|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Memphis...9 van de 10 keer niks. En Zoet al beter dan die gebroken neus van 020. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De linkerkant is helemaal matig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En zo zie je weer dat een middelmatig team met een heldere opdracht ver kan komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overtreding plus buitenspel?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 maart 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nu nog Clasie brengen voor 1 minuut..pleur op man mafkees. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima resultaat , en ook het spel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Om het echie wordt je compleet weggetikt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goed team, discipline, maar Engelsen na 55e minuut zwak. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Helaas geen verlies, blijft de 'blinde' alsnog zitten op zijn plek !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Onzin!! Als er iets op het spel had gestaan was Engeland niet met zijn derde keus gespeeld ... en dan was Oranje dolgedraaid !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik vind Zoet en Cilissen allebei niks ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2016 - 07:02 schreef lijdensweg het volgende:[..] Onzin!! Als er iets op het spel had gestaan was Engeland niet met zijn derde keus gespeeld ... en dan was Oranje dolgedraaid !!! Denk ik ook, stond een heeeeeeeeel ander elftal dan tegen die Duitsers.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Viel aardig op hè... Depay is de achilleshiel, terwijl dat hij misschien wel het grootste talent is wat we hebben.. Willems is gewoon niet zo goed als je zou denken. Van Aanholt was in die paar minuten al beter. Ik hoop voor oranje dat Danny dat nu ook door heeft.
Janssen viel me positief op. Misschien nog niet eens zo goed gespeeld, maar je ziet gewoon dat hij wat heeft. En hij was wel beslissend, alhoewel dat was de scheidsrechter, maar hij komt er wel mee weg... Ik vind hem wel een optie voor onszelf, maar vrees dat we al te laat zijn. Die is al niet meer haalbaar... martin, probeer toch maar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er komt n goede generatie aan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooi dan. Boeiend. En lekker kort. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kampioen in 2022?! Hebben we weer iets om naar uit te kijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wat is het adres? Stuur ik ff een bos brandnetels om hem te bedanken! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blij dat die treurwilg komende zomer niet te zien is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen (weinig)Feyenoorders in het slechtste Oranje van de laatste 30 jaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vilhena toch las ik ergens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Doen alle goede zakenmensen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ramselaar kan niet, roepen we Berghuis op, want die is nog lekker fris, weinig gespeeld het laatste jaar. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Als die ook nog minuten gaat maken, kunnen wij hem niet meer betalen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Straks roept ie Kuijt ook weer op. De lul. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Karsdorp Kongolo v Beek zijn de kanshebbers voor Oranje. Deze spelers fors opwaarderen lijkt mij. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 20:45 schreef van geil het volgende:Karsdorp Kongolo v Beek zijn de kanshebbers voor Oranje. Deze spelers fors opwaarderen lijkt mij. Lijkt me een goed plan, liever dat, dan geld uitgeven aan Steve Birnbaum... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 20:50 schreef Nicotti het volgende:[..] Lijkt me een goed plan, liever dat, dan geld uitgeven aan Steve Birnbaum... Klinkt als Wilkshire |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die was nog meer dan 5 voudig international |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wel knap dat er helemaal in Chili en de US gescout word.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Blind wist vast al dat Vilhena weg zou gaan, anders had hij m vast niet geselecteerd ;-P |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Geen Feyenoorders in de basis....teken aan de wand. Natuurlijk, Blind is blind, maar eerlijk gezegd zie ik niet in welke Feyenoorder zonder discussie in de basis zou moeten staan. Dat was onlangs toch wel anders..Nou ja, ik verkies Vermeer boven Cillesen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz