|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zou mijn jeugd van toen ook voor geen goud willen wisselen met die gasten van nu... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mijn jeugd zat er tussen in. En gamen En buitenspelen En Voetballen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 - 08:30 schreef VVout het volgende:[..] Of je moest 2 blokken sprinten omdat die ouwe waar je op de bel drukte sneller was dan je dacht, maar het is wel zo toch. Hahaha herkenbaar....wij hadden vroeger de de heksen hazelaar..twee oude zusters die met de bezem achter je aan kwamen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 oktober 2017 door CobusIII -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 - 11:40 schreef CobusIII het volgende:[..] Hahaha herkenbaar....wij hadden vroeger de de heksen hazelaar..twee oude zusters die met de bezem achter je aan kwamen... Haha, zo had iedere wijk zijn typetje's maar we hadden wel leuk contact onder elkaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kussen tikkertje , cowboytje spelen, slootje springen , hutten bouwen , mais poffen , vuurtje stoken , voetballen , dat was mijn jeugd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja, maar dat komt alleen maar omdat er toen niets anders was. T heeft niets te maken met persoonlijkheid. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee klopt, maar doelde even op de conditie, die had ik met mijn vriendjes hierdoor van nature. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 - 19:23 schreef van geil het volgende:Kussen tikkertje , cowboytje spelen, slootje springen , hutten bouwen , mais poffen , vuurtje stoken , voetballen , dat was mijn jeugd. Kussen tikkertje .... enz. maar dat eerste, had ff een flashback :) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 - 19:28 schreef Stylzz het volgende:Tja, maar dat komt alleen maar omdat er toen niets anders was. T heeft niets te maken met persoonlijkheid. Het maakte je wel weerbaarder en zelfstandiger.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar t zijn appels en peren |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Toen schopte je iemand direct voor ze flikker, tegenwoordig trappen ze na via sociaal media. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ondanks het niet plaatsen 9 plaatsen gestegen op de ranglijst |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Robben blijft eventueel beschikbaar voor het EK |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ga toch maar even kijken . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een dooie boel dat oranje. Alweer gezapped |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, maar het lijkt steeds minder te worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zie net de goal nog eens terug, dat is dan een lichtpuntje. Goede countergoal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dick heeft ook geen wissels |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, wil graag de bal, zelfvertrouwen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je wordt toch misselijk van zo'n mannetje Depay voor de camera. Arrogant, constant onbeschoft en in de verdediging schieten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Verschrikkelijk figuur... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind het echt een farce dat dat soort mensen Oranje vertegenwoordigen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Alleen met zichzelf bezig... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geef mij maar een Berghuis , dat oogt professioneel , oprecht en netjes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2e helft half uurtje gekeken. Droevig niveau. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vanavond toch nl onder 19 voor plaatsing WK ? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik voorspel dat Zweden het WK gaat winnen. Als je na Oranje ook Italiƫ uitschakelt ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahahahah Babel in de spits |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goed signaal naar de echte spitsen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ga wel lekker gamen vanavond. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee als straf blijf ik kijken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zweden naar het WK Italie blijft ook thuis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn er nog meer "grote thuisblijvers"dat je weet ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Chili en de VS. Is redelijk verrassend Voor de rest nog niet echt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tegen die tijd zal de zin wel weer terug zijn om te kijken.(is nu even weg) Ik zie zojuist dat Berghuis in de basis staat bij Oranje, leuk voor hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 november 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Helemaal niet verkeerd tot nu, 2 grote kansen voor Oranje. |
|
|
|