|
|
Quiroz
|
|
|
...staat een ontzettend ingekort, en saai verhaal van iemand uit Randwijk....... En dat mag gezien worden!
*RECLAME*
(Voetbal International)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2018 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
MOS
Marokkaanse Omroep Stichting |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: pas nou maar op dat je geen ban krijgt.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hoezo, wat is er mis met mijn post |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: was ook niet richting je post bedoeld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niet richting mijn post maar mijn afkomst? Omdat ik Nederlander ben? Racist!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juni 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: gebruik altijd de lg. Dus jammer van je edit.
Vi toch een kudtblad. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: doe nie zo kudt tegen me kudtje:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De reactie en de 5 sterren van radar10 hebben die column omhoog getild...
En nu graag dank u wel meneer Leon? hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juni 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juni 2010 - 20:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De reactie en de 5 sterren van radar10 hebben die column omhoog getild...hahahaha En nu graag dank u wel meneer Leon? hahahaha Dankje mijnheer Leon:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: goedzo ,een beetje respect kan geen kwaad haha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Jij bent echt erg! randwijk, een post openen, om veren in je reet te krijgen, ik vind je teksten slecht! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 21 juni 2010 - 12:44 schreef Milo het volgende:Jij bent echt erg! randwijk, een post openen, om veren in je reet te krijgen, ik vind je teksten slecht! Niet helemaal mee eens,maar een beetje kritiek op z`n tijd kan geen kwaad .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor het seizoen straks begint heeft iedereen elkaar hier afgemaakt. ;-) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 21 juni 2010 - 12:44 schreef Milo het volgende:Jij bent echt erg! randwijk, een post openen, om veren in je reet te krijgen, ik vind je teksten slecht! hihi |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: begint idd op een slagveld te lijken hahaha |
|
|
|