|
|
kale co
|
|
|
Ben snel weggegaan de eens zo mooie 1e training is AFGEPAKT door gemeente, bestuur,fsv wat een triest zooitje is dit zeg met een mongool als clown bah |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Ja, waar is Peter? Ziek? Wegbezuingd? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
weet ik veel kijk die clown in zijn pakkie hahahahahaha maar dit is echt triest |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Ja, maar dit is gewoon pijnlijk. Nog even en de borrelnootjes worden rondgebracht. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ja dit doet echt zeer ja! maar ze vinden het natuurlijk heel goed verlopen!geen vuurwerk, geen sfeer geen vlaggen doeken en bier nee dit is modern football klapvee,wicky en een broodje pindakaas |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
wel johnny cash muziek hahahaha the ring of fire |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
nee dat is levens gevaarlijk hahhahahahahahahaha |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Oja, sorry, kinderconfetti dan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 10:51 schreef kale co het volgende:Ben snel weggegaan de eens zo mooie 1e training is AFGEPAKT door gemeente, bestuur,fsv wat een triest zooitje is dit zeg met een mongool als clown bah Je zei net dat je blij was dat je thuis bent gebleven?
'jezus ben blij dat ik thuis ben gebleven sfeer loos bedankt feyenoord voor het omzeep brengen van wat eens een mooie traditie was' |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ja sorry ben ff wezen kijken en heel snel weggegaan woon in de buurt maar zeg nou zelf is toch triest dit |
|
|
|
|
dogfan
|
|
|
Jammer, zie het op de TV, zou eerst vanmiddag gaan, blijf maar lekker in de tuin. Op naar 10 juli misschien is het dan gezelliger!!!!! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
mensen ga gewoon teleurgesteld naar huis! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: ik word helemaal schijtziek van jou, facking negatieveling, word is ff lekker voor Barca joh |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 13:55 schreef Quiroz het volgende:[..] ik word helemaal schijtziek van jou, facking negatieveling, word is ff lekker voor Barca joh Hoezo, wat doet die jongen verkeerd? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Altijd maar zeiken op alles, zoals Jappie ook al aangaf in het Kale Co klaag topic, ik respecteer iedere Feyenoorder, en ik geloof ook dat hij een echte is, maar ik word er persoonlijk scheitziek van |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 16:34 schreef Quiroz het volgende:[..] Altijd maar zeiken op alles, zoals Jappie ook al aangaf in het Kale Co klaag topic, ik respecteer iedere Feyenoorder, en ik geloof ook dat hij een echte is, maar ik word er persoonlijk scheitziek van Ik ben t wel een beetje met je eens. Ook met co..dus is lastig |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: effe vorig jaar was het super maar zeg nou eens eerlijk?? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
Als je dit leuk vindt ja dan snap ik na 20 jaar seizoenkaart er mischien helemaal niks van maar dit is sorry feyenoord onwaardig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee Co je hebt gelijk dit keer. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: weet je ik wil juist zo graag dat ik ongelijk heb ik zit hier niet om negatief te zijn! maar om de sfeer terug te brengen passie heel europa praat over de 1e training van feyenoord dat is super maar het is georganiseerd en verkloot.... Ik ben echt de eerste die opstaat als ik het kon en mocht organiseren gaaf met fakkels en passie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar op Varkenoord gewoon lastig. volgend jaar hopelijk langere zomerstop is t gras in de Kuip op tijd. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
idd zou wel eens weten waarom allemaal? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Co, ik heb helemaal niks tegen je, maar je moet begrijpen dat Feyenoord geen cent te makken heeft. Er moeten bobo's gestrikt worden en daarom moesten er betere parkeervoorzieningen geregeld worden. Daardoor is het trainingsveld naar Varkenoord verhuist, en je kan niet met duizenden in bosjes gaan zitten kijken. Dat is de reden dat er maar 5000 in mochten. Dat gezeik met gras in De Kuip is pure onzin, aangezien Feyenoord gewoon op zoek was naar een drogreden. De Kuip huren kost óók geld hé, dat moet wel gerealiseerd worden. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 13:55 schreef Quiroz het volgende:[..] ik word helemaal schijtziek van jou, facking negatieveling, word is ff lekker voor Barca joh nee doe mij a.bilbao. en een echte ja wat moet ik zeggen jaren 90 met 50 man naar heracles in een bus - 8 graden we waren met 50 man dus dan ben ik wel een echte ja ! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 17:02 schreef Quiroz het volgende:Co, ik heb helemaal niks tegen je, maar je moet begrijpen dat Feyenoord geen cent te makken heeft. Er moeten bobo's gestrikt worden en daarom moesten er betere parkeervoorzieningen geregeld worden. Daardoor is het trainingsveld naar Varkenoord verhuist, en je kan niet met duizenden in bosjes gaan zitten kijken. Dat is de reden dat er maar 5000 in mochten. Dat gezeik met gras in De Kuip is pure onzin, aangezien Feyenoord gewoon op zoek was naar een drogreden. De Kuip huren kost óók geld hé, dat moet wel gerealiseerd worden. ik begrijp dat heel goed maar als ik geen euro heb en de fans proberen alles er aan te doen om feyenoord te steunen zou ik me anders opstellen daar probeer ik tegen te vechten! snanering is nodig begrijp ik ook! maar nu mag je blij zijn als je spelers krijgt die om de tiende plaats gaan strijden. en dan kom je in een gat jongen dat wil je niet weten |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 17:08 schreef kale co het volgende:[..] ik begrijp dat heel goed maar als ik geen euro heb en de fans proberen alles er aan te doen om feyenoord te steunen zou ik me anders opstellen daar probeer ik tegen te vechten! snanering is nodig begrijp ik ook! maar nu mag je blij zijn als je spelers krijgt die om de tiende plaats gaan strijden. en dan kom je in een gat jongen dat wil je niet weten Laat ons maar in dat gat komen! Ik steun Feyenoord ook als ze in het rechterrijtje staan of desnoods tegen Telstar spelen, laten we maar opnieuw beginnen, laat dat alles maar gebeuren, zodat we niet ten onder hoeven te gaan! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
sorry hoor maar ik wens niet ten onder te gaan aan wanbeleid |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Accepteer dan het lot |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
lot nee sorry blijf me verzetten tegen mensen die de club en cultuur verzieken |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 17:46 schreef kale co het volgende:lot nee sorry blijf me verzetten tegen mensen die de club en cultuur verzieken had het meer over de sportieve 'successen' |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
oooo ok ja sorry ik alleen over het beleid |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Inderdaad word de sanering ver doorgetrokken, maar dat kan eigenlijk niet anders, want je kan geen sportieve resultaten boeken, terwijl er fors gesaneerd word. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 17:59 schreef Quiroz het volgende:Inderdaad word de sanering ver doorgetrokken, maar dat kan eigenlijk niet anders, want je kan geen sportieve resultaten boeken, terwijl er fors gesaneerd word. O nee waarom niet? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Heeft vak VV dan toch gelijk?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juni 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T kan wel maar is niet reëel.
Best of the rest dit jaar. En bouwen aan de toekomst |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 18:25 schreef Stylzz het volgende:[..] T kan wel maar is niet reëel. Best of the rest dit jaar. En bouwen aan de toekomst precies en met medewerking van directie en Burgermeester hadden we in saneringstijd mooi de beker kunnen winnen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar hebben ze niet veel aan kunnen doen denk ik nog steeds. |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Als dit een voorbode voor de rest van het siezoen is hou ik me hart vast. Foullering, oogscan, dresscode, enz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ikk denk dat we allemaal in driedelig moeten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 18:58 schreef aad 64 het volgende:Als dit een voorbode voor de rest van het siezoen is hou ik me hart vast. Foullering, oogscan, dresscode, enz Als het maar niet de Bavaria dresscode word Aad;) Want dan zien ze mij niet meer hahaha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ik kom in me smoking ja zonder cigaretten |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
want dat mag dalijk ook niet meer |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 10:51 schreef kale co het volgende:Ben snel weggegaan de eens zo mooie 1e training is AFGEPAKT door gemeente, bestuur,fsv wat een triest zooitje is dit zeg met een mongool als clown bah Wat moet je uberhaupt bij een training doen,.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: Ha ha heb je zeker wel een paar versnaperingen op genomen,ben er ook blij om hoor!! |
|
|
|