|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maak daar maar twee weken van.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
17 jaar, amper ervaring in hoogste team, zet je al direct in de basis van het allerhoogste... Zie de gevolgen. Blind moet hierop definitief worden afgerekend.
Maar...Het zal wel niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 - 21:13 schreef FR-Henk het volgende:17 jaar, amper ervaring in hoogste team, zet je al direct in de basis van het allerhoogste... Zie de gevolgen. Blind moet hierop definitief worden afgerekend. Maar...Het zal wel niet. Wordt beoordeeld door...andere neuzen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het middenveld nou ja dat bestaat niet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 - 21:13 schreef FR-Henk het volgende:17 jaar, amper ervaring in hoogste team, zet je al direct in de basis van het allerhoogste... Zie de gevolgen. Blind moet hierop definitief worden afgerekend. Maar...Het zal wel niet. Nou, dat denk ik wel! Kan niet anders! Onverantwoord beleid |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Precies. Heb daarom helemaal niks met Oranje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar wij zijn wel fokking Nederland wat weg wordt gezet door Bulgarije notabene. Manmanman |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoest met Rick? Ik kijk niet namelijk :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Neuzenland qua oranje. Al een paar jaar nu. Heb hier helemaal niks mee, want ze vertegenwoordigen niet het beste van ons land. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beste van het veld.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Das niet heel moeilijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Ajacieden zijn in vorm |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kabouter Wesley komt er zo in |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 - 21:20 schreef MightyAce het volgende:[..] Neuzenland qua oranje. Al een paar jaar nu. Heb hier helemaal niks mee, want ze vertegenwoordigen niet het beste van ons land. Klopt. Ik zeg Koeman ervoor! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is als stront behandeld door Zeist. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jammer dat die blauwen niet zijn gekomen om te voetballen |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 - 21:13 schreef FR-Henk het volgende:17 jaar, amper ervaring in hoogste team, zet je al direct in de basis van het allerhoogste... Zie de gevolgen. Blind moet hierop definitief worden afgerekend. Maar...Het zal wel niet. En als het nou de eerste keer was... Tete.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zet net de tv aan, had hem beter niet op 1 gezipt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Leuke speler die de Ligt, mag zondag ook wel spelen. Zonder hem staat het 0-0. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Koeman halen! Stoppen met los zand en de 020 doctrine. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Koeman mocht toen wel assistentje van Guus worden. Wat denk je dat ie van de KNVB vindt? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
15 debutanten in 1,5 jaar. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Patrick Kluivert zou ook een goede bondscoach zijn, of Rafael van der Vaart, hebben ongeveer evenveel ervaring als Blind en hebben geen uitgesproken voorkeur voor een club. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Noem ik Jhon van Beukering ook even. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In ieder geval een buitenlander die objectief en professioneel de boel aanpakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Sjaak Swart! Dan wordt er in ieder geval niemand van de Graafschap opgeroepen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Exact. Of Koeman. @VV
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 maart 2017 door ar -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat ik tijden niet zo'n slecht oranje gezien heb |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zal dadelijk eens kijken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
2-0 achter. Wissel je een CV voor een CV. En kabouter Wes vervangt de beste middenvelder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Strootman mag blijven Manmanman |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Stroothoofd bakt er niks van. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Haha Luuk de Jong er in die het hele jaar nog geen goals maakt :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tering hé die Klaassen speelt SLECHT |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Resultaten Danny Blind als coach Oranje:
Gewonnen: 7 (41.18%) Gelijk: 3 (17.65%) Verloren: 6 (35.29%)
Na vanavond dus 7-3-7 en dat tegen tegenstanders die we stuk voor stuk allemaal makkelijk kunnen hebben, alleen tegen bijv. Frankrijk is punten verliezen te accepteren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: 70 jaar, beetje te oud nu. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 - 22:18 schreef moa het volgende:Resultaten Danny Blind als coach Oranje: Gewonnen: 7 (41.18%) Gelijk: 3 (17.65%) Verloren: 6 (35.29%) Na vanavond dus 7-3-7 en dat tegen tegenstanders die we stuk voor stuk allemaal makkelijk kunnen hebben, alleen tegen bijv. Frankrijk is punten verliezen te accepteren. Ja maar 020 heeft vet veel airmiles gespaard onder Blind. Je weet hoe zuinig dat volk is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 - 22:18 schreef moa het volgende:Resultaten Danny Blind als coach Oranje: Gewonnen: 7 (41.18%) Gelijk: 3 (17.65%) Verloren: 6 (35.29%) Na vanavond dus 7-3-7 en dat tegen tegenstanders die we stuk voor stuk allemaal makkelijk kunnen hebben, alleen tegen bijv. Frankrijk is punten verliezen te accepteren. En gewoon geen trap onder zijn aars krijgen die kloothommel. |
|
|
|