|
|
|
ajax1111111
|
|
|
http://www.soccerlife.nl/?p=316
quote:Marco van basten had bijna gelijk! Dat kunnen we concluderen na de eerste wedstrijd. We hebben diepgang nodig zei hij en kijk hoe het uitpakte in de 2e helft. Hoe dan ook is et beter om met diepgang te spelen en niet met voetballers die naar binnen trekken viel mijn op vandaag. Niet dat ik nu pleit dat Elia tegen Japan in de basis moet. Wat opvalt is dat sinds Van Persie in de spits staat er weinig mensen in de zestienmeter staan bij een voorzet. Persoonlijk vind ik dat er meer aansluiting vanaf het middenveld moet komen.
Tactiek:
Tegen Japan, dat is de komende tegenstander voor Oranje. Ik zou met technische voetballers gaan spelen aangezien Japan nou niet echt het voorbeeld is van een ploeg met veel zelfvertrouwen. Veder ben ik benieuwd naar wat de bondscoach met Van Persie gaat doen. Want wat in de voorbereiding goed was, ging bij Van Persie vanmiddag fout. Van Persie zijn aannamen was niet goed. Wat overigens ook bij Kuijt het geval was. Maar door fouten bij het aannamen van de bal werden er drie 100% kansen gemist. Ik ben wel benieuwd wat er gebeurdt als je Van Persie op nummer tien zet.Huntelaar voor Van Persie op negen. Sneijder vanaf de rechterkant laat starten en Van der Vaart of Elia links van start laat gaan. Het lijkt mijn het overwegen waard nu Robben nog niet kan spelen.
Rommedahl:
Dennis Rommedahl was voor mijn de verrassing de wedstrijd. Bij Ajax was hij alleen goed als hij mocht invallen van Martin Jol. Tegen Nederland vandaag vond ik hem van af het begin echt uitblinken, hij speelde Van Bronckhorst vaak weg. Hij gaf een gevaarlijke voorzet naar Bendter die overigens net naast koptte. Al met al dus een positieve verrassing wat mijn betreft.
Vuvuzela & Frank Snoeks:
Ik word echt helemaal horentjesdol van die vuvuzela! Maar dan is die toeter er is niet. Ik denk gelukkig. Maar dan zet de NOS, Frank Snoeks op de wedstrijd Engeland-Verenigde Staten. Een commentator die bij elke speler een verhaaltje opnoemt met wat die speler wel allemaal niet heeft gedaan toen hij op de basisschool zat. En dan nog al die feitjes van hem zo enorm irritant. Wat het nog vervelender maakte was dat Evert ten Apel de wedstrijd daar voor het zelfde had als Snoeks. Doe mijn dan toch maar die mieterse vuvuzela want daar komt geen onzin uit!
Dit is een ingezonden stuk! Wij zijn niet verantwoordelijk voor spelfouten in de tekst!
Wat vinden jullie?
Ik zelf vindt van wel kijk maar na het verschil van de eerste helft te op zichte van de 2e
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juni 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik vind van Persie beter op rechts(de plaats van Kuyt)zoals 2 jaar geleden op het Ek. Denk dat Huntelaar dan in de spits moet en Elia op links. Heb je aan beide kanten meer diepgang. Als Robben terug is van Persie weer in de spits, Huntelaar weer op de bank. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Dan had je zo al moetenspelen en Nistelrooij mee moeten nemen.. Ik vind de opstelling zo prims hoor! Als robben erbij komt die op rechts..! Iriterde me btw echt aan v/d vaart.. ik heb hem overal gezien behalve op links..En dan vooral op de plek van Sneijder..Waardoor sneijder ook kut speelde! Elia FTW! |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
sneijder en vd vaart kunnen niet samen ik wil op links elia en op rechts robben in de centrum sneijder spits is gewoon van persie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Als Robben nog niet wedstrijdfit is(laten trainen tot na de poulefase dan brengen) Affelay op rechts.(Kuyt er uit want hij kan niet zijn man uitspelen) Elia op links en van Persie in de spits(alhoewel hij niet kopsterk is) Wordt er niet gescoord 20 minuten voor tijd HUNTELAAR brengen die jongen wordt helemaal vergeten maar die wilt echt onzettend graag scoren op een wereldtoernooi(is kopsterk, vindt altijd een gaatje, ben er 300% zeker van)
Een echte Ajaxfan is fan van Huntelaar for ever! |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
-----------------------Stekelenburg-----------------------
-Van der Wiel----Heitinga----Mathijsen---Van Bronckhortst-
-------------------De Jong---Van Bommel-------------------
---Robben-----------------Sneijder-----------------Elia---
------------------------Van Persie------------------------ |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op maandag 14 juni 2010 - 17:41 schreef joey het volgende:Dan had je zo al moetenspelen en Nistelrooij mee moeten nemen.. Ik vind de opstelling zo prims hoor! Als robben erbij komt die op rechts..! Iriterde me btw echt aan v/d vaart.. ik heb hem overal gezien behalve op links..En dan vooral op de plek van Sneijder..Waardoor sneijder ook kut speelde! Elia FTW! mee eens, van der vaart hield zich niet aan zijn taak waardoor op links nooit een aanspeelpunt was, volgende keer elia erin, rest laten staan. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 - 09:25 schreef dege het volgende:[..] mee eens, van der vaart hield zich niet aan zijn taak waardoor op links nooit een aanspeelpunt was, volgende keer elia erin, rest laten staan. Eens en Robben kun je als joker gebruiken.
On. Niet eens met van basten want van Bommel hoort er ook gewoon in |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
kuyt er uit heb je niks aan geen voorzet komt aan en hij kan geen mannetje voorbij spelen... |
|
|
|
|
FEYENOORD 4EVER
|
|
|
|
|
|
BertvanM
|
|
|
Hoe kunnen jullie nu weten wat de taak van Van der Vaart was? Misschien was het juist wel zn taak om veel te wisselen met Sneijder?
En hoezo is Kuijt niks? Anders wel de man die het meeste loopt, het meeste werkt en altijd op de goede positie staat om te scoren, net als gister..
Echt onbegrijpelijke reacties. Waarom verwacht iedereen hier toch meteen weer sprankelend voetbal. Oranje heeft gewonnen! Dus de taken zijn goed uitgevoerd! De eerste helft was minder, maar dat kan door de hoogte, zenuwen, vochtigheid enzovoort komen.
Let maar op, Oranje met Bert aan het roer komt ver! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 - 11:52 schreef BertvanM het volgende:Hoe kunnen jullie nu weten wat de taak van Van der Vaart was? Misschien was het juist wel zn taak om veel te wisselen met Sneijder? En hoezo is Kuijt niks? Anders wel de man die het meeste loopt, het meeste werkt en altijd op de goede positie staat om te scoren, net als gister.. V/d Vaart liep overal en nergens linkerkant was constant leeg als dat zijn opdracht was deed ie het goed! Maar dan zet ik wel mn vraagtekens bij de trainen.
Robben is beter maar zo lang ie niet fit is mag Kuijt blijven staan doet het ook goed!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 juni 2010 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 - 11:52 schreef BertvanM het volgende:Hoe kunnen jullie nu weten wat de taak van Van der Vaart was? Misschien was het juist wel zn taak om veel te wisselen met Sneijder? Kun je 1 goede reden verzinnen waarom Van Marwijk tegen een mindere tegenstander zou besluiten om het veld smal te houden? Oftewel: het lijkt mij dat het de taak van Van der Vaart was om het veld breed te houden, maar hij liep alleen maar Sneijder in de weg, waardoor Sneijder ook ondermaats ging spelen. In de tweede helft zag je dat Elia het veld wel breed hield, waardoor er ruimtes ontstonden. Bovendien heeft Elia ook nog leuke passeerbewegingen in huis, waardoor hij ook nog eens ruimte voor zichzelf creeert.
quote: En hoezo is Kuijt niks? Anders wel de man die het meeste loopt, het meeste werkt en altijd op de goede positie staat om te scoren, net als gister..
Volgens mij hebben we allemaal gezien dat Kuijt ondermaats speelde. Kuijt is niet de man van de verfijnde combinaties die nodig zijn om door zo'n solide verdedigingsblok heen te snijden. En ik vond verder dat hij zich in de eerste helft veel te ver terug liet zakken.
quote: Echt onbegrijpelijke reacties. Waarom verwacht iedereen hier toch meteen weer sprankelend voetbal. Oranje heeft gewonnen! Dus de taken zijn goed uitgevoerd! De eerste helft was minder, maar dat kan door de hoogte, zenuwen, vochtigheid enzovoort komen.
We verwachten sprankelend voetbal omdat we dat de afgelopen wekend gewend waren te zien. Dat sprankelende voetbal werd echter vertoond tegen aanmerkelijk slechtere tegenstanders en zonder de druk van een eerste wedstrijd op een WK. En dat verdedigingsblok van Denemarken moeten we natuurlijk ook niet onderschatten. 3 van de 4 verdedigers bij Denemarken (exclusief Van der Wiel) zouden niet misstaan in het Nederlands elftal...
quote: Let maar op, Oranje met Bert aan het roer komt ver!
Dat denk ik ook wel. Maar met Van Basten zouden we het WK hebben gewonnen. Kijk maar eens naar de opstelling die Van Basten de dag voorafgaand aan het duel op sport1 had opgegeven en de opstelling waar Nederland uiteindelijk mee geëindigd is. Van Basten had geen helft voetbal nodig om te kunnen oordelen dat we echte vleugels nodig hebben om tegenstanders onze wil op te leggen en geen halve vleugels. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 - 09:14 schreef Harm de Graaf het volgende:-----------------------Stekelenburg----------------------- -Van der Wiel----Heitinga----Mathijsen---Van Bronckhortst- -------------------De Jong---Van Bommel------------------- ---Robben-----------------Sneijder-----------------Elia--- ------------------------Van Persie------------------------ volkomen mee eens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Robben is nog niet fit en zal dus niet spelen, sterker nog ik verawacht dat van Marwijk hem en mischien wel Elia gebruikt als we het echte vuurwerk nodig hebben.
Iedereen kan wel lopen zeiken over van der Vaart hier, maar hij is wel de Oranje speler met de meeste en beste doelpogingen buiten de 2 goals om.
Als van Marwijk vind dat v/d Vaart te veel naar binnen trekt, dan is dat een grove fout van van Marwijk en niet van van der Vaart, iedereen weet dat van der Vaart niet strak aan de zijkant kan spelen en constant naar binnen trekt.
Overigens hoorde ik niemand klagen, toe hij zo goed was tegen Ghana en Hongarije tijdens de voorbereiding.
Waar ik niemand over hoor trouwens is de wanprestatie van Robin van Persie, hij word door V/D VAART en van Bommel 2 keer goed voor de keeper gezet, maar door twee waardeloze bal aannames komt hij slechts 1 keer tot een half schot, schiet hij die bal er in de eerste helft in, speelt oranje veel vrijer en komt er veel meer ruimte voor van der Vaart en Sneijder. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Van Persie is een fantastische voetballer, maar is jammer genoeg niet kopsterk, dus viond ik hem vanaf de zijkant beter. Hij is geen goalgetter, veel te bewegelijk moet gewoon in de zestien blijven. Misschien heeft hij te weinig ondersteuning van Sneyder, of wordt hij te weinig bediend vanaf de zijkant zoals een Elia of Robben hoewel die meer voor eigen succes gaan.? Ik vond van Persie in het verleden aan de rechterkant sterk. Wanneer de bondscoach Huntelaar opstelt gaat de Hunt scoren. Hij is sterker geworden in Italie, is koppend ook sterk tov de kleine jappen. Een bal hoog voor de pot is voor hem geen punt. Hij kan ook goed de bal vast houden in het centrum zodat de overigen gevaarlijk kunnen worden. Van Persie staat op scherp met zijn gele kaart dus waarom Huntelaar niet tegen Japan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Omdat Huntelaar tov Van Persie 4 klasses te kort komt, van Persie speelde niet zijn beste pot, en had 2 keer makkelijk kunnen scoren, normaal gesproken gaan die ballen er ook gewoon in, Huntelaar is een goede voetballer, maar van Persie is echt vele malen beter.
Tactisch en op het gebied van speler inzicht is Wenger de beste coach ter wereld, als hij roept dat van Persie beter rendeert in de spits dan is dat zo. Nederland speelt 1 matige pot en alles moet weer om. Huntelaar heeft ook niks gespeeld in de voorbereiding, het is niet echt erg handig om tijdens het toernooi iets nieuws te gaan proberen.
Gewoon laten staan zoals het staat, dat ging tegen Hongarije en Ghana tweede helft perfecrt en er was ook genoeg diepgang met deze spelers.
En van persie werd in de eerste helft 2 keer alleen voor de keeper gezet, op een WK moeten die ballen er gewoon in, dat kan men niet op sneijder of van der Vaart afschuiven, op een WK moet 1 of 2 kansen gewoon genoeg zijn, en normaal is juist zijn aanname WEL van grote klasse.
Ik hoop dat dit elftal gewoon blijft staan en het Nederlands volk de mond snoert door goed te spelen tegn JAPAN.
Stelletje zeikerds eigenlijk hier in Nederland, sta je aan kop in je poule, geen tegengoals en met 2 goals verschil gewonnen, en wat doen wij?? ZEIKEN, ZEIKEN EN NOG EENS ZEIKEN!!!!! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 - 22:29 schreef remco k het volgende:Omdat Huntelaar tov Van Persie 4 klasses te kort komt, van Persie speelde niet zijn beste pot, en had 2 keer makkelijk kunnen scoren, normaal gesproken gaan die ballen er ook gewoon in, Huntelaar is een goede voetballer, maar van Persie is echt vele malen beter. Tactisch en op het gebied van speler inzicht is Wenger de beste coach ter wereld, als hij roept dat van Persie beter rendeert in de spits dan is dat zo. Nederland speelt 1 matige pot en alles moet weer om. Huntelaar heeft ook niks gespeeld in de voorbereiding, het is niet echt erg handig om tijdens het toernooi iets nieuws te gaan proberen. Gewoon laten staan zoals het staat, dat ging tegen Hongarije en Ghana tweede helft perfecrt en er was ook genoeg diepgang met deze spelers. En van persie werd in de eerste helft 2 keer alleen voor de keeper gezet, op een WK moeten die ballen er gewoon in, dat kan men niet op sneijder of van der Vaart afschuiven, op een WK moet 1 of 2 kansen gewoon genoeg zijn, en normaal is juist zijn aanname WEL van grote klasse. Ik hoop dat dit elftal gewoon blijft staan en het Nederlands volk de mond snoert door goed te spelen tegn JAPAN. Stelletje zeikerds eigenlijk hier in Nederland, sta je aan kop in je poule, geen tegengoals en met 2 goals verschil gewonnen, en wat doen wij?? ZEIKEN, ZEIKEN EN NOG EENS ZEIKEN!!!!! vind het geen zeiken, een ieder geeft gewoon zijn eigen mening over hoe hij of zij de wedstrijd vond. Mijn mening was inderdaad dat ik V/D Vaart te veel naar binnen vond trekken, niks mis mee toch. Van Persie miste inderdaad 2 goede kansen. Maar hoe ze ook spelen, al spelen ze nog 6 wedstrijden slecht voetbal en ze winnen ze alle 6 hoor je mij niet klagen hoor. Winnen staat voorop, is dat met leuk voetbal is dat mee genomen. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Wedstrijden onder Van Marwijk hebben me nog nooit kunnen bekoren. ook tegen Hongarije was het gewoon superslecht todat ze moe waren gespeeld en Robben erin kwam. Verder hebben we vrijwel alles nipt gewonnen , ook tegen kleintjes. Zit weinig avontuur in. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juni 2010 - 12:06 schreef Rogier het volgende:Wedstrijden onder Van Marwijk hebben me nog nooit kunnen bekoren. ook tegen Hongarije was het gewoon superslecht todat ze moe waren gespeeld en Robben erin kwam. Verder hebben we vrijwel alles nipt gewonnen , ook tegen kleintjes. Zit weinig avontuur in. hoe vaak heeft een land als italie met ontzettend saai voetbal toch hun wedstrijden gewonnen? het gaat gewoon om het resultaat en als Nederland met nog 6 wedstrijden te gaan allemaal slecht speelt maar toch wint, hoor je mij niet zeuren. Misschien verwachten we allemaal wel te veel mooi voetbal, resultaat staat voorop. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
ik vind het uberhaupt een rot WK ze spelen allemaal behalve duitsland duidelijk zienbaar voor het geld |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juni 2010 - 18:47 schreef sjakiepakie het volgende:ik vind het uberhaupt een rot WK ze spelen allemaal behalve duitsland duidelijk zienbaar voor het geld kijk de wk's er maar op na, op een enkele wedstrijd na, wordt er vaak niet erg goed gespeeld in de voorrondes |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee t vorige wk was miss dan niet goed maar er werd wel veeel meer gescoord.. dat is het verschil.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
valt reuze mee hoor, op eindrondes wordt over het algemeen niet veel gescoord, op NL na was het afgelopen EK ook al zo.
En we zijn pas 1 wedstrijd per ploeg onderweg, waar hebben we het over.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Je zegt in de voorrondes bij je vorige post.. Nou wat ik heb gezien het vorige wk dus niet veel grote uitslagen.. Ik heb het ook niet over het ek.. Maar vooruit daar over van de eerste 24 wedstrijden: Spanje rusland 4-1, Tsjechie portugal 1-3,Turkije tsjechie 3-2.. Dan laat ik 2-1 of 1-2 uitslagen wel zitten oke? Hoeveel wedstrijden hebben we nu met 3 doelpunten of meer? 3 ofzo? Slecht dus.. ~Dan reken ik dacht ik zelf Noord korea tegen brazilie mee.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juni 2010 - 21:40 schreef freakie het volgende:Nee t vorige wk was miss dan niet goed maar er werd wel veeel meer gescoord.. dat is het verschil.. Snap wel dat er hier bij een lelijke 2-0 winst gezeurd word wij zien liever sprankelend voetbal dit is ook het AJAX forum. Maar uiteindelijk telt het resultaat en als je met psv-twente voetbal wereldkampioen word vind ik dat ook best! |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juni 2010 - 21:44 schreef remco k het volgende:valt reuze mee hoor, op eindrondes wordt over het algemeen niet veel gescoord, op NL na was het afgelopen EK ook al zo. En we zijn pas 1 wedstrijd per ploeg onderweg, waar hebben we het over.. Ik ga er vanuit dat er in de vervolgwedstrijden in de poule wel meer gescoord zal worden. Zo'n eerste wedstrijd in de poule is het toch altijd wat aftasten en doordat er zoveel gelijkgespeeld is, zullen heel veel teams de tweede wedstrijden moeten winnen om uitzicht te houden op een volgende ronde. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 - 11:52 schreef BertvanM het volgende:Hoe kunnen jullie nu weten wat de taak van Van der Vaart was? Misschien was het juist wel zn taak om veel te wisselen met Sneijder? En hoezo is Kuijt niks? Anders wel de man die het meeste loopt, het meeste werkt en altijd op de goede positie staat om te scoren, net als gister.. Echt onbegrijpelijke reacties. Waarom verwacht iedereen hier toch meteen weer sprankelend voetbal. Oranje heeft gewonnen! Dus de taken zijn goed uitgevoerd! De eerste helft was minder, maar dat kan door de hoogte, zenuwen, vochtigheid enzovoort komen. Let maar op, Oranje met Bert aan het roer komt ver! Hou nou eens op met over kuyt te zeggen dat hij zoveel werkt. Weten we nu wel... Hij zal wel moeten want anders kan hij vertrekken hij voegt toch verders niet toe joh... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 - 22:29 schreef remco k het volgende:Omdat Huntelaar tov Van Persie 4 klasses te kort komt, van Persie speelde niet zijn beste pot, en had 2 keer makkelijk kunnen scoren, normaal gesproken gaan die ballen er ook gewoon in, Huntelaar is een goede voetballer, maar van Persie is echt vele malen beter. Tactisch en op het gebied van speler inzicht is Wenger de beste coach ter wereld, als hij roept dat van Persie beter rendeert in de spits dan is dat zo. Nederland speelt 1 matige pot en alles moet weer om. Huntelaar heeft ook niks gespeeld in de voorbereiding, het is niet echt erg handig om tijdens het toernooi iets nieuws te gaan proberen. Gewoon laten staan zoals het staat, dat ging tegen Hongarije en Ghana tweede helft perfecrt en er was ook genoeg diepgang met deze spelers. En van persie werd in de eerste helft 2 keer alleen voor de keeper gezet, op een WK moeten die ballen er gewoon in, dat kan men niet op sneijder of van der Vaart afschuiven, op een WK moet 1 of 2 kansen gewoon genoeg zijn, en normaal is juist zijn aanname WEL van grote klasse. Ik hoop dat dit elftal gewoon blijft staan en het Nederlands volk de mond snoert door goed te spelen tegn JAPAN. Stelletje zeikerds eigenlijk hier in Nederland, sta je aan kop in je poule, geen tegengoals en met 2 goals verschil gewonnen, en wat doen wij?? ZEIKEN, ZEIKEN EN NOG EENS ZEIKEN!!!!! Wat is zeiken het was toch het aan zien niet waard... Er liep geen mannetje vrij er kwam geen voorzet aan er zat toch niks in... Dan mag je blij zijn dat ze een eigen doelpunt maken anders zag ik ze niet gauw winnen...Wat mij betreft staat Kuyt er niet in Remko... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 14 juni 2010 - 18:49 schreef sjakiepakie het volgende:sneijder en vd vaart kunnen niet samen ik wil op links elia en op rechts robben in de centrum sneijder spits is gewoon van persie Dat Sneijder en vd.Vaart niet samen kunnen vind ik grote onzin. V.Basten zou een middenveld met vd.Vaart en Sneijder willen zien waarin één verdedigende middenvelder voor een 4-mans verdediging staat. Met een Elia als linksbuiten voor de diepgang zouden zij in combinatie met v.Persie wellicht uitstekend renderen. V.Basten had het over de Jong als verdedigende middenvelder en dat kan, maar dan zou v.Bommel buiten de boot vallen en v.Bommel is te belangrijk voor het elftal om te negeren. Een optie vind ik ook om tegen mindere tegenstanders, zoals straks tegen Japan, een centrale verdediger bij balbezit te laten doorschuiven waarmee je de nadruk op het aanvallende legt.
Wat v.Basten voorstelt is zo gek nog niet, maar dan had je dat in een eerder stadium al moeten doen. V.Marwijk kiest anders en dat is ook helemaal niet verkeerd, het maakt met zoveel kwaliteit niet zoveel uit hoe je speelt. Je maakt een keuze en daar moet je je aan vasthouden, iets wat v.Marwijk uitstekend doet. Tegen Japan kun je kiezen voor Elia, maar ook een vd.Vaart of Sneijder kan aan die kant spelen. Het is wel belangrijk dat ze niet teveel naar binnen trekken en ik vond het onbegrijplijk dat vd.Vaart dat wel deed. Als trainer had ik hem daarop gewezen en bij weigering volgen sancties. De keuze voor Sneijder aan de linkerkant vind ik veel logischer, want hij kan met zijn rechtse been voor veel dreiging zorgen. Hij speelde daar op het EK ook en was daar erg gevaarlijk. Hierdoor maak je het vd.Vaart als nummer 10 ook naar de zin, waardoor je het meeste rendement kunt halen.
V.Marwijk is de baas, maar als trainer moet je je oren ook laten hangen naar bepalende spelers. Zij zijn in staat om het verschil te maken en presteren het beste als ze op een plaats staan waar ze graag willen spelen. V.Persie heeft nu een mindere wedstrijd gespeeld, maar is de beste spits op dit moment. We hebben met 2-0 gewonnen, maar iedereen zeurt. Nu lullen we dat Elia moet spelen, maar na een oefenwedstrijd onlangs van Oranje riep iedereen, na de goeie invalbeurt van vd.Vaart, dat vd.Vaart moest spelen. Het is nooit goed en als iets minder werkt moet het roer weer om. Belachelijk en daarom ben ik tevreden met v.Marwijk als coach, want hij houd vast aan hetgeen wat hij voor ogen heeft en hierdoor kan Nederland wel eens héél ver komen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 - 22:29 schreef remco k het volgende:Omdat Huntelaar tov Van Persie 4 klasses te kort komt, van Persie speelde niet zijn beste pot, en had 2 keer makkelijk kunnen scoren, normaal gesproken gaan die ballen er ook gewoon in, Huntelaar is een goede voetballer, maar van Persie is echt vele malen beter. Tactisch en op het gebied van speler inzicht is Wenger de beste coach ter wereld, als hij roept dat van Persie beter rendeert in de spits dan is dat zo. Nederland speelt 1 matige pot en alles moet weer om. Huntelaar heeft ook niks gespeeld in de voorbereiding, het is niet echt erg handig om tijdens het toernooi iets nieuws te gaan proberen. Gewoon laten staan zoals het staat, dat ging tegen Hongarije en Ghana tweede helft perfecrt en er was ook genoeg diepgang met deze spelers. En van persie werd in de eerste helft 2 keer alleen voor de keeper gezet, op een WK moeten die ballen er gewoon in, dat kan men niet op sneijder of van der Vaart afschuiven, op een WK moet 1 of 2 kansen gewoon genoeg zijn, en normaal is juist zijn aanname WEL van grote klasse. Ik hoop dat dit elftal gewoon blijft staan en het Nederlands volk de mond snoert door goed te spelen tegn JAPAN. Stelletje zeikerds eigenlijk hier in Nederland, sta je aan kop in je poule, geen tegengoals en met 2 goals verschil gewonnen, en wat doen wij?? ZEIKEN, ZEIKEN EN NOG EENS ZEIKEN!!!!! Jij hebt totaal geen verstand van voetbal hoe durf je Huntelaar notabene als ajaxsupporter zo af te vallen. Van Persie is als voetballer wel beter als Huntelaar maar 4x is belachelijk. Huntelaar is de betere spits, scoort veel makkelijker dan van Persie. Wenger kan beter een zaalvoetbalteam gaan coachen in het echte voetbal heeft hij nog geen prijzen kunnen behalen. Wenger wordt nergens gevraagd, kan wel leuk over voetbal praten, kijkt altijd leleijk gaat mee in de maleise... Alleen over meer diepgang ben ik het met je eens, alleen heb je dat niet van je zelf. Ik hoop op Huntelaar in de spits en van Persie op rechts. Wanneer hij Huntelaar vanaf de eerste minuut opstelt komen er andere geluiden, wordt vervolgd.....Ajaxsupporter bah! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
blij dat jij vind dat een ander geen verstand van voetbal heeft.
Huntelaar heeft 2 seizoenen goed gespeeld bij AJAX, en dan mag jij mij uitleggen wat hij verder heeft gepresteerd.
Wenger is kampioen van Engeland geweest, CL finale gehaald, en werd gevraagd door Real madrid, en voordat MOrinho nar Inter ging werd hij als eerste gevraagd, hij wil zelf niet weg bij de GUnners, dus wat jij post slaat echt kant nog wal. Huntelaar is er bij als een soort van Pinchhitter. Dus omdat ik voor AJAX ben, moet ik Huntelaar liever in de spits zien dan van Persie??
Ik val trouwens Huntelaar helemaal nergens af, van Persie is gewoonweg 4 keer beter, van Persie speelt ALTIJD basis bij 1 van de grootste clubs in Europa, Huntelaar kan na AJAX nergens overtuigen als basis speler.
En hoezo heb ik dat over die diepgang niet van mijzelf, de hele wereld vind dat er niet genoeg diepgang was, ik vind juist van WEL, mijn mening en die heb ik van mijzelf. |
|
|
|
|
|