|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juni 2010 - 23:53 schreef Kadaver het volgende:Prins Willem-Alexander, Najib Amhali, Leontien Zijlaard-van Moorsel, Inge de Bruijn, Fatima Moreira de Melo, Bob de Jong, Don Diego Poeder, Ferry Corsten, Ronald Giphart, Robert Doornbos, Percy Isenia, Wilfried de Jong, Paul de Leeuw, Hans van Breukhoven, Frans Duijts, Rob Geus, Paul de Munnik, Patricia Paay, Jan van Veen, Prem Radhakishun, Vincent Bijlo, Sascha Visser, Ernesto Hoost, Martin van Waardenberg, Antonie Kamerling, Chris Zegers, Jaap Jongbloed, Bram Peper, Ivo Opstelten, Andries Knevel, Emile Roemer, Alexander Pechtold, Hans Kuypers, Bas van Toor, Lee Towers, Gerard Cox, Wouter Bos, Jan Marijnissen, Dirk van Schijyt, Robert Eenhoorn, Arjan Erkel, Dennis van der Geest, DJ Paul Elstak, Raemon Sluiter, Loes Luca, Frederique Spigt, Renate Verbaan en Jezus van Nazareth. hahahaha vooral die laatste is erg fijn. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik zeg peter bosz, aad de mos, mark wotte of ruud gullit zeg het maar? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nog geen vader Milo?? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
het is zovolle maan en dan komt baby milo wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zaterdag avond heb ik als datum geprikt voor de komst van de kleine Milo ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
zaterdagavond? ik wil dat het vandaag gebeurt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik denk maandag rond een uur of 4 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: dacht het niet chef! mijn vrouw is dan jarig + voetbal mooi weer en veel drank! dan maar zaterdag, zondag of dinsdag! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zo! dat wordt echt maandag hahahahahahahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat zou wat zijn zeg ohhhh hahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
moet je je zoon direct nog raffi noemen omdat die de winnende maaktt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of lekker gek: Wez
omdat ie de bal er in krulde tijdens de laatste perswee. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
mag het ook Dirk of Robin zijn? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Of een eigen doelpunt van een Japanner in de finale |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
tuurlijk...laat gaan joh......... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha of Achie?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pfff, en zo wordt ook deze topic weer tot een chatrubriekje voor een paar behoeftigen getransformeerd.... La maar zitten, met dank aan degenen die er wél serieus op ingingen. Gooi d'r maar een slot op. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Je hoeft het niet overal mee eens te zijn........ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klopt, Craven, maar dan laatt je die topic toch lekker aan je voorbijgaan en richt je je op topics die je wél zinvol vindt? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
krijg je zo weinig reactie joh.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 00:17 schreef FR-Henk het volgende:Pfff, en zo wordt ook deze topic weer tot een chatrubriekje voor een paar behoeftigen getransformeerd.... La maar zitten, met dank aan degenen die er wél serieus op ingingen. Gooi d'r maar een slot op. ik vind dat iedereen die van Feyenoord houdt al z'n salaris moet inleveren bij de club. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 01:16 schreef hotjumper het volgende:[..] ik vind dat iedereen die van Feyenoord houdt al z'n salaris moet inleveren bij de club. gaat me net een beetje te ver hoor, jumper heb nog een vrouw, een zoon thuis, 2 katten en een hond te onderhouden ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Echte SP stemmer die jumper. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Marcus Bakker//Held (?) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juni 2010 - 23:53 schreef Kadaver het volgende:topic: Komkommertijd: welke BN-er is echte Feyenoorder en zou dat beter kunnen uitdragen? Jezus van Nazareth. Kampioenschapje op z'n tijd is niks mis mee |
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 00:17 schreef FR-Henk het volgende:Pfff, en zo wordt ook deze topic weer tot een chatrubriekje voor een paar behoeftigen getransformeerd.... La maar zitten, met dank aan degenen die er wél serieus op ingingen. Gooi d'r maar een slot op. Mee eens Henk en dat is de gehele tendens hier op headliner. Moet je ze eens forum-hooligans noemen, vrij logisch volgens mij want ze verpesten het voor de rest. Dan word je gelijk 2 weken lang in de gaten gehouden door de bende leider hier ;-) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 14:01 schreef vak VV het volgende:[..] Mee eens Henk en dat is de gehele tendens hier op headliner. Moet je ze eens forum-hooligans noemen, vrij logisch volgens mij want ze verpesten het voor de rest. Dan word je gelijk 2 weken lang in de gaten gehouden door de bende leider hier ;-) Ergens anders kom ik er niet in, met m'n lengte... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 14:01 schreef vak VV het volgende:[..] Mee eens Henk en dat is de gehele tendens hier op headliner. Moet je ze eens forum-hooligans noemen, vrij logisch volgens mij want ze verpesten het voor de rest. Dan word je gelijk 2 weken lang in de gaten gehouden door de bende leider hier ;-) pffff kom op zeg........ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 14:01 schreef vak VV het volgende:[..] Mee eens Henk en dat is de gehele tendens hier op headliner. Moet je ze eens forum-hooligans noemen, vrij logisch volgens mij want ze verpesten het voor de rest. Dan word je gelijk 2 weken lang in de gaten gehouden door de bende leider hier ;-) Ik hou niet van kerels die zittend plassen!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: goed dat ik dat weet... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: mooi weertje vandaag, niet? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
quote: Leon ben jij nou een volwassen vent? Je gedraagt je als een klein kind... @ Craven, het is nou eenmaal de realiteit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 17:05 schreef vak VV het volgende:[..] Leon ben jij nou een volwassen vent? Je gedraagt je als een klein kind... @ Craven, het is nou eenmaal de realiteit. En je punt is? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 17:05 schreef vak VV het volgende:[..] Leon ben jij nou een volwassen vent? Je gedraagt je als een klein kind... @ Craven, het is nou eenmaal de realiteit. jezelf gedragen als een klein kind= graag willen dat mensen zich gedragen zoals jij dat zou willen.Dit syndroom wordt alleen waar genomen bij kinderen tussen de leeftijd van 5 en 10 jaar.Het syndroom is genaamd kinderachtig!!!
Het moet op jezelf slaan omdat iedereen van mij mag posten wat ze willen. Jij zie het liefst dat mensen zich gedragen zoals jij dat zou willen.
PS we krijgen misschien toch nog een nieuwe spits he?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juni 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 17:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] jezelf gedragen als een klein= graag willen dat mensen zich gedragen zoals jij dat zou willen.Dit syndroom wordt alleen waar genomen bij kinderen tussen de leeftijd van 5 en 10 jaar.Het syndroom is genaamd kinderachtig!!! Het moet op jezelf slaan omdat iedereen van mij mag posten wat ze willen. Jij zie het liefst dat mensen zich gedragen zoals jij dat zou willen. Hahaha! Goeie zelfkennis!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juni 2010 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op [url=/topic-1693
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juni 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 18:21 schreef FR-Henk het volgende:quote:Op zondag 27 juni 2010 - 17:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] jezelf gedragen als een klein= graag willen dat mensen zich gedragen zoals jij dat zou willen.Dit syndroom wordt alleen waar genomen bij kinderen tussen de leeftijd van 5 en 10 jaar.Het syndroom is genaamd kinderachtig!!! Het moet op jezelf slaan omdat iedereen van mij mag posten wat ze willen. Jij zie het liefst dat mensen zich gedragen zoals jij dat zou willen. Hahaha! Goeie zelfkennis! Mwah Henk ik zit er ook wel eens naast hoor ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat ie Dick gaat heteb |
|
|
|