|
|
Boyan
|
|
|
Rugnummer Naam 2 De Vrij 3 Hofland 4 Bahia 5 De Cler 6 El Ahmadi 7 Schaken 8 Fer 10 Bruins 11 Tomasson 12 Het Legioen 14 Auassar 15 Mokotjo 16 Darley 17 Mulder 18 Van Dijk 20 Vlaar 21 Fernández 22 Biseswar 23 Cissé 25 Wijnaldum 26 Van Haaren 27 Leerdam 28 Schenkeveld 30 Castaignos 31 Cabral 32 Martins Indi
we hebben nu helemaal geen nummer 9 meer, en van die nummer 31-32 ken ik niet
maar goed al vermoedelijke opstellingen? |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
Schaken = Nummer 7? Kan ik daaruit opmaken dat Landzaat toch niet blijft aangezien hij zijn nummer kwijt is en er niet bij staat. |
|
|
|
|
Boyan
|
|
|
dat is nog steeds niet rond natuurlijk en zijn contract was afgelope |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 - 11:15 schreef T.Montana het volgende:Schaken = Nummer 7? Kan ik daaruit opmaken dat Landzaat toch niet blijft aangezien hij zijn nummer kwijt is en er niet bij staat. Goed nieuws? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: In mijn ogen wel We kunnen wel zonder hem We hebben immers Fer, Ahmadi en Mokohtjo al We hebben niet het geld om er een 4e bij te houden Met deze 3 is de positie van controlerende middenvelder prima bezet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Rugnummers bekend: Feyenoord zoekt nieuwe spits Feyenoord heeft vandaag de rugnummers bekend gemaakt waamee de spelers aankomend seizoen gaan spelen. Er zijn aan aantal wijzigingen ten opzichte van vorig seizoen. De Rotterdammers hebben nummer 9 open gelaten en zijn nog op zoek naar iemand die het 'spitsenshirt' gaat dragen.
Leroy Fer gaat spelen met rugnummer 8, dat vorig seizoen nog toebehoorde aan de gestopte Giovanni van Bronckhorst. Stefan de Vrij ruilt rugnummer 29, waarmee hij vorig seizoen debuteerde in het betaalde voetbal, in voor nummer 2. Dat valt te lezen op de clubsite.
Nieuwelingen Adil Auassar en Ruben Schaken zullen respectievelijk met rugnummer 14 en 7 gaan voetballen. Kamohelo Mokotjo heeft rugnummer 15 toebedeeld gekregen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 - 12:09 schreef Phyxsius het volgende:[..] In mijn ogen wel We kunnen wel zonder hem We hebben immers Fer, Ahmadi en Mokohtjo al We hebben niet het geld om er een 4e bij te houden Met deze 3 is de positie van controlerende middenvelder prima bezet Vind ik ook en het ziet er allemaal helemaal nog niet zo slecht uit volgens mij?Ik kijk met een kleine hoop uit naar het seizoen ;) |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Hopen dat er nog een leuke spits bijkomt Tomasson is ook weer geblesseerd, al is nog iet bekend voor hoelang En alleen castaignos is ook wat magertjes Dan komt er ineens wel heel veel druk op die jongen te staan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 - 12:11 schreef Phyxsius het volgende:Hopen dat er nog een leuke spits bijkomt Tomasson is ook weer geblesseerd, al is nog iet bekend voor hoelang En alleen castaignos is ook wat magertjes Dan komt er ineens wel heel veel druk op die jongen te staan Misschien neemt Leo iets mee uit Afrika?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Spierscheur in het bovenbeen... Ziet er idd niet naar uit of hij de competie start haald? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hoge telefoonrekening.... |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Niet weer tomasson Gebleseerd... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat zou ik jammer vinden |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Nog geen nummer 9 he..... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
mario heeft dus geen vertrouwen in nr 30 castaignos? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote: Ik eigenlijk ook wel. Niet omdat Landzaat nu zo'n fantastische voetballer is. Maar nu GIO en Makaay zijn gestopt, denk ik dat een evt. oudere speler in het veld wel goed is voor dit elftal. En hij wil salaris inleveren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juni 2010 door T.Montana -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 - 14:12 schreef T.Montana het volgende:[..] Ik eigenlijk ook wel. Niet omdat Landzaat nu zo'n fantastische voetballer is. Maar nu GIO en Makaay zijn gestopt, denk ik dat een evt. oudere speler in het veld wel goed is voor dit elftal. En hij wil salaris inleveren. was cynisch bedoeld.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote: Kan best zijn, maar ik ben heel serieus |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ohhhh, dat is niet best........ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 - 14:12 schreef T.Montana het volgende:[..] Ik eigenlijk ook wel. Niet omdat Landzaat nu zo'n fantastische voetballer is. Maar nu GIO en Makaay zijn gestopt, denk ik dat een evt. oudere speler in het veld wel goed is voor dit elftal. En hij wil salaris inleveren. als je ervaring wil zet je de urn van mn opa maar in het veld.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ervaring haal je maar bij de hoeren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een dramatische selectie, ik word er verdrietig van..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juni 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 - 11:12 schreef Boyan het volgende:Rugnummer Naam 2 De Vrij 3 Hofland 4 Bahia 5 De Cler 6 El Ahmadi 7 Schaken 8 Fer 9 DE BAAB!!!!!!!!!!!! 10 Bruins 11 Tomasson 12 Het Legioen 14 Auassar 15 Mokotjo 16 Darley 17 Mulder 18 Van Dijk 20 Vlaar 21 Fernández 22 Biseswar 23 Cissé 25 Wijnaldum 26 Van Haaren 27 Leerdam 28 Schenkeveld 30 Castaignos 31 Cabral 32 Martins Indi we hebben nu helemaal geen nummer 9 meer, en van die nummer 31-32 ken ik niet maar goed al vermoedelijke opstellingen? Zo beter MMM????? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prachtige selectie, vooral nummer 9!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha, nu nog hopen dat die nummer 10 oprot! |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Ik hoop ook dat Babovic terug komt die heeft inzet hé Bruins... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik ben zo blij met nummer 7 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 - 11:12 schreef Boyan het volgende:Rugnummer Naam 2 De Vrij 3 Hofland 4 Bahia 5 De Cler 6 El Ahmadi 7 Schaken 8 Fer 10 Bruins 11 Tomasson 12 FeyenoordRandwijk, Quiroz, Vak VV, Leon FR 1908, Jappie_FEY, Hotjumper, Milo, Kris, Stylzz, Rovert, Els, Babs, feyenoordq, ovi, BRAVY, Bram, feyenoord-rotterdam, Kadaver, ééntje met rare naam, furrrrrr, Psychius, Montana, Craven, KOI 14 Auassar 15 Mokotjo 16 Darley 17 Mulder 18 Van Dijk 20 Vlaar 21 Fernández 22 Biseswar 23 Cissé 25 Wijnaldum 26 Van Haaren 27 Leerdam 28 Schenkeveld 30 Castaignos 31 Cabral 32 Martins Indi we hebben nu helemaal geen nummer 9 meer, en van die nummer 31-32 ken ik niet maar goed al vermoedelijke opstellingen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 juni 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 - 11:12 schreef Boyan het volgende:Rugnummer Naam 2 De Vrij 3 Hofland 4 Bahia 5 De Cler 6 El Ahmadi 7 Schaken 8 Fer 10 Bruins Babovic 11 Tomasson 12 Het Legioen 14 Auassar 15 Mokotjo 16 Darley 17 Mulder 18 Van Dijk 20 Vlaar 21 Fernández 22 Biseswar 23 Cissé 25 Wijnaldum 26 Van Haaren 27 Leerdam 28 Schenkeveld 30 Castaignos 31 Cabral 32 Martins Indi we hebben nu helemaal geen nummer 9 meer, en van die nummer 31-32 ken ik niet maar goed al vermoedelijke opstellingen? |
|
|
|