BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - maandag 27 maart 2017 - 00:27   quote  deeplink  
Ik zou het gewoon fantastisch vinden als ze Klinsmann zover kunnen krijgen. Hij is wat Nederlandse clubs aan gaat onbevooroordeeld, een gedegen niveau van professionaliteit en weet zich ook nog eens op goede wijze uit te drukken en presenteren. Ik ben er alleen bang voor dat het veel te hoog gegrepen zijn, maar wie weet.
MightyAce
 MightyAce - maandag 27 maart 2017 - 05:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 00:27 schreef VVout het volgende:
Ik zou het gewoon fantastisch vinden als ze Klinsmann zover kunnen krijgen. Hij is wat Nederlandse clubs aan gaat onbevooroordeeld, een gedegen niveau van professionaliteit en weet zich ook nog eens op goede wijze uit te drukken en presenteren. Ik ben er alleen bang voor dat het veel te hoog gegrepen zijn, maar wie weet.
Wordt gewoon Fronsie de Boer hoor.
R()b
 R()b - maandag 27 maart 2017 - 07:21   quote  deeplink  
Die Jean Paul Decossaux, dat is één van de eerste die je eruit moet trappen.
CobusIII
 CobusIII - maandag 27 maart 2017 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 maart 2017 - 22:42 schreef Arie.Klooster het volgende:
Co zou het zomaar kunnen worden. Maar dan krijg je weer ajakkes eerst. En hij is ook altijd wel eens te naïef
Ik zou het best willen doen, maar dan Feyenoord first...
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 maart 2017 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 05:53 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Wordt gewoon Fronsie de Boer hoor.
Dat denk ik ook. Met zijn broer als assistent.
VVout
 VVout - maandag 27 maart 2017 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 07:21 schreef R()b het volgende:
Die Jean Paul Decossaux, dat is één van de eerste die je eruit moet trappen.
Oostveen wel er uit en hem in de luwte laten zitten, hmmmm misschien. Weet natuurlijk niet wat hij op zijn positie allemaal goed en fout doet.

http://www.knvb.nl/nieuws/organisatie/berichten/15198/van-oostveen-en-decossaux-herbenoemd-bestuur-betaald-voetbal

Schijnt dat ie de pegels goed binnen harkt voor de bond zeggen ze.
VVout
 VVout - maandag 27 maart 2017 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 08:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Met zijn broer als assistent.
Ik hoop dat het eens niet zo voor de hand ligt, laten ze toch eens iemand met een geheel andere voetbalvisie nieuwe input geven. We zitten vastgeroest in onze oranjekeuken.
de bluffer
 de bluffer - maandag 27 maart 2017 - 08:57   quote  deeplink  
R Koeman met Erwin en v Bronckhorst
en bij Feyenoord Ten Hag op halen naar dit seizoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 maart 2017 door de bluffer --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 27 maart 2017 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 08:57 schreef de bluffer het volgende:
R Koeman met Erwin en v Bronckhorst
en bij Feyenoord Ten Hag op halen naar dit seizoen
Koeman gaat dat nooit doen. Die gaat nu niet de puinzooi van een ander opruimen, terwijl hij zelf, toen hij graag wilde, niet eens als serieuze optie werd gezien. Die wacht nu gewoon op de vacature van Barcelona. En gelijk heeft hij. Gio zal ook nog niet willen. Ik vrees dat het Frank de Boer gaat worden. Of ze gaan helemaal de verkeerde kant op en kiezen iemand als Gullit...
MMM
 MMM - maandag 27 maart 2017 - 11:09   quote  deeplink  
Als er morgen maar niet teveel Feyenoorders spelen.
de bluffer
 de bluffer - maandag 27 maart 2017 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 11:09 schreef MMM het volgende:
Als er morgen maar niet teveel Feyenoorders spelen.
ze moeten gewoon zeggen dat ze pijntjes hebben
en dat de 020 spelers gaan spelen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 maart 2017 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 11:09 schreef MMM het volgende:
Als er morgen maar niet teveel Feyenoorders spelen.
Daar vrees ik dus ook voor, vriendschappelijk, Feyenoorders opstellen en de neuzen sparen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 maart 2017 - 12:29   quote  deeplink  
C76YPiNXwAAMeRV.jpg
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 maart 2017 - 12:36   quote  deeplink  
Brrrr ik hoorde weer wat enge namen de gbr de Boer, brrrrrrrrrr
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 27 maart 2017 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 11:09 schreef MMM het volgende:
Als er morgen maar niet teveel Feyenoorders spelen.
Ons geluk kan zijn dat Oranje niet in de positie zit om te experimenteren met bankzitters. De basiself heeft nog genoeg oefenstof te doen, denk ik zo..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 27 maart 2017 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 12:36 schreef piet de paler het volgende:
Brrrr ik hoorde weer wat enge namen de gbr de Boer, brrrrrrrrrr
Het trieste is dat de gebroeders De Boer het zelfs beter zullen doen dan Blind..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 maart 2017 door feyenoord!!! --
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 maart 2017 - 13:45   quote  deeplink  
Ik denk als je moet gaan bouwen met jonge spelers Verbeek geen slechte optie is, vooral Fysiek lopen we achter.Of een Deense xoach dat kleine landje is te vergelijken met Nederland.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 maart 2017 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 13:27 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Het trieste is dat de gebroeders De Boer het zelfs beter zullen doen dan Blind..
Kan ook niet veel slechter meer ook..
VVout
 VVout - maandag 27 maart 2017 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 13:45 schreef piet de paler het volgende:
Ik denk als je moet gaan bouwen met jonge spelers Verbeek geen slechte optie is, vooral Fysiek lopen we achter.Of een Deense xoach dat kleine landje is te vergelijken met Nederland.
De Fysieke problematiek zal je toch bij de club moeten aanpakken, dat red je met een paar daagjes Oranje niet. Gewoon kiezen en het gezellig met elkaar houden, voetballen moet je al lang kunnen als je voor Oranje geselecteerd wordt en willen.

En wat betreft Frons, het zal wel en we zien het wel. Ik ben er alleen niet gelukkig mee dat er weer een Nederlander met een voorkeur aan het roer komt, maar hopelijk heb ik het helemaal mis en gaat het gewoon helemaal goed komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 maart 2017 door VVout --
R()b
 R()b - maandag 27 maart 2017 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 10:48 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Koeman gaat dat nooit doen. Die gaat nu niet de puinzooi van een ander opruimen, terwijl hij zelf, toen hij graag wilde, niet eens als serieuze optie werd gezien. Die wacht nu gewoon op de vacature van Barcelona. En gelijk heeft hij. Gio zal ook nog niet willen. Ik vrees dat het Frank de Boer gaat worden. Of ze gaan helemaal de verkeerde kant op en kiezen iemand als Gullit...
En je krijgt je gelijk.
Geen Koeman, geen Frank, geen Gio.
Bijna geen enkele trainer heeft hier zin in.
Alleen trainers die willen bouwen aan iets nieuws.
Dan blijft van Gaal als enige over, ik kan geen enkele andere opbouw trainer noemen.
ar
 ar - maandag 27 maart 2017 - 17:35   quote  deeplink  
Ach joh.. dat is toch gewoon een manier om 4ton bij elkaar te lullen.
@janM

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 maart 2017 door ar --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 maart 2017 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 17:13 schreef R()b het volgende:

[..]

En je krijgt je gelijk.
Geen Koeman, geen Frank, geen Gio.
Bijna geen enkele trainer heeft hier zin in.
Alleen trainers die willen bouwen aan iets nieuws.
Dan blijft van Gaal als enige over, ik kan geen enkele andere opbouw trainer noemen.
Raar dat Van Gaal nog geen journalist op bezoek heeft gehad hem hiernaar te vragen..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 maart 2017 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 17:35 schreef ar het volgende:
Ach joh.. dat is toch gewoon een manier om 4ton bij elkaar te lullen.
@janM
Dik 17 uur later..d:-)
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 maart 2017 - 17:48   quote  deeplink  
Ik vond gisteren het commentaar van Poerre op halfdebiele co prima. Hij ging op Co in, die weer iets raars aan het roepen was over de wedstrijd.
ar
 ar - maandag 27 maart 2017 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 17:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dik 17 uur later..d:-)
Hahaha.. jammer weer hé
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 maart 2017 - 18:03   quote  deeplink  
Drol..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 maart 2017 - 18:10   quote  deeplink  
F. de Boer niet.
VVout
 VVout - maandag 27 maart 2017 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 17:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Raar dat Van Gaal nog geen journalist op bezoek heeft gehad hem hiernaar te vragen..(?)
Die durven niet in zijn tuin te komen.

wwwopac.ashx?command=getcontent&server=Maritime&value=mariniers%2F44416.jpg&height=350&width=350
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 maart 2017 - 19:27   quote  deeplink  
Haha zo erg..
VVout
 VVout - maandag 27 maart 2017 - 19:30   quote  deeplink  

https://www.youtube.com/watch?v=vdNwR_c0mHs
VVout
 VVout - maandag 27 maart 2017 - 19:38   quote  deeplink  
Het wordt trouwens Gullit btw.
R()b
 R()b - maandag 27 maart 2017 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 19:38 schreef VVout het volgende:
Het wordt trouwens Gullit btw.
KNVB handpop
MightyAce
 MightyAce - maandag 27 maart 2017 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 19:38 schreef VVout het volgende:
Het wordt trouwens Gullit btw.
Hilarisch
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 28 maart 2017 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2017 - 17:13 schreef R()b het volgende:

[..]

En je krijgt je gelijk.
Geen Koeman, geen Frank, geen Gio.
Bijna geen enkele trainer heeft hier zin in.
Alleen trainers die willen bouwen aan iets nieuws.
Dan blijft van Gaal als enige over, ik kan geen enkele andere opbouw trainer noemen.
Van Gaal is by far de meest geschikte keuze, maar ik vrees dat hij het ook niet zal willen doen. Hij vindt het volgens mij jammer dat je de spelers zo weinig ziet als bondscoach en deed het eigenlijk alleen om het WK mee te maken. Gezien die kans nu al vrijwel nihil geworden is, zie ik hem er ook niet zomaar instappen.

Blijft van de speculaties over de allerslechtste keuze die je kunt maken: Gullit. Die man heeft toch overal wel bewezen ongeschikt te zijn als hoofdcoach. Maar nee, laten we die lekker gaan (be)noemen als bondscoach. Kijken of het een nog grotere puinhoop kan worden. Volgens mij ging Gullit bij Feyenoord ook totaal verkeerd, terwijl hij nog wel K2 had rondlopen toen. Achja, we zullen het zien. Maar als je de speculaties volgt, is de enige serieuze optie die over is, ervan uitgaande dat Van Gaal 'nee' zegt, Ten Cate en Gullit. Een optie die nooit een serieuze optie mag zijn, naar mijn mening. Dan geef ik toch echt de voorkeur aan een Dick Advocaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 maart 2017 door feyenoord!!! --
JanM
 JanM - dinsdag 28 maart 2017 - 10:54   quote  deeplink  
Het zo verneuken en dan nog 4 ton meekrijgen ook nog? Waar kan ik me inschrijven voor een trainerscursus?
VVout
 VVout - dinsdag 28 maart 2017 - 11:11   quote  deeplink  
Gullit kan niet best met geïnvesteerd geld om gaan en spelers beter maken, dan kocht ie als het aan hem lag gewoon wat beters.

Das ook de reden dat ie opstond, een beleid dat niet achter hem stond nog meer met bakken uit de deur te smijten.

Bij Oranje moet je naar mijn idee gewoon de beste bij elkaar zoeken en met veel positiviteit en inzicht in het spelletje er het beste van maken. Groeien moet een speler toch in hoofdzaak bij de club, vind het onzin dat te proberen bij Oranje waar je maar een aantal dagen bij elkaar bent.

Dus Gullit, waarom niet als ie zich geroepen voelt het wk mis te lopen. Misschien kan ie naar aanloop van het daaropvolgende toernooi een paar grappige potjes spelen want het wk ga je toch niet meer spelen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 28 maart 2017 - 11:19   quote  deeplink  
De schuld ligt in de eerste plaats bij de knvb, die zijn hoofdverantwoordelijk in dit debacle, zakelijke zakkenvullers die eigenbelang boven alles stellen, van natuurlijke hiërarchie is geen enkele sprake meer.
De hele bovenliggende structuur is verrot en moet eerst volledig geruimd worden voordat er weer gebouwd kan worden.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 28 maart 2017 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 maart 2017 - 11:11 schreef VVout het volgende:
Gullit kan niet best met geïnvesteerd geld om gaan en spelers beter maken, dan kocht ie als het aan hem lag gewoon wat beters.

Das ook de reden dat ie opstond, een beleid dat niet achter hem stond nog meer met bakken uit de deur te smijten.

Bij Oranje moet je naar mijn idee gewoon de beste bij elkaar zoeken en met veel positiviteit en inzicht in het spelletje er het beste van maken. Groeien moet een speler toch in hoofdzaak bij de club, vind het onzin dat te proberen bij Oranje waar je maar een aantal dagen bij elkaar bent.

Dus Gullit, waarom niet als ie zich geroepen voelt het wk mis te lopen. Misschien kan ie naar aanloop van het daaropvolgende toernooi een paar grappige potjes spelen want het wk ga je toch niet meer spelen.
Buiten het feit dat Gullit inderdaad aangetoond heeft niet met geld om te kunnen gaan en spelers beter te maken, is hij hooguit een people manager. Die hadden we echter al met Hiddink, wat niet werkte. Volgens mij hebben we een strenge, harde coach nodig die onze jongens volledig de weg gaat wijzen. Ik zie niet in hoe Gullit dit zou kunnen doen. Dat lukte hem eerder ook niet en hij is niet de strenge leermeester die we zoeken. Daarom kun je beter kijken naar een Van Gaal of Koeman. Helaas zullen deze allebei wel niet willen (Koeman heeft dit reeds aangegeven). De eerstvolgende die ik dan zou kiezen is Advocaat.
VVout
 VVout - dinsdag 28 maart 2017 - 12:56   quote  deeplink  
Zolang de cultuur om voor je land op te komen afbreuk doet en dat begint al in Den Haag, is het heilige vuur voor Oranje ver weg. Je kan Erdogan niet mogen, maar trots hebben voor je land is de Turken bv niet vreemd en dat doet al de helft als je voor je land moet uitkomen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 28 maart 2017 - 13:12   quote  deeplink  
De toekomst brengt ons naar een soort FC-EU dat louter bestaat uit spelers uit het voormalig Oostblok.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 maart 2017 door Gerard_FR --
VVout
 VVout - dinsdag 28 maart 2017 - 13:45   quote  deeplink  
Helemaal schoon wel te verstaan.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 28 maart 2017 - 18:14   quote  deeplink  
Hoe laatbegint het drama tegen Italie?
van geil
 van geil - dinsdag 28 maart 2017 - 18:35   quote  deeplink  
Ik dacht 20.45 Piet.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 28 maart 2017 - 19:18   quote  deeplink  
Mooi kunnen we lachen en huilen
R()b
 R()b - dinsdag 28 maart 2017 - 20:05   quote  deeplink  
Prima opstelling!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 28 maart 2017 - 20:07   quote  deeplink  
Geen Karsdorp 1
R()b
 R()b - dinsdag 28 maart 2017 - 20:09   quote  deeplink  
Mooi.. rust voor onze boys, en laat die kliek het lekker uitzoeken met het NL elftal.
MMM
 MMM - dinsdag 28 maart 2017 - 20:10   quote  deeplink  
Mooi, Karsdorp lekker rust
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 maart 2017 - 20:19   quote  deeplink  
Verrassend..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 28 maart 2017 - 20:21   quote  deeplink  
Karsdorp blijkbaar niet helemaal fit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic









0.0596699