|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2010 - 15:46 schreef ajax fan het volgende:remco k begrijp je wel wat je doet ....denk het niet je zet jezelf helemaal te kijk jongen denk ff naar jongen mijn advies aan jou is neem of huur een raadsman in . hier kom je alleen niet uit ventje . moet je kwaliteit voor hebben . en jij hept alleen de kwaliteit om onbeschoft te zijn Zoals ik al zij ben ik er klaar mee, misschien eens een afspraak met een physioloog maken. Dat zou het beste voor je zijn. Ik zal ook niet meer op je reageren... |
|
|
|
|
Indow1984
|
|
|
Off:
Wat een niveau hier, buiten het feit om wie gelijk heeft ajaxfan (jij bent toch het meest actief i.m.o. in deze discussie). Je verwacht dat mensen jou met respect behandelen (terecht hoor) maar dan moet je een ander ook met respect behandelen en dat gebeurd niet...
Het lijkt wel een brugklas hier, niet alleen in zinsopbouw maar ook spelling en uitspraken (menssen? hep? etc.) en dan nog van die trieste uitspraken over eventueel iemands geaardheid, opvoeding, omdat iemand een andere mening heeft dan jij? Dat getuigt pas van onmacht, om maar te zwijgen over dat zogenaamd wijs doen met bepaalde zinnen die kant noch wal raken m.b.t. het onderwerp.
Jammer dit, en dat terwijl we toch allemaal graag hetzelfde willen zien... Al met al vond ik het vermakelijk om te lezen (goed voor me lachspieren) en hoop ik dat mensen weer op een normale manier discussies kunnen voeren.
Prettige nacht ;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Indow.. Leuk dat je het zegt maar zinbouw en woordenschat hebben we hier niet zoveel aan niet waar?.. Ajax fan ontwijkt feiten en echte cijvers.. EN haalt suarez onderuit.. zonder daar een echte reden voor te hebben daar mag onze geachte her wel eens mee komen want geachte heer ajax fan.. ik vind jou van erg laag nivo want je gaat niet eens in op de cijvers van remco.. De cijvers zegge dat ajax moet oppassen en niet dat ze er zo slecht voorstaan als psv en feyenoord.. want die zitten in categorie 3.. En wij in 2 dus dat zegt al genoeg.. Als een bedrijft 75 mil verlies maakt hoeft het bedrijf niet in de min te staan.. Dat is bij ajax dus het geval.. Als je even terug leest op de reactie van remco staat daar nog eens duidelijk dat jij begint remco aan te vallen met domme dingen.. Hij komt met feiten jij ontwijkt die feiten dat is triest..
Volg jij trouwens wel voetbal of hebben jullie geen tv thuis? Geld komt natuurlijk ook niet uit de lucht vallen.. We snappen je..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juli 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geniale actie van Suarez gisteren, het is ongelooflijk om te zien hoe graag hij wil winnen. In Nederland wordt zo'n actie veroordeeld, in Zuid Amerika is het een held.
Ik snap het commentaar hierop ook niet zo goed, ik vind het een logische actie, het was een 100% goal geweest als hij het niet had gedaan, en dan had Urugay absoluut geen tijd meer gehad om te scoren, hij krijgt een terechte rode kaart, maar z'n land gaat wel verder.
ONZE HELD SUAREZ!!!, ik hoop dat hij nog een mooi tijdje bij ons Ajax blijft en ook daar weer de sterren van de hemel speelt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik ook remco suarez is onze held!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Dankzij Suarez voetbalt Uruguay de halve finale, maar het is echt zonde voor Ghana. Voor het NL-elftal is het maar goed dat niet Ghana maar Uruguay de tegenstander is, want dat Ghana maakte op mij een best wel sterke indruk en Uruguay is verzwakt voor dinsdag. De weg naar de finale ligt open... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Nou had toch liever Ghana.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik weet het niet alibabba.. Uruguay is onvoorspelbaarder dan ghana.. Als urugauy gaat verdedigingen en op kansjes van forlan wacht kan het voor nederland erg lastig worden en dat gevoel had ik bij ghana niet.. Want die gaat niet verdedigen en dan kan nederland beter voetballen.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
+ je zag het al in de oefenwedstrijd (jaa weet het op het wk kan het altijd anders lopen) ..maar daar zag je ook dat nederland er toch wel makkelijk doorkwam!.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toch speelt Urugay aanvallender op het Wk dan dat iedereen zegt, kijk de wedstrijd tegen Ghana maar eens terug, beide teams maken daar het spel, ik verwacht ook echt niet een elftal dat met 10 man achter de bal speelt. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Suarez... wat een held man. Was het een Nederlander geweest in dezelfde situatie en we hadden de wereldbeker erdoor gewonnen was er een standbeeld gemaakt.
Maar als wij de halve finale winnen wordt hij niet verkocht... dus blijft tie nog ff...
Of minimaal € 40.000.000,= en geen cent minder |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2010 - 11:08 schreef FsideVak129 het volgende:Suarez... wat een held man. Was het een Nederlander geweest in dezelfde situatie en we hadden de wereldbeker erdoor gewonnen was er een standbeeld gemaakt. Maar als wij de halve finale winnen wordt hij niet verkocht... dus blijft tie nog ff... Of minimaal € 40.000.000,= en geen cent minder mee eens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
wat ik nou niet snap! is dat dit voorval in de kwart finale van het wk 1998 dit gebeurde.
De Argentijnen waren daarna wel dreigend, maar wisten niet te scoren. Ariel Ortega dacht zichzelf een goede kans te gunnen door over het been van Jaap Stam te vallen. Niet alleen scheidsrechter Arturo Brizio Carter doorzag het theater, maar ook Van der Sar. Die ging verhaal halen bij de spits, die daarbij direct opstond en de keeper een kopstoot leek te geven. Maar Van der Sar hield ook wel van een stukje theater en ging liggen zonder dat hij echt geraakt werd. Brizio Carter zag dit niet en gaf Ortega een rode kaart voor zijn actie.
en van der sar was in heel nederland de held. dus denk dat oordelen over spelers die zowiezo uit heel andere cultuur komen waar dit normaal is niet correct is. want als het er op aan komt en er staat wat op het spel dan juicht iedereen de nederlandse speler die swalbe maakt met resultaat ook toe.
http://sport.fok.nl/special/387927/1/1/50/wk-1998-nederland-argentini.html dus komt er gewoon op neer dat als bijvoorbeeld schneider in de finale met swalbe een penalty krijgt wat ons de wereld titel opleverd. dat heel nederland loopt te juichen. en dat die zelfde mensen wel oordelen over de swalbes die buitenlandse spelers maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 juli 2010 door bully -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad, ik denk ook dat de mensen die Suarez veroordelen, gewoon keihard meejuigen als we de CL finale zouden winnen door een Swalbe van Suarez, ik iig wel... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco k Ik dat dat wij dan wel juigen als maar supporters van feyenoord, psv en utrecht ect niet.. Maar als inderdaad zondag in de finale robben een theater stukje opvoert dan hoor je niemand zeuren.. En dat (hoor ik uit mensen om me heen ) robben geen matennaaier is maar suarez wel.. Klopt suarez heeft in nederland bijna alles goed voor ajax gedaan en alles slecht voor de tegenstander.. En zet minimaal 6 keer zijn tegenstander voorschut.. |
|
|
|
|
Martinus
|
|
|
Mocht Stekelenburg naar Duitsland vertrekken, kan Suarez opgesteld worden als keeper. Antie voetbal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach ja, liever met je land naar huis, dan dat je een penalty en rode kaart veroorzaakt toch. die man is een held en dat verdiend hij ook, alles is geoorloofd, en hij is er ook gewoon netjes voor gestraft.
Oja, Marradonna stond toen dus ook voor antivoetbal en had maar beter keeper moeten worden?? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op woensdag 07 juli 2010 - 09:39 schreef Martinus het volgende:Mocht Stekelenburg naar Duitsland vertrekken, kan Suarez opgesteld worden als keeper. Antie voetbal. dat is nou net de echte wil om te winnen. en doe nou niet net of dat dit nieuw is. heb dit regelmatig ook hier in de nederlandse competitie gezien. denk ook dat zondag in de finale van persie dit doet en nederland wint. dat jij het hardste juicht. kan wat suares deed alleen aanprijzen want dit deed hij voor belang van het team terwijl hij wist dat hij rood kreeg. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Suarez: Nederland heeft geen goed team Uitgegeven: 8 juli 2010 00:08 Laatst gewijzigd: 8 juli 2010 09:16
JOHANNESBURG - Luis Suarez moest door een veelbesproken schorsing met lede ogen toezien hoe zijn Uruguay verloor van Nederland (3-2). De aanvaller van Ajax was na afloop toch een tevreden man. © ANPHet was enorm moeilijk om aan de kant te zitten. Ik wil alles spelen. Zeker tegen Nederland. Ik ken die ploeg door en door'', zei hij tegenover NUsport.
''Maar ik kijk terug op een fantastisch toernooi. Nu weet iedereen wie wij zijn, dat Uruguay echt een goed voetballand is. Dat had ik van tevoren al gezegd maar dat moet je bewijzen. We hebben goede spelers, maar niet veel echte toppers.''
Duivel
Heel Afrika kotste hem na zijn handsbal tegen Ghana en zijn reactie daarna uit. Een krant beeldde hem zelfs uit als de duivel op de voorpagina.
Ik heb de kranten niet gezien. Het is niet goed voor mij om daarnaar te kijken. Of wacht, die duivel heb ik wel gezien, dat was niet leuk. Maar het maakt niet uit. Mijn werk is voetballen, dit soort dingen horen erbij. Het was het waard. Het was de laatste minuut. Een cruciale actie anders hadden we verloren. Ik heb er geen spijt van. Zou het zo weer doen.
Geluk
Over het Nederlands elftal was hij gedeeltelijk enthousiast. Ik vind dat Nederland geen goed team heeft, maar wel fantastische spelers. Ze waren niet beter dan Brazilië en Uruguay. Ze hebben een beetje geluk, spelen niet goed. Al maakt het op zich niet uit hoe het spel eruit ziet. Als je maar wint. Wat dat betreft speelden ze niet echt Nederlands.
Suarez is vooral onder de indruk van Arjen Robben en Wesley Sneijder. Dat zijn fantastische spelers al had Wesley bij sommige doelpunten geluk. Maar goed, als je wint doe je dat niet met één of twee man. Dat doe je met de hele ploeg.
WTF?
Nu moet hij niet gaan overdrijven... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat overdrijft hij dan??
Nederland speelt ook niet echt goed, en heeft echt heel veel geluk gehad met de goals.
Eigen goal Denemarken. 3 Goals van Snijder waren geluk, 2 keeperblunders, en een bal die door 3 verdedigers van richting wordt veranderd, 2 kopgoals tegen sterk verdedigende landen, door spelers die nog nooit met het hoofd hebben gescoord.
Verdedigend tegen Slowakije, Kameroen, en Brazillie, een paar gelukkige momenten gehad.
Nederland heeft gewoon al veel geluk gehad dit Toernooi, niet dat ik er daar door minder hard om zou juichen als we het WK winnen hoor:) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Het is juist wel een goed team... een uitstekend team. Als je ziet hoe het collectief de laatste 10 minuten doorstonden tegen Ur a Gay dan zeg ik niet dat het geen goed team is ;)
en met geluk komt ook afdwingen om de hoek kijken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als je het intervieuw met hem tereugkijkt, dan zegt hij namelijk ook helemaal niet dat Nederland een slecht team heeft, hij zegt dat nederland nog niet echt goed heeft gevoetbald, en dat we veel geluk hebben gehad met de gescoorde goals.
Klopt allemaal toch als een bus??!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2010 - 14:02 schreef remco k het volgende:Als je het intervieuw met hem tereugkijkt, dan zegt hij namelijk ook helemaal niet dat Nederland een slecht team heeft, hij zegt dat nederland nog niet echt goed heeft gevoetbald, en dat we veel geluk hebben gehad met de gescoorde goals. Klopt allemaal toch als een bus??!! quote: "Ik vind dat Nederland geen goed team heeft" ? heb het toch echt goed gelezen...
rest klopt maar dat heeft Spanje ook ;) en Suarez trouwens ook want Ghana had gewoon dat doelpunt gehad zonder hem ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is nav een tv intervieuw geschreven, daar zit de misleiding in, er zijn namelijk zoals gewoonlijk weer een paar woorden verdraaid. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Oeff..Blatter keek Suarez nauwelijks aan! XD Gaf snel een handje en vond dat wel genoeg.. Blatter kan me kont kussen! Vreselijke man! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blatter is met STIP de meest waardeloze fifa voorzitter van de afgelopen 50 jaar, ongelooflijk wat een waardeloze vent.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik vond het weer prachtig.. Nederlands elftal moet tegen spanje.. Iniesta en xavi even als voorbeeld..(hele team kan ik als voorbeeld nemen..) Jongens en dan word er over de swalbes en theater van suarez gesproken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
????????????????????????????????????????????? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Iniesta was echt vies gister.. Volgens mij is hij de leraar van suarez!..
dus zo erg is Suarez geen eens... het gebeurd overal.. tis een beetje modern voetbal..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Zou ik maar niet reageren op remco k, joey?
Iniesta was inderdaad vies maar dat waren ze eigenlijk allemaal.. Maar ja dat hoort bij voetbal.. Bij topvoetbal..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juli 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 21:00 schreef freakie het volgende:Zou ik maar niet reageren op remco k, joey? Iniesta was inderdaad vies maar dat waren ze eigenlijk allemaal.. Maar ja dat hoort bij voetbal.. Bij topvoetbal.. Inderdaad geweldige speler maar man man die scheids liet hem 3 keer aan een kaart ontsnappen! Ergerde me rot aan hem(en nog een aantal ramos puyol bv constant kaarten vragen.) Maar ja het heeft ze wel geholpen wij hebben niks. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ja ach.. het is zo.. We kunnen er alleen maar van leren.. En misschien is het toch mooier om eerst (net als spanje) het EK te winne en dan pas WK! :P hahhaa |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 21:00 schreef freakie het volgende:Zou ik maar niet reageren op remco k, joey? Iniesta was inderdaad vies maar dat waren ze eigenlijk allemaal.. Maar ja dat hoort bij voetbal.. Bij topvoetbal.. Waaromvraag je zoiets aan Joey, ik snap je opmerking niet, en aangezien dat echt vaak gebeurt zet ik dan vraagtekens neer, dat is heel normaal, je begint echt een beetje raar te doen kerel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 21:26 schreef joey het volgende:Ja ach.. het is zo.. We kunnen er alleen maar van leren.. En misschien is het toch mooier om eerst (net als spanje) het EK te winne en dan pas WK! :P hahhaa zou wel mooi zijn inderdaad, en met deze groep is het wel mogelijk om erg ver te komen.
Verdedigens zullen we over een jaar of 2 ook een stuk sterker staan, |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Nou .. verdedigend verliezen we een sterke kracht..Gio.. ben niet overtuigd van Braafheid..Daarnaast kapt ook ooijer ermee..Dat is de vervangen.. Maduro is daarvoor een mooie optie.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou die rare vraagtekens erbij zette als je de eerste 3 woorden pas heb geleest zijn een beetje apart.. Joey reageert wel op de tekst van mij vandaar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 15:02 schreef joey het volgende:Nou .. verdedigend verliezen we een sterke kracht..Gio.. ben niet overtuigd van Braafheid..Daarnaast kapt ook ooijer ermee..Dat is de vervangen.. Maduro is daarvoor een mooie optie.. Ik ben ook niet echt bang voor de verdedigende kwaliteiten, Maduro komt er inderdaad aan, en Mathijssen en Heitinga kunnen nog lang mee. Braafheid zal echt veel meer moeten gaan spelen, anders gaat Anita hem voorbij, en zelfs Blind zal over een jaar of 2 wel aanspraak gaan maken op een plekje.
En dan nog de verdedigers bij Chelsea, ook die gasten komen er aan, en zijn echt bikkelhard. Vlaar komt er ook aan en zal er over 2 jaar zeker bij zitten....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 15:04 schreef freakie het volgende:Nou die rare vraagtekens erbij zette als je de eerste 3 woorden pas heb geleest zijn een beetje apart.. Joey reageert wel op de tekst van mij vandaar.. Het is niet nodig te reageren op mij, zoals ik al zei, ik snap de ballen van je, en reageer niet meer op je ok?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja inderdaad remco en dat laat je merken om zo kinderachtig te reageren en niet eens verder te lezen.. Want dan snap je het miss wel.. En dat je niet meer op me reageerd heb je nu 4 a 5 keer gezegt.. maar je blijft het doen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hey vakantietijd en komkommertijd!!!!!! we sien wel wie er gaat en wie er komt toch?hebben wij allemaal weinig over te zeggen man. wekunnen gaan speculazen en zo.... maar luis is verreweg de beste op de nederlandse velden!!!Dat toneelspelen hoort bij zijn cultuur.dus laat hem.en laat vooral ONS juichen!!!! En over dat veel mensen verdijnen hier komt mijns inziens door freakie en remco K,die op alles en iedereen commentaar hebben en alles beter willen weten,maar dat is mijn kijk erop dus als ik het weeeeeeer mis zou hebben dan hoor ik dat vast wel weer he freakie en remco?hahah Nog 1 maandje en dan gaan we veer voor de volle 100 procent voor ons cluppie tog? en ieder op zijn eigen manier freakie ok? bye en tot laterssssssssss |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 13:04 schreef joduh het volgende:hey vakantietijd en komkommertijd!!!!!! we sien wel wie er gaat en wie er komt toch?hebben wij allemaal weinig over te zeggen man. wekunnen gaan speculazen en zo.... maar luis is verreweg de beste op de nederlandse velden!!!Dat toneelspelen hoort bij zijn cultuur.dus laat hem.en laat vooral ONS juichen!!!! En over dat veel mensen verdijnen hier komt mijns inziens door freakie en remco K,die op alles en iedereen commentaar hebben en alles beter willen weten,maar dat is mijn kijk erop dus als ik het weeeeeeer mis zou hebben dan hoor ik dat vast wel weer he freakie en remco?hahah Nog 1 maandje en dan gaan we veer voor de volle 100 procent voor ons cluppie tog? en ieder op zijn eigen manier freakie ok? bye en tot laterssssssssss Jij bent hier nooit een veel komende gast geweest, je basseerd dit op discussies, die je niet hebt kunnen winnen, doordat jij nooit met feiten kan komen, en er altijd uitgeluld werd. En Grappig is, dat sinds jij wegwas, het hier weer drukker is geworden... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 14:35 schreef remco k het volgende:[..] Jij bent hier nooit een veel komende gast geweest, je basseerd dit op discussies, die je niet hebt kunnen winnen, doordat jij nooit met feiten kan komen, en er altijd uitgeluld werd. En Grappig is, dat sinds jij wegwas, het hier weer drukker is geworden... bla bla bla |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
zoals ik al vaker heb gezegd, totaal zonder inhoud, maar klaar, laten we het over voetbal hebben.
Suarez is een held |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahaha joduhh... Leuk dat je terug komt.. Fijn dat je weer lkkr zoon nutteloze post neerzet hebben we lang niet gehad..
Gelukkig joduh is dit een forum.. En ik zoek nu niet het woordenboek er voor jou bij maar een forum is bedoelt om te discuseren.. Wat jij dat van het woord discuseren maakt is: Commentaar hebben en alles beter willen weten.. Als jij niet met feiten komt maar alleen rare dingen roept, ja dan kunnen wij niks anders dan jou vertellen wat wel feitelijk is..
Jij mag trouwens best je eigen manier 100 procent voor je club staan. Wat mijn punt is is dat je dan niet als feyenoorders, psvers ect. Jou uitschelden en vervelende dingen schijven over onze club, Jij reden heb om boos te zijn.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 15 juli 2010 - 00:33 schreef freakie het volgende:Hahaha joduhh... Leuk dat je terug komt.. Fijn dat je weer lkkr zoon nutteloze post neerzet hebben we lang niet gehad.. Gelukkig joduh is dit een forum.. En ik zoek nu niet het woordenboek er voor jou bij maar een forum is bedoelt om te discuseren.. Wat jij dat van het woord discuseren maakt is: Commentaar hebben en alles beter willen weten.. Als jij niet met feiten komt maar alleen rare dingen roept, ja dan kunnen wij niks anders dan jou vertellen wat wel feitelijk is.. Jij mag trouwens best je eigen manier 100 procent voor je club staan. Wat mijn punt is is dat je dan niet als feyenoorders, psvers ect. Jou uitschelden en vervelende dingen schijven over onze club, Jij reden heb om boos te zijn.. en deze dus ook... bla bla bla |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
zelden iemand zo nihoudelijk zien reageren.... |
|
|
|