BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Asociale spelers en coaches

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajax1111111
 ajax1111111 - donderdag 17 juni 2010 - 21:13   quote  deeplink  
Klik hier om te zien hoe spelers en coaches omgaan met kinderen en de pers. Met o.a. Louis van gaal. Wesley Sneijder en het nederlands elftal!

Ik vindt et echt zielig vooral bij die kindjes! :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 juni 2010 door ajax1111111 --
freakie
 freakie - donderdag 17 juni 2010 - 21:32   quote  deeplink  
Ik weet niet maar zo heel bijzonder is het niet....
ajax1111111
 ajax1111111 - donderdag 17 juni 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 - 21:32 schreef freakie het volgende:
Ik weet niet maar zo heel bijzonder is het niet....
nou als je zo veel geld verdiend vindt ik dat je dan best wel normaal kan doen tegen de pers en al zeker tegen kinderen
remco k
 remco k - donderdag 17 juni 2010 - 23:42   quote  deeplink  
ik vind het inderdaad niet erg bijzonder, van iedere speler en iedere coach kun je wel een negatief filmpje maken.

Mijn neefje heeft bijvoorbeeld een keer in Milan een uur gewacht op Sneijder, toen Sneijder hoorde dat er een jochie stond te wachten heeft hij meer dan een half uur met hem gepraat, en handtekeningen van Eto Stankovic en Milito opgehaald uit de kleedkamer.
Daar hoor je dan niemand over toch.

Beetje trieste filmjes dit, pure ramptoerisme noem ik dat..
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 juni 2010 - 01:06   quote  deeplink  
Ik vind het best triest wat aangaat het beeld dat de Nederlands elftal-spelers lieten zien bij aankomst in Hoenderloo. Het getuigt van hoogheidswaanzin en daar heb ik een broertje dood aan. Sommige gedragen zich alsof ze de koning van het land zijn en nemen belangstellenden niet serieus, wat ik uitermate onbeschoft vind.

Sneijder werd gevraagd na de wedstrijd van Nederland tegen Denemarken of het terecht was of hij was uitgeroepen tot man van de wedstrijd. Na wat omwentelingen gaf hij als antwoord ja, iets wat mij enorm stoort. Het is een teken dat hij lijdt aan zelfoverschatting en dat is hetgeen wat Sneijder als mens en dus als voetballer niet compleet maakt. Meneer roept dat alles voorbestemd is, dit omdat alles zijn kant opwaait. Maar hoe kun je zijn woorden uitleggen aan mensen die de grootste ellende meemaken en er alles aan doen om dit te voorkomen? Mensen zijn in mijn ogen GROOTS wanneer ze presteren, maar meer GROOTS wanneer ze op de been blijven bij falen...
joey
 joey - vrijdag 18 juni 2010 - 12:38   quote  deeplink  
Ze hebben allemaal hun goede en slechte momenten.. Daar maakt de pers en iedereen mooi gebruik van..

Zo kan b.v. een sneijder de ene keer geweldig leuk joch zijn..En de andere keer iriteer ik me vreselijk aan hem..
Maargoed,, zo schokkend vond ik dit filmpje geen eens..!XD
En dan nog de spelers bij dat hek.. Miss moesten ze allemaal wel om een bepaalde tijd daar zijn..Wie weet.. Daarbij zou ik ook niet ALTIJD zin hebben in die kinderen hoor!:P..

En als ik dan 1tje moest kiezen uit het nederlands elftal waar ik me het meest aan iriteer dan is dat nog geen eens sneijder.. Maar die andere mafketel die tegen denemarken de hele tijd op sneijders plaats ging spelen! Meneer ik verwacht gewoon dat ik en de basis start! Oftewel RAFFIE!
alibabba
 alibabba - vrijdag 18 juni 2010 - 13:10   quote  deeplink  
Ik vind het onterecht dat vd.Vaart telkens word bekritiseerd, hij zou bij mij ALTIJD spelen als nummer 10. Het is een geweldige voetballer, die notabene Kaka uit de basis van Real Madrid heeft gespeeld. Hij heeft ontzettend veel scorend vermogen en in de combinatie fantastisch. Door hem telkens te bekritiseren is het vrij logisch dat hij beklemmend voetbalt, waardoor hij geforceerd gaat voetballen en daardoor de finesse gaat missen. Eeuwige zonde, want hij kan net dat beetje extra geven wat Nederland op een WK nodig heeft.

Mensen roepen mekaar wat na; eerst zegt iedereen dat we met de "grote vier" moeten gaan spelen en bij één mindere wedstrijd moet het roer weer om. Met vd.Vaart op 10, v.Persie in de spits, Sneijder op links, Elia en Robben als invallers word elke tegenstander knettergek en kunnen we zomaar wereldkampioen worden. Ook analisten lullen maar wat en daarom ben ik blij met v.Marwijk, want hij is een rechtlijnige en SOCIALE coach.
Heico
 Heico - vrijdag 18 juni 2010 - 14:08   quote  deeplink  
Wat een stom filmpje, die mensen worden elke dag achtervolgd door filmcamera's en kinderen en andere fans.
Daar heb je niet altijd zin in, vooral als je bv je dag niet hebt. Want vergeet niet, voetballers zijn ook mensen.
Alleen wat Louis doet dat kan niet. Je hoort van andere mensen af te blijven, nou raakte hij hem niet direct maar toch. Hij had zijn oog wel pijn kunnen doen.

En dat bril gedoe van Sneijder slaat natuurlijk ook nergens op, volgende week staat iemand bv heel positief voor de camera met zo'n bril op en dan zul je ze niet horen....
ajax1111111
 ajax1111111 - vrijdag 18 juni 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 - 14:08 schreef Heico het volgende:
Wat een stom filmpje, die mensen worden elke dag achtervolgd door filmcamera's en kinderen en andere fans.
Daar heb je niet altijd zin in, vooral als je bv je dag niet hebt. Want vergeet niet, voetballers zijn ook mensen.
Alleen wat Louis doet dat kan niet. Je hoort van andere mensen af te blijven, nou raakte hij hem niet direct maar toch. Hij had zijn oog wel pijn kunnen doen.

En dat bril gedoe van Sneijder slaat natuurlijk ook nergens op, volgende week staat iemand bv heel positief voor de camera met zo'n bril op en dan zul je ze niet horen....
Die mensen waar jij het over heb verdienen wel mega salarissen die de supporter in feite betaald. Tis gewoon hun werk en ze worden er nog goed voor betaald ook
remco k
 remco k - vrijdag 18 juni 2010 - 16:56   quote  deeplink  
Hun werk is voetballen, niet de fans plezieren, het hoort er wel bij, maar 9 van de 10 filmjes die men ziet op internet en tv zijn niet in zijn geheel uitgezonden, vaak ziet men de aanleiding niet van "het" moment.
remco k
 remco k - vrijdag 18 juni 2010 - 18:26   quote  deeplink  
Eten ze dat echt minder?? F.ck.ng H.ll man, en dat is nog niet bekend verder.

OH,OH wat zou onze heer Cruiyff daar van vinden.

ZZZZZzzzZZZzzzzzZZZZzzzzzz....
freakie
 freakie - vrijdag 18 juni 2010 - 18:51   quote  deeplink  
Ik heb een neefje die is overleden 4 jaar geleden.. hij is 10 geworden.. En dan zou je denken ja boeiend.. Ja hij was ajax fan.. En heeft met huntelaar, sneijder geschilderd ect.. Maar hij heeft ook wel degelijk moeite gedaan om mijn neefje op te vrolijke.. Want hij was fan van ali b(vraag me niet waarom want ik vind het niks maar dat maakt nu niet uit..) Heel toevalling is dat ook een soort vriend van sneijder op dat moment en sneijder heeft toen ali b gebelt om te vragen of ze een keer met zun 3e iets konden gaan doen.. Waarom ik dit vertel?? Spelers doen dus wel wat alleen niet altijd..
ajax1111111
 ajax1111111 - vrijdag 18 juni 2010 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 - 18:51 schreef freakie het volgende:
Ik heb een neefje die is overleden 4 jaar geleden.. hij is 10 geworden.. En dan zou je denken ja boeiend.. Ja hij was ajax fan.. En heeft met huntelaar, sneijder geschilderd ect.. Maar hij heeft ook wel degelijk moeite gedaan om mijn neefje op te vrolijke.. Want hij was fan van ali b(vraag me niet waarom want ik vind het niks maar dat maakt nu niet uit..) Heel toevalling is dat ook een soort vriend van sneijder op dat moment en sneijder heeft toen ali b gebelt om te vragen of ze een keer met zun 3e iets konden gaan doen.. Waarom ik dit vertel?? Spelers doen dus wel wat alleen niet altijd..
Tsja ze doen ook wel veel goede dingen maar ik vindt et gewoon minder dat iemand als boulahruz gewoon keihard langs kinderen die eindelijk hun favoriete speler zien scheurt. daar voor kan je toch wel stoppen?
freakie
 freakie - vrijdag 18 juni 2010 - 19:23   quote  deeplink  
Die spelers zouden inderdaad miss wel kunnen stoppen maar zo erg is het niks want ze voetballen en het is niet een meester of juf die de kinderen bezig moet houden.. Nee ze doen genoeg er zijn vaste dagen en tijdstippen om handtekeningen enzo uit te delen..
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 juni 2010 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 - 19:08 schreef ajax1111111 het volgende:

[..]

Tsja ze doen ook wel veel goede dingen maar ik vindt et gewoon minder dat iemand als boulahruz gewoon keihard langs kinderen die eindelijk hun favoriete speler zien scheurt. daar voor kan je toch wel stoppen?
Wat spelers buiten het veld richting de buitenwacht doet zal allemaal wel. Het hoeft allemaal niet publiekelijk, maar als je extern je steentje bijdraagt ben je als mens, dus als voetballer compleet. Ik weet dat een Edgar Davids vaak bekritiseert word, als buitenstaander misschien terecht, maar hij loopt nooit te koop met hetgeen wat hij buiten het voetbal doet en deed. Hij is de voorloper van hoe het moet, heeft een goed hart door betrokken te zijn bij het leed van mensen en is een voorbeeld voor Nederlands elftal-spelers die vol gas doorrijden voor jonge handtekeningjagers.
remco k
 remco k - zaterdag 19 juni 2010 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 - 20:17 schreef ajax1111111 het volgende:

[..]

Sorry hoor maar ik zou ze dan gewoon te word staan als dat mijn werk zou zijn en ik er zo goed voor werd betaald. en daarbij vindt ik dat onderwerp van spelers vrouwen nergens opslaan omdat dat in de zelfde non nieuws maar toch leuk catogorie valt. En daar bij is een forum om te dicuseren en volgens mij gebeurt dat hier op het moment dus ik zou geen reden zien waarom deze gelockt moet worden?!
Ooit nagedacht over het feit dat die speler dan misschien iets aan de late kant was??
Of inderdaad net 100 meter terug ook al 1200 man gesproken heeft?

Je ziet lang niet alles wat er wordt uitgezonden, ze pikken alleen de negatieve dingen eruit, want dat is SENSATIENIEUWS, mensen als jij kijken hier blijkbaar graag na en kijken nuiet verder dan hun neus lang is
ajax1111111
 ajax1111111 - zaterdag 19 juni 2010 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 - 13:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij vind mooie vrouwen onzin?, wil jij je dan naar het GAY forum begeven???
Ik vindt et een net zo onzing onderwerp als dit. dat zij ik al ke moet me wel goes citeren! dus die uithaal van jouw slaat nergens op en als ik een tip moet geven denk ff na over de vrouw van casillas die is veel lekkerder als al die vrouwen daar ;)
remco k
 remco k - zaterdag 19 juni 2010 - 17:24   quote  deeplink  
Dus blijkbaar heb je al wel het hele forum doorgespit??
joey
 joey - zaterdag 19 juni 2010 - 19:33   quote  deeplink  
SJEEZUS..

Ik ga denk ik maar een topic beginnen waar mensen kunnen discusieren of het nu wel of niet een onzin topic is.. !XD

Lekker slap dit..

On: Ik heb het al eerder gezegd.. Alleen maar negatieve beelden.. Miss moesten ze van oom beertje wel allemaal meteen komen! Weet jij veel!..Laat ze lekker..
joey
 joey - zaterdag 19 juni 2010 - 19:34   quote  deeplink  
Ohww.. En dat kind wat zegt..: hij reet bijna over me teentje heen.. DIE MOET DOOD!
XD hahahaa
remco k
 remco k - zondag 20 juni 2010 - 13:40   quote  deeplink  
Wie is Sjeezus???:):)
joey
 joey - zondag 20 juni 2010 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juni 2010 - 13:40 schreef remco k het volgende:
Wie is Sjeezus???:):)
de broer van ..het nichtje.. van.. de oom.. van de broer.. van de zus van..Piet!
remco k
 remco k - zondag 20 juni 2010 - 15:15   quote  deeplink  
Piet??
joey
 joey - zondag 20 juni 2010 - 18:27   quote  deeplink  
Jaaa.. jeweetwel..,. van Henk!:P
ajax1111111
 ajax1111111 - zondag 20 juni 2010 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 - 17:24 schreef remco k het volgende:
Dus blijkbaar heb je al wel het hele forum doorgespit??
heb em wel doorgspit maar misde die foto nog. en remko k ben jij eigenlijk de zoon van de dochter van de buurvrouw haar moeders achternichtje van de columnist van ajax1?
joey
 joey - zondag 20 juni 2010 - 20:10   quote  deeplink  
*PAM PAM PAM PAMMMM!!*
remco k
 remco k - maandag 21 juni 2010 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juni 2010 - 19:58 schreef ajax1111111 het volgende:

[..]

heb em wel doorgspit maar misde die foto nog. en remko k ben jij eigenlijk de zoon van de dochter van de buurvrouw haar moeders achternichtje van de columnist van ajax1?
Hoe weet jij dat?
freakie
 freakie - donderdag 24 juni 2010 - 13:28   quote  deeplink  
Haha:P

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Asociale spelers en coaches

0.0058879