|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou inderdaad hopelijk zetten ze er weer zo'n ukkel neer.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wie er ook komt....Met zo'n bondscoach maakt het niet uit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gijs de Jong gvd, weer z'n snelkookpan adoraat. Voormalig rechterhand van de huidige prutsert, nou daar worden we wijzer van @&&€&&@&);:)€&... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had je serieus anders verwacht VV, daar moet een jood aan het roer staan he.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik stel een naamswijziging voor naar KNVS (Kan Niet Veel Slechter) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zie je wel. Lul inwisselen voor andere lul. En elkaar helpen naar andere baantjes. Corrupte klerezooi. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik had al de tyfus met oranje en dat zal zo blijven.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij heeft nog een grotere grafkop dan die van Oostveen. Het is even stoeltje wisselen om die van Oostveen in de luwte te zetten. Vieze corrupte voetbalbond.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dit is schande, openlijk de rest van Nederland zo in de maling te nemen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat je het bijna weg zou lachen en je er gewoon mee opgescheept Blunt zitten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Volgens Gullit heeft Van Basten hem gebeld en verteld dat hij vertrekt bij het NL elftal. Was vòòr de onderhandelingen van Gullit met Van Breukelen. Wat een puinhoop! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 16:30 schreef VVout het volgende:Gijs de Jong gvd, weer z'n snelkookpan adoraat. Voormalig rechterhand van de huidige prutsert, nou daar worden we wijzer van @&&€&&@&);:)€&... Ik hoop dat de clubs hier tegen gaan stemmen! In het belang van het Nederlandse voetbal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Basten schijt er ook al mee uit..d:-))))) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 - 07:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik hoop dat de clubs hier tegen gaan stemmen! In het belang van het Nederlandse voetbal. En dan alle wedstrijden weer daar spelen, hoe kan het toch. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vanavond toch? Iemand een reden waarom die wedstrijd gezien zou moeten worden. Ik kijk alleen uit leedvermaak. Als ik al ga kijken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat je anders help mijn man is een loser moet kijken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat had lijdensweg ook wel eens mogen vertellen dat ie vanavond op tv komt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blind noemt net dat Stekelenburg ook weer in vorm is...
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Scholletje snapt er helemaal niks van joh |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Schakel net in... Het ziet er niet uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die Grieken kunnen er helemaal niks van en toch staat het 1 - 1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Promes had ik na vijftien minuten al gewisseld |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die heeft echt nix goed gedaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een fout van Hendrix/Bruma |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Blind oppleuren..vanavond nog |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Wat een ramp joh. Onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En die kutbond-bobo's strijken hun salaris op. Wat een neuzenhuis. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We moeten ons vasthouden aan zekerheidjes ..O nee die hebben we niet :,) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Berghuis heel gebleven?
En voor Blind heb ik één advies: Bel Hassani! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Lees net wat die Blinde na afloop allemaal voor een onzin uitkraamt. Wat een lachertje als (bonds)coach. Die Guidetti heeft er nu al zin in, I'm sure! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Cillessen is zijn tas nog aan het inpakken en Blind is hem al weer vergeten? Wat is deze? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Maar het is wel lachen gieren brullen dit, ook hoop dat Danny Blind met zijn 020 elftal en gatenkaas verdediging de complete voorbereiding mogen spelen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: WTF???!!!!!!!!!
quote: Kort nadat bekend werd dat Bert van Oostveen per 1 september zijn functie als directeur betaald voetbal neerlegt, presenteerde de KNVB zijn opvolger. Na zes seizoenen zal de functie van directeur betaald voetbal worden overgenomen door Gijs de Jong. Een discutabele beslissing want De Jong deed in 2014 nog wat opmerkelijke uitspraken. “Natuurlijk zien we bij de KNVB graag dat Ajax kampioen wordt. Het is de grootste club met een rijke historie. Het Nederlands voetbal is gebaat bij een succesvol Ajax en de KNVB kan en moet daarin een faciliterende rol spelen”, was getekend Gijs de Jong op 22 november 2014. De Jong, die in het verleden event manager en consultant was bij de Amsterdam Arena, werkt sinds 2003 bij de KNVB waar hij momenteel operationeel directeur betaald voetbal is. Sinds 2014 is De Jong in Zeist verantwoordelijk voor competitiezaken, evenementen en communicatie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 september 2016 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dat moet een grap zijn toch? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kt interlands. Geen Feyenoord. .bleh. Moet ik weer iets met m, n gezin gaan doen..pff |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga morgen maar overwerken, opgelost.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Was niet veel. Alleen gevist, niet gevangen. Voor het eerst weer op karper. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dat is typisch karper vissen, vaak voor niets, maar die ene. Die doet t m. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
CobusIII