|
|
ar
|
|
|
Ja, wat is dat met die Promes..blinde vink |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 september 2016 - 21:32 schreef van geil het volgende:[..] Onvoldoende net als Promes. De rest vond ik eigenlijk best goed. Zeker gezien de omstandigheden. Janssen weer aardig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, ze proberen het wel, maar het is allemaal niet echt leep genoeg. Te bedenken dat die Zweden pas voor de eerste keer in deze samenstelling spelen. Wederom beschamend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oneens. Zweden doet niets. Oranje speelt zich er zeker 6 keer doorheen.\ Dat heb ik op het hele EK zelden gezien. Zo slecht is het niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Berghuis voor Promes gaat het verschil maken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoeveel kansen moet die Jan Klaassen hebben? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat niet alleen maar hij is ook nog eens te lelijk om voor een camera te verschijnen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind het wel de vriendelijkste jood eigenlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oranje wordt nu wat minder vind ik. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Eigenlijk is het geen ajaksspeler. Deze jongen heeft wat karakter. . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Loop elke wedstrijd te zeiken en te zeiken tegen de scheids in de competitie.. Vind hem een echte neus |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Janmaat zakt volledig door het ijs in 10 minuten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 september 2016 - 22:01 schreef Leon FR1908 het volgende:Loop elke wedstrijd te zeiken en te zeiken tegen de scheids in de competitie.. Vind hem een echte neus Das waar. Ik bedoelde ook meer zijn manier van voetballen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die Promes is echt een KOEKERT.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dit deed hij prima, daarvoor vond ik 4 hele slechte voorzetten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als ze niet raak koppen houd het op...Maarrr 1tje leek op een schot en zag er niet uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die had zelfs Immers gemaakt :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niet overdrijven geile..:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op zich n goede uitslag. Ware het niet dat Oranje 2 klassen beter was. Die afgekeurde goal kolder is. etc. Ik zag wel n team wat er voor ging, en behoorlijk speelde. N mazzelgoaltje voor de Zweden, en wat was die Wesley goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T was niet zo best Tempo te laag, paar zwakke plekken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 september 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het was een redelijk goede wedstrijd van Oranje tegen een zwaar verdedigend Zweden.. Sneijder van links was eens een goede zet van Blind.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Promes, Strootman, Bruma, toch ook van Dijk ondermaats Klaassen...Amper gezien. En kansenmisser. Ook Wijnaldum laat het te weinig zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Strootman daar mag meer van verwacht worden,evenals Wijnaldum. Promes heeft de techniek maar mist het overzicht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Snijder speelde goed, maar een voorzet van links kwam er niet, t was allemaal breien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Klaassen was goed maar miste het geluk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Breien, breien, weinig kaatsen en openspelen. Die Zweden kregen alle tijd gelederen gesloten te houden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Na 20 minuten al eng van commentator. Ooohhh Wesley ooooooooooh wesley bah, ik vind dat Kuijt fysiek beter is masr de verafgoding. Die verdediging wat is die slecht, dan ga ik Kongolo meer waarderenm |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vond het een matige wedstrijd....De zweden hebben een compleet nieuw elftal en moeten opnieuw opbouwen. Daarbij loopt het niet bepaald over van kwaliteit. Hier had je van MOETEN winnen....De balans in oranje is er niet...te veel ruimte tussen de linies. Tegen een betere tegenstander word je weer helemaal weg getikt.... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Sneijder speelt goed in balbezit....maar dan... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 07 september 2016 - 08:08 schreef CobusIII het volgende:Vond het een matige wedstrijd....De zweden hebben een compleet nieuw elftal en moeten opnieuw opbouwen. Daarbij loopt het niet bepaald over van kwaliteit. Hier had je van MOETEN winnen....De balans in oranje is er niet...te veel ruimte tussen de linies. Tegen een betere tegenstander word je weer helemaal weg getikt.... Lijkt mij dat het tegen een betere tegenstander makkelijker is omdat je dan meer ruimte krijg. Maar over het algemeen heb ik er geen verstand van en zie ik het bijna altijd anders hahaha ;) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Join the club..daarom zitten wij op het forum en niet op de bank naast het veld...;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bulgarije op kop na n knappe zege op Luxemburg . 4-3 in de laatste minuut. Frankrijk 0-0 tegen Wit Rusland. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stevige verdediging neerzetten , ik weet niet met wie maar voeg de Wolf toe en laat hem de verdediging kiezen en neerzetten. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De Wolf zit tegenwoordig in de werkloze 50 plussers, misschien zit daar nog een pareltje tussen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hee hee hee! G.V.V.V. Veenendaal jonguh.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat de wolf een hoop voordelen heeft, is verdediger geweest, heeft aanzien. is trainer, en Feyenoord invloed in deze 020 kliek is welkom |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe vonden jullie Jansen nu europese top??????????? Bas Dosr is toch een veel betere spits? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jansen was okee, prima aanspeelpunt, terugkaatsen aandachtspunt. |
|
|
|