|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Wat deed Suarez daar nou? |
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
http://www.soccerlife.nl/?p=375
Ik las dit artikel en ben erg benieuwd wat jullie van onze swalbe koning vinden hij had er vandaag namelijk weer 2 :D.
Ik vindt et wel mooi maar ook nep. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Sorry maar de penalty was geen schwalbe.. Hij ging overdreven liggen, maar het was wel een penalty. *Zucht* |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Zuivere strafschop dus niet zeuren |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
nou viel wel mee kwa zuiver 't was een stafschop dat zeker maar vooral door het hogere theater spel van luis! das juist een mooie kwaliteit vindt ik |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Als hij zo door gaat komt hij wel een keer iemand tegen die een echte overtreding op hem maakt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
zijn duikelingen en geschreeuw werkten meestal in zijn voordeel gisteren versierde veel vrije trappen. alleen bij een eerdere actie in de 16 deed de scheids zijn fluit naar zijn mond alleen floot niet, misschien juist omdat het suarez was. Denk dat de schwalbe bij zijn landgenoten meer gewaardeerd word dan hier in nederland. Zuid-Amerikanen doen nou eenmaal meer aan toneel(en de duitsers natuurlijk).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 juni 2010 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Vreselijk geirriteerd dat Suarez dat deed was in mij ogen geen strafschop maar een kaart voor onze spits Suarez... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juni 2010 - 09:58 schreef Guyt het volgende:Vreselijk geirriteerd dat Suarez dat deed was in mij ogen geen strafschop maar een kaart voor onze spits Suarez... Ja als je bekijk waar dat de bal heen ging was vallen zijn enige optie om er nog wat van te maken. Hij vond het wel best dat ie aangeraakt werd |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ik vond het wel leuk om te zien, dat er nog scheidsrechters zijn die er intuimen :) Ik vond het niet schandalig, maar misschien omdat ik Suarez zo leuk vind spelen :P |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Je kunt van alles vinden over de manier waarop hij valt, maar er was wel degelijk contact dus penalty! Verder overdrijft hij wel. Maar dat doen wel meer spelers. Cr Ronaldo klaagt ook steen en been dat hij "niet in bescherming" genomen wordt en daar hoor je niemand over. |
|
|
|
|
fc.twente
|
|
|
en als die dit nu doet tegen NL in de finale wat ons het kampioenschap zou kosten |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote: Tsja. Ik begrijp dat die Zuid-Afrikanen het schandalig vinden, en dat ze hierdoor zijn uitgeschakeld, is lullig. Maar ik vind het aan de andere kant weer schandalig dat de FIFA een toernooi aan zo'n land geeft, met mensen die niet kunnen voetballen. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote: En als Van Persie dit nou doet in de Finale wat ons het kampioenschap oplevert? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Daar zou ik ook niet blij mee zijn ik wil graag op een eerlijke manier winnen... Dan pas kan ik trots zijn!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
In Uruguay word Suarez geprezen om zijn schwalbes. Het is ze daar gewoon een rotzorg hoe ze winnen, als ze maar winnen. Wij leven in een andere cultuur, vinden het onprofessioneel en oncollegiaal. Ik vind dat zelf ook, maar wanneer Nederland hierdoor wereldkampioen word is iedereen tevreden. Worden we uitgeschakeld door een schwalbe is iedereen des doods. Tsjaaaaaaaaa......... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juni 2010 - 09:58 schreef Guyt het volgende:Vreselijk geirriteerd dat Suarez dat deed was in mij ogen geen strafschop maar een kaart voor spits Suarez... Eens,drie wedstrijden schorsen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 juni 2010 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
* DIEPE ZUCHT *
WAS EEN TERECHTE PINGEL, ik zou ook gaan liggen met wat extra bewegingen!
Er was contact dus een fout van de keeper, die echt heel lomp inkwam!
Hoogvliet010=de schwalbe van John Dahl Tomasson zeker alweer vergeten (fey-Ajax)?? Dus ook die slome had 3 wedstrijden moeten krijgen?? Hou toch op!
Suarez is slim, de rest is minder slim! |
|
|
|
|
sjef
|
|
|
Ik wordt een beetje moe van al dat gezeik over de z.g.n. swalbes van Suarez. In de media is het altijd een hype om hierover een mening te hebben. Als Suarez door midden geschopt wordt zal het volgens hen nog steeds een theaterstuk zijn. Hou er nu eindelijk eens mee op |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik heb hem gemist.. kan geen video vinden..:( hulieeee!!! Dusss.. verder geen mening.. lowl! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juni 2010 - 11:08 schreef Guyt het volgende:[..] Daar zou ik ook niet blij mee zijn ik wil graag op een eerlijke manier winnen... Dan pas kan ik trots zijn!!!! Als je de finale al haalt ben ik al trots als je hem dan win met een schwalbe zal me een zorg zijn! Sportief is het niet maar ben er niet minder blij om! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eindelijk een goede pot van een niet Nederlandse Ajacied. Beide keren werd hij geraakt, dus geen Swalbes. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
laat hem lekker spelen zoals hij doet,mij hoor je niet klagen als hij met een schwalbe in de laatste minuut de winst binnen haalt......suarezzzz oh oh suarez oh oh oh oh |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Behalve als het tegen nederland is. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 - 16:46 schreef joduh het volgende:laat hem lekker spelen zoals hij doet,mij hoor je niet klagen als hij met een schwalbe in de laatste minuut de winst binnen haalt......suarezzzz oh oh suarez oh oh oh oh Geloof me ik ben voor ajax maar hekel dit gedrag... Ik bedoel als die Tomasson van Feyenoord het doet is het een zak en Suarez mag het wel???? Kom op jongens dit hoort niet thuis op het voetbalveld naar mijn mening... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 - 07:00 schreef Guyt het volgende:[..] Geloof me ik ben voor ajax maar hekel dit gedrag... Ik bedoel als die Tomasson van Feyenoord het doet is het een zak en Suarez mag het wel???? Kom op jongens dit hoort niet thuis op het voetbalveld naar mijn mening... Die van Tomasson zijn de meeste mensen alweer vergeten alleen pakt het regelmatig in Suarez zijn voordeel uit daarom heeft iedereen een hekel aan hem. Hij doet het bij AJAX al veel minder maar bij Uruguay hoort het er gewoon bij en doet hij het weer veel vaker.http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=55205&abbr=voetbalcentraal |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
hij werd geraakt. duidelijk strafschop. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Nogmaals ik ben voor AJAX maar ik heb aan dit soort maniertjes een hekel... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Strafschop..! Tuurlijk.. hij acteert daarna geweldig goed..:P Maar werd wel geraakt dus volgens de regels is dat een strafschop! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
ajax fan
|
|
|
echt heel erg . triest en treurig gewoon een ajax en een topspeler onwaardig . zijn gedrag is er de oorzaak van dat er voor hem geen toptransfer in zit . de grote clups willen een topspeler en geen clown en toneelspeler . iedere voetbal liefhebber buiten amsterdam ergeren zich groen en geel aan hem . geef mij maar brian ruiz van fc twente met zijn fluwelen techniek een wereldspeler zonder fratsen . kijk suarez zo kan het ook . SUAREZ verkopen GRAAG WEG ER MEE die hoort hier niet laat hem maar mee doen bij de josti-band |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahah ajax fan jij bent geen ajax fan he? hahahaha:P leuk zeg.. Nee heb jij italie gezien net? dat waren swalbes.. Ajax fan rot alsjeblieft op.. alleen als je echt een ajax fan ben mag je het zegge.. Maar jij reageert denk ik niet meer he? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 20 juni 2010 - 16:56 schreef ajax fan het volgende:echt heel erg . triest en treurig gewoon een ajax en een topspeler onwaardig . zijn gedrag is er de oorzaak van dat er voor hem geen toptransfer in zit . de grote clups willen een topspeler en geen clown en toneelspeler . iedere voetbal liefhebber buiten amsterdam ergeren zich groen en geel aan hem . geef mij maar brian ruiz van fc twente met zijn fluwelen techniek een wereldspeler zonder fratsen . kijk suarez zo kan het ook . SUAREZ verkopen GRAAG WEG ER MEE die hoort hier niet laat hem maar mee doen bij de josti-band Overdrijven is ook een vak!..XD Echt weer iemand die zich helemaal mee laat sleuren door demedia!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 juni 2010 door joey -- |
|
|
|
|
ajax fan
|
|
|
nuo freaky hier komt ie dan .wees nou is heel eerlijk jij denkt dat jij een ajax fan bent he . wat suarez op de nederlandse velden laat zien is om te kotssen ;swalbes-kaarten aansmeren-tikkie tegen zijn voet en mijneer grijpt gelijk naar zijn hoofd-omdat hij bij ajax zijn clownsact en toneelspel laat zien vind jij dat prachtig . maar het is gewoon ajax onwaardig . en suarez heeft het niet nodig want hij kan voetballen als de beste . dus freakie denk na (als je dat op een redelijke manier kan)en wees eerlijk . als hij bij een andere clup had gevoetbalt had je er op zeker ook zo over gedacht . en graag een beetje beschaafd taal gebruik aub . ik hoef voor niemand op te rotten .ook voor u niet .ik behandel u ook met respect . verder vr grten naar amsterdam en ook naar u toe bappie |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 20 juni 2010 - 19:32 schreef ajax fan het volgende:nuo freaky hier komt ie dan .wees nou is heel eerlijk jij denkt dat jij een ajax fan bent he . wat suarez op de nederlandse velden laat zien is om te kotssen ;swalbes-kaarten aansmeren-tikkie tegen zijn voet en mijneer grijpt gelijk naar zijn hoofd-omdat hij bij ajax zijn clownsact en toneelspel laat zien vind jij dat prachtig . maar het is gewoon ajax onwaardig . en suarez heeft het niet nodig want hij kan voetballen als de beste . dus freakie denk na (als je dat op een redelijke manier kan)en wees eerlijk . als hij bij een andere clup had gevoetbalt had je er op zeker ook zo over gedacht . en graag een beetje beschaafd taal gebruik aub . ik hoef voor niemand op te rotten .ook voor u niet .ik behandel u ook met respect . verder vr grten naar amsterdam en ook naar u toe bappie Jij benhandeld hem ook niet met respect..(dus freakie denk na (als je dat op een redelijke manier kan)en wees eerlijk .) Dus begin nou niet te lullen!!
Ik vind..En ik denk dat freakie en nog wel wat mensen..dat ook vinden.. je maakt van een mug een olifant.. Je overdrijft hem een beetje HEEL erg!..Want suarez is helemaal niet alleen maar aan het acteren..kaarten vragen..etc etc etc.. Hij is gewoon goed..! Tegoed voor de nederlandse competitie, maar komtMISCCHIEN net iets tekort voor de TOP..Misschien dat hij toch beter eerst naar een sevilla kan gaan ofzow.. |
|
|
|
|
ajax fan
|
|
|
naar sevillsa suarez ????? heel graag .maar hij is nu toch in zuid afrika ? kan hij beter daar blijven valt hij niet zo op tussen de neushoorhs en de olifanten .kan hij swalbes maken en kaarten aansmeren zoveel hij wil.en als de olifanten en de neushoorns suarez sportifiteit hebben bij gebracht dan zie ik hem het liefste ergens in colombia voetballen daar heeft escobar het ook goed gedaan |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 20 juni 2010 - 20:01 schreef ajax fan het volgende:naar sevillsa suarez ????? heel graag .maar hij is nu toch in zuid afrika ? kan hij beter daar blijven valt hij niet zo op tussen de neushoorhs en de olifanten .kan hij swalbes maken en kaarten aansmeren zoveel hij wil.en als de olifanten en de neushoorns suarez sportifiteit hebben bij gebracht dan zie ik hem het liefste ergens in colombia voetballen daar heeft escobar het ook goed gedaan *Zucht* |
|
|
|
|
ajax fan
|
|
|
kom kom joey iemand met zoveel inteligentie als jij heeft toch gelijk in de gaten dat ik freakie op de kast wil jagen. ga me niet zeggen dat je dat niet gemerkt hept want zo achterlijk ben je volgens mij niet vr gr bappie |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 20 juni 2010 - 20:23 schreef ajax fan het volgende:kom kom joey iemand met zoveel inteligentie als jij heeft toch gelijk in de gaten dat ik freakie op de kast wil jagen. ga me niet zeggen dat je dat niet gemerkt hept want zo achterlijk ben je volgens mij niet vr gr bappie Dudee..Doe lekker je ding.. Ik zeg alleen dat ik compleet niet met je eens ben..En waarom .. Thats it.. de groetjes.. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
wat een gezeur over suares?? is gewoon de beste spits in nederland!! ok laat hij zicht 2 x laten vallen!! maar daar staan 10 overtredingen van verdedigers tegen over wat penalties zijn !! dus ajax haters niet zeuren!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 juni 2010 - 20:01 schreef ajax fan het volgende:naar sevillsa suarez ????? heel graag .maar hij is nu toch in zuid afrika ? kan hij beter daar blijven valt hij niet zo op tussen de neushoorhs en de olifanten .kan hij swalbes maken en kaarten aansmeren zoveel hij wil.en als de olifanten en de neushoorns suarez sportifiteit hebben bij gebracht dan zie ik hem het liefste ergens in colombia voetballen daar heeft escobar het ook goed gedaan En jij noemt jezelf AJAX fan?????? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Luis Suarez is een geweldige flankspeler en zou bij Barcelona of Man.Utd uitstekend passen. Bij Uruguay speelt hij minder, omdat de middenvelders meer verdedigend dan aanvallend denken. Hierdoor krijg je nooit een man-meer-situatie, waardoor verdedigers van de tegenpartij niet hoeven uit te stappen. Suarez krijgt hierdoor niet de ruimte die hij nodig heeft om zijn kwaliteiten optimaal te benutten. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 - 11:20 schreef alibabba het volgende:Luis Suarez is een geweldige flankspeler en zou bij Barcelona of Man.Utd uitstekend passen. Bij Uruguay speelt hij minder, omdat de middenvelders meer verdedigend dan aanvallend denken. Hierdoor krijg je nooit een man-meer-situatie, waardoor verdedigers van de tegenpartij niet hoeven uit te stappen. Suarez krijgt hierdoor niet de ruimte die hij nodig heeft om zijn kwaliteiten optimaal te benutten. Jaaaaa.. mooizo! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
T is egt belagelijk.. Ajax fan mijn neus.. Als hij bij psv had gespeeld en dan ben ik eerlijk dan had ik het een kut speler gevonden en had ik miss net zo dom gereageert als jou maar hij speeld wel bij ajax dus ik ben voor deze man hij zorg ervoor dat ajax ver komt en dat het elftal draait.. Dat kan je van bij feyenoord biseswar, Bij psv affelay en ruiz bij twente net zegge.. Ik zou jou voorbeelden geven van dit wk ik ga niet alle namen noemen ect maar spanje en italie die doen het niet? Kom op als jij hersens heb dan zou jij ook zegge dat suarez gewoon bij de top hoort.
1 ding is zeker ik hoop echt dat suarez blijft als deze man blijft ga ik weer zitte genieten van als die domme reacties.. Ajax fan is dan ook nog zo dom om nu neer te gaan zette dat hij mij op de kast wil jagen.. Gebruik je verstand zou ik bij de meeste mensen zegge.. Maar jij hebt die niet dus kan ik het ook niet tegen je zeggen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 juni 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco als er een supporter van een andere club zich hier aanmeld om hier te komen provoceren dan vind ik het belachelijk..
Er posten inderdaad niet veel mensen meer maar zou dat zijn omdat mensen vakantie hebben enz.? Bij mij namelijk wel.. En is het misschien ook niet zo dat ajax nu niet speelt? dat zijn mijn redenen dat ik hier nauwelijks ben.
de meeste topic's hebben niet erg veel inhoud.. Zoals deze bijvoorbeeld dit topic is gewoon te triest voor woorden.. En transfers zijn er nu ook niet nieuw.. En geruchten vind ik niet bepaalt interessant dus vandaar dat ik dan niet echt meer reageer dus over 3 a 4 weken wel weer!! Heb je wel eens gedacht dat er eigenlijk niks gebeurt rondom ajax, remco? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heb jij er wel eens over nagedacht dat er steeds meer mensen wegblijven, door de sfeer die er hangt?????!!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Jij weet best dat je niet met een vraag moet antwoorden want zo kan je niet discuseren.. Maar vooruit.. Nee daar denk ik niet aan want dat vind ik een slap excuus.. Ik denk dat mensen nu niet op het forum zijn omdat mensen nu hele andere dingen zien en horen dan ajax.. Ik ben op dit moment met het wk bezig.. en met laatste weken van school want volgende week is de laatste week..
Ik neem aan dat hier ook een hele hoop jonge jongens zitten die gewoon vakantie hebben.. En even niet bij ajax zijn maar bij het wk.. of ze zijn in spanje, frankrijk of italie vakantie houden..
Dan is wat ik in mijn vorige post ook al zei het zo dat er weinig nieuwe geruchten zijn.. of bijzondere transfers.. als er niks nieuws is is er ook niet zoveel te openen en te praten..
Vertel jij mij maar waar we over moeten praten..
Ps. Dit is toch wel duidelijk dat deze jonge geen ajax fan is remco? Als je de titel al ziet merk je aan alles dat er frustratie bij zit en ken geen ajax fan die zo over een ster speler praat.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juni 2010 - 13:25 schreef freakie het volgende:Jij weet best dat je niet met een vraag moet antwoorden want zo kan je niet discuseren.. Maar vooruit.. Nee daar denk ik niet aan want dat vind ik een slap excuus.. Ik denk dat mensen nu niet op het forum zijn omdat mensen nu hele andere dingen zien en horen dan ajax.. Ik ben op dit moment met het wk bezig.. en met laatste weken van school want volgende week is de laatste week.. Ik neem aan dat hier ook een hele hoop jonge jongens zitten die gewoon vakantie hebben.. En even niet bij ajax zijn maar bij het wk.. of ze zijn in spanje, frankrijk of italie vakantie houden.. Dan is wat ik in mijn vorige post ook al zei het zo dat er weinig nieuwe geruchten zijn.. of bijzondere transfers.. als er niks nieuws is is er ook niet zoveel te openen en te praten.. Vertel jij mij maar waar we over moeten praten.. Ps. Dit is toch wel duidelijk dat deze jonge geen ajax fan is remco? Als je de titel al ziet merk je aan alles dat er frustratie bij zit en ken geen ajax fan die zo over een ster speler praat.. Zelf zit ik ook nog op school en heb deze week toetsweek. Ik post zelf al heel weinig, maar omdat er nu toch niks met Ajax gebeurt Post ik al helemaal niet.. Maar ik lees we veel wat hier staat. Maar hierna heb ik ook vakantie, dus ben aankomende weken niet aanwezig. Daarom denk ik dat er minder mensen zijn.
Maar het is niet alleen dat, want er hangt hier ook een bepaalde sfeer rond, en omdat mensen op andere fora's niks te doen hebben, komen ze hier om ons te tergen, dit kan een reden zijn. Ik zag ook een paar mensen vertrekken, gewoon puur omdat het niet gezellig meer is zoals eerst. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Bij de laatste topics wordt ook aleen maar gezeikt, oa door bijv. ajax fan |
|
|
|