|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Al vlak ik Harry ook niet uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha nee ik ook niet ;) |
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 17:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] jezelf gedragen als een klein kind= graag willen dat mensen zich gedragen zoals jij dat zou willen.Dit syndroom wordt alleen waar genomen bij kinderen tussen de leeftijd van 5 en 10 jaar.Het syndroom is genaamd kinderachtig!!! Het moet op jezelf slaan omdat iedereen van mij mag posten wat ze willen. Jij zie het liefst dat mensen zich gedragen zoals jij dat zou willen. PS we krijgen misschien toch nog een nieuwe spits he? Ik verlang helemaal niks van je hoor Leon. Van mij mag je jezelf gedragen als een klein kind als je dat fijn vind. Maar elk mens, buiten je forumvrienden, zullen jou serieus bedoelde reacties (die inderdaad zwaar in de minderheid zijn) nooit meer serieus nemen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 21:35 schreef vak VV het volgende:[..] Ik verlang helemaal niks van je hoor Leon. Van mij mag je jezelf gedragen als een klein kind als je dat fijn vind. Maar elk mens, buiten je forumvrienden, zullen jou serieus bedoelde reacties (die inderdaad zwaar in de minderheid zijn) nooit meer serieus nemen. gelukkig houd onze Amsterdammer buiten Rovert en jij iedereen te vriend, dus dat is niet zo'n probleem:) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juni 2010 - 12:10 schreef FR-Henk het volgende:Tijd om de stilte in Rotterdam echt stil te houden. Al die (transfer)geruchten maken vermoeiend, kun je beter de Privé kopen of zo. Liever andere zaken: Welke Bekende Nederlanders zouden als echte Feyenoordsupporters de club goeie hand- en spandiensten kunnen bieden, in beleid en/of imago en/of financieel? Voor degenen met het korte termijngeheugen en denken dat het een Privé-roddelrubriek is geworden: effe d'r bij blijven meisjes! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
neem je zelf niet zo serieus, tis komkommertijd... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
en vergeet vooral niet:
landzaat is weg! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
gewoon kssst! ksssst! zeggen |
|
|
|
|
bram
|
|
|
tranen schieten uit mijn gulp,zo een steunpilaar,onbegrijpelijk,waar is men mee bezig |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
een neuzenvrij Feyenoord 1! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 21:35 schreef vak VV het volgende:[..] Ik verlang helemaal niks van je hoor Leon. Van mij mag je jezelf gedragen als een klein kind als je dat fijn vind. Maar elk mens, buiten je forumvrienden, zullen jou serieus bedoelde reacties (die inderdaad zwaar in de minderheid zijn) nooit meer serieus nemen. SERIEUS????hihihihihi KOEKOEK!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juni 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hij is nog vogelkenner ook... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb gehoord dat als milo een meid krijgt dat ze hendrika gaat heten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: wel serieus blijven Henk,wie of welke BNNer zou nu de club beter uit kunnen gaan dragen? ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eh, is effe kijken Leon, die andere 75 BN-ers die nog niet genoemd zijn? Of zijn er gewoon niet meer? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
uhm Woutertje Bosz dan maar doen??? Geven we Gudde een fiets van de CLUB.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee die is met zijn 2 motten naar het hiernamaals vertrokken :( |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh dan valt ie af.
Alhoewel... Piet de Visser graven ze ook elke dag weer op. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wotertje BosZ? En Peter Bos zeker ook? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mick Jagger? Staat toch bij elke interland te grijnzen. Ga nu ook kijken. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: die heeft een beetje te lang op de laatste trein naar Rotterdam moeten wachten, niks werkt toch in dat 020? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: maar die zit niet bij de selectie... daar wilde ik eerst maar beginnen |
|
|
|