BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Beenhakker belooft komst nieuwe aanvaller"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 26 juni 2010 - 15:46   quote  deeplink  
Beenhakker belooft komst nieuwe aanvaller
26 juni 2010

Feyenoord krijgt er deze zomer een nieuwe aanvaller bij. Dat heeft technisch directeur Leo Beenhakker beloofd. Het aantrekken van een spits zal wel lastig worden, omdat de Rotterdamse club geen cent in kas heeft. Dat er een aanvaller komt, moge duidelijk zijn, zegt Beenhakker in Voetbal International.

Ik weet dat er geen geld is om te investeren, zelfs niet om spelers te huren, vertelt Beenhakker. Het liefst had ik er voor zondag al één of twee spelers bij gehad. Maar dat er een spits komt, moge duidelijk zijn. Er móét en zál een oplossing komen. Met alle respect, het kan niet zo zijn dat Mario aan de competitie begint met alleen Luc Castaignos als gegadigde voor de spitspositie. Sterker, dat is godsonmogelijk.

Beenhakker uit forse kritiek op de directeuren Eric Gudde en Onno Jacobs, die er flink op los saneren. Natúúrlijk moeten we saneren en natúúrlijk is dat heel belangrijk, maar wat mij tegenstaat, is dat het voetbalgedeelte dreigt onder te sneeuwen, zegt Beenhakker. Boven alles is Feyenoord een voetbalclub, een gróte club met een enorme sociale achterban.

Ik heb het helemaal gehad, besluit de toch zeer kritische directeur. Ik hoor verhalen over topsportbeleid, beleidsplannen 2013 en weet-ik-veel-wat, maar de trainer moet in een busje naar zijn werk. Degene die het woord topsportklimaat nog in zijn mond durft te nemen, ros ik er persoonlijk uit.

fcupdate
qwerto
 qwerto - zaterdag 26 juni 2010 - 16:00   quote  deeplink  
komt ie straks met een type geert den ouden aan zetten :S
ik zou zeggen ga naar het oostblok en pik gewoon een jonge spits op !
In het oostblok word minder aanwezig gescout dus BINGO
jarjar78
 jarjar78 - zaterdag 26 juni 2010 - 16:28   quote  deeplink  
mischien een leuk sovenier uit zuid-afrika.
feyenoordq
 feyenoordq - zaterdag 26 juni 2010 - 17:59   quote  deeplink  
Babovic in de spits toch MMM.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 26 juni 2010 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 - 16:28 schreef jarjar78 het volgende:
mischien een leuk sovenier uit zuid-afrika.
SOA
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 26 juni 2010 - 20:19   quote  deeplink  
Bij Feyenoord staat zondag de eerste training op het programma. Leuk voor de supporters, maar achter de schermen rommelt het behoorlijk.

Leo Beenhakker, de technische man in Rotterdam-zuid, zit het nogal dwars dat de fincanciële perikelen constant de boventoon voeren, terwijl de selectie schreeuwt om een kwaliteitsimpuls. Met het stoppen van Roy Makaay en het veelvuldige blessureleed van Sekou Cissé en Jon Dahl Tomasson, heeft trainer Mario Been slechts de beschikking over één spits in de tiener Luc Castaignos.

Ik weet dat er geen geld is om te investeren, zelfs niet om spelers te huren, vertelt Beenhakker aan Voetbal International. Het liefst had ik er voor zondag al één of twee spelers bij gehad. Maar dat er een spits komt, moge duidelijk zijn. Er móét en zál een oplossing komen. Met alle respect, het kan niet zo zijn dat Mario aan de competitie begint met alleen Luc Castaignos als gegadigde voor de spitspositie. Sterker, dat is godsonmogelijk.

Beenhakker hekelt de opstelling van de directeuren Eric Gudde en Onno Jacobs, waarbij alles in het teken staat van het terugdringen van de miljoenenschuld. Natúúrlijk moeten we saneren en natúúrlijk is dat heel belangrijk, maar wat mij tegenstaat, is dat het voetbalgedeelte dreigt onder te sneeuwen. Boven alles is Feyenoord een voetbalclub, een gróte club met een enorme sociale achterban.

Ik heb het helemaal gehad. Ik hoor verhalen over topsportbeleid, beleidsplannen 2013 en weet-ik-veel-wat, maar de trainer moet in een busje naar zijn werk. Degene die het woord topsportklimaat nog in zijn mond durft te nemen, ros ik er persoonlijk uit.

LEO///HELD...
DJFR
 DJFR - zaterdag 26 juni 2010 - 20:39   quote  deeplink  
vind die mphela van zuid afrika wel aardige spits voor ons maar weet niet waar hij voetbalt
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 26 juni 2010 - 20:44   quote  deeplink  
Mphela ( Brits, 29 november 1984) is een Zuid-Afrikaanse voetballer die voornamelijk speelt als centrumspits. Op twee seizoenen in Frankrijk na heeft hij zijn hele carrière in zijn vaderland gevoetbald. Zo speelt hi tegenwoordig bij één van de grootste clubs van het land, de Mamelod Sundowns uit Atteridgeville, een township van de Zuid-Afrikaanse hoofdstad Pretoria. Daarnaast is Mphela een vaste waarde in het nationale elftal van Zuid-Afrika.
DJFR
 DJFR - zaterdag 26 juni 2010 - 20:49   quote  deeplink  
dus is misschien wel haalbaar maar is niet europees dus te duur ben ik bang of vinden jullie dit niks voor ons
dennie
 dennie - zaterdag 26 juni 2010 - 21:13   quote  deeplink  
zoals je al zegt.. te duur.
vak VV
 vak VV - zaterdag 26 juni 2010 - 21:45   quote  deeplink  
Ben benieuwd of die spits er daadwerkelijk komt. Een type Makaay is ongeschikt, want in dit Feyenoord moet je af en toe zelf eens beginnen met het opzetten van een aanval. Een type Kuijt is vanwege die reden wel geschikt, maar die zijn er schaars.. Denk dat je ook beter zo iemand kan huren van Chelsea ofzo, want Castaignos moet de club in de toekomst miljoenen opleveren. Wanneer je iemand koopt, gaat Luc's ontwikkeling trager óf sneller en speelt de aankoop nooit.
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 26 juni 2010 - 23:45   quote  deeplink  
wanderson halen
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 26 juni 2010 - 23:46   quote  deeplink  
bestuur laat ons verotten bram had een goed idee maar wordt niet gewardeerd
MMM
 MMM - zondag 27 juni 2010 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 - 20:39 schreef DJFR het volgende:
vind die mphela van zuid afrika wel aardige spits voor ons maar weet niet waar hij voetbalt
Er is helemaal niks goeds aan die spits, wat een waardeloze speler..
gfvp1
 gfvp1 - zondag 27 juni 2010 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 - 23:45 schreef Ronnie W het volgende:
wanderson halen
heeft bijgetekend;derhalve te duur
moa
 moa - zondag 27 juni 2010 - 00:12   quote  deeplink  
Mphela hoeft niet te duur te zijn, Landzaat (1.2 miljoen) valt hoogstwaarschijnlijk weg waardoor we weer een beetje adem hebben, waarschijnlijk kunnen er dan zelfs wel 3 of 4 non-EU spelers gehaald worden.
craven
 craven - zondag 27 juni 2010 - 00:13   quote  deeplink  
Misschien samenwerking met Boca Juniors, zijn op zoek naar een club in nederland om spelers uit te lenen
moa
 moa - zondag 27 juni 2010 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2010 - 00:13 schreef craven het volgende:
Misschien samenwerking met Boca Juniors, zijn op zoek naar een club in nederland om spelers uit te lenen
Ik neem aan dat ze dan juist onze jeugd spelers zouden willen hebben.
craven
 craven - zondag 27 juni 2010 - 00:16   quote  deeplink  
nope.....
kale co
 kale co - zondag 27 juni 2010 - 00:25   quote  deeplink  
beenhakker belooft wel wat maar ik denk het niet hoor gudde is toch duidelijk!
craven
 craven - zondag 27 juni 2010 - 00:26   quote  deeplink  
maar zonder spits, luc alleen is een beetje magertjes....
kale co
 kale co - zondag 27 juni 2010 - 00:27   quote  deeplink  
ja mij idee maar ja no money in the poket
craven
 craven - zondag 27 juni 2010 - 00:58   quote  deeplink  
ja zo is t wel, maar aangezien de nr 9 positie nog niet is uitgedeeld, wie weet???
hotjumper
 hotjumper - zondag 27 juni 2010 - 01:19   quote  deeplink  
wordt tijd dat ie weer naar duivendrecht gaat...
sevillana
 sevillana - zondag 27 juni 2010 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2010 - 00:58 schreef craven het volgende:
ja zo is t wel, maar aangezien de nr 9 positie nog niet is uitgedeeld, wie weet???
ik ben al weer een poosje aan 't trainen, maar wilde 't nog niet aan de grote klok hangen
craven
 craven - zondag 27 juni 2010 - 01:46   quote  deeplink  
jij was toch die speler met vedette neigingen? :)))))
de flh
 de flh - zondag 27 juni 2010 - 02:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 - 20:19 schreef Leon FR1908 het volgende:
Bij Feyenoord staat zondag de eerste training op het programma. Leuk voor de supporters, maar achter de schermen rommelt het behoorlijk.

Leo Beenhakker, de technische man in Rotterdam-zuid, zit het nogal dwars dat de fincanciële perikelen constant de boventoon voeren, terwijl de selectie schreeuwt om een kwaliteitsimpuls. Met het stoppen van Roy Makaay en het veelvuldige blessureleed van Sekou Cissé en Jon Dahl Tomasson, heeft trainer Mario Been slechts de beschikking over één spits in de tiener Luc Castaignos.

Ik weet dat er geen geld is om te investeren, zelfs niet om spelers te huren, vertelt Beenhakker aan Voetbal International. Het liefst had ik er voor zondag al één of twee spelers bij gehad. Maar dat er een spits komt, moge duidelijk zijn. Er móét en zál een oplossing komen. Met alle respect, het kan niet zo zijn dat Mario aan de competitie begint met alleen Luc Castaignos als gegadigde voor de spitspositie. Sterker, dat is godsonmogelijk.

Beenhakker hekelt de opstelling van de directeuren Eric Gudde en Onno Jacobs, waarbij alles in het teken staat van het terugdringen van de miljoenenschuld. Natúúrlijk moeten we saneren en natúúrlijk is dat heel belangrijk, maar wat mij tegenstaat, is dat het voetbalgedeelte dreigt onder te sneeuwen. Boven alles is Feyenoord een voetbalclub, een gróte club met een enorme sociale achterban.

Ik heb het helemaal gehad. Ik hoor verhalen over topsportbeleid, beleidsplannen 2013 en weet-ik-veel-wat, maar de trainer moet in een busje naar zijn werk. Degene die het woord topsportklimaat nog in zijn mond durft te nemen, ros ik er persoonlijk uit.

LEO///HELD...
Als een echte Rotterdammer
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 juni 2010 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 - 23:45 schreef Ronnie W het volgende:
wanderson halen
Op basis van wat?
jarjar78
 jarjar78 - zondag 27 juni 2010 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 - 19:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

SOA
klinkt koreaans. hopelijk niet te duur.
sevillana
 sevillana - zondag 27 juni 2010 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2010 - 01:46 schreef craven het volgende:
jij was toch die speler met vedette neigingen? :)))))
Yo?
craven
 craven - zondag 27 juni 2010 - 12:19   quote  deeplink  
hahahahaha
MrChriz
 MrChriz - zondag 27 juni 2010 - 15:30   quote  deeplink  
Ben het helemaal eens met Beenhakker.. Gudde moet opdonderen
MMM
 MMM - zondag 27 juni 2010 - 15:48   quote  deeplink  
De trainer hoopt dat hij nog voor het begin van de competitie een nieuwe spits mag verwelkomen, zo vertelde hij. Daar ligt onze prioriteit. Daarom kunnen we ook niet verder met Denny Landzaat. We hebben al veel middenvelders en besteden het geld daarom liever aan iemand voor de spitspositie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 juni 2010 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2010 - 15:48 schreef MMM het volgende:
De trainer hoopt dat hij nog voor het begin van de competitie een nieuwe spits mag verwelkomen, zo vertelde hij. Daar ligt onze prioriteit. Daarom kunnen we ook niet verder met Denny Landzaat. We hebben al veel middenvelders en besteden het geld daarom liever aan iemand voor de spitspositie.
goed nieuws!!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 28 juni 2010 - 04:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2010 - 15:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

goed nieuws!!!!
inderdaad

landzaat is weg!
sevillana
 sevillana - maandag 28 juni 2010 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2010 - 04:34 schreef hotjumper het volgende:

[..]

inderdaad

landzaat is weg!
ik heb 't net ook ergens gelezen
de flh
 de flh - maandag 28 juni 2010 - 14:20   quote  deeplink  
als Erasmus komt dan wordt het gezichtsverlies voor Beenhakker te groot. Eerst Wanderson, nu dit weer. Gudde manipuleert de exit van Beenhakker..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 juni 2010 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2010 - 14:20 schreef de flh het volgende:
als Erasmus komt dan wordt het gezichtsverlies voor Beenhakker te groot. Eerst Wanderson, nu dit weer. Gudde manipuleert de exit van Beenhakker..
Ja daar ben ik ook bang voor..
Maar dan is de vraag waarom wil hij Beenhakker weg hebben..???
craven
 craven - maandag 28 juni 2010 - 14:23   quote  deeplink  
Omdat Leo geld wil uitgeven en meer direct resultaat wil en gudde met de hand op de knip aan de toekomst(in vormen van schuld wegwerken) denkt???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 juni 2010 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2010 - 14:23 schreef craven het volgende:
Omdat Leo geld wil uitgeven en meer direct resultaat wil en gudde met de hand op de knip aan de toekomst(in vormen van schuld wegwerken) denkt???
Iedereen wil schuldenvrij worden maar dat gaat toch alleen met sportieve prestatie`s
in de situatie zoals Feyenoord er nu voor staat??
De Gudde geeft zelfs een beker finale weg die verrekte monkool
craven
 craven - maandag 28 juni 2010 - 14:29   quote  deeplink  
Leg dat Gudde maar uit....
de flh
 de flh - maandag 28 juni 2010 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2010 - 14:29 schreef craven het volgende:
Leg dat Gudde maar uit....
tja..
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juni 2010 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2010 - 14:20 schreef de flh het volgende:
als Erasmus komt dan wordt het gezichtsverlies voor Beenhakker te groot. Eerst Wanderson, nu dit weer. Gudde manipuleert de exit van Beenhakker..
hoezo, hij belooft een spits. Dat klopt dan.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 28 juni 2010 - 18:36   quote  deeplink  
Beenhakker belooft een spits en dan zal die er vast wel komen. Beenhakker is een man met veel connecties en hij heeft beslist een lijstje klaarliggen met spelers, waar dus ook spitsen op staan. Bovendien, als Leo en Mario Feyenoord niet verder kunnen helpen, dan kan niemand het.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 juni 2010 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2010 - 18:36 schreef feyenoord!!! het volgende:
Beenhakker belooft een spits en dan zal die er vast wel komen. Beenhakker is een man met veel connecties en hij heeft beslist een lijstje klaarliggen met spelers, waar dus ook spitsen op staan. Bovendien, als Leo en Mario Feyenoord niet verder kunnen helpen, dan kan niemand het.
precies!!!
de flh
 de flh - maandag 28 juni 2010 - 21:37   quote  deeplink  
+1
sevillana
 sevillana - maandag 28 juni 2010 - 23:29   quote  deeplink  
I'll wait n see what happens
(oftewel, +2)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juni 2010 door sevillana --
dennie
 dennie - dinsdag 29 juni 2010 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2010 - 00:12 schreef moa het volgende:
Mphela hoeft niet te duur te zijn, Landzaat (1.2 miljoen) valt hoogstwaarschijnlijk weg waardoor we weer een beetje adem hebben, waarschijnlijk kunnen er dan zelfs wel 3 of 4 non-EU spelers gehaald worden.
je vergeet 1 ding, die 1.2 miljoen waren extra kosten, geen open kosten.. wat ik wil zeggen het kan niet geherinvesteerd worden.
dennie
 dennie - dinsdag 29 juni 2010 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2010 - 18:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hoezo, hij belooft een spits. Dat klopt dan.
Nou, Erasmus komt niet hij was er al .. t zou em cker wel ongeloofwaardig maken. 'Ik beloof dat er een nieuwe spits bij komt' en dan komt hij met Erasmus aan...
Emile
 Emile - dinsdag 29 juni 2010 - 19:43   quote  deeplink  
ik weet nog dat bosz zei paar jaar terug; er komt een grote verrasing deze transferperiode

komt ie met van dijk aan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Beenhakker belooft komst nieuwe aanvaller"









0.0098590