BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Probleem op de Linksback-positie?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 23 juni 2010 - 10:53   quote  deeplink  
Hebben we een probleem op de LB-positie?

De Cler is over the hill en heeft dat de afgelopen 2 jaar aangetoond. En kan Bruno Martins Indi kan het niveau van Feyenoord aan... ???
qwerto
 qwerto - woensdag 23 juni 2010 - 10:57   quote  deeplink  
de cler zal gewoon de linksback positie gaan invullen hte komende seizoen en ik zelf heb daar totaal geen probleem mee Als de cler de plek van Gio overnam het afgelopen seizoen deed hij dat Prima ! tegen Aj*x in de finale was hij zelfs 1 van de betere van het veld !
de flh
 de flh - woensdag 23 juni 2010 - 10:58   quote  deeplink  
klopt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 juni 2010 - 11:00   quote  deeplink  
Ik ben er ook niet bang voor en daarbij heeft de Cler bij altijd een streepje voor.
En wat betreft Bruno die kan dan mooi in zijn schaduw groeien..

KOMT GOED!!!
feyenoordq
 feyenoordq - woensdag 23 juni 2010 - 11:10   quote  deeplink  
Indi moet eerst maar een maandje of 2 met Feyenoord 1 meetrainen.De Cler kan hij nog heel veel van leren dus laat de Cler maar in de basis staan. Naar mijn idee heeft hij niet echt hele grote fouten bij Feyenoord gemaakt.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 23 juni 2010 - 11:14   quote  deeplink  
Die Aussa-dinges van vvv kon toch ook als back uit de voeten?
de flh
 de flh - woensdag 23 juni 2010 - 11:16   quote  deeplink  
Ja Aussa-dinges moest dat ook kunnen.
feyenoordq
 feyenoordq - woensdag 23 juni 2010 - 11:17   quote  deeplink  
auassar?
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 23 juni 2010 - 11:18   quote  deeplink  
Ja dat zeiden ze bij VVV, maar ze stelde hem daar nooit op..

Maar de Cler faalt al 2 jaar. Het eerste jaar was hij goed. Toen had hij nog een redelijke snelheid en motoriek. Toen kon hij offensief nog een toegevoegde waarde hebben met zn rushes. Als hij nu begint te rennen lach ik me dood. Lijkt wel een amateur! Net als Hofland. Die gasten kunnen het lichamelijk niet meer aan. Gio had het moeilijk dit jaar tegen buitenspelers. Nou dat wordt volgend jaar met de Cler helemaal lachen. Die kan niet voetballen, alles met links..
En tegen ajax was hij goed? Omdat hij inzet toonde en naar alles schopte wat bewoog?

En die Bruno Martins Indi heb ik ook wel een paar keer zien spelen. Maar ik vind het een beperkte speler. Niet voor Feyenoord 1
Milo
 Milo - woensdag 23 juni 2010 - 11:19   quote  deeplink  
biertje erbij en alles komt goed met de cler.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 juni 2010 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 11:18 schreef scarface1979 het volgende:
Ja dat zeiden ze bij VVV, maar ze stelde hem daar nooit op..

Maar de Cler faalt al 2 jaar. Het eerste jaar was hij goed. Toen had hij nog een redelijke snelheid en motoriek. Toen kon hij offensief nog een toegevoegde waarde hebben met zn rushes. Als hij nu begint te rennen lach ik me dood. Lijkt wel een amateur! Net als Hofland. Die gasten kunnen het lichamelijk niet meer aan. Gio had het moeilijk dit jaar tegen buitenspelers. Nou dat wordt volgend jaar met de Cler helemaal lachen. Die kan niet voetballen, alles met links..
En tegen ajax was hij goed? Omdat hij inzet toonde en naar alles schopte wat bewoog?

En die Bruno Martins Indi heb ik ook wel een paar keer zien spelen. Maar ik vind het een beperkte speler. Niet voor Feyenoord 1
De Cler had een goed begin en eindigde zo ook in zijn laatste wedstrijd.
Let op alle remmen los bij hem want de druk op zijn positie is weggevallen
door het vertrek van Gio.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 juni 2010 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 11:19 schreef Milo het volgende:
biertje erbij en alles komt goed met de cler.
.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 23 juni 2010 - 12:00   quote  deeplink  
De Cler gaat het prima doen
Omdat we ook Gio hadden lag er extra druk op hem
En in de Kuip verkozen worden boven Gio... Dat zie ik niemand doen

De Cler is een prima voetballer
In de wedstrijden die hij inviel maakte hij een prima indruk en deed hij het vaak ook beter dan Gio
Denk maar aan de wedstrijd in de Kuip tegen Ajax
Toen deed hij het echt niet slechter dan Gio
En zo zijn er meer wedstrijden te noemen
Maar vanwege Gio lag alles wat Tim deed onder het vergrootglas
Ik denk dat we nog wel plezier aan hem gaan beleven dit seizoen

Maar moet er wel bij zeggen dat als hij ergens anders heen kan/gaat ik daar niet wakker van zal liggen
Al is dat puur gebaseerd op zijn salaris
craven
 craven - woensdag 23 juni 2010 - 12:14   quote  deeplink  
ja daar verschillen we dan van mening, ik ben zelf niet zo'n fan van de Cler, persoonlijk vindt ik dat hij te vaak treuzeld om een goede snelle opbouw te maken. Ook verdedigend ben ik niet overtuigd van ze kwaliteiten, loopt te vaak terug(achteruit) waardoor een aanvaller hem makkelijker kan passeren... maar ja is persoonlijk he...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 juni 2010 door craven --
BRAYY
 BRAYY - woensdag 23 juni 2010 - 13:23   quote  deeplink  
twee woorden: Martins Indi
FR
 FR - woensdag 23 juni 2010 - 13:26   quote  deeplink  
zijk niet, de cler doet het prima, hij als linksback
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 23 juni 2010 - 13:39   quote  deeplink  
AUSSA-DINGES////////////////HELD!!!!!!!!!
de flh
 de flh - woensdag 23 juni 2010 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 13:39 schreef hoogvliet010 het volgende:
AUSSA-DINGES////////////////HELD!!!!!!!!!
hehe
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 23 juni 2010 - 15:23   quote  deeplink  
Ik snap niet dat mensen vertrouwen hebben in de Cler met zijn snelheid en motoriek en PURE eenbenigheid! Wordt niks, maar dat zullen we wel zien volgend jaar.
Ik heb liever een LB dan een spits in elk geval.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 23 juni 2010 - 15:26   quote  deeplink  
De Cler!!!
feyenoordq
 feyenoordq - woensdag 23 juni 2010 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 15:23 schreef scarface1979 het volgende:
Ik snap niet dat mensen vertrouwen hebben in de Cler met zijn snelheid en motoriek en PURE eenbenigheid! Wordt niks, maar dat zullen we wel zien volgend jaar.
Ik heb liever een LB dan een spits in elk geval.
Ik snap niet dat jij geen vertrouwen hebt in de Cler,hij heeft dit seizoen nog niet eens getraind laat staan een wedstrijd meegedaan.Nu al afschijven kan niet als nou van links veel goals onstaan zeg ik ja daar zit de zwakte maar nu zeg ik dat nog niet.
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 23 juni 2010 - 18:09   quote  deeplink  
We gaan het zien volgend seizoen. Dan kunnen we kijken wie gelijk heeft. Nu is dta lastig. Iedereen heeft een mening. Gelukkig maar anders hadden we hier niks te doen behalve slap ouwehoeren.

Ik hoop dat jij gelijk krijgt feyenoordq
mdr8
 mdr8 - woensdag 23 juni 2010 - 21:36   quote  deeplink  
vergeet niet dat de cler zijn eerste seizoen bij feyenoord het prima deed (tot winterstop iig..)! Daarna werd het minder, zoals het hele elftal eigenlijk, maar denk dat hij nu naast fernandez, vlaar en bahia zn vorm wel weer kan vinden.

Vind het bovendien sterk (al is dit wellicht armoede) dat Been en Beenhakker El-Akchaoui niet binnenhalen uit paniek over de Lb-positie.
frgirl
 frgirl - woensdag 23 juni 2010 - 22:54   quote  deeplink  
Ach we zullen wel zien wie er de Lb-positie in neemt aan het begin van het seizoen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 juni 2010 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 - 07:58 schreef Stylzz het volgende:
De Cler is zo slecht nog niet hoor. Het verschil tussen Gio en de Cler is echt miniem. Als je Tim weer 5 wedstrijden in de basis laat staan, denk ik dat ie nog wel eens kan verbazen.

Er zijn niet veel betere LB's te vinden zelfs. Dat zegt niets over Tim maar meer over de kwaliteit van de LB's tegenwoordig.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juni 2010 door Stylzz --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Probleem op de Linksback-positie?









0.0071351