|
|
Stylzz
|
|
|
Speciaal voor deze selectie kijk ik vanavond vi. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Oranje met een blinde en een pannenkoek aan het roer. Clownsact. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Echt he... Danny Focking Blind... Onsympathieke snavel... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Echt waar joh.... Het is alweer duidelijk welke kant het op gaat... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nou... daar sluit ik me met graagte en overtuiging bij aan! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:39 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Héhé, de meesten hier zijn het misschien niet met me eens, maar Nelom zou met veel werklust en zelfvertrouwen zeker een optie zijn. Hij heeft het talent om CL te spelen (CL-waardig dus), want hij is wel degelijk een goede voetballer... Het komt er alleen veel te weinig uit.... Als hij op karakter gaat spelen, moet je eens zien hoe ver hij kan komen... Neem mee neem mee... Strik erom en weg!
Die gast is een prutser. Altijd al geweest, wordt niet beter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:39 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Héhé, de meesten hier zijn het misschien niet met me eens, maar Nelom zou met veel werklust en zelfvertrouwen zeker een optie zijn. Hij heeft het talent om CL te spelen (CL-waardig dus), want hij is wel degelijk een goede voetballer... Het komt er alleen veel te weinig uit.... Als hij op karakter gaat spelen, moet je eens zien hoe ver hij kan komen... Nelom is zo'n speler die geheel niets bij me oproept. Er zit geen ontwikkeling in. Hij is de bezoeker op een feestje die de sfeer helemaal dood slaat. Zoiets als verschraald bier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En daar proost je niet mee.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KONGOLO TERUG BIJ NEDERLANDS ELFTAL
Terence Kongolo is opgenomen in de definitieve selectie van het Nederlands elftal, voor de aanstaande EK-kwalificatiewedstrijden tegen IJsland en Turkije. Oranje speelt op donderdag 3 september eerst een thuiswedstrijd tegen IJsland, om drie dagen later in Konya aan te treden tegen de Turken. De voorbereiding op de komende twee interlands gaan aanstaande maandag van start. Kongolo speelde tot dusver twee wedstrijden voor het Nederlands elftal.
Kenneth Vermeer, die ook tot de voorselectie behoorde van bondscoach Danny Blind, heeft geen uitnodiging ontvangen voor de komende duels. In de selectie is wel plaats voor oud-Feyenoorders Jeffrey Bruma (PSV), Bruno Martins Indi (FC Porto), Robin van Persie (Fenerbahçe), Stefan de Vrij (Lazio Roma) en Georginio Wijnaldum (Newcastle United).
Arjen Robben is door Blind benoemd tot nieuwe aanvoerder van Oranje. Robin van Persie wordt vice-aanvoerder.
Jong Oranje
Sven van Beek, Rick Karsdorp en Tonny Vilhena zijn door KNVB-coach Fred Grim opgenomen in de definitieve selectie van Jong Oranje voor de EK-kwalificatieduels met Jong Cyprus en Jong Turkije. Het hoogste nationale jeugdelftal speelt op vrijdag 4 september eerst een thuiswedstrijd tegen de Cyprioten en treedt vier dagen later in Istanbul aan tegen de Turkse leeftijdsgenoten. Bij die laatste tegenstander treffen zij ploeggenoot Bilal Basaçıkoglu. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wordt een rustige zomer komend jaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik zou als Feyenoorder bij jong Oranje en Oranje gewoon afmelden dit seizoen ! ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou t elk seizoen doen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo, nu tijd om 1,5 week oranje af te zeiken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heeft 020 Bruma gehaald op de slotdag? Heb ik even gemist!
Voordeel is dat onze spelers nu in ieder geval niet geblesseerd raken bij die waardeloze trainingen van die oud-snavels. Wel te hopen dat NL zich met jongens als De Vrij, Indi en Van Persie in de hoofdrol plaatst voor het EK natuurlijk! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 17:59 schreef JanM het volgende:[..] Heeft 020 Bruma gehaald op de slotdag? Heb ik even gemist! Voordeel is dat onze spelers nu in ieder geval niet geblesseerd raken bij die waardeloze trainingen van die oud-snavels. Wel te hopen dat NL zich met jongens als De Vrij, Indi en Van Persie in de hoofdrol plaatst voor het EK natuurlijk! Nou ik hoop dat ze flink de boot in gaan , des te sneller zijn we van Blind af ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Freed in Oranje, Ole Oleeee. Nee Oranje kan ik er na zondag nog niet bij hebbe, stelletje kudt farizeeërs. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik ga zo lekker de broek van de kont van mijn meissie pellen.... vast veel vermakelijker! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pas op he daar komen dirkies van.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie stekie alweer fantastisch staan te verdedigen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kan je de drie zwakke plekken nu al melden: Blind. Klaassen. Vd Wiel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een camerageil ventje die Robben zeg.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Blind kan echt niet verdedigen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfs de ajacieden bij de tegenpartij naaien je :) |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
😂 zat ff te denken had die riedewald maar opgesteld 😂😂 #waargaathetheenindewereld |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahaha die blind 'we' moeten winnen en wisselen een spits voor een verdediger..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Ja ik had vd wiel eraf gehaald 333 gaan spelen |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Nou speel je met een counter opstelling tegen een team wat niet de behoefte voelt aan te vallen 😕😕😕😕 |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: Vergat je zomaar onze grote vriend Bruno 😁 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Goed gedaan door Bruno MI !! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En de zwakste plek was???? Bruno.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die heet toch 'blind' ??? Hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen die dit rood vind is niet wijs |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: De zwakste tot de rooie kaart was Klaassen !!! Die speelt echt als een drol. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wie zet hem op een plek waar die niet hoort. Overigens vond ik Indy en Wijnaldum veruit de zwakste van de eerste helft...
Maar Blind had moeten gokken op Huntelaar met de voorzetten van Depay, nu gokt ie op snelheid terwijl we zelf de bal hebben..
Wordt niks meer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij geeft ie hem gewoon een tik, hoe dom ben je dan.. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
En nee vind het geen rood maar begrijp dat hij hem kreeg hij had echt beter moeten weten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee Cillesen want die gooit er een schepje bovenop waar bruno eigenlijk niets heeft gedaan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Indi was de sterkste verdediger Blind de allerzwakste |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Slaande beweging , hoe licht dan ook is ROOD ... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij geeft hem gewoon een tik, weet wat ie gedaan heeft en probeert dat te maskeren door zo te reageren. Cilissen ziet dat en doet wat hoort, gewoon die speler daar weghalen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2015 - 21:40 schreef remco k het volgende:[..] Wie zet hem op een plek waar die niet hoort. Overigens vond ik Indy en Wijnaldum veruit de zwakste van de eerste helft... Maar Blind had moeten gokken op Huntelaar met de voorzetten van Depay, nu gokt ie op snelheid terwijl we zelf de bal hebben.. Wordt niks meer.. Goeie coach hé die Blind ??? |
|
|
|