|
|
ajax fan
|
|
|
ja beste menssen het is triest ben je een ajax fan in hart en nieren . en dan zie je het voor je eigen ogen gebeuren dat je clup helemaal aan het afgleien is .1 ze kunnen geen redelijke spelers kopen ze hebben geen geld voor een transfer 2 ze staan rood op de beurs 3ze lopen nu achterbij provincie clups zoals az psv heereveen en fc twente 4 ze kraken in de media de concurentie af wat niet hoort kom op ajax kom op bestuur laat er wat gebeuren dit kan zo niet langer wij als supporters willen alleen het allerbeste voor ons aller ajax |
|
|
|
|
ajax fan
|
|
|
en ik hoorde ook dat ons ajax 2 punten aftrek krijgen omdat ze het financiele huis houden niet op order hebben . laat het niet waar zijn aub . ik kijk met jalourze blikken naar heereveen en psv en az en de fc twente wat daar allemaal gebeurt tjong jonge nog aan toe in enschede komt er een fc twente stad met bioscopen zwembaden golfbanen villadorpen uitgaans gelegen heden restaurants disco.s bruine cafetjes barretjes stadion voor dames voetbal ns station en wikelstraten allemaal in eigen beheer van fc twente . waarom kan dat bij ons in amsterdam niet . kom ajax bestuur of moeten we psv of az suporter worden. stilstaan is achteruitgaan |
|
|
|
|
joey
|
|
|
*zucht*
Slotje en nooit meer over praten..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juni 2010 door joey -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Miss ajax fan kan je het nieuws volgen daar schiet je veel meer mee op.. Als neppe ajax fan ben je echt triest.. Twente, psv, az en hereveen gaan veel slechter dan ajax.. Ik weet niet naar wat jij kijkt maar ik kijk naar het voetbal en de club ajax.. Jij ben een twente fan.. Verkeerd geschreven denk ik he?
2 punten aftrek wat is dat voor een waanzin? Heb je een bron? Je bent echt idioot als je met een naam(ajax fan) denk zo tussen "echte ajax fans" te komen.. En denk dat je zo spelers kan afkraken.. Ik hoop dat suarez blijft en ajax fan jou cluppie daar helemaal aan onderdoor zou gaan.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahaha joey ajax fan die is geen ajax fan maar dat geeft hij pas later toe.. Hij komt met meningen niet met feiten.. Als onze suarez ons verlaat is dat voor een hoge prijs want hij is de sterspeler van het team.. DUs als hij gaat krijg je een groot bedrag en daar moet dan me geinvesteerd worden.. Weet niet hoe je zulke team kan vergelijken met ajax.. ajax speelde veruit het beste voetbal.. Nu ajax met een zelfde trainer begint aan volgend jaar is super voor ajax en het voetbal.. Als jij geen twente fan ben dan ben je een of andere idioot dat zomaar wat loopt uit te razen omdat je vriendin het net met een ander heeft gedaan ofzo..
Zal ik op jou is inhoudelijk ingaan? Als onze suarez er niet is dan had ajax ongv 80 doelpunten gemaakt en hadden we onderaan gezeten in het vorig seizoen dan.. dan kan je met het geld van suarez(als hij vertrekt hoop het niet) ongv 30/40 mil natuurlijk een andere speler kopen.. Als je heel even normaal nadenk is het logisch dat ajax niet zomaar speler kan kopen ajax loop met een schuld van 4 a 5 jaar rond daar zijn ze nu bijna vanaf want spelers gaan weg die overbodig zijn.. Wij zijn inderdaad geen kampioen geworden dat is zwak beleid geweest.. Het staat nu veel beter.. Ajax heeft goede aankopen gedaan. en jol staat nu zijn 2e jaar aan het roer.. Ik voel nu dat we veel meer kans hebben dan vorig seizoen..
Suarez is daarom ook de ster speler van ajx.. Chelsea zonder drogba, real madrid zonder C ronaldo en Barcelona zonder messi is ook gelijk een stuk minder aantrekkelijk.. Dan wil dat niet zegge dat suarez danmaar weg moet want hij zorgt ervoor dat ajax een heel stuk beter speelt..
Je moet niet zo dom lullen je roept dingen zonder de feiten te weten..
Voor wie ben jij nou echt.. Geen twente maar feyenoord dan he? Gheghe die zijn inderdaad niet al te slim niet(nou ja de meeste niet) |
|
|
|
|
ajax fan
|
|
|
jullie lachen als amsterdams boertje met kiespijn .valt niet mee he om zo de waarheid om de oren geslingerd krijgen he . dat zijn die azijn zeikerds niet gewend in in mokum . zo zie je maar weer dat jullie niet in de gaten hebben dat de laatste competitie ronde heel nederland tegen ajax was .van noord naar zuid en van oost naar west alles en iedereen wilde dat de kampioen schaal naar enschede ging en niet naar ons aller ajax maar dit had ik voor jaren terug al voorspeld .als ajax niets doet dat dit ging gebeuren .....jullie ook he .kijk nu word je met de waarheid geconfroteert ;en alle feiten kloppen in jullie kop zit zaagsel en geen verstand .eigelijk moet ik jullie niets kwalijk nemen . je weet niet beter . en doe de groetjes van mij naar jullie dag opvang ok vr grt bappie |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Jaloersie iets mee te maken misschien:P?.. I dunno..Het boeit me vrij weinig of mensen nou voor of tegen zijn..Feiten zijn feiten..aja heeft het mooiste voetbal laten zien..Daarmee hebben ze lef getoont.. Het nadeel daarvan was dat er risoco voetbal werd gespeeld..Daarmee werden punten verloren..Dats zonde..Voor de rest sjaa., We zullen zien volgend seizoen..Kan niet wachten!:D |
|
|
|
|
ajax fan
|
|
|
joey toch je geeft zelf al aan dat ajax te kort komt . met amsterdamse lef en bluf kom je er nu niet meer mee . vroeger wel dan stond ajax met het betreden van het veld al voor met 1-0 het is nu allemaal heel anders met het voetbal van vandaag moet ook de aanvallers mee verdedegen . dat was het grote makke van ajax . ze lieppen als blinde paarden in de val en over het veld en je zegt dat ajax op het papier het beste elftal hebben .......mag ik je er even aan herineren dat voetbal op het veld word gespeeld en niet op papier beste knul. wat hep je aan mooi voetbal ventje ....prijzen ouwe pik daar gaat het om ......en prijzen worden op de laatste dag verdeeld ....en jaloers ja dat klopt ben erg jaloers als ik naar de andere clups kijk die ook mee doen om de kampioen schaal..... en je kan niet wachten op volgend seizoen ventje van me .och och niet zo ongeduldig kalmte en rust is de beste leermeester vr grten jullie aller bappie |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 - 21:36 schreef ajax fan het volgende:joey toch je geeft zelf al aan dat ajax te kort komt . met amsterdamse lef en bluf kom je er nu niet meer mee . vroeger wel dan stond ajax met het betreden van het veld al voor met 1-0 het is nu allemaal heel anders met het voetbal van vandaag moet ook de aanvallers mee verdedegen . dat was het grote makke van ajax . ze lieppen als blinde paarden in de val en over het veld en je zegt dat ajax op het papier het beste elftal hebben .......mag ik je er even aan herineren dat voetbal op het veld word gespeeld en niet op papier beste knul. wat hep je aan mooi voetbal ventje ....prijzen ouwe pik daar gaat het om ......en prijzen worden op de laatste dag verdeeld ....en jaloers ja dat klopt ben erg jaloers als ik naar de andere clups kijk die ook mee doen om de kampioen schaal..... en je kan niet wachten op volgend seizoen ventje van me .och och niet zo ongeduldig kalmte en rust is de beste leermeester vr grten jullie aller bappie Gozurr..
Ik ben niet je ventje..Dats 1. 2. Ik heb liever een 2e plek met gruwelijk mooi voetbal, dan de eerste plaats met vreselijk kut voetbal. (Ik geniet van de wedstrijden, het voetbal..Of we uiteindelijk kampioen worden..Sjaa dat zou wel mooi zijn.) 3. Ik kan wel wachten op volgend seizoen hoor..Duurt niet zo lang meer ..haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juni 2010 door joey -- |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
ik ben geen fan van swalbe suarez (wel van de voetballer) maar hij heeft vandaag laten zien dat hij ook op een hoger nivo kan scoren. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik denk dat ajax fan niet bepaalt voor ajax is.. maar tsja ik hoop dat suarez blijft met wat hij nu heeft laten zien ben ik bang voor niet.. Je zegt kwalletjes maar je komt niet met feieten maar met domme hele domme kreten die totaal nergens op gebaseert zijn.. Beste ajax fan suarez vertrekt niet voor minder dan 30 a 40 mil.. Dus 20 mil is te weinig dat heeft ajax zelf ook aangegeven.. dus als het teveel is is het jammer maar dan houden we hem toch.. Gelukkig is dat want dan kunnen we jou cluppie (ajax fan ben je namelijk niet) Giganitsch afslachten..
T is toch eigenlijk erg hoe deze jongen praat..
Morkanne voor wie ben jij?(gewoon even vraag niks geen aanval) Ik snap dat tegenstanders helemaal niks goed vinden van suarez.. die kop en als hij valt veel show.. Maar voor de fans van ajax is hij geweldig want hij is bepalend..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juni 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
PPPPPffffff, Zij jullie nu nog steeds bezig??!!! |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
zag dat 2e doelpunt van suarez:) daar moet je meer op letten inplaats van zijn duikelingen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad, hij speelt uiteindelijk gewoon een prima WK, 2 assits, 3 goals en een penalty meegekregen, de GROTE 4 van ORANJE hebben 2 goals 2 assist en 1 veroorzaakte penalty. Dus van Persie, van der Vaart, Sneijder en Robben zijn minder productief met elkaar dan 1 speler van Urugay, namelijk SUAREZ, EN NOG ZIJN ER MENSEN DIE TWIJFELEN AAN ZIJN KUNNEN!!!!!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik twijfel niet :P.. Hahaha dat doelpunt was idd fuckin mooi! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco mooi gezegt jongen! |
|
|
|
|
ajax fan
|
|
|
kontelikkers zijn jullie allemaal omdat hij bij ajax voetbalt was hij bij een andere nederlands clup dan gun je hem alles behalve LUCHT .ik erger me meer aan jullie dan aan suarez |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 28 juni 2010 - 01:14 schreef ajax fan het volgende:kontelikkers zijn jullie allemaal omdat hij bij ajax voetbalt was hij bij een andere nederlands clup dan gun je hem alles behalve LUCHT .ik erger me meer aan jullie dan aan suarez Haha toch wel? Hij kan irritant zijn maar dat neemt niet weg dat ie een topper is en erg belangrijk voor AJAX. En zo overdreven dat ie nu op het WK doet deed ie allang niet meer bij ons. Hoe je het ook went of keert hij is belanrijk voor zijn land denk niet dat ze hem irritant vinden |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
T maakt ook helemaal niet uit of hij zo irritant is tegen het cluppie waar jij voor bent..(twente, psv of feyenoord) Voor een tegenstander is elke goede speler irritant dat is juist het leuke aan suarez iedereen behalve ajax suporters vinden suarez verschrikkelijk.. prachtig! ajax fan als je slim ben stop je gewoon bij dit topic en ga je bij het feyenoord forum zitte ofzo.. |
|
|
|
|
ajax fan
|
|
|
voor jou freakie . hij is ons ajax niet waard hij is een en al ergernis met die verschrikkelijke haze tanden van hem .een grote maten naaier is het .vind het alleen fijn dat hij op het wk goed is dat hij daardoor verkocht word .freakie jij bent zeker vergeten dat hij de middelvinger opsteekt tegen het feyenoord publiek . zo respectloos tegenover de tegenstander . wat doet de KNVB helemaalniks . wat doet het ajax bestuur ook helemaal niks . geen waarschuwing niet van ajax en niet van de knvb .ik steek kaarsen aan in de kerk dat hij alstublief verkocht word . dat hij weg is uit nederland .bij onze topclup ajax hoort topspelers . en geen spelers met zon vies karakter als hij . ik volg ajax al meer dan 40 jaar . nooit eerder heeft er zon grote kwal op de nederlandse velden rondgelopen .ajax en nederland onwaardig |
|
|
|
|
ajax fan
|
|
|
freakie .iedereen mag toch zijn mening zeggen hier of niet. waarom moet ik naar het feyenoord forum ? omdat jij dat vind ? . dat maak jij niet uit. je moet eerlijk en opjectief zijn . maar dat kan jij niet . jij kan niet reeel zijn. jij hept een ajax waas voor je ogen . en ziet niet anders dan ajax-ajax-ajax . geen oog voor de waarheid , heel nederland ziet dat ajax in nederland zijn goede reputatie verliest . dat heel nederland de kampioenschaal naar iedere clup in in nederland gunt .behalve ONS ALLER AJAX .doe je ogen open .en kom met je eerlijke mening.als je een kerel bent. zamen moeten wij het ajax bestuur en bobo.s er van overtuigen dat ajax met suarez het nederlandse voetbal veel schade aanricht.dat ons aller ajax niet meer gevraagd word om op grote buitenlandse toernooien deel te nemen . en dat alleen door suarez . bappie |
|
|
|
|
ajax fan
|
|
|
ik hou er nu mee op .volgens mij zijn er geen echte ajax supporters meer die reeel zijn . en die niet achter de waarheid aan lopen te vangen .ik stop ermee nu . ik schrijf niks meer en ik lees niks meer . tenzij ik medestanders krijg om ons ajax bestuur er van te overtuigen . dat ajax weer een goede naam krijg in nederland .dat er weer spelers zijn die graag voor ons ajax kiest en speelt . en dat we ons als ajax menssen respectvol gedragen tegen over alle clups in nederland . ook tegen over de kakkerlakken uit rotterdam .zoals een ajax speler het team uit rotterdam omschrijft |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
prima slot de rest niet gelezen.. Slotje dan maar.. haha hij raaskalkt alleen maar onzin want kan mij het schelen dat hij naar feyenoord zijn middelvinger opsteekt.. Dat hij dat naar feyenoord doet is niet meer dan logisch maar tsja jij ziet alleen dat en niet die koppen van feyenord en hoort ook niet wat er gezegt word.. Nee daar ben je dan weer te dom voor.. Mij maakt het helemaal niet uit als ajax met suarez schade oploopt in nederland.. hij is de beste speler van de erevdivisie en de productiefste van heel europa dacht ik zo.. als de helft van alle doelpunten van het seizoen van suarez zijn vind ik het logisch dat jongens als jij het erg vinden dat hij bij ajax speelt.. Jij beste ajax fan moet je anti ajax bril afzette en lezen wat iemand anders schrijft en daar ook fatsoenlijk antwoord op geven.. Dat laatste niet word gevraagd om aan buitenlandse toernooien mee te doen vind ik zo verschrikkelijk dom.. Nee we spelen zomaar tegen chelsea in de voor bereiding wat een verschrikkelijk imago verlies heeft ajax.. VORIG JAAR SPEELDE WE TEGEN B CLUBJES..... OEEEEEEEE IMAGO VERLIES DANKZIJ SUAREZ HEBBEN WE NOU EEN KANS OM CHAMPIONS LEAGUE TE HALEN!!!! Als jij niet door zoon lelijke anti ajax en suarez bril henkijkt weet je gewoon dat suarez een topspeler is.. Als c.ronaldo bij ajax speelt he.. Zou dan het imago van ajax beter worden bij psv'ers en feyenoorders? Nee he? Nee dan word het ook alleen maar slechter.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
dude.
Ik begin me nu knap aan je te iriteren.. Ik heb ook mijn mening gegeven..Prima dat je het niet mee eens bent.. Maar ga je houding staat me echt niet aan.. Freakie zal heus niet liegen en een andere mening vertellen op een forum dan dat hij eigenlijk zou hebben..Dat slaat helemaal nergens op..Je komt nu steeds meer over als 1 of andre gozur die zo een aanval kan plegen ofzoww..SJEEZUS!! Als iemand die een persoon zo erg haat dat hij daar in doordraaid.. Zou me ook niet verbazen als er straks nog echt een aanval komt op ONZE awsm suarezje of misschien wel op HET HELE BESTUUR(?)..Door 1 of andere Bappie ofzow..
Zielig..
Mzzll |
|
|
|
|
ajax fan
|
|
|
maak je niet druk deze jongen is eerlijk .en ik steek voor niemand mijn mening onder stoelen en banken ,ik wil graag dat ajax een in alle opzichten een topclup is en ook weer dat nederland met respeckt praat over ajax en in mijn optiek is daar geen plaats voor suarez bij ......mag ik dat zeggen of mag ik dat niet zeggen .en deze jongen is GEEN TERRORIST . pas op je woorden joey. anders meld ik je aan.we leven in een vrij land .met vrije meningsuiting .en dat pak jij me niet af.ik behandel iedereen met respect en wil als zodanig ook behandeld worden . ook door u |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Eerlijk.. Tsja iedereen in zijn waarden laten.. Bappie.. Niet helemaal lekker ben je dus.. Suarez is en topclub waardig.. als hij zo belangrijk is overal dan is er toch niet doorheen te kijken.. Als je heel eerlijk ben moet je gewoon weten dat suarez een topspeler is.. Ik hoop dat hij blijft want hij is gewoon ongelovelijk belangrijk is.. Het laat nu trouwens van jou zien dat je niet inhoudelijk kan reageren op mij.. En alleen je eigen mening wil laten horen.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 - 17:01 schreef ajax fan het volgende:maak je niet druk deze jongen is eerlijk .en ik steek voor niemand mijn mening onder stoelen en banken ,ik wil graag dat ajax een in alle opzichten een topclup is en ook weer dat nederland met respeckt praat over ajax en in mijn optiek is daar geen plaats voor suarez bij ......mag ik dat zeggen of mag ik dat niet zeggen .en deze jongen is GEEN TERRORIST . pas op je woorden joey. anders meld ik je aan.we leven in een vrij land .met vrije meningsuiting .en dat pak jij me niet af.ik behandel iedereen met respect en wil als zodanig ook behandeld worden . ook door u Je behandelt niemand met respect.. Ik maak de vergelijking met .... en maak het af met een grappie!';) Dus laten we het daar bij houden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En het word er steeds gezelliger op hier!!?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
het topic gaat over wat iedereen over Suarez vind, de 1 vind hem een held en de ander verafschuwd hem, klaar toch??!! |
|
|
|
|
ajax fan
|
|
|
suarez een topclup waardig ? met zijn kwaliteit moet ik zeggen ja dat klopt , hij kan voetballen als de donder maar er is meer dan dat .hij is respectloos tegen alle nederlandse clups en daarom zeg ik hij hoort niet in nederland te voetballen . iedere clup in nederland zou zon speler terecht wijzen . desnoods naar het tweede doen verbannen . kijk naar de fc twente . theo janssen doet een verkeersongeluk veroorzaken met alcohol 3 maand aan de kant . reis van psv drugs klets terug naar huis . en ajax . wat doet ajax met de middelvinger omhoog naar het feijenoord publiek van suarez niks helemaal niks de knvb ook noppes . triest in en in triest 4 maand schorsing voor suarez was meer dan normaal geweest en dan nog die belg die de feijenoord spelers uit maakt voor kakkerlak . terug naar belgie met die man en de kbvb moet hem gelijk nooit meer oproepen voor het nationale 11tal elftal . groeten bappie |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 03:20 schreef ajax fan het volgende:suarez een topclup waardig ? met zijn kwaliteit moet ik zeggen ja dat klopt , hij kan voetballen als de donder maar er is meer dan dat .hij is respectloos tegen alle nederlandse clups en daarom zeg ik hij hoort niet in nederland te voetballen . iedere clup in nederland zou zon speler terecht wijzen . desnoods naar het tweede doen verbannen . kijk naar de fc twente . theo janssen doet een verkeersongeluk veroorzaken met alcohol 3 maand aan de kant . reis van psv drugs klets terug naar huis . en ajax . wat doet ajax met de middelvinger omhoog naar het feijenoord publiek van suarez niks helemaal niks de knvb ook noppes . triest in en in triest 4 maand schorsing voor suarez was meer dan normaal geweest en dan nog die belg die de feijenoord spelers uit maakt voor kakkerlak . terug naar belgie met die man en de kbvb moet hem gelijk nooit meer oproepen voor het nationale 11tal elftal . groeten bappie Haha schei toch uit joh. Dronken een ongeluk of drugs kun je toch niet met een middelvinger vergelijken? Ok hij heeft een voorbeeld functie maar in emotie kun je weleens iets doen waar je spijt van kan krijgen. En als iedereen die hem uitgescholden heeft een stadion verbod krijgt is de kuip aardig leeg hoor. SUAREZ mijn HELD!! Dankzij hem eindelijk weer kans op championsleague. En bappie ga niet meer op je reageren want jou mening staat toch haaks op de mijne.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juni 2010 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
@ajaxfan
Dus voor dronken een autoongeluk veroorzaken is 3 maanden genoeg, maar een middelvinger naar de tegenstander opsteken moet 4 maanden schorsing zijn???
En wat moet dan wel niet gedaan worden aan het agressieve gedrag van supporters, of was je dat allemaal alweer vergeten, een speler met de kwaliteiten van Suarez moet altijd maar accepteren dat z'n moeder voor hoer wordt uitgescholden hetzelfde geldt voor de Zeeuw. Het is toch niet meer dan normaal dat spelers dan vanzelf een keer iets terug zeggen of doen. precies zoals jij bent, is de reden dat Nederlandse teams niks meer winnen in Europa, een speler als Suarez wil koste wat het kost winnen, als hij dingen doet die niet mogen, dan moet de scheids daar tegen optreden, zo niet?? IT'S ALL IN THE GAME. Tuurlijk hadden wijj hem verafschuwd als hij voor PSV had gespeeld, maar dat geld voor iedere topspeler van een ander elftal en andersom geld dat ook. Suarez is voor een heel groot deel verantwoordelijk voor het feit dat we Voorronde Cl spelen, en de beker hebben gewonnen.
VERGEET NIET DAT HIJ OOK DE LEIDER IS VAN EEN AJAX DAT SINDS 2002 EIDELIJK WEER EENS GOED EN VERZORGT VOETBAL HEEFT GESPEELD.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juni 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 14:22 schreef remco k het volgende:@ajaxfan Dus voor dronken een autoongeluk veroorzaken is 3 maanden genoeg, maar een middelvinger naar de tegenstander opsteken moet 4 maanden schorsing zijn??? En wat moet dan wel niet gedaan worden aan het agressieve gedrag van supporters, of was je dat allemaal alweer vergeten, een speler met de kwaliteiten van Suarez moet altijd maar accepteren dat z'n moeder voor hoer wordt uitgescholden hetzelfde geldt voor de Zeeuw. Het is toch niet meer dan normaal dat spelers dan vanzelf een keer iets terug zeggen of doen. precies zoals jij bent, is de reden dat Nederlandse teams niks meer winnen in Europa, een speler als Suarez wil koste wat het kost winnen, als hij dingen doet die niet mogen, dan moet de scheids daar tegen optreden, zo niet?? IT'S ALL IN THE GAME. Tuurlijk hadden wijj hem verafschuwd als hij voor PSV had gespeeld, maar dat geld voor iedere topspeler van een ander elftal en andersom geld dat ook. Suarez is voor een heel groot deel verantwoordelijk voor het feit dat we Voorronde Cl spelen, en de beker hebben gewonnen. VERGEET NIET DAT HIJ OOK DE LEIDER IS VAN EEN AJAX DAT SINDS 2002 EIDELIJK WEER EENS GOED EN VERZORGT VOETBAL HEEFT GESPEELD..... Verafschuw jij andere topspelers in de eredivisie? Ik geniet er gewon van hoor:P..een lens bijvoorbeeld..Dat vind ik gewoion een toppertje..Jammer dat hij nu bij psv speeld..
Verder heb je helemaal gelijk!;) |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 14:22 schreef remco k het volgende:@ajaxfan Dus voor dronken een autoongeluk veroorzaken is 3 maanden genoeg, maar een middelvinger naar de tegenstander opsteken moet 4 maanden schorsing zijn??? En wat moet dan wel niet gedaan worden aan het agressieve gedrag van supporters, of was je dat allemaal alweer vergeten, een speler met de kwaliteiten van Suarez moet altijd maar accepteren dat z'n moeder voor hoer wordt uitgescholden hetzelfde geldt voor de Zeeuw. Het is toch niet meer dan normaal dat spelers dan vanzelf een keer iets terug zeggen of doen. precies zoals jij bent, is de reden dat Nederlandse teams niks meer winnen in Europa, een speler als Suarez wil koste wat het kost winnen, als hij dingen doet die niet mogen, dan moet de scheids daar tegen optreden, zo niet?? IT'S ALL IN THE GAME. Tuurlijk hadden wijj hem verafschuwd als hij voor PSV had gespeeld, maar dat geld voor iedere topspeler van een ander elftal en andersom geld dat ook. Suarez is voor een heel groot deel verantwoordelijk voor het feit dat we Voorronde Cl spelen, en de beker hebben gewonnen. VERGEET NIET DAT HIJ OOK DE LEIDER IS VAN EEN AJAX DAT SINDS 2002 EIDELIJK WEER EENS GOED EN VERZORGT VOETBAL HEEFT GESPEELD..... AMEN |
|
|
|
|
ajax fan
|
|
|
joey en freakie jullie zijn het wel heel erg opvallend eens met elkaar .spreken jullie met elkaar af of zo .zo rozig zoet met je tweeen wat moet ik daar nou van denken voetbal is een sport voor kerels hoor . dus gedraag jullie aub ook als kerels dank je .en praat over voetbal als kerels . en niet dat zwoele gedoe .want dan reageer ik niet meer hoor dan is het jullie eigen schuld al ik niet meer reageer hoor . |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 15:08 schreef joey het volgende:[..] Verafschuw jij andere topspelers in de eredivisie? Ik geniet er gewon van hoor:P..een lens bijvoorbeeld..Dat vind ik gewoion een toppertje..Jammer dat hij nu bij psv speeld.. Verder heb je helemaal gelijk!;) Ok affelay vind ik ook een naar mannetje maar als ie bij ajax gespeeld had was dat ook wel minder geweest denk ik. Kezman vond ik vroeger ook een kwalletje maar als hij er voor ajax 40 ingeschoten had was dat ook wel te vergeven. Suarez kan irritant zijn maar hij is zo belangrijk voor het team als je dat niet kan zien heb je een bril nodig! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 16:17 schreef ajax fan het volgende:joey en freakie jullie zijn het wel heel erg opvallend eens met elkaar .spreken jullie met elkaar af of zo .zo rozig zoet met je tweeen wat moet ik daar nou van denken voetbal is een sport voor kerels hoor . dus gedraag jullie aub ook als kerels dank je .en praat over voetbal als kerels . en niet dat zwoele gedoe .want dan reageer ik niet meer hoor dan is het jullie eigen schuld al ik niet meer reageer hoor . beter reageer je niet meer... voegt toch niks toe |
|
|
|
|
ajax fan
|
|
|
vertel eens goed verzorgd voetbal sinds 2002 dat zal dan wel een hoop prijzen en landstitels opgeleverd hebben hebben of niet . dan hep je het klasse gedaan .dat zal wel door europa een hoop goodwil en respect opgeleverd hebben . goed zo ajax ga door zo .ben erg blij dat jullie mijn geheugen hebben opgefrist want dat was iuk helemaal vergeten dank je |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 16:28 schreef ajax fan het volgende:vertel eens goed verzorgd voetbal sinds 2002 dat zal dan wel een hoop prijzen en landstitels opgeleverd hebben hebben of niet . dan hep je het klasse gedaan .dat zal wel door europa een hoop goodwil en respect opgeleverd hebben . goed zo ajax ga door zo .ben erg blij dat jullie mijn geheugen hebben opgefrist want dat was iuk helemaal vergeten dank je en weer een reactie van niks |
|
|
|
|
ajax fan
|
|
|
dan hep je ook de europese topclups zoals inter-manchester-barcelona-bayern-real madrid die zullen wel scheel kijkken van jalouzie . dat ajax sinds 2002 goed verzorgd voetbal speelt met al die prijzen ajax chapeau .fijn dat ajax het topvoetbal hoog houd in europa . |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
gozer wat lul jij allemaal nou weer?? |
|
|
|
|
ajax fan
|
|
|
hahahaha wat beleef ik hier een plezier aan . kom op heren ff reageren . ik kan niet meer |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 14:22 schreef remco k het volgende:@ajaxfan Dus voor dronken een autoongeluk veroorzaken is 3 maanden genoeg, maar een middelvinger naar de tegenstander opsteken moet 4 maanden schorsing zijn??? En wat moet dan wel niet gedaan worden aan het agressieve gedrag van supporters, of was je dat allemaal alweer vergeten, een speler met de kwaliteiten van Suarez moet altijd maar accepteren dat z'n moeder voor hoer wordt uitgescholden hetzelfde geldt voor de Zeeuw. Het is toch niet meer dan normaal dat spelers dan vanzelf een keer iets terug zeggen of doen. precies zoals jij bent, is de reden dat Nederlandse teams niks meer winnen in Europa, een speler als Suarez wil koste wat het kost winnen, als hij dingen doet die niet mogen, dan moet de scheids daar tegen optreden, zo niet?? IT'S ALL IN THE GAME. Tuurlijk hadden wijj hem verafschuwd als hij voor PSV had gespeeld, maar dat geld voor iedere topspeler van een ander elftal en andersom geld dat ook. Suarez is voor een heel groot deel verantwoordelijk voor het feit dat we Voorronde Cl spelen, en de beker hebben gewonnen. VERGEET NIET DAT HIJ OOK DE LEIDER IS VAN EEN AJAX DAT SINDS 2002 EIDELIJK WEER EENS GOED EN VERZORGT VOETBAL HEEFT GESPEELD..... Ajax fan lees dat laatste met grote letters geschreven nog eens. Sinds 2002 betekent niet vanaf 2002! vind je aardig beperkt in je reacties en ben blij dat je je vermaak |
|
|
|
|
ajax fan
|
|
|
ja dank u wel prachtig die reactie.s van u ze zijn van een groot humor gehalte .en u vind mij aardig beperkt in mijn reactie .top wees u alstublief maar blij dat u zo bijdehand bent . een achtereind van een varken is bij u vergeleken een universiteit . nou ik wacht met smart op u hoogbegaafde geniale reactie knor knor |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 17:36 schreef ajax fan het volgende:ja dank u wel prachtig die reactie.s van u ze zijn van een groot humor gehalte .en u vind mij aardig beperkt in mijn reactie .top wees u alstublief maar blij dat u zo bijdehand bent . een achtereind van een varken is bij u vergeleken een universiteit . nou ik wacht met smart op u hoogbegaafde geniale reactie knor knor grappig |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
@Ajax fan: Natuurlijk mag iedereen een eigen mening hebben, echter betwijfel ik of je wel echt voor Ajax bent, aangezien je alles afzeikt omtrent zaken die alleen voor de tegenstanders voer was om hun ongenoegen over te uiten. Maakt verder niet uit, maar zou je jezelf wel een beetje kunnen gedragen in plaats van mensen te beledigen? Het zou het hier een stuk gezelliger maken. |
|
|
|
|
ajax fan
|
|
|
u bent zeker band dat ik het bericht van u niet begrijp . omdat u het 3x plaats . maar dat terzijde . punt 1 ik ben niet begonnen met beledegen , punt 2 zie ik dat ajax achter de feiten aanloopt punt 3 ik ben een ajax fan . punt 4 ik sluit mijn ogen niet voor de realiteit . punt5 ajax was de tweede helft van de competitie voor nederlandse begrippen goed tot zeer goed.soms geweldig zelfs .maar toch niet goed genoeg . ook het spel van fc twente was niet geweldig maar wel zeer effectief voor ajax wil ik het beste meer noch het allerbeste .ik ben geen fan van suarez maar wat als hij verkocht word . denk daar eens aan .dan valt ajax zeker 20 tot 25 procent terug .en de suarez miljoenen word dat gebruikt om de neergang op de beurs te stoppen . het jaarlijkse verlies te compenseren .er word dan mischien een aanvaller gehaald van hooguit 5 miljoen .ruiz van twente moet al tussen de 15 en 20 miljoen op brengen en hij is lang geen europesetop . maar als deze waarheden als belachelijk word neer gezet door bovenstaande heren vertelt u mij dan aub wat ik verkeert doe . ik ben mischien een zwartkijkker wat ajax aangaat. maar mijn bedoelingen zijn wat ajax aan gaat goed. als je een topclup wilt wezen dan moet je er ook naar gedragen . respect nemen prima respect geven ook prima en iedere clup groot en klein in zijn waarde laten |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 16:17 schreef ajax fan het volgende:joey en freakie jullie zijn het wel heel erg opvallend eens met elkaar .spreken jullie met elkaar af of zo .zo rozig zoet met je tweeen wat moet ik daar nou van denken voetbal is een sport voor kerels hoor . dus gedraag jullie aub ook als kerels dank je .en praat over voetbal als kerels . en niet dat zwoele gedoe .want dan reageer ik niet meer hoor dan is het jullie eigen schuld al ik niet meer reageer hoor . Jaaaa dat je daar neit eerder op kwam joh..Ik en freakiee..Jahoor! Al jaren..!Xd MAFKEES!! Ga toch weg man..beter reageer je niet meer nee!!..met je onzin praat..Als je mening niet doordrink tot andere(Omdat het werkelijk waar nergens op slaat) dan ga je opeens leuk proberen te doen:P?Sjeezuss...Lekker cheap! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 16:21 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ok affelay vind ik ook een naar mannetje maar als ie bij ajax gespeeld had was dat ook wel minder geweest denk ik. Kezman vond ik vroeger ook een kwalletje maar als hij er voor ajax 40 ingeschoten had was dat ook wel te vergeven. Suarez kan irritant zijn maar hij is zo belangrijk voor het team als je dat niet kan zien heb je een bril nodig! Waarom richting mij?:P Ik ben het met je eens.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 23:12 schreef ajax fan het volgende:u bent zeker band dat ik het bericht van u niet begrijp . omdat u het 3x plaats . maar dat terzijde . punt 1 ik ben niet begonnen met beledegen , punt 2 zie ik dat ajax achter de feiten aanloopt punt 3 ik ben een ajax fan . punt 4 ik sluit mijn ogen niet voor de realiteit . punt5 ajax was de tweede helft van de competitie voor nederlandse begrippen goed tot zeer goed.soms geweldig zelfs .maar toch niet goed genoeg . ook het spel van fc twente was niet geweldig maar wel zeer effectief voor ajax wil ik het beste meer noch het allerbeste .ik ben geen fan van suarez maar wat als hij verkocht word . denk daar eens aan .dan valt ajax zeker 20 tot 25 procent terug .en de suarez miljoenen word dat gebruikt om de neergang op de beurs te stoppen . het jaarlijkse verlies te compenseren .er word dan mischien een aanvaller gehaald van hooguit 5 miljoen .ruiz van twente moet al tussen de 15 en 20 miljoen op brengen en hij is lang geen europesetop . maar als deze waarheden als belachelijk word neer gezet door bovenstaande heren vertelt u mij dan aub wat ik verkeert doe . ik ben mischien een zwartkijkker wat ajax aangaat. maar mijn bedoelingen zijn wat ajax aan gaat goed. als je een topclup wilt wezen dan moet je er ook naar gedragen . respect nemen prima respect geven ook prima en iedere clup groot en klein in zijn waarde laten 1. Ajax doet helemaal niet raar tegenover andere clubs..Dat spelers soms emotioneel worden en zich uite omdat 10 daarvoor z'n hele familie naar de tering gescholden wpord..Sjaa.Dat kan gebeuren niet netjes..En daar heeft Jol ook wel een gesprek over gevoerd..Verder vind ik 4 maanden schorsen nogal overdreven!
2. hoeveel koste ruiz toen hij naar twente ging? Ook een speler van 5 miljoen kan er zomaar staan en geweldig doen..zijn we suarez miss al bijna vergeten..Genoeg talent ...klasse spelers over de hele wereld..
3. ik sluit me ogen ook niet..Strals loop ik nog tegen een lantaarnpaal op! Zal ff mooi wezen zeg! FF RUSTIG! hahaa
4. Twente is kampioen geworden..met niet altijd het beste spel. Soms wel practige wedstrijden hoor,..Maar die zie ik het niet doen in de champions league..Een ajax zou que resultaat beter doen dan een twente.. en dan heb ik het geen eens over de groepfase winnen..ant dat is/word gewoon al harstikke moeilijk!!
5. Je bedoelingen zullen vast harstikke goed zijn..Prima.. Ik ben het er gewoon niet mee eens!:P |
|
|
|