BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fernández Vol Vertrouwen Terug In De Kuip

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 21 juni 2010 - 13:34
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Fernández Vol Vertrouwen Terug In De Kuip (Officiële Feyenoord Clubsite)

Stylzz
 Stylzz - maandag 21 juni 2010 - 14:21   quote  deeplink  
Tussen al het gezeik door ende oranje polonaise, even een echt nieuwsbericht!
craven
 craven - maandag 21 juni 2010 - 14:21   quote  deeplink  
hehehe
MMM
 MMM - maandag 21 juni 2010 - 14:22   quote  deeplink  
Ik ook
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 21 juni 2010 - 14:44   quote  deeplink  
ben je ook in de kuip nu??
de flh
 de flh - maandag 21 juni 2010 - 16:27   quote  deeplink  
Een van de beste spelers in de selectie. mooi om hem er weer bij te hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 juni 2010 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juni 2010 - 16:27 schreef de flh het volgende:
Een van de beste spelers in de selectie. mooi om hem er weer bij te hebben.
Zekers een goed bericht..;)
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 juni 2010 - 17:26   quote  deeplink  
Goed dat ie terug is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 21 juni 2010 - 17:39   quote  deeplink  
We denken inderdaad nu ineens weer aan versterkingen! Wel op een andere manier dan gehoopt.
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 23 juni 2010 - 10:48   quote  deeplink  
Goed dat hij terug is. Al vind ik wel dta we teveel spelers hebben die het beste zijn op de RBpositie: Dani F, Leerdam, Schenkeveld en de Vrij.

Zijn naar mijn idee op dit moment het beste als RB en komen tekort voor centraal in de verdediging(Schenkelevld, de Vrij) /Middelveld(Leerdam)
de flh
 de flh - woensdag 23 juni 2010 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 10:48 schreef scarface1979 het volgende:

Zijn naar mijn idee op dit moment het beste als RB en komen tekort voor centraal in de verdediging(Schenkelevld, de Vrij) /Middelveld(Leerdam)
die gasten zijn nog hartstikke jong. Perfecte stand-ins voor centrale verdediging of middenveld. ook om evt transfers op te vangen..
qwerto
 qwerto - woensdag 23 juni 2010 - 11:01   quote  deeplink  
scarface1979
De vrij,Leerdam en Schenkenveld zijn verkapte Rechtbacks maar Leerdam is van oorsprong een middenvelder en Schenkenveld en de Vrij zijn beide Centrum verdedigers ze hebben het alle drie Prima gedaan !(leerdam het minst)

Overigens zie ik het niet echt in Leerdam ! hij is niet snel,hij heeft geen lichaam hij heeft geen actie hij heeft geen lengte dus wat is dan zijn kracht ?
de vrij en schenkenveld hebben beide lengte en zijn opkomend sterk maar Leerdam :S

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 juni 2010 door qwerto --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 juni 2010 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 11:01 schreef qwerto het volgende:
scarface1979
De vrij,Leerdam en Schenkenveld zijn verkapte Rechtbacks maar Leerdam is van oorsprong een middenvelder en Schenkenveld en de Vrij zijn beide Centrum verdedigers ze hebben het alle drie Prima gedaan !(leerdam het minst)

Overigens zie ik het niet echt in Leerdam ! hij is niet snel,hij heeft geen lichaam hij heeft geen actie hij heeft geen lengte dus wat is dan zijn kracht ?
de vrij en schenkenveld hebben beide lengte en zijn opkomend sterk maar Leerdam :S
Op de rechtback positie heb jij zeker een punt,maar op het middenveld zou hij toch zeker
nog kunnen groeien.Jonge jongens met talent moet je niet te snel afschrijven.
Want ook hij kan ons dit seizoen positief gaan verrassen maar dan op het middenveld.
de flh
 de flh - woensdag 23 juni 2010 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 11:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jonge jongens met talent moet je niet te snel afschrijven.
Zeker niet als ze bij Jong Oranje Spelen..
feyenoordq
 feyenoordq - woensdag 23 juni 2010 - 11:17   quote  deeplink  
Dani gewoon op rechtsback deed het tot hij gebleseerd raakte goed.Jammer voor de Vrij die speelt alleen mits Vlaar vertrekt wat er niet in zit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 juni 2010 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 11:17 schreef feyenoordq het volgende:
Dani gewoon op rechtsback deed het tot hij gebleseerd raakte goed.Jammer voor de Vrij die speelt alleen mits Vlaar vertrekt wat er niet in zit.
Nou zelfs daar heb ik mijn twijfels over eerlijk gezegt.
Op de rechtsback positie wordt het gewoon knokken voor beide.
Een mooie sterke bezetting op die plaats..
Als je zo`n bezetting op elke positie zou hebben wordt je met
2 vingers in je NEUS kampioen..
de flh
 de flh - woensdag 23 juni 2010 - 11:25   quote  deeplink  
Eens, al moet Dani uiteindelijk wel boven komen drijven. Hij heeft wel erg veel kwaliteiten.
feyenoordq
 feyenoordq - woensdag 23 juni 2010 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 11:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou zelfs daar heb ik mijn twijfels over eerlijk gezegt.
Op de rechtsback positie wordt het gewoon knokken voor beide.
Een mooie sterke bezetting op die plaats..
Als je zo`n bezetting op elke positie zou hebben wordt je met
2 vingers in je NEUS kampioen..
Ja het kan opzich een mooi duel worden om de rechtsback positie. Ik heb ook niet echt een voorkeur voor die 2, als de beste er maar staat.Helaas is de luxe er niet op elke positie maar ik vertrouw op wat er nu is. En wie weet staat er uit het niets een GOAL-getter in naam van Castaignos.Dan zijkt niemand meer op scorend vermogen en dat zou mooi zijn.
Milo
 Milo - woensdag 23 juni 2010 - 11:27   quote  deeplink  
Dani///Held, hahahahaha
feyenoordq
 feyenoordq - woensdag 23 juni 2010 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 11:27 schreef Milo het volgende:
Dani///Held, hahahahaha
moet daar ook een topic van komen ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 juni 2010 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 11:26 schreef feyenoordq het volgende:

[..]

Ja het kan opzich een mooi duel worden om de rechtsback positie. Ik heb ook niet echt een voorkeur voor die 2, als de beste er maar staat.Helaas is de luxe er niet op elke positie maar ik vertrouw op wat er nu is. En wie weet staat er uit het niets een GOAL-getter in naam van Castaignos.Dan zijkt niemand meer op scorend vermogen en dat zou mooi zijn.
IDD ,wel moet ik zeggen dat het opkomen van Fernandez net ff beter is..

En wat betreft Gastaignos daar is al mijn hoop op gevestigt voor dit seizoen.

Brengen die jongen en allemaal zijn foutjes accepteren,alleen dan kan hij slagen.
feyenoordq
 feyenoordq - woensdag 23 juni 2010 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 11:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

IDD ,wel moet ik zeggen dat het opkomen van Fernandez net ff beter is..

En wat betreft Gastaignos daar is al mijn hoop op gevestigt voor dit seizoen.

Brengen die jongen en allemaal zijn foutjes accepteren,alleen dan kan hij slagen.
Gewoon Tomasson ernaast zetten dan zijn alle ogen gericht op JD en kan Castaignos zijn slag slaan als hij er eenmaal is.Wijnaldum/Bruins erachter op 10 dan heb je een speler die zijn man voorbij gaat en een goeie pass in de been heeft.Zet ze niet op de vleugel want daar licht hun kwaliteit niet.Verder mits Cissé een goed seizoen krijgt ook wat Ballen op Caistaignos kan geven zoals hij bij Roda deed.
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 23 juni 2010 - 15:26   quote  deeplink  
Ons scorend vermogen wordt toch niet opgelost door een transfervrije spits.
Scorende spitsen zijn niet transvervrij. Zelfs de topscoorders van de Jupiler League kosten geld. Dus zet die scorende spits maar uit je hoofd en hoop dat Tomasson en Cisse fit blijven en dat Castaignos er een stuk of 8 a 10 inschiet.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 23 juni 2010 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 15:26 schreef scarface1979 het volgende:
Ons scorend vermogen wordt toch niet opgelost door een transfervrije spits.
Scorende spitsen zijn niet transvervrij. Zelfs de topscoorders van de Jupiler League kosten geld. Dus zet die scorende spits maar uit je hoofd en hoop dat Tomasson en Cisse fit blijven en dat Castaignos er een stuk of 8 a 10 inschiet.
Dit ben ik niet met je eens!! Dat een speler er bij de ene club er weinig inschiet, wil niet zeggen dat hij dat bij de ander ook niet doet. Uiteindelijk zijn het allemaal spitsen die naar het profvoetbal worden gehaald en ik denk niet voor niets. v. Nistelrooy scoorde bij Heerenveen ook niet aan de lopende band en bij PSV wel. Larsson heeft er bij ons ook niet echt veel gemaakt maar bij Celtic wel. Machlas scoorde bij Vitesse aan de lopende band maar daarna absoluut niet. Systeem is en blijft belangrijk. Ik heb zo denk wel mijn punt gemaakt!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 juni 2010 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 11:27 schreef Milo het volgende:
Dani///Held, hahahahaha
Die man heet Fernández!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 juni 2010 door Stylzz --
feyenoordq
 feyenoordq - woensdag 23 juni 2010 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 15:33 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Dit ben ik niet met je eens!! Dat een speler er bij de ene club er weinig inschiet, wil niet zeggen dat hij dat bij de ander ook niet doet. Uiteindelijk zijn het allemaal spitsen die naar het profvoetbal worden gehaald en ik denk niet voor niets. v. Nistelrooy scoorde bij Heerenveen ook niet aan de lopende band en bij PSV wel. Larsson heeft er bij ons ook niet echt veel gemaakt maar bij Celtic wel. Machlas scoorde bij Vitesse aan de lopende band maar daarna absoluut niet. Systeem is en blijft belangrijk. Ik heb zo denk wel mijn punt gemaakt!
Er komen ook nieuwe spitsen die scoren scarface1979 niet kopen of tranfervrij.wie weet is Castaignos volgend seizoen een scorende spits als je een formatie neerzet waar de spits tot zijn recht komt (in dit geval Castaignos) dan hebben we de nieuwe spits die goals kan maken.

psik vind scarface niet echt positief overkomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 juni 2010 door feyenoordq --
Fonsie
 Fonsie - woensdag 23 juni 2010 - 16:58   quote  deeplink  
Rechts kent geen probleem zonder de Vrij, deze jongen barst vam talent, en speeld ook de goden omver op de linksback plaats.
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 23 juni 2010 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 16:15 schreef feyenoordq het volgende:

[..]

Er komen ook nieuwe spitsen die scoren scarface1979 niet kopen of tranfervrij.wie weet is Castaignos volgend seizoen een scorende spits als je een formatie neerzet waar de spits tot zijn recht komt (in dit geval Castaignos) dan hebben we de nieuwe spits die goals kan maken.

psik vind scarface niet echt positief overkomen.
Ik ben heel positief over komend seizoen. Gewoon 1e 5 gaan we halen. Ik maak me alleen zorgen om de Linksback positie. Want ik vind de Cler heel slecht. Maar dat weten we nu wel. Ik wil niet in herhaling vallen.

Wat betreft de spitspositie vind ik gewoon dat we het met Tomasson Cisse en Castaignos moeten doen(wordt een topper voor feyenoord,maar dat duurt nog een paar jaar waarschijnlijk)omdat ik niet geloof dat je transfevrvrij scorend vermogen koopt.

Van Nistelrooy Machlas etc waren geen van allen transfervrij...
En een Systeem is zeker belangrijk. Wij spelen met 3 spitsen dus dat maakt het nog lastiger omdat de meeste spitsen in een 2 spitsensysteem spelen..

Haal lekker transfervrij een LB die beter is dan de Cler. Dat moet makkelijk lukken...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 juni 2010 - 07:58   quote  deeplink  
De Cler is zo slecht nog niet hoor. Het verschil tussen Gio en de Cler is echt miniem. Als je Tim weer 5 wedstrijden in de basis laat staan, denk ik dat ie nog wel eens kan verbazen.

Er zijn niet veel betere LB's te vinden zelf. Dat zegt niets over Tim maar meer over de kwaliteit van de LB's tegenwoordig.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 25 juni 2010 - 08:11   quote  deeplink  
he deja vu
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 juni 2010 - 08:26   quote  deeplink  
ja, komkommertijd.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 25 juni 2010 - 10:10   quote  deeplink  
is die van vorig jaar dan kwamkwammertijd?
de flh
 de flh - vrijdag 25 juni 2010 - 10:11   quote  deeplink  
tja

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fernández Vol Vertrouwen Terug In De Kuip









0.0057749