|
|
van geil
|
|
|
Dat zegt veel, ik wist t niet eens. Janko , als ik t goed schrijf doet ook mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja sterke speler, oudere versie van Janssen :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oeps de vrouw zapt naar n film. :). Ze heeft nog gelijk ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alweer 2 goals van een Feyenoord-lichting. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het spel lijkt beter te gaan. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Als ze dat nou ook eens lieten zien als het wel ergens om gaat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoe kun je die kuttekop nu minuten geven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Oostenrijk speelt op 50%. Lijkt het al wat. Osstenrijk toch aardig wat kansen gehad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Uitzwaaien is niet-echt 50% |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Eens, je wil jezelf en het publiek een goed gevoel geven voordat je het toernooi ingaat....Bij verlies krijg je toch weer onnodig media gezeik... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een blessure-risico aangaan is niet fijn uitzwaaien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kent oranje nu ook het Dick-effect..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tsja... de KNJB is blind voor de geleverde wanprestatie.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bondscoach Blinde Schol van Oranje heeft via de officiële kanalen van de KNVB zijn voorlopige selectie kenbaar gemaakt. Feyenoorders Rick Karsdorp, Tonny Vilhena en Steven Berghuis maken kans op een plekje in de definitieve selectie van het Nederlands Elftal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
T boeit me niet meer.... behoorlijk trieste constatering.... Oranje.... pffff. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Terence Kongolo en Lucas Woudenberg behoren tot de voorlopige selectie van Jong Oranje, voor de kwalificatiewedstrijd tegen Wit-Rusland. De twee verdedigers maken deel uit van de voorselectie van in totaal 27 spelers, voor de zesde kwalificatiewedstrijd van Jong Oranje voor het EK 2017 in Polen.
Tot de voorselectie behoren ook voormalig Feyenoord-spelers Nathan Aké (AFC Bournemouth), Jean-Paul Boëtius (FC Basel) en Karim Rekik (Olympique Marseille).
De definitieve selectie maakt Jong Oranje-coach Fred Grim vrijdag 26 augustus bekend.
In de kwalificatiepoule voor het EK 2017 in Polen staat Slowakije bovenaan met twaalf punten uit vijf wedstrijden. Jong Oranje volgt met negen punten uit vijf duels. Aankomend opponent Wit-Rusland staat derde met zeven punten uit vijf duel. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 12:55 schreef RenatoBos het volgende:Bondscoach Blinde Schol van Oranje heeft via de officiële kanalen van de KNVB zijn voorlopige selectie kenbaar gemaakt. Feyenoorders Rick Karsdorp, Tonny Vilhena en Steven Berghuis maken kans op een plekje in de definitieve selectie van het Nederlands Elftal. Ik mis Toornstra in het rijtje. Nelom ook, maar dat kan ik wel weer begrijpen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hopelijk spelen ze de pannen van het dak..Is alleen maar goed voor Feyenoord. Tis alleen te hopen dat Blind nog ergens een soort Advocaat kan vinden. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 17:25 schreef Leon FR1908 het volgende:Hopelijk spelen ze de pannen van het dak..Is alleen maar goed voor Feyenoord. Tis alleen te hopen dat Blind nog ergens een soort Advocaat kan vinden. Misschien is Aad de Mos wat. Of anders Rob Jacobs. Brok ervaring hoor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als ze daar maar niet geblesseerd raken, is toch weer een extra belasting. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Wordt helemaal niks zolang de bondscoach een blinde mongool is, net als toen met van Basten een belachelijke benoeming. De beste spelers en de beste trainers moeten oranje runnen. Niet een willekeurig Ajax blaag die dan vervolgens de complete basis 11 van die club selecteert.
Zolang Blind coach is doen we niet mee, WK kwalificatie redden we ook niet op, het lachertje van Europa. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kongolo was op de WK en heeft daar zelfs minuten gemaakt. Nu in de selectie van Jong Oranje.
Die Dennie die ken er niks van! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Inderdaad. Dat begint een vreemde Oranje loopbaan te worden, beetje in omgekeerde volgorde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
mooie selectie, ik hoop dat ze alles verliezen :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
overigens hebben Veltman, Bazoer en Tete natuurlijk wel bewezen in dit elftal te horen :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat ziet toch iedere blinde.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Benieuwd hoe PSV t tegen Rostov doet :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
5-0 en 0-5 winst voor PSV. Daar verliest toch niemand van.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Goed voor Feyenoord! Blijkt maar weer dat Blind echt blind is! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wie kijkt er nog naar Oranje ?? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 14:06 schreef RenatoBos het volgende:Terence Kongolo en Lucas Woudenberg behoren tot de voorlopige selectie van Jong Oranje, voor de kwalificatiewedstrijd tegen Wit-Rusland. De twee verdedigers maken deel uit van de voorselectie van in totaal 27 spelers, voor de zesde kwalificatiewedstrijd van Jong Oranje voor het EK 2017 in Polen. Tot de voorselectie behoren ook voormalig Feyenoord-spelers Nathan Aké (AFC Bournemouth), Jean-Paul Boëtius (FC Basel) en Karim Rekik (Olympique Marseille). De definitieve selectie maakt Jong Oranje-coach Fred Grim vrijdag 26 augustus bekend. In de kwalificatiepoule voor het EK 2017 in Polen staat Slowakije bovenaan met twaalf punten uit vijf wedstrijden. Jong Oranje volgt met negen punten uit vijf duels. Aankomend opponent Wit-Rusland staat derde met zeven punten uit vijf duel. Hier ook al zo'n Ajaxied aan het roer! Belachelijk ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En het was nog een kudt keeper ook met z'n gepenmuil |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gullit verwacht nog komende ellende intern... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Verhuizen naar Kapellen, 1 September kunnen we er in. Alle tijd om zorgeloos de gordijnen op te hangen zie ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat een hele enge man die Blind, ik begrijp niets van zijn beleid, en van die knvb of ligt dat aan mij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb weer helemaal niks met oranje... Onder van Gaal was ik voor het eerst oprecht voor Oranje |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 15:55 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik heb weer helemaal niks met oranje... Onder van Gaal was ik voor het eerst oprecht voor Oranje Vind je t gek met het aantal Feyenoorders in Brazilië destijds:) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heeft er zo dus ook geen zin aan, hahaha. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heel Nederland vond het selectiebeleid van van Gaal slecht toen ,maar draaide een onwijs goed wk. Het was terecht dat al die Feyenoorders toen speelden. Het gaat een beetje om de rechtvaardigheid. .Als een Keeper van bv Utrecht de beste lijkt ,moet hij gewoon geselecteerd worden. Hoop zo dat die blind op z'n bek gaat |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van Gaal draaide een goed WK dankzij Koeman. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 22:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Heel Nederland vond het selectiebeleid van van Gaal slecht toen ,maar draaide een onwijs goed wk. Het was terecht dat al die Feyenoorders toen speelden. Het gaat een beetje om de rechtvaardigheid. .Als een Keeper van bv Utrecht de beste lijkt ,moet hij gewoon geselecteerd worden. Hoop zo dat die blind op z'n bek gaat Kan ik me prima in vinden..d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bert gaat blijkbaar weg.
Jammer. |
|
|