BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verdedigers Ajax iets "te" gewild?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Pjettr
 Pjettr - dinsdag 15 juni 2010 - 17:57   quote  deeplink  
Ik vind het een positief iets voor hun ontwikkeling en zelfvertrouwen.. Maar zit er toch een beetje mee in me maag..

Vertonghen en van der Wiel zijn gewilde spelers..
Maar denk dat als die 2 weg gaan dat de verdediging van ajax gelijk weer in gaat zakken.. Dan kan je Blind wel terug halen en proberen de kannibaal te halen , maar het samenspel zal niet meer hetzelfde zijn..

Ajax staat nu goed.. Zou zonde zijn als je nu 3 basis spelers kwijt raak (met Suarez in mn achterhoofd)
MrTricky
 MrTricky - dinsdag 15 juni 2010 - 18:06   quote  deeplink  
Haal dan maar alvast Boula
Heico
 Heico - dinsdag 15 juni 2010 - 18:27   quote  deeplink  
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat Verthongen weggaat. Suarez, vd Wiel en Stekelenburg verwacht ik wel.
Per4manc
 Per4manc - dinsdag 15 juni 2010 - 18:27   quote  deeplink  
kun je niks beters verzinnen dan Boula? Hij is te blessure en kaart gevoelig.
MrTricky
 MrTricky - dinsdag 15 juni 2010 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 - 18:27 schreef Per4manc het volgende:
kun je niks beters verzinnen dan Boula? Hij is te blessure en kaart gevoelig.
Heb je betere optie's (die betaalbaar zijn ?)
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 15 juni 2010 - 19:04   quote  deeplink  
natuurlijk zijn er beter opties en betaalbaar (alsof boula zo goekoop is)
we hebben zowiezo al anita blind en atouba en jol weet echt wel ergens in duitsland ofso een goedkoop talentje te vinden indien nodig je hoeft natuurlijk niet alleen nederlanders

alsof boula de enige back dei over is voor ajax om te kopen
remco k
 remco k - dinsdag 15 juni 2010 - 21:03   quote  deeplink  
ik verwacht eigenlijk helemaal niet dat AJAX deze spelers zomaar zal laten gaan, Jol heeft niet voor niks gezegd dat die spelers, als ze naar Engeland zouden vertrekken gewoon 20 miljoen per persoon moeten op kunnen brengen, en aangezien er niet heel erg hard met geld wordt gesmeten, verwacht ik niet dat AJAX zal concessies zal doen op het transferbedrag.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 juni 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 - 21:03 schreef remco k het volgende:
ik verwacht eigenlijk helemaal niet dat AJAX deze spelers zomaar zal laten gaan, Jol heeft niet voor niks gezegd dat die spelers, als ze naar Engeland zouden vertrekken gewoon 20 miljoen per persoon moeten op kunnen brengen, en aangezien er niet heel erg hard met geld wordt gesmeten, verwacht ik niet dat AJAX zal concessies zal doen op het transferbedrag.
Niet zomaar nee maar van der Wiel zegt zelf al dat ie klaar is voor stapje hoger.
Suarez zegt dat ie alleen weggaat voor de top wat nou als die de juiste prijs willen betalen? Vertonghen is die te houden als er een mooie club komt?
Maar zo lang die er nog zijn zal ajax zich ook rustig houden op de transfermarkt en is
er nog niks aan de hand. Een goed wk voor vd wiel en suarez is bepalend
remco k
 remco k - dinsdag 15 juni 2010 - 22:37   quote  deeplink  
v/d Wiel en Suarez hebben gewoon een contract, AJAX kan deze spelers hier gewoon aan houden ik verwacht echt niet dat er clubs komen die 20 miljoen of meer voor van der Wiel gaan betalen, en al helemaal niet voor Vertongen.

AJAX zal zeker 1 van zijn topspelers gaan verliezen en dat is ook helemaal niet erg, dat is eigenlijk zelfs goed voor de doorloop van AJAX, dat is al jaren zo, als het goed gaat met AJAX is dat alleen wel makkelijker op te vangen dan dat het de afgelopen jaren is gegaan..
morkanne
 morkanne - dinsdag 15 juni 2010 - 22:56   quote  deeplink  
ik denk dat je niet van 20 miljoen kan uitgaan.
De rechts back van Denemarken was 1 van de meest gewilde spelers in Italie (waar hij ook speetlt) en die moet zo'n 10 tot 12 miljoen kosten.
Pjettr
 Pjettr - dinsdag 15 juni 2010 - 23:55   quote  deeplink  
dan nemen ze hem toch ;)
remco k
 remco k - woensdag 16 juni 2010 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 - 22:56 schreef morkanne het volgende:
ik denk dat je niet van 20 miljoen kan uitgaan.
De rechts back van Denemarken was 1 van de meest gewilde spelers in Italie (waar hij ook speetlt) en die moet zo'n 10 tot 12 miljoen kosten.
Dan verkoopt AJAX zijn twee beste verdedigers toch gewoon niet, beide spelers hebben langdurige contracten, en spelen bij te lage biedingen volgend seizoen gewoon weer in de Arena.

Trouwens niet echt heel erg netjes van bijv Heitinga, om v/d Wiel te adviseren nu al na een andere club te vertrekken, ik dacht dat Heitinga wel wat om de gesteldheid van AJAX zou geven...
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 juni 2010 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 - 00:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan verkoopt AJAX zijn twee beste verdedigers toch gewoon niet, beide spelers hebben langdurige contracten, en spelen bij te lage biedingen volgend seizoen gewoon weer in de Arena.

Trouwens niet echt heel erg netjes van bijv Heitinga, om v/d Wiel te adviseren nu al na een andere club te vertrekken, ik dacht dat Heitinga wel wat om de gesteldheid van AJAX zou geven...
Wat denk je dat heitinga gezegd heeft dan? Laten we heel eerlijk zijn hij is klaar voor de volgende stap of dat dat nou leuk voor ajax is of niet!
ajax4live!
 ajax4live! - woensdag 16 juni 2010 - 10:07   quote  deeplink  
Sorry hummel,maar ben het toch echt met remco eens. Zowel v/d wiel als verthongen hebben een doorlopend contract en ajax kan dus vragen wat ze willen. En mocht je ze beide verkopen dan wordt je komend seizoen dus wéér geen kampioen en moet je dus weer gaan bouwen. Als er al 1 weggaat dan vind ik dat verthongen,aangezien hij al n aantal jr een constant niveau heeft,er eerder recht op heeft. Maar ja,liever niet. Laat gregory dat eerst maar n paar jr laten zien,dan kan je altijd nog weg toch?

Wat betreft de uitspraken van heitinga en de jong,tsja ik heb het alleen gelezen en niet met eigen oren gehoord,maar mocht het waar zijn vind ik het wel n btje jammer.....vind dat je best je mening mag geven over een voetballer,maar hem ook echt adviseren om weg te gaan!? Dat verwacht je niet van iemand die vanaf de jeugd bij ajax heeft gezeten en ajax nog steeds als ze cluppie ziet.
Snakie
 Snakie - woensdag 16 juni 2010 - 10:28   quote  deeplink  
Als ik Wenger was werd ik tranier van Ajax, heeft ie alles wat ie wil hebben, en is goedkoper ook.
Hoezo efficient?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 juni 2010 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 - 10:07 schreef ajax4live! het volgende:
Sorry hummel,maar ben het toch echt met remco eens. Zowel v/d wiel als verthongen hebben een doorlopend contract en ajax kan dus vragen wat ze willen. En mocht je ze beide verkopen dan wordt je komend seizoen dus wéér geen kampioen en moet je dus weer gaan bouwen. Als er al 1 weggaat dan vind ik dat verthongen,aangezien hij al n aantal jr een constant niveau heeft,er eerder recht op heeft. Maar ja,liever niet. Laat gregory dat eerst maar n paar jr laten zien,dan kan je altijd nog weg toch?
In deze tijd is ajax zeker wel blij met een flinke zak geld(dus niet bij laag bod) en v/d Wiel is er klaar voor dus als een een mooie club komt ben je hem kwijt. Keuze is aan hem
simpel zat. Spelers die zelf graag weg willen/kunnen moet je niet tegenhouden
want dan is de motivatie weg. Zeker als een arsenal/barcelona/real madrid komt hou je
ze gewoon niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juni 2010 door Hummel10 --
sjakiepakie
 sjakiepakie - woensdag 16 juni 2010 - 18:49   quote  deeplink  
vd wiel vertrekt waarschijnlijk hij word nu al gezie nals de neste verdediger van NL niet alleen door de nedelanders zelf
dus.. die is weg ik hoop dat we er tussen de 15 en 20 miljoen voor krijgen dat is best veel voor een ajax verdediger ik weet wel dat ajax een heleboel topspelers heeft voortgebracht maar het is toch altijd een risico met huntelaar als voorbeeld
remco k
 remco k - woensdag 16 juni 2010 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 - 08:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wat denk je dat heitinga gezegd heeft dan? Laten we heel eerlijk zijn hij is klaar voor de volgende stap of dat dat nou leuk voor ajax is of niet!
Hij heeft gezegd wat er staat geschreven, dus v/d Wiel geadviseerd om een stapje hoger te gaan spelen. Dat doe je als AJAX man gewoon niet. AJAX zal de hoofd prijs vragen voor iedere basis speler die verkocht zal worden, zo niet dan blijven die jongens lekker bij AJAX..
remco k
 remco k - woensdag 16 juni 2010 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 - 15:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

In deze tijd is ajax zeker wel blij met een flinke zak geld(dus niet bij laag bod) en v/d Wiel is er klaar voor dus als een een mooie club komt ben je hem kwijt. Keuze is aan hem
simpel zat. Spelers die zelf graag weg willen/kunnen moet je niet tegenhouden
want dan is de motivatie weg. Zeker als een arsenal/barcelona/real madrid komt hou je
ze gewoon niet.
AJAX moet gewoon paal en perk stellen, v/d Wiel heeft de keuze naar welke club hij zou willen, AJAX heeft de keuze of ze de transfersom genoeg vinden, en een v/d Wiel zal de kop bij ajax echt niet in de wind gooien, dat geloof ik nooit, hij heeft zelf dat contract getekend he?? niet AJAX maar hijzelf...
alibabba
 alibabba - donderdag 17 juni 2010 - 10:28   quote  deeplink  
Vd.Wiel en Vertonghen hebben zelf aangegeven dat ze graag bij Ajax willen blijven. Natuurlijk zullen ze bij een GOED bod verkocht worden, maar dan ook alleen bij een GOED bod en bij interessante clubs voor beide spelers. Komen mooie clubs voor beiden niet met een interessant bod, houdt Ajax ze gewoon aan hun contract en zullen vd.Wiel en Vertonghen zonder te mokken bij Ajax blijven.
alibabba
 alibabba - donderdag 17 juni 2010 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 - 19:04 schreef sjakiepakie het volgende:
natuurlijk zijn er beter opties en betaalbaar (alsof boula zo goekoop is)
we hebben zowiezo al anita blind en atouba en jol weet echt wel ergens in duitsland ofso een goedkoop talentje te vinden indien nodig je hoeft natuurlijk niet alleen nederlanders

alsof boula de enige back dei over is voor ajax om te kopen
Bouhlarouz is het meest geschikt in het centrum. Wanneer vd.Wiel zou vertrekken wordt Anita de nieuwe rechtsback en zou Blind de linksbackpositie in kunnen vullen.
remco k
 remco k - donderdag 17 juni 2010 - 23:24   quote  deeplink  
EENS

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verdedigers Ajax iets "te" gewild?

0.0062859