|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2015 - 18:57 schreef Voetbalgek het volgende:[..] Ja hij loopt weg bij blind dat is waar maar hij ziet het gebeuren en stapt dan zo dom in en is hem vervlogen helemaal kwijt. .. dan denk ik je speelt verdomme in de Italiaanse Competitie... als je ergens leert verdedigen 😕 Dat is ook zo! Maar ook bij Lazio maakt ie best veel fouten vind ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet je eens op de Vrij letten. Die moet continu een keuze maken omdat anderen hun an laten lopen. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: Zie niet veel van lazio |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja, dat merk je aan alles ! Moet weer eens snel terug op aarde gezet worden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2015 - 18:59 schreef lijdensweg het volgende:Gary Lineker ✔ ý@GaryLineker What the hell has happened to Holland? 18:21 - 6 september 2015 2.881 2.881 retweets 1.265 1.265 favorieten Are you Blind..(?) |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2015 - 19:00 schreef Stylzz het volgende:Moet je eens op de Vrij letten. Die moet continu een keuze maken omdat anderen hun an laten lopen. Zou kunnen maar maakt toch foute keuzes in positionering |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Terug, schopt het naar Jupiter of zo.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2015 - 18:59 schreef lijdensweg het volgende:Gary Lineker ✔ ý@GaryLineker What the hell has happened to Holland? 18:21 - 6 september 2015 2.881 2.881 retweets 1.265 1.265 favorieten No more van Gaal! That's what happened... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Dit is gewoon genant aan het worden hoe Wijnaldum de 100% kans op zijn schouder kreeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Nou ik moet toch zeggen dat ondanks alles ik toch een leeg gevoel heb bij het feit dat we het ek missen... maakt me toch treurig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mij niet, hier gaat de vlag uit.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nogmaals, de bezem erdoor en al die 020-zooi opruimen en dan komende zomer Koeman aanstellen! |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: Vuil landverrader 😉😉😜😜 |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Laten we promes brengen 😧😧😧😧 |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Diegene die straks na de wedstrijd toeterend of feestend de weg op gaan mogen wat mij betreft het dubbele paspoort afgepakt worden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2015 - 19:26 schreef Boudewijn het volgende:[..] Diegene die straks na de wedstrijd toeterend of feestend de weg op gaan mogen wat mij betreft het dubbele paspoort afgepakt worden! Toet toet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoezo...
🇹🇷 - 🇮🇱 2-0 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2015 - 19:26 schreef Boudewijn het volgende:[..] Diegene die straks na de wedstrijd toeterend of feestend de weg op gaan mogen wat mij betreft het dubbele paspoort afgepakt worden! Wat een volstrekt belachelijke opmerking, zeker van een mod! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Goh, een extra spits in het laatste kwartier als je al een uur achter staat... Go Blind! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat is die Klaassen toch een verschrikkelijke onbenul! Laat zijn man alleen maar lopen, let totaal nergens op!
*zucht* |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En zo zie je waar een elftal vol pisvee en ajaks toe leid.
HELEMAAL NIETS VOOR DANNY BLIND |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik ben benieuwd of ze nu ook openlijk kritiek gaan leveren !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nederland won nog nooit met Promes.
Blind: Hee laat ik Promes brengen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Twee wedstrijden, 5 cruciale fouten. Blind is zinloos. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koeman Koeman Koeman Koeman .. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2015 - 19:00 schreef Stylzz het volgende:Moet je eens op de Vrij letten. Die moet continu een keuze maken omdat anderen hun an laten lopen. Dat zag je heel goed bij de tweede goal.. Geen man in zijn buurt en in de 16 achteruit lopen.. Kom op kerel... In Italie ook al zo slecht hoor, bij all drie de tegengoals betrokken waardoor ze geen CL halen..
De Nederlandse verdedigers zijn gewoon heel erg matig.. Er zijn drie goede CV's die eschrikt zijn voor het NL elftal. En dat zijn van Dijk, Douglas en de beste is Vlaar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2015 - 19:47 schreef Boudewijn het volgende:Wat is die Klaassen toch een verschrikkelijke onbenul! Laat zijn man alleen maar lopen, let totaal nergens op! *zucht* Klaassen is geen CVM, moet daar ook niet spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die had het al moeten zijn, die gaat het niet doen nu... Zit veel te lekker bij zijn club |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tis te zien aan de resultaten inderdaad |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Denk je dat ie wel zou komen dan?? Dan moeten ze het direct doen..
Misschien moeten Koeman, van Basten, Gullit en Rijkaard maar eens om de tafel gaan zitten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gezellig paar snollen erbij..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen idee of tie zou komen overigens.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Koeman lacht de ballen uit z,n broek. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geen argument. Inspelen was slordig, tempo lag voor hem te hoog, niet balvast. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Echte Feyenoirdert he..😉 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2015 - 22:08 schreef remco k het volgende:[..] Denk je dat ie wel zou komen dan?? Dan moeten ze het direct doen.. Misschien moeten Koeman, van Basten, Gullit en Rijkaard maar eens om de tafel gaan zitten.. van Basten is hier ook verantwoordelijk voor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En hij heeft een grote neus.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als je niet goed kunt zien moet je andere zintuigen verbeteren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik verdenk Mulder ervan ook aan die malaise deel te nemen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Psies..en hij laat zich niet piepelen. Al denk ik dat ie staat te popelen als ze hem morgen vragen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar of dat helpt is maar de vraag want als je veel kan snuiven ga je ook wazig kijken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is juist iemand die normaal in een hoger tempo speelt, en natuurlijk is dat wel een argument, het is namelijk een positie die hij van nature niet beheerst, en dus weinig automatismen in heeft.. Moet dus wennen welke kanten op te draaien..
Onbegrijpelijke keuze dat hij daar wordt opgesteld.. Die had gewoon op 10 moeten spelen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die tip moet je op het 020-Forum leggen. Kejje lachuh. |
|
|
|