPelle19 makes it 1-0!!! #VivoAzzurro |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
TOP. hoop dat hij ooit terugkomt . Eerder als Kuyt qua leeftijd :) was n leuke eerste helft. lang geleden, geflatteerd n beetje de 2-0 . maar niet minder knap. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach, staan wel een paar leuke namen in t elftal bij spanje, maar je ziet toch dat t geen team is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ongetwijfeld. maar de wisselingen brengen meer voetbal en snelheid. veel fouten daar door maar veel meer verrassing en kijkplezier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is waar. Geen de Jong, van de Wiel en Afellay scheelt heel veel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 maart 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi nieuws! Oranje onder 19 wint zojuist van Zwitserland met 4-0 en plaats zich daarmee voor het EK in Griekenland!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 maart 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Nou die narsing nog ophoepelen. |
|
|
|