|
|
FR-Henk
|
|
|
Effe anders... Gertjan Verbeek. Iemand die ze het snot uit de neus laat lopen.
Maar ach...Past weer niet in dat ellebogen-wereldje. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die limburger die altid roept vuile klootzak lijkt me wel,wat Smeets dacht ik |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Koeman zit nog een paar weekjes bij Everton en gaat dan hoppen. T is tijd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Der is ook nog een redelijke kans dat ze bij Frank de Boer uit komen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee je moet een bouwer hebben ik denk dat je Bob moet nemen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat wordt een giller. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Rutten. Niks mis mee. Goeie vent. Maar misschien meer een clubtrainer dan een bondscoach.
Kijk, een bondscoach hoeft geen spelers beter te maken, die hoeft Robben niet uit te leggen hoe hij moet voetballen, training om beter te worden krijgen ze bij de club, niet bij het nationaal elftal. Daar moet je een team kunnen kweken met allemaal toppers (hoewel het daar bij ons best aan schort) en ze allemaal een bepaald systeem laten spelen.
Beter worden doen ze niet in die 2 weken dat ze bij elkaar zijn. Je hebt een tacticus nodig, dat heeft Van Gaal laten zien. Ze laten geloven dat ze beter zijn dan ze zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik persoonlijk zou voor Gio/Kuyt gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, snappen we, maar wie zou je als bondscoach kiezen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zeg t interesseert me geen zier! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wil ik sympathie krijgen voor dat oranje doe dan eens een dwarsfluit. Verbeek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het schijnt dat de hele structuur ( Masterplan ) van de KNVB is neergezet door Louis van Gaal. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op maandag 09 oktober 2017 - 19:51 schreef Phyrexian het volgende:Rutten. Niks mis mee. Goeie vent. Maar misschien meer een clubtrainer dan een bondscoach. Kijk, een bondscoach hoeft geen spelers beter te maken, die hoeft Robben niet uit te leggen hoe hij moet voetballen, training om beter te worden krijgen ze bij de club, niet bij het nationaal elftal. Daar moet je een team kunnen kweken met allemaal toppers (hoewel het daar bij ons best aan schort) en ze allemaal een bepaald systeem laten spelen. Beter worden doen ze niet in die 2 weken dat ze bij elkaar zijn. Je hebt een tacticus nodig, dat heeft Van Gaal laten zien. Ze laten geloven dat ze beter zijn dan ze zijn. Bij oranje moeten ze hoofdzakelijk gaan werken met spelers die in de ED spelen, die hebben nog wat te bereiken en beseffen dat ze elkaar nodig hebben om wat te bereiken, dat versterkt de teamgeest. Dat is het verschil met andere B-landen, die doen dat wel.
Met bankzitters en egootjes uit het buitenland bouw je in zo`n korte tijd niks op, die zijn meer met zichzelf bezig. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ronald Koeman, Jochim Low of Michael Preud'homme één van de 3 kan het Nederlands elftal weer beter maken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het telraam staat klaar Hup Holland |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Aan de ene kant denk ik als je op je donder krijgt, klapt misschien het balonnetje knvb, maar de schamde van afgedroogd worden gun ik Dickie niet |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
meer sneu voor Robben, hem gun ik het niet. Topgozer. Zo sneu dat ie alleen het publiek moest bedanken in die stink-aRENa... Goed, je kan zeggen: in de aRENa ben je gewend dat het stadion zelf ook al bijna leeg is bij het eindsignaal, maar dan nog, loop ff met Robben mee dat rondje.
En juist Robben gun ik 7 doelpunten. Alleen hem! Oke, en Vilhena, die ik ook wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een beetje sm fan , droomt van 6-0 met de rust... In de 2de helft 3 penalty's missen en 2 Zweden rood. In de 92e minuut wordt de 7-0 ten onrechte afgekeurd en is de wedstrijd voorbij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
weer een andere rechtsback |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hahaha weer die prutser in de spits zie ik |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
oei....
Wat nou als we 7-0 voor staan, maar in de laatste minuut krijgt Nederland onterecht een penalty tegen die Toivonen erin schiet? Wordt dan de aRENa afgerbroken? Dan ga ik er ook nog ff heen, om te helpen :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wordt eerder 1-3 of zo. Zweden staat voor jan lul 2e zeker. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 - 20:51 schreef Phyrexian het volgende:oei.... Wat nou als we 7-0 voor staan, maar in de laatste minuut krijgt Nederland onterecht een penalty tegen die Toivonen erin schiet? Wordt dan de aRENa afgerbroken? Dan ga ik er ook nog ff heen, om te helpen :) Afgebroken door deze oranje dagjesmensen? :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
minuut stile, rouwbandjes... ze weten blijkbaar zelf ook al dat het niets meer gaat worden... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil