BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat vinden jullie van Luis Suarez?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ajax fan
 ajax fan - donderdag 01 juli 2010 - 00:18   quote  deeplink  
zo zo joey wat een reactie van je .je voelt je wel aangesproken he . ja ja dat wist ik wel . geef niet jongen wie de schoen past trekt hem aan .je doet je heel anders voor dan dat je bent . volgens mij hou jij je hele familie voor de maf en je zelf helemaal maar ga je gang dat is jou leven . dat gaat niemand wat aan alleen jezelf vr grt bappie
freakie
 freakie - donderdag 01 juli 2010 - 00:30   quote  deeplink  
Ajax fan je bent een hele rare jongen.. echt misschien kan je beter jezelf opsluiten.. Je hebt een soort wouter bos achtige houden elke keer maar draaien.. Dat ajax als suarez weg gaat 20% ongv weg valt is inderdaad waar maar je geeft dat bij je vorige reden aan om hem te laten gaan waar gaat dat heen bij jou???? We hebben een top verdediging.. Ik weet je waar we de punten hebben laten liggen mijn beste ajax fan.. In sparta waar 85 kansen er niet ingingen.. Daar..
dege
 dege - donderdag 01 juli 2010 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 - 02:19 schreef ajax fan het volgende:
ik hou er nu mee op .volgens mij zijn er geen echte ajax supporters meer die reeel zijn . en die niet achter de waarheid aan lopen te vangen .ik stop ermee nu . ik schrijf niks meer en ik lees niks meer . tenzij ik medestanders krijg om ons ajax bestuur er van te overtuigen . dat ajax weer een goede naam krijg in nederland .dat er weer spelers zijn die graag voor ons ajax kiest en speelt . en dat we ons als ajax menssen respectvol gedragen tegen over alle clups in nederland . ook tegen over de kakkerlakken uit rotterdam .zoals een ajax speler het team uit rotterdam omschrijft
je zegt ik hou er mee op, maar dat jij ook niet, maak gewoon dat je weg komt hierzo, want jij hebt geen ajax bezieling, wat een onzin schrijf jij allemaal zeg.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 01 juli 2010 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 08:12 schreef dege het volgende:

[..]

je zegt ik hou er mee op, maar dat jij ook niet, maak gewoon dat je weg komt hierzo, want jij hebt geen ajax bezieling, wat een onzin schrijf jij allemaal zeg.
Haha denk dat ie zelke reactis juist wilt! Denk dat negeren het beste is
komt toch niks uit denk ook dat ie zn naam nog verkeerd schrijft dat ie eigenlijk geen
bappie maar bassie heet.
remco k
 remco k - donderdag 01 juli 2010 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 15:08 schreef joey het volgende:

[..]

Verafschuw jij andere topspelers in de eredivisie?
Ik geniet er gewon van hoor:P..een lens bijvoorbeeld..Dat vind ik gewoion een toppertje..Jammer dat hij nu bij psv speeld..

Verder heb je helemaal gelijk!;)
je zegt het zelf al, jammer dat hij nu daar speelt.... en Lens is niet te vergelijken met een Ruiz of Suarez..
remco k
 remco k - donderdag 01 juli 2010 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 16:28 schreef ajax fan het volgende:
vertel eens goed verzorgd voetbal sinds 2002 dat zal dan wel een hoop prijzen en landstitels opgeleverd hebben hebben of niet . dan hep je het klasse gedaan .dat zal wel door europa een hoop goodwil en respect opgeleverd hebben . goed zo ajax ga door zo .ben erg blij dat jullie mijn geheugen hebben opgefrist want dat was iuk helemaal vergeten dank je
Je moet beter LEZEN kerel, ik schrijf dat we sinds 2002 eidenlijk weer eens een seizoen goed voetbal hebben gespeeld, ik schrijf niet dat we vanaf 2002 goed voetbal hebben gespeeld.. Dus nogmaals BETER LEZEN!!!!!!!!
remco k
 remco k - donderdag 01 juli 2010 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 17:36 schreef ajax fan het volgende:
ja dank u wel prachtig die reactie.s van u ze zijn van een groot humor gehalte .en u vind mij aardig beperkt in mijn reactie .top wees u alstublief maar blij dat u zo bijdehand bent . een achtereind van een varken is bij u vergeleken een universiteit . nou ik wacht met smart op u hoogbegaafde geniale reactie knor knor
en wederom reageer je niet op dat wat je gevraagd wordt, je moet eens ophoudn met het beledigen van mensen, het is toch logisch dat die gasten hun sterspeler respecteren en beschermen, dat is anders dan wat jij van hem vind..
remco k
 remco k - donderdag 01 juli 2010 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 23:12 schreef ajax fan het volgende:
u bent zeker band dat ik het bericht van u niet begrijp . omdat u het 3x plaats . maar dat terzijde . punt 1 ik ben niet begonnen met beledegen , punt 2 zie ik dat ajax achter de feiten aanloopt punt 3 ik ben een ajax fan . punt 4 ik sluit mijn ogen niet voor de realiteit . punt5 ajax was de tweede helft van de competitie voor nederlandse begrippen goed tot zeer goed.soms geweldig zelfs .maar toch niet goed genoeg . ook het spel van fc twente was niet geweldig maar wel zeer effectief voor ajax wil ik het beste meer noch het allerbeste .ik ben geen fan van suarez maar wat als hij verkocht word . denk daar eens aan .dan valt ajax zeker 20 tot 25 procent terug .en de suarez miljoenen word dat gebruikt om de neergang op de beurs te stoppen . het jaarlijkse verlies te compenseren .er word dan mischien een aanvaller gehaald van hooguit 5 miljoen .ruiz van twente moet al tussen de 15 en 20 miljoen op brengen en hij is lang geen europesetop . maar als deze waarheden als belachelijk word neer gezet door bovenstaande heren vertelt u mij dan aub wat ik verkeert doe . ik ben mischien een zwartkijkker wat ajax aangaat. maar mijn bedoelingen zijn wat ajax aan gaat goed. als je een topclup wilt wezen dan moet je er ook naar gedragen . respect nemen prima respect geven ook prima en iedere clup groot en klein in zijn waarde laten
JIJ LEEFT NOG STEEDS 2 JAAR TERUG!!!!

Er is een nieuw bestuur aangesteld, die is bezig de rotzooi van anderen op te ruimen, geef ze daar dan ook de tijd voor, Ajax is niet alleen meer afhankelijk van Suarez, de laatse maanden van het seizoen was hij namelijk matig tot slecht en toch wonnen wij onze wedstrijden met gemak, en AJAX moet natuurlijk niet al het geld van zijn transfer in een nieuwe speler of spelers stoppen dat heeft aax nog nooit gedaan en moet het ook niet meer doen.
Er staat straks weer een nieuw talent klaar om de taken van suarez over te nemen, als Suarez vertekt zal Sulejmani de sterren van de hemel spelen, en is er helemaal geen vervanger nodig...
Aan zwartkijkers heeft ajax helemaal niks, de ploeg moet gesteund worden door dik en dun en negatieviteit van de supporters slaat ALTIJD door na de ploeg....
AJAX is al terug naar zijn eigen basis, het spel is al beter, de jeugdopleiding wordt grondig aangepakt, ze proberen de selectie bij elkaar te houden, en het bestuur is op de goede weg.
STOP MET ZEIKEN EN GA EENS SUPPORTEN......
remco k
 remco k - donderdag 01 juli 2010 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 00:18 schreef ajax fan het volgende:
zo zo joey wat een reactie van je .je voelt je wel aangesproken he . ja ja dat wist ik wel . geef niet jongen wie de schoen past trekt hem aan .je doet je heel anders voor dan dat je bent . volgens mij hou jij je hele familie voor de maf en je zelf helemaal maar ga je gang dat is jou leven . dat gaat niemand wat aan alleen jezelf vr grt bappie
KIJK EENS NAAR DEZE REACTIE EN DAARNA EVEN IN DE SPIEGEL. En jij roept tegen een ander wie de schoen past trekke hem aan. HAHAHAHAHAA
lmfao
freakie
 freakie - donderdag 01 juli 2010 - 11:11   quote  deeplink  
Oo remco k ik denk dat joey, dege, jij en ik 1 en de zelfde zijn??:O
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 01 juli 2010 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 11:11 schreef freakie het volgende:
Oo remco k ik denk dat joey, dege, jij en ik 1 en de zelfde zijn??:O
en waarom ik niet dan??!!! :(
remco k
 remco k - donderdag 01 juli 2010 - 13:03   quote  deeplink  
omdat jij, jij bent, dan kan jij lastig ik zijn, laat staan dat je mij bent, dat zou pas raar zijn!!1
freakie
 freakie - donderdag 01 juli 2010 - 14:46   quote  deeplink  
hahah aaaaaaaiiiiiighhhttt:P haha ja had jou hier nog niet gelezen maar vooruit we zijn 1 en dezelfde persoon met 5 accounts xD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juli 2010 door freakie --
joey
 joey - donderdag 01 juli 2010 - 15:12   quote  deeplink  
lololololololololololololololololololololololol
freakie
 freakie - donderdag 01 juli 2010 - 15:33   quote  deeplink  
xD
remco k
 remco k - donderdag 01 juli 2010 - 15:48   quote  deeplink  
sorry maar ik ben ttoch echt mezelf.......
joey
 joey - donderdag 01 juli 2010 - 18:02   quote  deeplink  
geen lolololololololololol voor remco? :( Nooooooooooooo *huilie*
ajax fan
 ajax fan - donderdag 01 juli 2010 - 18:34   quote  deeplink  
ja het gaat een stuk beter met ajax nu kijk maar even op teltext pagina 844 zijn door de knvb weer in een zwaardere catogerie in gedeelt ivm de financiele huishouding op de beurs nu al een schuld van bijna 4 miljoen meer dan verleden jaar .opgelopen naar28 miljoen . ja het gaat als de donder met ajax . en freakie en joey maar roepen dat alles rozekleurig is ....ja op de gay parade daar is alles rozekleurig .en voor een ajax supporter zoals ik is het en is het fijn om te lezen en te horen weer slechte jaarcijfers op de beurs weer de schuld opgelopen en dan snauwen jullie mij nog af ook . en het bestuur schreewd van de daken er is geen geld voor versterking mooie goede berichten hoor . az fc twente psv heereveen allemaal hebben ze versterking ingekocht . ajax alleen maar verkocht .goed zo ajax joey en freakie zeggen dat het goed is zo . klaar zijn we voor 2010 2011
joey
 joey - donderdag 01 juli 2010 - 18:42   quote  deeplink  
Aankopen zijn tot nu toen niet echt nodig..BEhalve dan eventueel een spits..
En als Pantelic weggaat..Dan komt er vast wel nieuwe spits!;) nou niet huilen heh! het komt allemaal goed! En dat een heerenveen wel inkoopt..Sjaa duss.. misschien ze alsnog volged seizoen 16e ofzow.. Dat zegt nog niks;)

Ajax staat zo gewoon goed.. weer lekker trainen straks en gewoon vorig seizoen doorzetten..En dan heb ik het over het winnen..Dus niet meteen zeggen vann..JAaaa jij vind het zeker gied dat ze volgend seizoen weer 2e worden.blablablaaa...
alibabba
 alibabba - donderdag 01 juli 2010 - 18:53   quote  deeplink  
Ik begrijp de frustratie van ajax fan wel enigzins. Ik heb eerder ook al aangegeven dat het imago van Ajax omhooggeschroefd moet worden en daar dragen de duikelingen van Suarez niet aan bij. Bij Ajax is het al minder geworden, maar een voetballer met zoveel kwaliteiten heeft dat helemaal niet nodig. Ook het gedrag van de Zeeuw in de wedstrijd tegen Den Haag en de uitspattingen van Vertonghen is van een stuitend niveau. Natuurlijk worden deze gasten geprovoceerd, maar een profvoetballer van Ajax moet zich kunnen beheersen in zijn gedrag naar supporters en clubs van de tegenstander. Ajax kan zijn imago opkrikken door randzaken SLIM op te lossen. Het niet accepteren van de schorsing van Vertonghen is te begrijpen, maar niet slim. Ajax moet uitstralen dat een speler van Ajax zich binnen en buiten het veld zich positief moet profileren, want dat zal gewaardeerd worden door tegenstanders van Ajax en dat maakt de kans op titels groter.
joey
 joey - donderdag 01 juli 2010 - 19:05   quote  deeplink  
Ja tuurlijk ik snap dat ook wel..MAar denk dat er binnen ajax ook wel het 1 en ander geburd zal zijn.. Suarez maakt bij ajax geen swalbes meer.. En die ophet wk was gewoon een penalty..Sjaa dat jij daarna auditie doet voor de kleinkunst.. Dat zit een beetje in het voetbal van tegenwoordig..Dat doet niet alleen hij!

Duss om nou zo raar te doen en te zeggen dat suarez weg moet omdat hij schadelijk is voor ajax..Dt vind ik veel te overdreven..Dat mag ajaxfan z'n mening zijn tuurlijk..Ik ben het daar niet mee eens..NEt als 4 maanden schorsen..Dats een beetje veel vind je niet?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 01 juli 2010 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 18:53 schreef alibabba het volgende:
Ik begrijp de frustratie van ajax fan wel enigzins. Ik heb eerder ook al aangegeven dat het imago van Ajax omhooggeschroefd moet worden en daar dragen de duikelingen van Suarez niet aan bij. Bij Ajax is het al minder geworden, maar een voetballer met zoveel kwaliteiten heeft dat helemaal niet nodig. Ook het gedrag van de Zeeuw in de wedstrijd tegen Den Haag en de uitspattingen van Vertonghen is van een stuitend niveau. Natuurlijk worden deze gasten geprovoceerd, maar een profvoetballer van Ajax moet zich kunnen beheersen in zijn gedrag naar supporters en clubs van de tegenstander. Ajax kan zijn imago opkrikken door randzaken SLIM op te lossen. Het niet accepteren van de schorsing van Vertonghen is te begrijpen, maar niet slim. Ajax moet uitstralen dat een speler van Ajax zich binnen en buiten het veld zich positief moet profileren, want dat zal gewaardeerd worden door tegenstanders van Ajax en dat maakt de kans op titels groter.
Ok mee eens voetballers die op hun voet geraakt worden en naar hun gezicht grijpen vind
ik ook sneu. Maar als je aangetikt word en je kan niet meer bij de bal en dan iets harder schreeuw en toch een penalty krijg vind ik dat slim.
ajax fan
 ajax fan - donderdag 01 juli 2010 - 19:54   quote  deeplink  
ja joey .....al 10 jaar hoor ik die kreten . al 10 jaar worden we blij gemaakt met een dooie mus , voor 10 jaar terug als ajax moest voetballen zat heel nederland ....ja je leest het goed neel nederland zat dan voor de televisie .vaders mer een biertje en de kinderen met chips dagen van te voren was nederland in de ban van ajax . klopt joey wat dat aangaat zijn we er goed op vooruit gegaan .ik wil dat ajax daar weer staat . daar hoort ajax . boven aan de rangleist bovenaan met alles de nummer 1 van nederland . en ik doe het niet voor MINDER . en ik begrijp best dat daar tijd voor nodis . maar 7 of 8 jaar zonder titel duurt me veel te lang . en plaats 2 gaat de boeken in als weer een verloren jaar
joey
 joey - donderdag 01 juli 2010 - 20:06   quote  deeplink  
HEt ajax dat de champion league wint..Of uefa cup..etc etc..Die is long gone!;)
nummer 1 van nederland..Sjaa het duurt inderdaad lang voordat we weer kampioen worden..Hopelijk volgend seizoen.. Ik kan er niet echt om janke..Tis wel zonde inderdaad..MAar je moet daarbij even bedenken dat nederland eerst ook 3 topploegen telde..Nu zijn dat er 5..Dus wat dat aangaat wod het ook steeds moeilijker..Maar als je kijkt naar het 2e helft van vorig seizoen..Dat we ook van de grote ploegies wonenn..Dat geeft wel een soort van rust..Hopelijk kunne we zo doorgaan!..:D
ajax fan
 ajax fan - donderdag 01 juli 2010 - 20:08   quote  deeplink  
ja suarez draagt niet bij aan de sportivteit van een topclup . en dat weerhoudt de europese topclups er van om suarez aan te trekken . geen clup in nederland kan suarez betalen , daar wil onze swalbe koning ook niet naar toe . want mijneer denkt dat hij maradonna of cruijff is . was hij maar anders . was hij maar zo als een topspeler hoort te zijn voetballen met zijn voeten want dat kan hij als geen ander . en geengezeur ove een niet gekregen strafschop . en geen kaarten aan smer aan tegenstanders . druk maar in op google de irritantste speler van de ere divisie suarez steekt er met kop en schouders boven uit
ajax fan
 ajax fan - donderdag 01 juli 2010 - 20:08   quote  deeplink  
ja suarez draagt niet bij aan de sportivteit van een topclup . en dat weerhoudt de europese topclups er van om suarez aan te trekken . geen clup in nederland kan suarez betalen , daar wil onze swalbe koning ook niet naar toe . want mijneer denkt dat hij maradonna of cruijff is . was hij maar anders . was hij maar zo als een topspeler hoort te zijn voetballen met zijn voeten want dat kan hij als geen ander . en geengezeur ove een niet gekregen strafschop . en geen kaarten aan smer aan tegenstanders . druk maar in op google de irritantste speler van de ere divisie suarez steekt er met kop en schouders boven uit
joey
 joey - donderdag 01 juli 2010 - 20:13   quote  deeplink  
Haha.. heeft hij dat gezegd? :P
Maradonna was ook vreselijk!.. Maar toch prachtig om te zoien..:P

Ennn ik heb het gegoogeld!;) eerste wt ik krijg is een AZ forum..Dus dat zegt al genoeg..Die zijn fuckin jaloers.. Dat zij nou allemaal niet scorende spitsen hebben sjaa..:P http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?p=447685

het tweede is overigens deze: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=71859

Moest er toch wel ff om lachen! (Sorry) XDWhahahahahahhaaa...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juli 2010 door joey --
freakie
 freakie - donderdag 01 juli 2010 - 20:41   quote  deeplink  
Ajax fan.. Dat ajax verlies maakt was allang duidelijk het zegt ook wel wat dat we niet in Categorie 3 zijn ingedeelt(feyenoord en psv dacht ik) ajax hoeft daarin tegen niks aan tekopen.. ze moeten suarez houden want dan zou je in de champions league gezien meer kans maken.. Plus ajax fan ik weet niet of jij het wk kijkt ik heb daar regelmatig italianen, spanjaarden en engelse spelers van top divisie's zien liggen zonder dat er iets gebeurde.. PSV, AZ en hereveen.. Ja die hebben inderdaad versterkingen nodig ja.. Ons ajax zit goed als ze het zo houden.. Want spelers erbij zou niet goed zijn voor ajax.. er moeten dure spelers weg spelers die op de bank of tribune zitten en meer dan 750 duizend verdienen.. Dat moet en niet zorgen dat suarez ect weggaan want ja dan is ajax misschien wel verder weg..
ajax fan
 ajax fan - donderdag 01 juli 2010 - 20:53   quote  deeplink  
het gaat mij om ajax en verder niks ..ik hep nu geen tijd maar ik kom daar inhoudelijk op terug
remco k
 remco k - donderdag 01 juli 2010 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 18:34 schreef ajax fan het volgende:
ja het gaat een stuk beter met ajax nu kijk maar even op teltext pagina 844 zijn door de knvb weer in een zwaardere catogerie in gedeelt ivm de financiele huishouding op de beurs nu al een schuld van bijna 4 miljoen meer dan verleden jaar .opgelopen naar28 miljoen . ja het gaat als de donder met ajax . en freakie en joey maar roepen dat alles rozekleurig is ....ja op de gay parade daar is alles rozekleurig .en voor een ajax supporter zoals ik is het en is het fijn om te lezen en te horen weer slechte jaarcijfers op de beurs weer de schuld opgelopen en dan snauwen jullie mij nog af ook . en het bestuur schreewd van de daken er is geen geld voor versterking mooie goede berichten hoor . az fc twente psv heereveen allemaal hebben ze versterking ingekocht . ajax alleen maar verkocht .goed zo ajax joey en freakie zeggen dat het goed is zo . klaar zijn we voor 2010 2011
je snapt het financiele plaatje blijkbaar niet helemaal.

AJAX HEEFT 0,0 SCHULDEN, ajax heeft verlies gedraaid, dat is heel wat anders dan schulden draaien, ajax heeft 21miljoen euro meer uitgegeven dan begroot was, maar dit was al bekend in november 2009, en dat komt enkel door een veel te hoog salarishuis en het missen van de CL.
AJAX heeft nog steeds meer dan 50 miljoen euro aan eigen vermogen...AJAX heeft een erg sterk team en er zal nog wel een versterking bij komen, de clubs die jij noemt zijn ook spelers kwijtgeraakt uit de basis, ajax nog niet en dus is het ook niet nodig versterkingen te kopen, maar goed dat zal jij wel niet snappen.
de kracht van ajax heeft uberhaubt nooit gelegen in het aankopen van veel spelers, JIJ DIE PREDIKT AL %) JAAR VOETBAL ERVARING OFZO TE HEBBEN ZOU DAT DAN TOCH MOETEN WETEN!!
remco k
 remco k - donderdag 01 juli 2010 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 20:08 schreef ajax fan het volgende:
hij speelt ook met zijn voeten, buiten het veld zie of hoor je hem nauwelijks, en hij denkt helemaal niet dat hij Marradonna of Cruiyff is hoe kun jij dat nu weten, er is belangstelling van verschillende topclubs, logisch toch dat hij een voorkeur uitspreek voor 1 of 2 clubs...
John2
 John2 - donderdag 01 juli 2010 - 22:33   quote  deeplink  
AJAX houdt nog steeds vast aan een prijs van 40 miljoen. Dus hij speelt het komende seizoen voor AJAX. En voor de Nederlandse competitie is hij goed genoeg.
Als Barcelona voor Villa 40 miljoen betaald dat is een normale prijs voor Suarez tussen de 20 en 25 miljoen.
ajax fan
 ajax fan - donderdag 01 juli 2010 - 22:46   quote  deeplink  
u moet u huiswerk goed maken geachte heer remco k als u iemand terecht wijst dat is goed .maar dan wel graag met waarheden . in het financieel overzicht van ajax 28 miljoen euro schuld . ze hoeven nu nog geen spelers te verkopen . maarrrrrrrrrrrr het zou niet slecht uitkomen als er 1 of 2 spelers verkocht zouden worden . en dan zitten ze nog met een duur onderkomen de arena en het verlies over boekjaar 2009 - 2010 is op gelopen tot3 en een half miljoen .geachte heer remco k . het enige eigen vermogen van ajax staat op het veld . geen eigen stadion geen eigen catering met inkomsten . ze zijn in een zwaarder catogerie ingedeelt door de knvb waar willen ze een ajax waardig aankopen van betalen . dus veras me maar hopelijk in positieve zin mijneer remco verder vr grt
ajax fan
 ajax fan - donderdag 01 juli 2010 - 22:54   quote  deeplink  
heeft suarez u dat persoonlijk gezegt geachte heer remco dat hij zich geen maradonna of cruijff is of voelt is u relatie zo goed met de ajax spelers dat ze u als persoonlijke vriend in hun kennissenkring hebben staan. . ja dan bent u wel op de hoogte van de gang van zaken bij ajax
ajax fan
 ajax fan - donderdag 01 juli 2010 - 23:10   quote  deeplink  
zeer geachte heer remco k kijk u nu aub op google sport het verlies van ajax over boek jaar 2009 - 2010 maar liefst 21 MILJOEN EURO AJAX DIEP IN DE RODE CIJFERS ,,,,,EN IK MAG ME ER ALS AJAX SUPORTER NIET DRUK OVERMAKEN .dus als suarez 40 miljoen waard is GOUW WEG DOEN enWILEART ER VOOR NIKS BIJ KADO DOEN
ajax fan
 ajax fan - donderdag 01 juli 2010 - 23:12   quote  deeplink  
veertig miljoen voor suarez zelfs dan is de toekomst en de situatie niet erg rooskleurig voor ajax
joey
 joey - donderdag 01 juli 2010 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 23:10 schreef ajax fan het volgende:
zeer geachte heer remco k kijk u nu aub op google sport het verlies van ajax over boek jaar 2009 - 2010 maar liefst 21 MILJOEN EURO AJAX DIEP IN DE RODE CIJFERS ,,,,,EN IK MAG ME ER ALS AJAX SUPORTER NIET DRUK OVERMAKEN .dus als suarez 40 miljoen waard is GOUW WEG DOEN enWILEART ER VOOR NIKS BIJ KADO DOEN
Je mag je erwel druk over maken..Wie zegt dat je dat niet mag?:P
Als een club met 40 miljoen komt dan os hij inderdaad ook weg jah.. ik zou hem voor 35+ miljoen wegdoen..Maar das mijn mening.
joey
 joey - donderdag 01 juli 2010 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 22:33 schreef John2 het volgende:
AJAX houdt nog steeds vast aan een prijs van 40 miljoen. Dus hij speelt het komende seizoen voor AJAX. En voor de Nederlandse competitie is hij goed genoeg.
Als Barcelona voor Villa 40 miljoen betaald dat is een normale prijs voor Suarez tussen de 20 en 25 miljoen.
Jah.. Nou.. Dan heeft barcelona lekker pech!:P haha
joey
 joey - donderdag 01 juli 2010 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 22:54 schreef ajax fan het volgende:
heeft suarez u dat persoonlijk gezegt geachte heer remco dat hij zich geen maradonna of cruijff is of voelt is u relatie zo goed met de ajax spelers dat ze u als persoonlijke vriend in hun kennissenkring hebben staan. . ja dan bent u wel op de hoogte van de gang van zaken bij ajax
Jeezus.. hoe bedoel je dom..
Je begint er zelf over, waarschijnlijk uit frustratie over..JE zegt dat..Slaat nergens op..Want dat heeft suarez nooit gezegd inde media..Maar deze reaactie van jou zegt alweer genoeg!;)..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juli 2010 door joey --
ajax fan
 ajax fan - donderdag 01 juli 2010 - 23:22   quote  deeplink  
kijk nou ff op google sport aub
ajax fan
 ajax fan - donderdag 01 juli 2010 - 23:25   quote  deeplink  
21 miljoen verlies over boekjaar 2009 - 2010 en nog eens 28 miljoen op de beurs..leuk handeltje voor de aandeel houders TOP
freakie
 freakie - vrijdag 02 juli 2010 - 08:13   quote  deeplink  
Ajax fan je bent een beetje sarcasties aan het doen.. wat dat zeer geacte gefuck vanjou komt mijn neus uit..
John2
 John2 - vrijdag 02 juli 2010 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 22:06 schreef remco k het volgende:

[..]

je snapt het financiele plaatje blijkbaar niet helemaal.

AJAX HEEFT 0,0 SCHULDEN, ajax heeft verlies gedraaid, dat is heel wat anders dan schulden draaien, ajax heeft 21miljoen euro meer uitgegeven dan begroot was, maar dit was al bekend in november 2009, en dat komt enkel door een veel te hoog salarishuis en het missen van de CL.
AJAX heeft nog steeds meer dan 50 miljoen euro aan eigen vermogen...AJAX heeft een erg sterk team en er zal nog wel een versterking bij komen, de clubs die jij noemt zijn ook spelers kwijtgeraakt uit de basis, ajax nog niet en dus is het ook niet nodig versterkingen te kopen, maar goed dat zal jij wel niet snappen.
de kracht van ajax heeft uberhaubt nooit gelegen in het aankopen van veel spelers, JIJ DIE PREDIKT AL %) JAAR VOETBAL ERVARING OFZO TE HEBBEN ZOU DAT DAN TOCH MOETEN WETEN!!
Aan het begin van het afgelopen seizoen schreef je ook al dat AJAX een eigen vermogen heeft van 50 miljoen. Knap dat na een jaar met een verlies van 21 miljoen dit nog steeds hetzelfde is. Verder heeft AJAX nog aangegeven dat ze uiteindelijk geen geld hoefde te lenen om de salarissen en dergelijke te kunnen betalen. Overigens is het eigen vermogen ontstaan door naar de beurs te gaan, hetgeen destijds circa 54 miljoen opbracht. Daar AJAX op termijn de beurs wil verlaten en de aandeelhouders dan betaald moeten, zal er dus nauwelijks nog sprake zijn van een eigen vermogen. De situatie is dus echt zorgelijk!! Helaas.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 juli 2010 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 23:17 schreef joey het volgende:

[..]

Jeezus.. hoe bedoel je dom..
Je begint er zelf over, waarschijnlijk uit frustratie over..JE zegt dat..Slaat nergens op..Want dat heeft suarez nooit gezegd inde media..Maar deze reaactie van jou zegt alweer genoeg!;)..
pff gewoon niet meer op ingaan joh. Hij weet niet beter en met zn u en meneer
maar inhoudelijk reageren kan ie niet. Komt ook niet met feiten maar met zijn mening
en als je daar iets van zeg gaat ie je proberen belachelijk te maken maar maakt in feite alleen zichzelf belachelijk. T zal me ook niet verbazen als ie niet erg snugger is of heel erg jong of voor een andere club. Maar 1 van die 3 is ie zeker!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juli 2010 door Hummel10 --
remco k
 remco k - vrijdag 02 juli 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 22:54 schreef ajax fan het volgende:
Heeft hij jou verteld dat hij zich wel zo voelt dan???
remco k
 remco k - vrijdag 02 juli 2010 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 23:10 schreef ajax fan het volgende:
Ik hoop dat je dit snapt, en dat het niet boven je pet uitgaat.

JAARCIJFERS AFC AJAX NV PER 31 DECEMBER 2009
Ajax boekt netto verlies van € 9,9 miljoen.
Kerncijfers
 Ajax heeft over de eerste zes maanden van het boekjaar 200 9/2010 een netto verlies van
€ 9,9 miljoen geboekt, na verrekening aandeel derden.
 Het operationele resultaat bedraagt € 7,2 miljoen negatief.
 Het saldo vergoedingssommen bedraagt € 6,0 miljoen negatief.
 De netto omzet is € 33,9 miljoen.
 De totale bedrijfskosten bedragen € 41,1 miljoen.
 Ajax Cape Town heeft een positief netto resultaat van € 1,1 miljoen geboekt.
 Het totaal eigen vermogen bedraagt € 51,9 miljoen, 49,8% van het balanstotaal.
 De selectie van het eerste elftal bestaat nu uit 25 spelers. Daarnaast zijn er 10 spelers
verhuurd en hebben 41 spelers van de opleiding een jeugdcontract.
De analyses en het volgende financieel overzicht hebben betrekki ng op de periode van 1 juli 2009 tot
en met 31 december 2009 en worden vergeleken met de periode 1 juli 2008 tot en met 31 december
2008.
Financieel overzicht
1-7-2009/ 1-7-2008/
31-12-2009 31-12-2008
(x € 1 miljoen)
Netto omzet 33,9 35,4
Bedrijfslasten 41,1 37,7
Bedrijfsresultaat vóór afschrijving en
resultaat vergoedingssommen -7,2 -2,3
Afschrijving vergoedingssommen -10,8 -8,2
Resultaat vergoedingssommen 4,8 17,5
Overige baten, lasten en belastingen 3,3 -1,5
Resultaat na belastingen -9,9 5,5
Aantal aandelen per 31 december 18.333.333 18.333.333
Resultaat per aandeel (in euro) -0,54 +0,30
Voor deze halfjaarcijfers is door de externe accountant een goedkeurende beoordelingsverklaring afgegeven.
2
Omzet
Voetbal
De voetbalomzet is gestegen met € 0,9 miljoen naar € 15,9 miljoen, procentueel een stijging van
6,1%. De belangrijkste oorzaken worden hieronder weergegeven.
 Recettes competitie, nationale beker en vriendschappelijke wedstrijden
Deze recettes zijn gedaald met € 0,1 miljoen.
De recettes competitie zijn, met één thuiswedstrijd minder, gestegen met € 0,4 miljoen door
hogere bezoekersaantallen en de hogere prijs voor losse wedstrijdkaarten.
In de nationale beker heeft Ajax Amsterdam een € 0,1 miljoen hoger aandeel van de recette in de
uitwedstrijden tegen AGOVV, FC Dordrecht en WHC Wezep geboekt. Ajax Cape Town heeft een
€ 0,3 miljoen lagere opbrengst geboekt want vorig jaar werd een bonus ontvangen voor het
winnen van de Telkom Knockout Cup.
De recette uit vriendschappelijke wedstrijden is gedaald met € 0,3 miljoen. Dit is voornamelijk
veroorzaakt door lagere opbrengsten uit het Amsterdam Tournament.
 Recettes Europa League
De recettes Europa League zijn gestegen met € 1,1 miljoen naar € 2,4 miljoen doordat er sprake
was van deelname aan de poulerondes van de Europa League met één thuiswedstrijd meer dan in
het vorig boekjaar.
 Premies Europa League
De opbrengsten uit de premies Europa League zijn gestegen met € 1,0 miljoen naar € 1,4 miljoen
door de resultaten van de deelname aan het Europa League Toernooi met meer premies, meer
wedstrijden en hogere premies per wedstrijd dan vorig boekjaar.
 Seizoenkaarten
De opbrengst uit seizoenkaarten is gedaald van € 5,3 miljoen naar € 4,9 miljoen. De voornaamste
oorzaak is het spelen van een thuiswedstrijd minder. De eerste helft van het seizoen 2009/2010
zijn er in Amsterdam 38.790 seizoenkaarten verstrekt tegen 39.835 in het eerste halfjaar van
2008/2009. De beschikbaarheid van deze 1.045 extra plaatsen in het stadion heeft de stijging van
de omzet losse kaartverkoop tot gevolg gehad.
 Business seats en skyboxen
De inkomsten uit verkochte business seats en skyboxplaatsen zijn gedaald met € 0,5 miljoen naar
€ 4,5 miljoen door minder verkochte plaatsen.
In totaal komt het aantal uitgegeven jaarkaarten op 41.156 stuks.
 Overige voetbalbaten
Hier zijn ondermeer de opbrengsten uit de verhuur van spelers opgenomen, alsmede de
vergoeding voor het ter beschikking stellen van spelers voor het Nederlands elftal . Deze omzet
bedraagt € 0,3 miljoen en is gedaald met € 0,1 miljoen doordat minder premies voor
internationals ontvangen zijn.
Sponsoring
De sponsoringomzet bestaat uit reclamebaten, inkomsten uit bedrijfssponsoring en overige baten en
is dit halfjaar gedaald met € 0,9 miljoen.
De bedrijfssponsoring is afgenomen met € 1,3 miljoen doordat ondermeer € 0,4 miljoen uit de
sponsoromzet van adidas als gegarandeerde royaltyopbrengst onder Merchand ising is opgenomen.
Daarnaast is € 0,8 miljoen onder tv-baten opgenomen. De reclamebaten zijn gestegen met € 0,1
miljoen, voornamelijk door een groter aandeel in de verkoop van reclameborden in het bekertoernooi.
De overige baten zijn met € 0,3 miljoen gestegen ondermeer door een vergoeding ter compensatie
van het vertrek van de trainer van Ajax Cape Town.
3
Televisie
De televisie-inkomsten bestaan uit televisie- en internetinkomsten. Deze zijn gedaald met € 1,3
miljoen. Enerzijds doordat gerealiseerde inkomsten uit het Eredivisiekanaal lager zijn door het niet
opnemen van voorgefinancierde opbrengsten, anderzijds door lagere Europese tv-inkomsten uit de
Europa League market pool-verdeling.
Merchandising
De omzet uit merchandising is gedaald met € 0,2 miljoen met name als gevolg van de daling van de
omzet van de Ajax Fanshop in de ArenA met € 0,5 miljoen. Daarnaast was er de stijging als gevolg
van de als merchandising verantwoorde royaltyomzet van adidas.
Bedrijfslasten
Inkoopwaarde omzet
De inkoopwaarde omzet is gedaald met € 0,4 miljoen door de lagere merchandisingomzet.
Lonen, salarissen en sociale lasten
Deze post is gestegen met € 4,1 miljoen naar € 24,0 miljoen. Een stijging van € 3,5 miljoen van de
salarissen voor spelers en technische staf door investeringen in de spelersgroep, contractueel
vastgelegde salarisstijgingen bij doorlopende overeenkomsten en wijzigingen in de trainersstaf. Een
gewijzigd premiestelsel, met hoge bonussen voor het behalen van een resultaat over het hele seizoen
in plaats van een bedrag per wedstrijd, heeft tot een daling van € 0,3 miljoen in de spelerspremies
geleid. Veranderingen in het personeelsbestand, salarisindexatie en de uitbreiding van het aantal
directieleden, hebben in het eerste halfjaar geleid tot een kosten verhoging op de salarissen van € 0,6
miljoen. Ajax Amsterdam kende in dit halfjaar een stijging van 6 FTEs van 221 naar 227. Hiervan
betreffen 10 extra FTEs de spelers en te chnische staf en zijn de FTEs van kantoorpersoneel gedaald
met 4.
Afschrijvingen
De afschrijvingen bedragen € 0,8 miljoen. Een stijging van € 0,1 miljoen door de investeringen in de
faciliteiten van de jeugdopleiding De Toekomst in verband met aanpassingen ten behoeve van
trainingsfaciliteiten van het eerste elftal.
Overige bedrijfskosten
De totale overige bedrijfskosten zijn met € 0,4 miljoen afgenomen naar € 14,4 miljoen.
De belangrijkste onderdelen van de overige bedrijfskosten zijn:
 Overige personeelskosten: hierin is ondermeer de premie opgenomen voor de verzekering ter
dekking van het risico van arbeidsongeschiktheid van bepaa lde spelers. De dekking bestaat uit de
boekwaarde alsmede de door te betalen salariskosten. Deze kosten zijn gedaald met € 0,7
miljoen ondermeer door de gedaalde verzekerde waarde uit hoofde van de afgenomen
boekwaarde van de spelergroep.
 Wedstrijdkosten: daling van € 0,4 miljoen door besparingen op zowel reclamekosten als de
spelersuitrusting.
 Huisvestingskosten: stijging van € 0,3 miljoen; een deel van de huurkosten Amsterdam ArenA is
afhankelijk van de gestegen recette.
 Beheer en administratie: stijging met € 0,4 miljoen door de gestegen kosten voor gedetacheerd
personeel bij Ajax Cape Town en door het afboeken van vorderingen, waaronder € 0,1 miljoen
door het faillissement van HFC Haarlem.
Vergoedingssommen
De afschrijvingen op vergoedingssommen zijn met € 2,7 miljoen gestegen van € 8,1 naar € 10,8
miljoen, met name door afwaardering op de boekwaarde van de contracten van de verhuurde Bruno
Silva en Dario Cvitanich.
Het resultaat vergoedingssommen bedraagt € 4,8 miljoen. Dit bestaat uit aandelen in de doorverkoop
van en solidariteitsbijdragen voor getransfereerde voormalige Ajax-spelers.
4
Overige baten, lasten en belastingen
Deze post kende een mutatie van € 4,8 miljoen. Dit wordt met name veroorzaakt door de belasting op
het resultaat. Als gevolg van het negatieve resultaat heeft Ajax in 2009/2010 een belastingbate van
€ 3,3 miljoen opgenomen. In 2008/2009 was sprake van een belastinglast van € 1,8 miljoen.
Daarnaast heeft Ajax € 0,5 miljoen minder financieel resultaat verantwoord door teruggelopen
rente-inkomsten.
Balans
In de vergelijkende balanscijfers is de opstelling per 30 juni 2009 gehanteerd. Hierdoor spelen
seizoensinvloeden een rol in de vergelijking.
De boekwaarde van de vergoedingssommen is afgenomen met € 1,4 miljoen, doordat er minder
investeringen in spelers gedaan zijn. De kortlopende vorderingen zijn met € 4,4 miljoen gedaald en
bestaan ondermeer uit vorderingen op clubs inzake spelerstransfers.
Ajax beschikt op 31 december 2009 over € 5,6 miljoen liquide middelen.
Na toevoeging van het resultaat maakt het totaal eigen vermogen 49,8% uit van het balanstotaal.
De kortlopende schuldpositie kent een afname van € 52,0 miljoen naar € 41,5 miljoen. Hierin zitten
ondermeer betalingsverplichtingen aan spelers en clubs en vooruitontvangen wedstrijd- en
sponsorinkomsten.
Buitenlandse deelneming
Ajax Cape Town is met een belang van 51% van Ajax, voor 100% in de geconsolideerde cijfers
opgenomen, onder aftrek van een minderheidsbelang derden. De omzet bedraagt € 2,0 miljoen.
Hiervan is € 0,9 miljoen uit sponsoring voortgekomen en € 0,7 miljoen uit de bijdrage voetbal league.
Binnen de kosten vormen personele lasten met € 1,2 miljoen en wedstrijdkosten met € 0,3 miljoen de
belangrijkste posten. De transferinkomsten bedroegen € 1,5 miljoen. Het totale netto resultaat
bedraagt € 1,1 miljoen.
Verwachtingen
Ajax heeft voor het boekjaar 2009 /2010 de verwachting uitgesproken een operationeel verlies te
realiseren. Het eerste halfjaar heeft geleid tot een operationeel verlies van € 7,2 miljoen en een netto
verlies van € 9,9 miljoen. Ajax verwacht derhalve een operationeel verlies over het gehele boekjaar.
Het uiteindelijke netto resultaat is mede afhankelijk van eventuele transferresultaten in de tweede
seizoenshelft. Het beleid blijft erop gericht dat Ajax bij deelname aan de Europa League een
operationeel break-even resultaat behaalt.
Ajax beschikt naar verwachting niet over voldoende eigen liquide middelen om zonder een beroep te
doen op de kredietverstrekking zijn activiteiten te financieren. In het tweede halfjaar zal Ajax
mogelijkerwijs de bestaande kredietfaciliteit bij de bank kortstondig aanspreken.
Ajax is nog vertegenwoordigd in het nationale bekertoernooi en in de Europa League. De eindstand in
de competitie bepaalt de kwalificatie voor de Europese competitie van volgend seizoen.
Amsterdam, 19 februari 2010
Bijlagen: Geconsolideerde balans
Geconsolideerde winst- en verliesrekening
5
Toelichting op de netto omzet en de overige bedrijfskosten
Geconsolideerde balans
(VOOR BESTEMMING RESULTAAT)
BEDRAGEN x EUR 1 000 31 december 2009 30 juni 2009
ACTIVA
Vaste activa
Immateriële vaste activa
Vergoedingssommen 42 931 44 350

42 931 44 350
Materiële vaste activa
Bedrijfsgebouwen en terreinen 8 057 6 487
Machines en installaties 84 47
Andere vaste bedrijfsmiddelen 2 150 1 601
Vaste bedrijfsmiddelen in uitvoering 350 1 274

10 641 9 409
Financiële vaste activa
Actieve belastinglatenties 7 965 4 460
Deelnemingen 5 014 5 014
Overige vorderingen 1 335 8 226

14 314 17 700

Totaal vaste activa 67 886 71 459
Vlottende activa
Voorraden 815 1 335
Vorderingen
Debiteuren 23 583 31 533
Overige vorderingen 5 189 1 881
Overlopende activa 1 324 1 047

30 096 34 461
Liquide middelen 5 606 18 609

Totaal vlottende activa 36 517 54 405

Totaal activa 104 403 125 864

6
BEDRAGEN x EUR 1 000 31 december 2009 30 juni 2009
PASSIVA
Totaal eigen vermogen
Geplaatst kapitaal 8 250 8 250
Agio 101 120 101 120
Overige reserves -47 530 -44 171
Onverdeeld resultaat boekjaar -9 947 -3 410

Eigen vermogen toe te rekenen
aan de aandeelhouders van de
vennootschap 51 893 61 789
Aandeel derden 51 -

51 944 61 789
Voorzieningen
Pensioenen 262 367
Belastinglatenties 588 606
Overige voorzieningen 7 736 7 706

8 586 8 679
Langlopende schulden
Kredietinstellingen 124 21
Overige schulden 2 298 3 338

2 422 3 359
Kortlopende schulden
Crediteuren 7 024 13 265
Onderhandse leningen - 207
Kredietinstellingen 123 62
Belastingen en premies sociale
verzekeringen 3 839 4 275
Overige schulden 11 502 13 172
Overlopende passiva 18 963 21 056

41 451 52 037

Totaal passiva 104 403 125 864

7
Geconsolideerde winst- en verliesrekening
1-7-2009/ 1-7-2008/
BEDRAGEN X EUR 1 000 31-12-2009 31-12-2008
Netto omzet 33 870 35 358
Inkoopwaarde omzet 1 873 2 276
Lonen, salarissen en sociale lasten 24 017 19 948
Afschrijvingen op materiële vaste activa 754 646
Overige bedrijfskosten 14 440 14 829

Som der bedrijfslasten 41 084 37 699
Bedrijfsresultaat vóór afschrijvingen en
resultaat vergoedingssommen -7 214 -2 341
Afschrijvingen vergoedingssommen -10 811 -8 146
Resultaat vergoedingssommen 4 794 17 467

Bedrijfsresultaat na afschrijvingen en
resultaat vergoedingssommen -13 231 6 980
Financieel resultaat 36 528

Resultaat uit gewone bedrijfsuitoefening
vóór belastingen -13 195 7 508
Belastingen resultaat uit gewone bedrijfsuitoefening 3 298 -1 799

Resultaat na belastingen -9 897 5 709

Toe te rekenen aan de aandeelhouders van
de vennootschap -9 947 5 450
Aandeel derden 50 259

-9 897 5 709

Per gewoon aandeel vóór en na verwatering (x EUR 1) -0,54 0,30
8
TOELICHTING NETTO OMZET EN OVERIGE BEDRIJFSKOSTEN
1-7-2009/ 1-7-2008/
BEDRAGEN X EUR 1 000 31-12-2009 31-12-2008
NETTO OMZET
Voetbal
Recettes competitie, nationale beker en
vriendschappelijke wedstrijden 2 443 2 580
Recettes Europa League 2 381 1 314
Premies Europa League 1 402 385
Seizoenkaarten 4 868 5 337
Business-seats en skybox-plaatsen 4 497 4 987
Overige voetbalbaten 293 372
______ _____
Subtotaal 15 884 14 975
Sponsoring 11 619 12 524
Televisie 2 657 3 966
Merchandising 3 710 3 893
______ ______
Totaal netto omzet 33 870 35 358
______ ______
OVERIGE BEDRIJFSKOSTEN
Overige personeelskosten 1 562 2 208
Wedstrijdkosten 5 096 5 462
Huisvestingskosten 5 029 4 767
Beheer- en administratiekosten 2 753 2 392
______ ______
Totaal overige bedrijfskosten 14 440 14 829
______ ______
remco k
 remco k - vrijdag 02 juli 2010 - 15:32   quote  deeplink  
@Ajaxfan.

En de reden dat we in categorie 2 zitten, is omdat ajax zit afgelopen seizoen niet aan de ingediende begroting heeft gehouden, als het om de financiele situatie zou gaan, dan hadden ze net als feyenoord ingedeeld moeten worden in de risicogroep en dat is niet gebeurd toch of wel???

Ik ben er verder wel klaar mee. als jij vind dat jij de grootste ajax speler van de afgelopen 3 jaar zonder blikken of blozen belachelijk denkt te kunnen maken, dan is mijn MENING, dat jij geen echte supporter bent. Gegroet...
remco k
 remco k - vrijdag 02 juli 2010 - 15:36   quote  deeplink  
EN JIJ HEBT HET DUIDELIJK NIET!!!
joey
 joey - vrijdag 02 juli 2010 - 19:23   quote  deeplink  
Mij allerlaatste post op dit topic:

ajaxfan je bent niet helemaal snugger..! Je vraagt om respecct terwijl je het ervoor ook niet geeft..Dus houd daar asjeblieft over op...! je hebt een eigen mening..Prima.. Maar je komt verder niet met feiten.. Als iemand het met je oneens is dan maak je die uit voor varkenb of iets anders..

Asjeblieft man.. houd toch op.. je mag best een ming hebben..Tuurlijk..Alleen die slaat verer hast nergens op! Punt.
En als er iemand onbeschoft is ben jij het Mafkees!;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juli 2010 door joey --
freakie
 freakie - vrijdag 02 juli 2010 - 20:44   quote  deeplink  
hahaah en ajax fan jij gaat mij de les lezen verschrikkelijk.. En joey en remco je bent echt niet goed snik.. Maar ik vind het jammer dat joey dan al wat voelt voor remco :'( Ben ik dan niet goed genoeg voor je joey xD De reactie van je ajax fan dat zegt al genoeg.. Gaan 40 maar een neppe supporter.. Die alleen maar zeikt en niet ziet dat alle spelers van ajax een prima seizoen en wk hebben gespeelt of spelen.. Rommedahl, suarez, van der wiel, steek en eriksen hebben allemaal minuten gemaakt.. Dat je zo loop te zeiken slaat werkelijk nergens op.. Reageer eens normaal naar anderen.... Want dat doe jij ook niet, je provoceert en lokt mensen met reacties zonder te schelden of beledigende dingen te zegge.... Geef toe het heeft niks te maken met respect als jij tegen remco geachte heer een stuk of 10 keer zegt.. Dat is sarcastisch bedoelt en dan kan je naar mij wel zeggen dat mijn ouders zich moeten schamen.. Nee niet bepaalt.. Maaree heb jij je cito toets wel goed gemaakt? meer dan 90 punten behaald.. Anders kan je voor bijles naar mij..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juli 2010 door freakie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat vinden jullie van Luis Suarez?

0.0097579