BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuijt:"ooit kampioen met Feyenoord"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - donderdag 29 januari 2015 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 20:10 schreef sevillana het volgende:

[..]

Vind ik ook wel een strak plan. Stel, hij wil kampioen worden met Feyenoord en wordt dat ook, als vervolgens echt CL spelen behaald wordt kun je hem alsnog extra belonen.
Ik weet het, .. dromen zijn bedrog maar je moet ook niet zomaar dingen op voorhand uitsluiten, toch?
Als Utrecht m kan betalen , dan zal t niet om beloning gaan.
maar om oprechte interesse van feyenoord.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 29 januari 2015 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 12:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Kuyt is nog steeds een welkome speler die op meerdere plaatsen inzetbaar is met het score de vermogen waar we naar op zoek zijn.
Moet nog maar blijken of Kuyt dat nog steeds heeft. Sinds hij bij Feyenoord vertrokken is, heeft hij in competitieverband nooit meer dan 13 goals gemaakt in een seizoen. Natuurlijk staat hij lang niet altijd spits, maar om er dan maar blind vanuit gaan dat nu we 9 jaar verder zijn, Kuyt in de spits nog hetzelfde kan brengen als toen is ook weer zo wat. Zeker gezien het feit dat ie van de zomer 35 is.
tomson
 tomson - donderdag 29 januari 2015 - 23:41   quote  deeplink  
Als Dirk nu voor een nieuw contract nog steeds vergelijkend onderzoek doet op basis van de hoogte van zijn salaris tegenover het gevoel wat hij bij een club heeft , dan is Utrecht kansloos en mag hij wat mij betreft bij ons ook lekker wegblijven. Maar ik denk dat logisch gezien dat hij nu toch wel zal gaan naar de meest aansprekende optie. En dat is bij een keuze voor NL (voor de kids volgens de verhalen? ) naar mijn mening zonder enige concurrentie Feyenoord. En dat is niet vanwege mijn Feyenoordbrilletje, daar is gewoon geen speld tussen te krijgen. Enig minpunt imo : Dat hij toch meer een ondersteunende rol zou moeten vervullen. Dat de jonge spelers zoals Boetius en Vilhena (mits niet vertrokken) toch voorrang krijgen met speeltijd en hij toch meer als invaller moet fungeren dan dat hij in de basis zou staan. Dat zou bij Utrecht anders zijn, daar ziu alles om hen draaien. Dirk inzetbaar als breekijzer, controleur, stopverf : op de gekste posities inzetbaar, vraag m om te keepen en hij trekt een paar handschoenen aan.. en afgelopen weekend weer een granaat van een goal gescoord, en dat was niet de eerste van 2015... Nuttig is hij zowiezo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 januari 2015 door tomson --
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 januari 2015 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 20:28 schreef FR-Henk het volgende:
Kan, maar ik hou het bij een verbintenis die wederzijds per direct opzegbaar is.
ook een optie
Wettendas
 Wettendas - zaterdag 31 januari 2015 - 00:16   quote  deeplink  
Is een contract waarbij hij per gespeelde wedstrijd (extra) betaald krijgt geen idee? Daarnaast wellicht een dikkere prestatiebonus dan normaal als het om geld gaat...

Het moet toch van beide kanten komen en als hij een normaal salaris verdiend en daarbij met goede prestaties toch dat dikke salaris gaat verdienen wat hij tenslotte elders ook had kunnen verdienen...? Voor beide partijen een win/win wat mij betreft. Eerlijk is eerlijk, ik zou voor een veel dikker salaris ook elders werken op dit moment wanneer ik er een goed gevoel bij zou hebben. Eerlijk is ook dat ik mijn werk (boekhouder) ook bij Feyenoord zou kunnen doen en daar een iets lager salaris dan normaal zou accepteren vanwege clubliefde. Ik zou echter echt niet abnormaal onder het marktsalaris gaan zitten...wie waarde toevoegt aan een bedrijf - zij het nu een voetballer,technisch directeur of boekhouder - is w.m.b. gelijk. Daar kan een voetballer die zegt clubliefde te hebben ook wat inleveren maar alsnog veel verdienen.

Kan daar toch niet op mislopen?

Kuyt ziet toch ook in dat hij een groter risico is voor een net financieel gezond Feyenoord. Hij heeft geen doorverkoopwaarde. Hij is in zijn huidige staat zeker een sterke en welkome toevoeging aan de selectie maar wie weet wanneer dat ophoudt? Nu zijn blessures altijd een risico en ook aanwezig bij een jong talent van 19 jaar maar hoe ouder hoe meer risico.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 januari 2015 - 00:33   quote  deeplink  
Kuyt verdient gewoon een goed salaris en een contract van een jaar. Hij is destijds ook goed geweest voor ons door zijn contract nog te verlengen voor hij vertrok, heeft de club veel gegeven destijds. Na dat jaar verder kijken..
ar
 ar - zaterdag 31 januari 2015 - 00:37   quote  deeplink  
Heb je een punt.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 januari 2015 - 00:41   quote  deeplink  
Ik kan me werkelijk geen nadeel bedenken om hem te halen..
Met hem erbij word de club alleen maar beter, ook op de langere termijn
ar
 ar - zaterdag 31 januari 2015 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 00:41 schreef RenatoBos het volgende:
Ik kan me werkelijk geen nadeel bedenken om hem te halen..
Met hem erbij word de club alleen maar beter, ook op de langere termijn
Ik denk dat Van Geel daar geen zin in heeft na de laatste keer.Die denkt voor de lange termijn en daar past Kuijt niet in denk ik.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 januari 2015 - 01:23   quote  deeplink  
Denk je niet, ik denk dat Kuijt na zijn voetbalcarrière ook nog wel van nut kan zijn. Die man is Feyenoord en dan moet je uitbuiten, die zijn er niet zo veel..
ar
 ar - zaterdag 31 januari 2015 - 01:32   quote  deeplink  
Hij heeft een mooie staat van dienst en is wel een uithangbord voor de club ja.Ik ben wat onzijdig betreft zijn komst,maar een fitte Kuijt kan zeker 1 jaar mee en knalt er 25 in.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 januari 2015 - 01:33   quote  deeplink  
En dan nog het aantal assists wat ie gaat geven..
Ik zie in hem enkel een win-win-situatie..
ar
 ar - zaterdag 31 januari 2015 - 01:39   quote  deeplink  
Ben wel benieuwd wat ze gaan beslissen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 januari 2015 - 01:45   quote  deeplink  
Blijkbaar eerst Rutten zijn contract toch had ik begrepen en dan gingen ze verder kijken..
ar
 ar - zaterdag 31 januari 2015 - 02:02   quote  deeplink  
yep.
tomson
 tomson - zaterdag 31 januari 2015 - 02:09   quote  deeplink  
Als je hem bezig ziet zou je toch niet geloven dat ie al 34 is ? scoort nog aan de lopende band, en de tegenstand in Turkije is toch ook vrij redelijk.. Die kan in NL nog makkelijk mee. Maar dan wel als breekijzer/ manusje van alles, hij is zo ongeveer de meest multifunctionele speler die er rondloopt en VGaal zette m tenslotte ook RB. En ook dat deed hij niet onverdienstelijk... Maar hij moet een aanvulling zijn en geen belemmering voor de ontwikkeling van bv Boetius of Bilal. Als 1 van onze jonkies in een gelijkwaardige vorm steekt altijd de jeugd eerst zeg maar..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door tomson --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 31 januari 2015 - 04:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 00:41 schreef RenatoBos het volgende:
Ik kan me werkelijk geen nadeel bedenken om hem te halen..
Met hem erbij word de club alleen maar beter, ook op de langere termijn
Nadeel is dat hij mogelijk talent in de weg gaat staan. En hoezo wordt Feyenoord op de langere termijn beter van de komst van Kuyt?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 31 januari 2015 - 04:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 02:09 schreef tomson het volgende:
Als je hem bezig ziet zou je toch niet geloven dat ie al 34 is ? scoort nog aan de lopende band, en de tegenstand in Turkije is toch ook vrij redelijk.. Die kan in NL nog makkelijk mee. Maar dan wel als breekijzer/ manusje van alles, hij is zo ongeveer de meest multifunctionele speler die er rondloopt en VGaal zette m tenslotte ook RB. En ook dat deed hij niet onverdienstelijk... Maar hij moet een aanvulling zijn en geen belemmering voor de ontwikkeling van bv Boetius of Bilal. Als 1 van onze jonkies in een gelijkwaardige vorm steekt altijd de jeugd eerst zeg maar..
Niet overdrijven he! ;)

Hij heeft welgeteld 6 goals gemaakt in 18 wedstrijden. Zelfs Kazim maakt er meer. Dan speelt Dirk weliswaar vanaf rechts, maar van de lopende band scoren is het ook weer niet. Toonstra maakt er vanaf dezelfde positie meer dan Dirk. 9 in 23 wedstrijden.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 31 januari 2015 - 09:36   quote  deeplink  
Ben er wel uit.
Halen, mits contract per direct opzegbaar is.
Waardevol, want team draait mede op mentaliteit, energie en wilskracht.
Clasie weg, lever je dat stuk in.
Kuyt kan die elementen weer versterken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 31 januari 2015 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 09:36 schreef FR-Henk het volgende:
Ben er wel uit.
Halen, mits contract per direct opzegbaar is.
Waardevol, want team draait mede op mentaliteit, energie en wilskracht.
Clasie weg, lever je dat stuk in.
Kuyt kan die elementen weer versterken.
Zijn contract bij Fenerbahce neem ik aan dan? Of wou je hem die clausule bij Feyenoord aanpraten?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door T-FeYeN00rD --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 31 januari 2015 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 00:41 schreef RenatoBos het volgende:
Ik kan me werkelijk geen nadeel bedenken om hem te halen..
Met hem erbij word de club alleen maar beter, ook op de langere termijn
Dan ben je werkelijk niet realistisch en heb je echt de oogkleppen op !!!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 31 januari 2015 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 00:33 schreef RenatoBos het volgende:
Kuyt verdient gewoon een goed salaris en een contract van een jaar. Hij is destijds ook goed geweest voor ons door zijn contract nog te verlengen voor hij vertrok, heeft de club veel gegeven destijds. Na dat jaar verder kijken..
Dikke lul en 3 drie bier, dat heeft ie verdiend! Niks meer en niks minder ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 31 januari 2015 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 20:10 schreef sevillana het volgende:

[..]

Vind ik ook wel een strak plan. Stel, hij wil kampioen worden met Feyenoord en wordt dat ook, als vervolgens echt CL spelen behaald wordt kun je hem alsnog extra belonen.
Ik weet het, .. dromen zijn bedrog maar je moet ook niet zomaar dingen op voorhand uitsluiten, toch?
3 bier als prestatie contract en een dikke lul bij een zeperd ...
Milo
 Milo - zaterdag 31 januari 2015 - 10:23   quote  deeplink  
Dirk///held!
MMM
 MMM - zaterdag 31 januari 2015 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 10:23 schreef Milo het volgende:
Dirk///held!
'Iedereen weet dat Fenerbahçe mijn club is'
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 31 januari 2015 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 10:42 schreef MMM het volgende:

[..]

'Iedereen weet dat Fenerbahçe mijn club is'
Kan ie zich gelijk bekeren tot het standaard geloof daar ...
sevillana
 sevillana - zaterdag 31 januari 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 10:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

3 bier als prestatie contract en een dikke lul bij een zeperd ...
sneu weer, deze reactie van een zgn. "kennert"
sevillana
 sevillana - zaterdag 31 januari 2015 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kan ie zich gelijk bekeren tot het standaard geloof daar ...
deze reactie scoort ook vrij hoog ..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 31 januari 2015 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 09:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zijn contract bij Fenerbahce neem ik aan dan? Of wou je hem die clausule bij Feyenoord aanpraten?
Bij Feyenoord T, bij Feyenoord.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 31 januari 2015 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Bij Feyenoord T, bij Feyenoord.
Jij denkt zeker dat Dirk gek is.. ;)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 31 januari 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Jij denkt zeker dat Dirk gek is.. ;)
Neuh....
Kan ie altijd toch weer naar 'zijn'andere clubs?
Fener...Utrecht...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 januari 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 04:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nadeel is dat hij mogelijk talent in de weg gaat staan. En hoezo wordt Feyenoord op de langere termijn beter van de komst van Kuyt?
welk talent op het moment..
Ik zie Kuyt wel van betekenis zijn na zijn carriere voor de club..
Die man ademt Feyenoord..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 31 januari 2015 - 12:49   quote  deeplink  
En vissies.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 januari 2015 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 10:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dikke lul en 3 drie bier, dat heeft ie verdiend! Niks meer en niks minder ...
Goh wat ben je weer gul vandaag L.. Altijd weer mooi om te zien hoe jij over clubhelden denkt..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 31 januari 2015 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:47 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

welk talent op het moment..
Ik zie Kuyt wel van betekenis zijn na zijn carriere voor de club..
Die man ademt Feyenoord..
Dirk heeft de laatste 9 jaar op rechtsbuiten gespeeld. En nog afgezien van Toornstra, staat ie dan bv Bilal in de weg, ervan uitgaande dat JP niet vertrekt en die op links blijft spelen. En als je hem in de spits wil zetten, dan staat ie mogelijk die Zweedse gozert in de weg. Nee, niet Guidetti, maar Hermann.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 31 januari 2015 - 13:49   quote  deeplink  
En natuurlijk kan Kuyt bijvoorbeeld op termijn als jeugdtrainer of assistent bij Feyenoord aan de slag, maar das geen argument om hem als voetballer te halen! ;)
tomson
 tomson - zaterdag 31 januari 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kan ie zich gelijk bekeren tot het standaard geloof daar ...
Zo'n intelligente gast als jij en dan weer zo een hersenloze post..
tomson
 tomson - zaterdag 31 januari 2015 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Goh wat ben je weer gul vandaag L.. Altijd weer mooi om te zien hoe jij over clubhelden denkt..
Alsof hij nooit bij ons gespeeld heeft he ? L nooit gejuicht als K2 weer eens losging zeker...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 januari 2015 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 13:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dirk heeft de laatste 9 jaar op rechtsbuiten gespeeld. En nog afgezien van Toornstra, staat ie dan bv Bilal in de weg, ervan uitgaande dat JP niet vertrekt en die op links blijft spelen. En als je hem in de spits wil zetten, dan staat ie mogelijk die Zweedse gozert in de weg. Nee, niet Guidetti, maar Hermann.
Even kwam er een glimlach op mijn gezicht, maar nee hoor niet Guidetti..
Zou Mats volgend seizoen al aan de selectie kunnen worden toegevoegd denk je..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 januari 2015 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:01 schreef tomson het volgende:

[..]

Alsof hij nooit bij ons gespeeld heeft he ? L nooit gejuicht als K2 weer eens losging zeker...
Nee joh dat juichen is voor de debielen die Feyenoord supporten..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 31 januari 2015 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Goh wat ben je weer gul vandaag L.. Altijd weer mooi om te zien hoe jij over clubhelden denkt..
Je heb club helden en je heb spelers die Feyenoord beter maakt ... Dat is bij mij een wereld van verschil !!!
Op een 35 jarige die terug wil omdat zijn kinderen naar school moeten zit ik niet te wachten. Als ie nou wat toevoegt aan het elftal ... maar dat zie ik niet .

Op varkenoord als trainer is ie welkom !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door lijdensweg --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 31 januari 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:01 schreef tomson het volgende:

[..]

Alsof hij nooit bij ons gespeeld heeft he ? L nooit gejuicht als K2 weer eens losging zeker...
K2 heb ik zeker van genoten!! Het gaat mij om wat NU Feyenoord beter maakt, en dat is zeker geen Dirk Kuyt !!!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 31 januari 2015 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:14 schreef sevillana het volgende:

[..]

deze reactie scoort ook vrij hoog ..
Wat jij er maar van wil maken, ik zie wel welke kant jij op wil. Dat zegt meer iets over jou !!!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 31 januari 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:13 schreef sevillana het volgende:

[..]

sneu weer, deze reactie van een zgn. "kennert"
3 bier en een dikke lul ken je zeker niet??? Dat is pas triest ... Hahahaha, daar moet jij weer een ITEM van maken???
Van welk niveau ben jij dan ???
flipje tiel
 flipje tiel - zaterdag 31 januari 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 00:33 schreef RenatoBos het volgende:
Kuyt verdient gewoon een goed salaris en een contract van een jaar. Hij is destijds ook goed geweest voor ons door zijn contract nog te verlengen voor hij vertrok, heeft de club veel gegeven destijds. Na dat jaar verder kijken..
ook voor dirkje geld het volgende "prestatie,s uit het verleden zijn geen garantie,s voor het heden"
Ik vind dat ze niet voor hem moeten gaan,hij heeft zijn kans gehad je moet hem ook in de catogorie geldwolven indelen hij heeft niet zoveel met onze club,anders was hij er 2 jaar geleden al geweest??
Kijk eerst naar de jeugd en anders kijk naar een andere oplossing
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 31 januari 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:31 schreef flipje tiel het volgende:

[..]

ook voor dirkje geld het volgende "prestatie,s uit het verleden zijn geen garantie,s voor het heden"
Ik vind dat ze niet voor hem moeten gaan,hij heeft zijn kans gehad je moet hem ook in de catogorie geldwolven indelen hij heeft niet zoveel met onze club,anders was hij er 2 jaar geleden al geweest??
Kijk eerst naar de jeugd en anders kijk naar een andere oplossing
Goed uitgelegd !!! En mooi gesproken betreft de jeugd !!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 januari 2015 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

3 bier en een dikke lul ken je zeker niet??? Dat is pas triest ... Hahahaha, daar moet jij weer een ITEM van maken???
Van welk niveau ben jij dan ???
1el06q.jpg
ar
 ar - zaterdag 31 januari 2015 - 16:03   quote  deeplink  
Ook 3fm luisteraar? haha..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 31 januari 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Even kwam er een glimlach op mijn gezicht, maar nee hoor niet Guidetti..
Zou Mats volgend seizoen al aan de selectie kunnen worden toegevoegd denk je..
Geen idee, daarvoor speelt hij nog tekort bij ons. Maar goed, hij heeft er wel zo'n beetje de leeftijd voor. Hij wordt binnenkort 18 geloof ik.
ar
 ar - zaterdag 31 januari 2015 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 16:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Geen idee, daarvoor speelt hij nog tekort bij ons. Maar goed, hij heeft er wel zo'n beetje de leeftijd voor. Hij wordt binnenkort 18 geloof ik.
Goed is goed.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuijt:"ooit kampioen met Feyenoord"









0.0080490