|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
9 minuten massaal achteruit lopen. Dickie, aanfluiting. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kan hem echt geen reet schelen hoor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou het wordt wel 1-3. Knap, tegen een gelijkwaardige opponent. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja ga dan extreem aanvallend spelen op zon avond. Speel je ze waarschijnlijk helemaal zoek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dan haal je een middenvelder eraf voor een spits. De linie waar we al een man te weinig hadden. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Gewoon extra verdediger inbrengen. Spelen op de 1-1 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Aanvaller voor een aanvaller... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Snoeks is echt oprecht verdrietig geloof ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die man moet echt een bejaardentehuis in, dit is nog veel erger als ooit tegen tsjechie toen hij Robben wisselde voor Bosvelt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De passing.....2e divisie niveau. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik kijk hem af,maar daarna snel naar netflix. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Dat denk ik serieus ook. Je hoort die teleurstelling in zijn stem. Ik geniet er wel van. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ach, Feyenoord was indertijd een logische stap geweest, als hij per se een niveau hoger wilde. Niet voor dat bedrag natuurlijk, gezien het gegeven dat ie maar een half seizoen echt goed was. Die transfer naar Tottenham was uiteraard wishful thinking. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We moeten wel winnen , voor de Fifa ranking. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het niveau is echt lachwekkend |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dick is blij, zou hij een bonus krijgen voor een gewonnen wedstrijd. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Na een beugeltje of 9 is dit best vermakelijke tv |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor het eerst sinds jaren dat ik een Jupiler wedstrijd heb gekeken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Rekiekiek, Babel.. dat verzin je toch ook niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het lullige is , dat onze club hier kansloos is. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Sterker nog, onze club mag niet eens meedoen. Is alleen voor landen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou nou , wat een mazzel Drie kansen op rij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wit Rusland had minstens een punt verdiend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met 6 goals winnen van de Zweden ik denk dat Dickie er een extra slotje opgooit. Wat een dramatische instelling/opstelling van de coach. Nu filmpje , biertje, vingeren , likken en neuken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 oktober 2017 - 22:37 schreef van geil het volgende:Met 6 goals winnen van de Zweden ik denk dat Dickie er een extra slotje opgooit. Wat een dramatische instelling/opstelling van de coach. Nu filmpje , biertje, vingeren , likken en neuken. Minstens 6 verdedigers |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zal wel biertje snurken worden dan. Enige vingertje wat nat wordt is je duim |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Robben: "er zullen toch een paar spelers het veld in moeten dinsdag". En dat is precies de instelling van dit Oranje. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Koeman en Dirk K. in duo-baan als assistent. Tijd om die headphonies eruit te lazeren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Verbaasd hoe slecht Oranje was dus nu maar op zijn Amrabats allez les bleu |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kwestie van accepteren dat oranje niet beter is. Ooit weleens een daf van een porsche zien winnen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 oktober 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alleen als de chauffeur van de daf, een tactisch plan heeft om de voordelen uit zijn autootje te halen |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Opstelling tegen Zweden nu al uitgelekt:
Kortsmit
Diks - Beugelsdijk - Veltman - Nelom
Emanuelson - Rutjes - Immers - Seuntjens
Van Duinen - kramer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 oktober 2017 door Phyrexian -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahaha maar met Beugelsdijk wel passie. Dat geldt voor Rutjes ook maar ach ik begrijp de hint. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 08 oktober 2017 - 11:46 schreef piet de paler het volgende:Alleen als de chauffeur van de daf, een tactisch plan heeft om de voordelen uit zijn autootje te halen Welke voordelen heeft een DAF op een Porsche? De prijs? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En je hoeft niet te schakelen, en je hebt een pienter pookje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fietspad op , of een woonerf inslaan met drempels, weg Porsche . |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Jemig, wat irritant was Snoeks. Dan weet je al dat het waarschijnlijk niet gaat lukken, heb je ook nog zo'n pessimistisch commentaar. Zeer irritant. Oké, het was niet echt geweldig, maar hij was verschrikkelijk negatief. Voetbal hoort een opportunistisch spelletje te zijn, maar als dan het commentaar direct al negatief is.... Bah, weg met Snoeks! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, wie wordt de nieuwe bondscoach? Zou Van Hanegem te porren zijn? Het zal een naieve gedachte zijn, maar ik hoop dat de mensen van de KNVB zo slim zijn, dat ze echt aan hem denken. Maar ik neem aan dat Willem dit zelf niet meer wil, wat ook wel weer te begrijpen is. Toch denk ik dat zijn instelling misschien wel de instelling is, die het Nederlands elftal nodig heeft. Niet lullen, maar poetsen... VAN HANEGEM als bondscoach! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk dat er momenteel niet een coach zit te wachten op het oranje.. |
|
|
|