BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuijt:"ooit kampioen met Feyenoord"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 08 maart 2014 - 16:44   quote  deeplink  
dan een andere tien
Voetbalgek
 Voetbalgek - zaterdag 08 maart 2014 - 16:59   quote  deeplink  
ziyech... ziyech... ziyech... :p :p
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 08 maart 2014 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 15:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Guidetti? Heb je die zien spelen bij Coventry? Nou laat hem dan maar , eventjes een paar kilo's afvallen eerst ...In zijn vroegere Feyenoord vorm is ie welkom maar of ie dat ooit weer haalt ???
Toch weer typisch, zit het ook bij hem mentaal niet okee.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 maart 2014 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 15:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Guidetti? Heb je die zien spelen bij Coventry? Nou laat hem dan maar , eventjes een paar kilo's afvallen eerst ...In zijn vroegere Feyenoord vorm is ie welkom maar of ie dat ooit weer haalt ???
Nee daar heb ik hem nog niet zien spelen..
scratch-head02-idea-animated-animation-smiley-emoticon-000415-large.gif
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 08 maart 2014 - 18:06   quote  deeplink  
Coventry idd :') Heeft City hem uitgeleend aan Stoke en heeft Stoke hem weer uitgeleend daarna of zo?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 08 maart 2014 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 15:00 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Pelle gaat zeker weg dus Te Vrede in de spits.
Heb liever Guidetti op de 10 positie en Kuyt op rechtsbuiten.
Kuyt op rechts? Vanwege zijn actie en zijn snelheid? En Guidetti moet je denk ik gewoon in de spits zetten. Daar ligt zijn kracht. Zoals Rooney bij United op 10 niet helemaal tot zijn recht komt, zou dat bij Guidetti bij ons ook gelden denk ik.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 08 maart 2014 - 18:52   quote  deeplink  
Allemaal moeilijk in te schatten.
Hoe gaat Rutten het neerzetten?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 08 maart 2014 - 18:59   quote  deeplink  
Ik hoop wel dat ie met 11 man gaat spelen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 maart 2014 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 18:06 schreef Bosifyable het volgende:
Coventry idd :') Heeft City hem uitgeleend aan Stoke en heeft Stoke hem weer uitgeleend daarna of zo?
Blijkbaar, L heeft hem daar gezien dus zal wel d:-)
van geil
 van geil - zaterdag 08 maart 2014 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 18:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik hoop wel dat ie met 11 man gaat spelen.
zou eens tijd worden ja.
King - 010
 King - 010 - zaterdag 08 maart 2014 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 17:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee daar heb ik hem nog niet zien spelen..
[ afbeelding ]
Moeilijk te zeggen maar op deze link lijkt hij och wel weer de aanjager zoals bij Feyenoord.

http://www.youtube.com/watch?v=jEVvFM2H8J0
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 maart 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 20:14 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen maar op deze link lijkt hij och wel weer de aanjager zoals bij Feyenoord.

http://www.youtube.com/watch?v=jEVvFM2H8J0
Het is natuurlijk een gok, maar 1 die ik wel zou durven te nemen..
moa
 moa - zaterdag 08 maart 2014 - 21:51   quote  deeplink  
Natuurlijk moet je die gok nemen met Guidetti, Pelle verkopen voor een bedrag rond de 10 miljoen en direct Guidetti ophalen voor een bescheiden bedrag.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 maart 2014 - 22:03   quote  deeplink  
Schijnt dat ie toch een behoorlijk salaris verlangt..
moa
 moa - zaterdag 08 maart 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 22:03 schreef RenatoBos het volgende:
Schijnt dat ie toch een behoorlijk salaris verlangt..
Daar krijgen we dan ook wat voor terug, meneer Dirk Kut zal meer salaris eisen en helemaal niks toevoegen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 maart 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 22:09 schreef moa het volgende:

[..]

Daar krijgen we dan ook wat voor terug, meneer Dirk Kut zal meer salaris eisen en helemaal niks toevoegen.
Kuyt///Held..
moa
 moa - zaterdag 08 maart 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 22:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kuyt///Held..
[ filmpje ]
Daar was hij nog voetballer, tegenwoordig treed hij op in een Turks circus, we kunnen niks met een bejaarde clown.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 maart 2014 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 22:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kuyt///Held..

.
moa
 moa - zaterdag 08 maart 2014 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 23:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

.
Hij was een held, die status heeft hij verkocht.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 maart 2014 - 23:06   quote  deeplink  
Hij blijft een held (voor mij)..
moa
 moa - zaterdag 08 maart 2014 - 23:08   quote  deeplink  
Akkoord, dat kan ik je niet afnemen :)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 maart 2014 - 23:14   quote  deeplink  
Dank d:-)
sevillana
 sevillana - zaterdag 08 maart 2014 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 16:59 schreef Voetbalgek het volgende:
ziyech... ziyech... ziyech... :p :p
die zal wel in 020 belanden
moa
 moa - zaterdag 08 maart 2014 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 23:25 schreef sevillana het volgende:

[..]

die zal wel in 020 belanden
Hoop dat v Geel al aan het bellen is, zal wel 3-4-5 miljoen gaan kosten, desondanks direct doen.
sevillana
 sevillana - zondag 09 maart 2014 - 01:47   quote  deeplink  
hoop doet leven?
tomson
 tomson - zondag 09 maart 2014 - 04:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 15:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Guidetti? Heb je die zien spelen bij Coventry? Nou laat hem dan maar , eventjes een paar kilo's afvallen eerst ...In zijn vroegere Feyenoord vorm is ie welkom maar of ie dat ooit weer haalt ???
Stoke ja :) Versierde gister nog een penalty.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2014 door tomson --
JanM
 JanM - donderdag 29 januari 2015 - 11:37   quote  deeplink  
Ik was aan het zoeken naar het officiƫle Kuijt///HELD! topic, maar kan 'm niet vinden. Lijkt me wel leuk om hier dan maar verder te gaan.

Moet dan het seizoen 2015/2016 worden dat kampioenschap met Kuijt! Of gaat hij naar Utrecht? Blijkbaar heeft hij dit gezegd:

http://www.v-bal.nl/nieuws/274954/kuyt-wacht-niet-op-feyenoord-ik-kan-ook-naar-fc-utrecht.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal

Kuyt: 'Wacht niet op Feyenoord, ik kan ook naar FC Utrecht'

29-1-2015 10:01 - Gisteren kwam naar buiten dat Dirk Kuijt, de oud International de daad bij het woord voegde voor zijn toekomstplannen.

Dirk Kuyt, die al een tijd lang aangaf terug naar Nederland te willen en daardoor bij Feyenoord uitkwam in de Eredivisie, heeft ook daadwerkelijk zijn daad bij het woord gevoegd. Kuijt heeft Feyenoord laten weten dat hij bereidt is terug te komen naar de kuip, maar Van Geel twijfelt over de komst van de routenier van Fenerbahce.

Tot groot ongenoegen van Kuyt zelf heeft de oud International geen zin om aan het lijntje gehouden te worden door de club uit Rotterdam en wil duidelijkheid. Omdat zijn kinderen aankomend schooljaar moeten gaan studeren en de school tijdig moet worden uitgekozen, wil Dirk zekerheid over zijn toekomst in Nederland.

''Ik heb geen zin om te wachten op Feyenoord, willen ze me niet terug kan ik altijd nog terug naar FC Utrecht, daar staan ze ook te springen om me weer aan het werk te zien. Het lijkt wel of Feyenoord de bluf is kwijtgeraakt die het jaren geleden nog wel had''. Of de boodschap die Kuijt hiermee afgeeft ook in Rotterdam aankomt moet nog blijken.

Door: M.d.Z.
Barabas
 Barabas - donderdag 29 januari 2015 - 11:46   quote  deeplink  
Nuilert
de bluffer
 de bluffer - donderdag 29 januari 2015 - 11:50   quote  deeplink  
Als speler of trainer helaas niet maar wel later als vaste supporter
een keer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 januari 2015 door de bluffer --
JanM
 JanM - donderdag 29 januari 2015 - 11:54   quote  deeplink  
Iedereen heeft er wel een mening over:

http://www.v-bal.nl/nieuws/274948/kuyt-naar-feyenoord-kuyt-wilt-wel-feyenoord-twijfelt.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal

Kuyt naar Feyenoord? Kuyt wilt wel, Feyenoord twijfelt

29-1-2015 11:15 - Feyenoord twijfelt over Dirk Kuyt. De 34-jarige Kuyt heeft een aflopend contract bij Fenerbahce en lijkt klaar te zijn voor een terugkeer bij Feyenoord, zijn geliefde Feyenoord. Binnen Feyenoord zijn er echter twijfels.

Martin van Geel zei eerder al niet op de zaken vooruit te willen lopen en sprak daarmee niet echt vertrouwen uit. Trainer Fred Rutten deed dat wel. Rutten ziet Kuyt graag naar Feyenoord komen. Kazim-Richards is de huidige spits van Feyenoord, maar zijn rendement is te laag. Kuyt heeft in het verleden al bewezen een stuk trefzekerder te zijn dan Kazim.

Het contact tussen Feyenoord en Kuyt is er, maar tot een concreet bod is het nog niet gekomen. Feyenoord moet snel beslissen, want anders kiest Kuyt weer voor het grote geld elders in de wereld.

Steeds meer mensen met een Feyenoord hart spreken zich uit over een mogelijke terugkeer van Kuyt. Roy Makaay, trainer bij Feyenoord onder 19, ziet de komst van Kuyt wel zitten. 'Ik volg de Turkse competitie ook niet intensief, maar zo'n ervaren speler voegt natuurlijk wel iets toe aan de selectie', aldus Makaay.

Bert van Marwijk haalde Kuyt in 2003 naar Feyenoord en denkt ook nu dat hij nog een meerwaarde kan zijn voor Feyenoord. 'Ik ken hem als een speler die voor een groep ongelooflijk motiverend werkt', aldus Van Marwijk. 'Goed, hij is straks alweer 35 jaar. Ik zou het van jaar tot jaar bekijken. Maar Pirlo is ook 35. Sommige spelers gaan gewoon lang mee en Dirk is er eentje van. Het zou mooi zijn voor de Eredivisie als hij inderdaad terugkeert.'

Van Hanegem is in ieder geval van mening dat Feyenoord snel moet beslissen over een terugkeer van Dirk Kuyt. Ik deel zijn mening. Dirk Kuyt scoorde 81 doelpunten uit 121 wedstrijden voor Feyenoord. Kuyt is twee klassen beter dan Kazm-Richards. Niet afwachten maar toeslaan is mijn advies voor de clubleiding van Feyenoord. Een eenjarig contract, met een optie voor nog een jaar. De fans zullen je weer in de armen sluiten, Dirk.

Door: JacBu
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 29 januari 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Kuyt is nog steeds een welkome speler die op meerdere plaatsen inzetbaar is met het score de vermogen waar we naar op zoek zijn.
van geil
 van geil - donderdag 29 januari 2015 - 12:34   quote  deeplink  
dan zal dat "eisenpakket" dus wel meevallen
Els
 Els - donderdag 29 januari 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 12:34 schreef van geil het volgende:
dan zal dat "eisenpakket" dus wel meevallen
Het eisenpakket van Dirk of het eisenpakket van Feyenoord?
de bluffer
 de bluffer - donderdag 29 januari 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 23:06 schreef RenatoBos het volgende:
Hij blijft een held (voor mij)..
Voor mij ook, samen met Kalou en natuurlijk Willem
van geil
 van geil - donderdag 29 januari 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 12:44 schreef Els het volgende:

[..]

Het eisenpakket van Dirk of het eisenpakket van Feyenoord?
van Dirk.
ik bedoel als Utrecht ook n optie is,
de bluffer
 de bluffer - donderdag 29 januari 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 23:06 schreef RenatoBos het volgende:
Hij blijft een held (voor mij)..
Ook voor mij en Kalou en Willem uit Breskens
Els
 Els - donderdag 29 januari 2015 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 12:45 schreef van geil het volgende:

[..]

van Dirk.
ik bedoel als Utrecht ook n optie is,
Aha, ik dacht van Feyenoord. Hij hoeft alleen maker vaker te scoren dan Kazim ;)
Maar hij schijnt inderdaad zeer beperkte slariseisen te hebben.
En toch twijfel ik nog steeds. Z'n leeftijd gaat hem natuurlijk een keer opbreken. En 2 jaar geleden koos hij voor Fenerbace. Maar hij lijkt nog steeds topfit en het scoren niet verleerd. En hij wil ontzettend graag. In elk contract van hem staat de clausule dat hij bij een vertrek naar Feyenoord transfervrij is. Die emtie speelt bij mij ook wel een rol.
van geil
 van geil - donderdag 29 januari 2015 - 12:56   quote  deeplink  
bij mij ook. en ik gun Dirk als mens eigenlijk alles.
Voor mij is het een voorbeeldige prof.
daan limbos
 daan limbos - donderdag 29 januari 2015 - 13:01   quote  deeplink  
Van Geel is als twijfelaar geboren en zo ook wel de kist in gaan. Houdbaarheidsdatum is langzaam aan verstreken. Zijn getreuzel tijdens de zomerse transferperiode heeft heel veel punten gekost en dat voelen we nu nog. Uiteindelijk kwam van Hooidonk met Kazim op de proppen, een speler die nooit ergens als spits gespeeld had. Ik hoop dat de RvC eindelijk zijn verantwoordelijkheid neemt.want anders krijgen we deze zomer weer hetzelfde twijfeltoneel voorgeschiteld.
Dirk1
 Dirk1 - donderdag 29 januari 2015 - 16:39   quote  deeplink  
nou mits blesures uitblijven kan Dirk nog makkelijk mee in de eredivisie,eenjarig contract met optie nog een jaar moet kunnen toch??
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 januari 2015 - 16:49   quote  deeplink  
Precies
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 29 januari 2015 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 13:01 schreef daan limbos het volgende:
Van Geel is als twijfelaar geboren en zo ook wel de kist in gaan. Houdbaarheidsdatum is langzaam aan verstreken. Zijn getreuzel tijdens de zomerse transferperiode heeft heel veel punten gekost en dat voelen we nu nog. Uiteindelijk kwam van Hooidonk met Kazim op de proppen, een speler die nooit ergens als spits gespeeld had. Ik hoop dat de RvC eindelijk zijn verantwoordelijkheid neemt.want anders krijgen we deze zomer weer hetzelfde twijfeltoneel voorgeschiteld.
Wat is een goede vervanger in jouw ogen?
van geil
 van geil - donderdag 29 januari 2015 - 17:19   quote  deeplink  
Ik weet niet hoe Lijdensweg in zijn tijd zit?
Els
 Els - donderdag 29 januari 2015 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 16:39 schreef Dirk1 het volgende:
nou mits blesures uitblijven kan Dirk nog makkelijk mee in de eredivisie,eenjarig contract met optie nog een jaar moet kunnen toch??
Of een prestatiecontract.
MMM
 MMM - donderdag 29 januari 2015 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 11:37 schreef JanM het volgende:
Ik was aan het zoeken naar het officiƫle Kuijt///HELD! topic, maar kan 'm niet vinden. Lijkt me wel leuk om hier dan maar verder te gaan.

Moet dan het seizoen 2015/2016 worden dat kampioenschap met Kuijt! Of gaat hij naar Utrecht? Blijkbaar heeft hij dit gezegd:

http://www.v-bal.nl/nieuws/274954/kuyt-wacht-niet-op-feyenoord-ik-kan-ook-naar-fc-utrecht.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal

Kuyt: 'Wacht niet op Feyenoord, ik kan ook naar FC Utrecht'

29-1-2015 10:01 - Gisteren kwam naar buiten dat Dirk Kuijt, de oud International de daad bij het woord voegde voor zijn toekomstplannen.

Dirk Kuyt, die al een tijd lang aangaf terug naar Nederland te willen en daardoor bij Feyenoord uitkwam in de Eredivisie, heeft ook daadwerkelijk zijn daad bij het woord gevoegd. Kuijt heeft Feyenoord laten weten dat hij bereidt is terug te komen naar de kuip, maar Van Geel twijfelt over de komst van de routenier van Fenerbahce.

Tot groot ongenoegen van Kuyt zelf heeft de oud International geen zin om aan het lijntje gehouden te worden door de club uit Rotterdam en wil duidelijkheid. Omdat zijn kinderen aankomend schooljaar moeten gaan studeren en de school tijdig moet worden uitgekozen, wil Dirk zekerheid over zijn toekomst in Nederland.

''Ik heb geen zin om te wachten op Feyenoord, willen ze me niet terug kan ik altijd nog terug naar FC Utrecht, daar staan ze ook te springen om me weer aan het werk te zien. Het lijkt wel of Feyenoord de bluf is kwijtgeraakt die het jaren geleden nog wel had''. Of de boodschap die Kuijt hiermee afgeeft ook in Rotterdam aankomt moet nog blijken.

Door: M.d.Z.
Wat is de bron van V-Bal, hebben ze Kuyt zelf gesproken? Lijkt me niet, kansloze site. Dus ik neem dit niet eens serieus.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 januari 2015 - 18:11   quote  deeplink  
Snijdt wel hout, eerst duidelijkheid over de nieuwe trainer dan pas nieuwe spelers
MMM
 MMM - donderdag 29 januari 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Als het aan Rutten had gelegen, hadden ook Lazovic en Havenaar hier gespeeld. Ik vind het belachelijk dat de trainer hier bepaald wie er wel/niet komt. Hij krijgt een selectie voorgeschoteld en moet het daarmee doen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 januari 2015 - 18:16   quote  deeplink  
Da's precies waar t normaliter aan schort.
sevillana
 sevillana - donderdag 29 januari 2015 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 18:01 schreef Els het volgende:

[..]

Of een prestatiecontract.
Vind ik ook wel een strak plan. Stel, hij wil kampioen worden met Feyenoord en wordt dat ook, als vervolgens echt CL spelen behaald wordt kun je hem alsnog extra belonen.
Ik weet het, .. dromen zijn bedrog maar je moet ook niet zomaar dingen op voorhand uitsluiten, toch?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 januari 2015 - 20:28   quote  deeplink  
Kan, maar ik hou het bij een verbintenis die wederzijds per direct opzegbaar is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuijt:"ooit kampioen met Feyenoord"









0.0068509