|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
St Juste volgens de verslaggever niet best , ik schakel net in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
3-0 gebleven 3 wedstrijden - 4 punten nu. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
ik heb gedroomd dat ze het nog gaan redden. Oranje wint met 4-0 van Wit-Rusland, Zweden maar met 3-1 van Luxemburg. Nederland dinsdag met 2-0 van die zweden, net genoeg. Ryan Babel zal een belangrijke rol spelen bij de doelpunten. Robben ook. WK 2018 zal zijn laatste zijn. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
It is leuk, maar beetje voorspelbaar.
Edit; denk verkeerde topic :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 oktober 2017 door netsurfer -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 oktober 2017 - 20:39 schreef Phyrexian het volgende:ik heb gedroomd dat ze het nog gaan redden. Oranje wint met 4-0 van Wit-Rusland, Zweden maar met 3-1 van Luxemburg. Nederland dinsdag met 2-0 van die zweden, net genoeg. Ryan Babel zal een belangrijke rol spelen bij de doelpunten. Robben ook. WK 2018 zal zijn laatste zijn. Klinkt als een lange droom. Uitgeslapen zeker? |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
neu, viel mee, geen verlengingen, geen strafschoppen, weinig blessuretijden bij getrokken... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tonny laat maar zien hoe het moet vanavond...liever geen Feyenoord bij dit Oranje, maar als het moet graag motm worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wordt een kalme zomer volgend jaar. En terecht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die platkoppen spelen met 1 halve spits. Drie verdedigers zou ik mee starten . 4 middenvelders en drie aanvallers . Daarmee voorkom je dat de slechtste mensen in balbezit komen bij Oranje. Precies zoals Gijp zei gisteren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan zou ik precies het tegenovergestelde doen als Gijp |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Inmiddels 5-0 voor Zweden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
6-0 , moet nu al 8-0 worden om iets in te lopen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Denk dat de bezoekende spelers gratis mogen neuken vannacht naar keuze, en nog een lekkere enveloppe meekrijgen , dit begint op Spanje - Malta te lijken. Misschien moet de KNVB ook maar even de portemonnee trekken, of de spelers zelf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
2 goals gemiddeld tegen en nu ................ |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We hoeven maar 14 goals in te lopen. Easy. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Al tellen de goals tegen Zweden dubbel natuurlijk. Vanavond 0-1. Tegen Zweden 7-0 en je bent door. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
‘We zijn er niet bij en dat is looohooogisch’ |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja maar met Amrabat zou je dit redden ?????????????????????? O ja en Zyech????????? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T interesseert me geen zier |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Z’n boek nog niet gelezen zeker? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee hoor maar al die verhalen om ze voor nederland uit te laten komen word ik moe van. Ik heb nooit mogen kiezen heb ook maar paspoort . En heb een keuze moeten maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 oktober 2017 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat het nou om die verhalen of omdat ze Marokkaan zijn. Wat is je punt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Nederland-Zweden dinsdag op groot scherm in Ikea Breda :) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zit nog te wachten op de online versie |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 oktober 2017 - 20:33 schreef piet de paler het volgende:[..] Nee hoor maar al die verhalen om ze voor nederland uit te laten komen word ik moe van. Ik heb nooit mogen kiezen heb ook maar paspoort . En heb een keuze moeten maken. Maar uiteindelijk heb je die keuze gemaakt en het je het paspoort van je vaderland laten vallen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waar gaat dat boek dan over? |
|
|
|