|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Weet ik niks van! Maar ik hou NOOIT van naaierij !! Wie het ook is ... Alleen in die hoerenstad hoort het bij de opleiding en dat vind ik walgelijk !!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kom op zeg, dat is toch geen pingel, hij loopt in dat been.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Absoluut. Hele domme overtreding van BMI. Vraag me af wat iemand bezielt om zich zo opzichtig dom te gedragen. Waarbij ook opgemerkt dat dit een Oranje is wat mij absoluut niet aanspreekt. Zowel Hiddink als Blind hadden niet op die positie moeten zitten. Gemiste kans. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: Geblesseerd geloof ik of net terug
Nou dat was het ek... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2015 - 21:54 schreef lijdensweg het volgende:[..] Weet ik niks van! Maar ik hou NOOIT van naaierij !! Wie het ook is ... Alleen in die hoerenstad hoort het bij de opleiding en dat vind ik walgelijk !!! Wel grappig, aangezien wij uberhaubt zelden rode kaarten mee krijgen, laats staan penalty's, en dat is gewoon een feit.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ex neus ... Goed begin van die 'blinde'
Statistieken wijzen uit dat een Oranje zonder een Feyenoorder in de basis voor 85 % slecht afloopt! Zie vanavond ... Ik kan er absoluut geen medelijden mee hebben ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geen pingel ??????
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2015 - 21:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ex neus ... Goed begin van die 'blinde' Statistieken wijzen uit dat een Oranje zonder een Feyenoorder in de basis voor 85 % slecht afloopt! Zie vanavond ... Ik kan er absoluut geen medelijden mee hebben ! Gekker nog ik geniet van dit avondje cabaret😉 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2015 - 21:56 schreef remco k het volgende:[..] Wel grappig, aangezien wij uberhaubt zelden rode kaarten mee krijgen, laats staan penalty's, en dat is gewoon een feit.. Jullie smeren rooie kaarten AAN door de naaierij. Ja, heel grappig!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Normaal gesproken was de aRENa nu leeg |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: Ik hang ergens tussen frustratie en leedvermaak... dat vermengt met een lekkere haze maakt me wel melig |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik ook , wij zitten aan de champagne !!! PROOST ... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2015 - 21:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ex neus ... Goed begin van die 'blinde' Statistieken wijzen uit dat een Oranje zonder een Feyenoorder in de basis voor 85 % slecht afloopt! Zie vanavond ... Ik kan er absoluut geen medelijden mee hebben ! Ben wel benieuwd naar dat linkje.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2015 - 21:59 schreef Voetbalgek het volgende:[..] Ik hang ergens tussen frustratie en leedvermaak... dat vermengt met een lekkere haze maakt me wel melig Goed bezig gek.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens was dit een domme sliding en een terechte penalty |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Het ziet er naar uit dat Blind een hele lange vakantie kan boeken aankomende zomer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die kaarten worden niet gegeven kerel, Ajax speelt vrijwel niet tegen 10 man.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja dat klopt ... Dat zijn ook geen echte supporters daar in die hoerenstad !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Moet je even opzoeken op wikipedia !! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan moet je je historie maar eens gaan gadeslagen ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Rood had wielie moeten krijgen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voorhoede is geheel weg... Goed gedaan, Blind |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De 25e penalty totaal die deze geweldenaar niet stopt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Biertje Remco..(?)
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Nou.... Wie ramt er ff 2 in??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De Vrij speelt ook wel lekker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jaja, ik ken mensen met dat soort uitspraken.. Fijne vent en je.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
2x bruma? Heb van het weekend nog gezien hoe goed hij dat kan 😛 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: Denk dat er een b bij moet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sorry vergeten..
Ben je wat Co..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We kunnen er gelukkig allemaal om lachen maar dit zag je toch aankomen met al die snavels in de selectie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2015 - 21:54 schreef lijdensweg het volgende:[..] Weet ik niks van! Maar ik hou NOOIT van naaierij !! Wie het ook is ... Alleen in die hoerenstad hoort het bij de opleiding en dat vind ik walgelijk !!! Ach die heb je bij jou ook....allen heten ze dan callgirls...blaaskaak Ik dacht dat ze voor het syndroom van Baron von Münchhausen toch wel medicijnen voor hadden....slaat bij jou in ieder geval niet aan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vdwiel had er 1e helft uit gemoeten. Luckie de Jong had ie meteen na de 0-1 moeten inbrengen 2x fout van Blind dus. Afgekeurd. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tja, het Nederlands elftal interessert me zelden. Maar het is toch net iets leuker kijken in de kroeg als ze meedoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2015 - 22:22 schreef Els het volgende:[..] Tja, het Nederlands elftal interessert me zelden. Maar het is toch net iets leuker kijken in de kroeg als ze meedoen. Das ook t enige |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2015 - 22:22 schreef Els het volgende:[..] Tja, het Nederlands elftal interessert me zelden. Maar het is toch net iets leuker kijken in de kroeg als ze meedoen. Klopt.. |
|
|
|