|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh ok maar zit hij bij de selectie van oranje dan? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb ook niets gevonden, zal voor Koeman gewoon belangrijker geweest zijn dingetjes uit te proberen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou ja Koeman doet het helemaal niet slecht volgens mij |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moet nu een zo breed mogenlijk beeld zien te vormen, kan nu gewoon lekker experimenteren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker maar hij is een resultaat trainer . Engeland Nederland 1-0 Ijsland Nederland weet ik niet meer maar dacht verlies? Portugal Nederland 0-3 Italië Nederland 1-1 Nederland Peru 2-1
Buiten het feit dat oranje niet echt mijn interesse heeft speelt Koeman met een gedeeltelijk jonge selectie beter dan zijn voorgangers. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik kijk pas als het weer ergens om gaat, ben ook niet geïnteresseerd in een kabouterfestival. Maar een resultaat is alvast meer als geen resultaat en bijna onontkoombaar als je naar het afgelopen WK hebt gekeken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 september 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 13:39 schreef Leon FR1908 het volgende:Zeker maar hij is een resultaat trainer . Engeland Nederland 1-0 Ijsland Nederland weet ik niet meer maar dacht verlies? Portugal Nederland 0-3 Italië Nederland 1-1 Nederland Peru 2-1 Buiten het feit dat oranje niet echt mijn interesse heeft speelt Koeman met een gedeeltelijk jonge selectie beter dan zijn voorgangers. Weliswaar een resultaat trainer, maar schuwt het exeriment niet. bij Oranje niet (ook weer 1e helft Peru), zoals hij bij Feyenoord ooit een 5-3-2 (meen ik) tegen psv succesvol introduceerde. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 14:18 schreef FR-Henk het volgende:[..] Weliswaar een resultaat trainer, maar schuwt het exeriment niet. bij Oranje niet (ook weer 1e helft Peru), zoals hij bij Feyenoord ooit een 5-3-2 (meen ik) tegen psv succesvol introduceerde. Klopt ,van Gaal nam het 5-3-2 systeem mee naar het WK en krijg daar nog steeds de credits voor. Maar het was Koeman die dit systeem opnieuw succesvol introduceerde bij Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 14:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Klopt ,van Gaal nam het 5-3-2 systeem mee naar het WK en krijg daar nog steeds de credits voor. Maar het was Koeman die dit systeem opnieuw succesvol introduceerde bij Feyenoord. Yep. En van Gaal zelf zal Koeman niet in de schijnwerpers zetten hierover. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Echt he ? Mosterd na de maaltijd |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tete basisplaats. Nul ritme |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 14:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Klopt ,van Gaal nam het 5-3-2 systeem mee naar het WK en krijg daar nog steeds de credits voor. Maar het was Koeman die dit systeem opnieuw succesvol introduceerde bij Feyenoord. Eens. En precies dat hoor je NERGENS terug. Maar van Gaal heeft het uitgevonden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Koeman zelf noemt dit geen 5-3-2 Babel staat gewoon linksbuiten zei hij. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is niet standaard idd. Op papier alleen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena zal vandaag niet wandelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We weten weer waarom Blind wel speelt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoeveel mag Blind fout doen? Mijn hemel.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geweldig dit. Wat moet je er mee. Serieus |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niks t is een gebrek aan kwaliteit |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik was al gestopt met kijken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zet m voor d kans van Wijnaldum ook net terug |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat scheelt ook niet veel , schot van Depay |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zou kunnen , zag ik even niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Jong is nu 60 miljoen waard |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooie goal zeg van Frankrijk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Giroud kan helemaal niet scoren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik kan maar niet begrijpen waarom wij dat soort jongens niet kunnen opleiden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil