|
|
Milo
|
|
|
GVD wat zijn jullie groot, zeg, fuck! ik neem mijn zwemvest mee! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: wij gaan wel samen in het volgbootje met een kratje.. kunnen we het altijd ff bekijken toch :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ik neem zwembandjes voor achie mee.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is goed zal hij fijn vinden..
PS rood wit zwarte met logo wil die graag :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
misschien kunnen we de Rotterdam mee krijgen....
varen we de haven uit al zingend:
Toen wij van Rotterdam vertrokken, met de Rotterdam, een oude schuit Met Feyenoorders in de midscheeps, en rattenesten in 't vooruit Toe hadden wij een kleine jongen als Quiroz bij ons aan boord Die voor de eerste keer naar zee ging, en nooit van haaien had gehoord Die van zijn moeder aan de kade wat schuchter lachend afscheid nam Omdat ie haar niet durfde zoenen, die straatjongen uit Randwijk
Hij werd gescholden door de stokers omdat ie van de eerste dag Toen we maar net de pier uit waren, al zeeziek in het foksel lag En met jenever en citroenen werd hij weer op de been gebracht Want zieke zeelui zijn nadelig en brengen schade aan de vracht Als ie dan sjouwend met zijn ketels van de kombuis naar achter kwam Dan was het net een brokkie wanhoop, die straatjongen uit Randwijk
Wanneer ie 's avonds in zijn kooi lag, en na zijn sjouwen eindelijk sliep Dan schold de man die wacht te kooi had omdat ie om zijn moeder riep Toen is ie op een zekere morgen, 't was op de stille oceaan Terwijl ze brulden om hun koffie niet van zijn kooigoed opgestaan En toen de stuurman met kinine en wonderolie bij hem kwam Vroeg ie een voorschot op zijn gage voor 't ouwe mens in Randwijk
In zeildoek en met roosterwaren werd hij die dag op 't luik gezet De kapitein lichtte zijn petje, en sprak met grogstem een gebed En met een een, twee, drie in godsnaam ging het Quirozzi overboord Die het ouwetje niet durfde zoenen omdat dat niet bij zeelui hoort De man een extra mokkie schoot-an, en 't ouwe mens een hoopp gezeik Dat was het einde van een zeeman, die straatjongen uit Randwijk... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOeeeeeeeeeee hahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Dat zijn bijna alle relschoppers toch?? Whahahahahahahhahahaaa!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 21:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] wij gaan wel samen in het volgbootje met een kratje.. kunnen we het altijd ff bekijken toch :) Ja idd zie je die gasten verschrikt kijken als ze zinken en wij maar lachen!!!!!! Biertje in de hand, geweldig. Ik hoor FTID al schreeuwen: GVD jodenzooi,hahahahahahaha bram mijn gehaktbal! jumper ik zei toch dat we yank moesten nemen! En waar is stylzz ik vermoord hem!!! Riep MMM met achii op zijn rug!
Craven en sevi liggen te drijven op die neptieten van een chick van het topic mooie wijven!
Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Met andere woorden "een echt rariteitenkabinet" |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juli 2010 - 09:30 schreef Milo het volgende:[..] Ja idd zie je die gasten verschrikt kijken als ze zinken en wij maar lachen!!!!!! Biertje in de hand, geweldig. Ik hoor FTID al schreeuwen: GVD jodenzooi,hahahahahahaha bram mijn gehaktbal! jumper ik zei toch dat we yank moesten nemen! En waar is stylzz ik vermoord hem!!! Riep MMM met achii op zijn rug! Craven en sevi liggen te drijven op die neptieten van een chick van het topic mooie wijven! Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahahahahaha het belooft een mooie dag te worden Milo ;) |
|
|
|
|
bram
|
|
|
wanneer gaan we,heb er zin an |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja Stylzz wanneer gaan we,net als Bram heb ik er ook zin an.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Na de zomer denk ik? mag jumper t regelen, die heeft toch zeeën van tijd :)_ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha En hij kijkt erg uit naar dit soort klusjes natuurlijk :) ??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of zn huis in de verf.. keuzes keuzes. |
|
|
|