|
|
joey
|
|
|
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/52498/rik-van-den-boog-ajax-geen-nieuwe-spelers-list
Sjaa.. Als suarez weggaat moeten ze natuurlijk..Dat zegt hij ook,.. Maar verder lijkt het me toch dat je wel een aankoop doet..Als je verder hoort dat er nu een aantal weg zijn..Er waarschijnlijk nog een aantal weggaan..En ajax Sarpong,donald en heijden nog een jaar wil verhuren..Daarbij gaat v/d wiel wsl ook wegg..
Dan moet je toch aankopen doen lijkt me.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Sarpong is een lachertje daar moet je gewoon afscheid van nemen. Verder is een spits(ook al blijft Suarez) wel nodig. Persoonlijk denk ik dat het een taktiek is. Andere clubs laten geloven dat het geld op is zodat zij ook met wat minder genoegen nemen. Maar deze selectie is toch vrij smal vind ik. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Sarpong lachertje!?:O Nouu..Vind ik toch niet..
Er moet zeker een spits bijkomen.. Want je hebt cvitanich ook pas weer terug in december.. Duss nu heb je alleen suk..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juni 2010 door joey -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Dus jij vindt Sarpong Ajax waardig? Tsja als we de lat zo laag gaan leggen dan wordt het weer een matig seizoen |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 14:04 schreef Brandje het volgende:Dus jij vindt Sarpong Ajax waardig? Tsja als we de lat zo laag gaan leggen dan wordt het weer een matig seizoen Heeft bij Nec vorig seizoen echt wel laten zien dat hij er staat..En daarvoorook een periode bij ajax onder MArco geloof ik..
Verder denk ik..Dat als hij de knas krijgt en minuten krijgt bij ajax dat hij zeker een goede word! Zeer groot talent..Vind ik dan!;) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Bij NEC was het ook matig. Begon redelijk maar zakte heel snel weg. Onder MvB werd het al duidelijk dat hij gewoon tekort komt. Is helemaal niet erg maar gewoon niet goed genoeg. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik ben het hierbij met brandje eens. Ik persoonlijk vind Sarpong ook niet Ajax-waardig. Daarbij denk ik dat als van der Wiel en Suarez worden verkocht er echt wel nieuwe spelers zullen komen.
Van der Boog bedoelt alleen te zeggen dat er geen spelers komen wanneer de selectie, zoals die nu is, intact blijft. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 14:16 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik ben het hierbij met brandje eens. Ik persoonlijk vind Sarpong ook niet Ajax-waardig. Daarbij denk ik dat als van der Wiel en Suarez worden verkocht er echt wel nieuwe spelers zullen komen. Van der Boog bedoelt alleen te zeggen dat er geen spelers komen wanneer de selectie, zoals die nu is, intact blijft. Jaaa...Dat snap ik..MAar stel Suarez en vd wiel blijven..Maar oleguer, wieleart, donald(Verhuur), heijden (verhuur), sarpong (verhuur) , gabri (weg), lindgren, kenedy gaan allemaal weg..Dan is de selectie wel magertjes hoor!!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Oleguer mag niet weg van Jol. Voor de rest kan ik niet rouwig zijn om de spelers die vertrekken. Misschien dat v/d Heijden nog wat kan worden. Maar zoals ik al zei er moet wel een spits bij en ik hoop echt dat Lodeiro de kans krijgt want dat vind ik echt een heerlijke speler. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
oleguer blijft, wieleart maakt niet uit, word toch niet gebruikt door Jol. Donald zou ik bij de selectie houden, Blind is nog niet duidelijk wat daarmee gebeurd. Lindgren zou ik ook houden, nuttige voetballer. En als de rest blijft heeft ajax een goede selectie, maar denk wel dat ajax op de achtergrond rond aan het kijken is, alleen word er niks bekend gemaakt, wat ik overigens wel goed vind, want al die geruchten krijg je ook wat van. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Nee oke.. je bent er niet rouwig om..Maar dan is de selectie toch magertjes?? Lodeiro is echt een geweldige speler.. Moet zeker de kans krijgen volgend seizoen..Hoopt dan oook dat Ema verkocht word.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 14:24 schreef dege het volgende:oleguer blijft, wieleart maakt niet uit, word toch niet gebruikt door Jol. Donald zou ik bij de selectie houden, Blind is nog niet duidelijk wat daarmee gebeurd. Lindgren zou ik ook houden, nuttige voetballer. En als de rest blijft heeft ajax een goede selectie, maar denk wel dat ajax op de achtergrond rond aan het kijken is, alleen word er niks bekend gemaakt, wat ik overigens wel goed vind, want al die geruchten krijg je ook wat van. Denk niet dat Lindgren wilt blijven.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Bonevacia was Jol ook positief over. Verder hebben ze Boilesen nog(waar destijds half Europa achteraan zat) voor de verdediging. Ach we zien het allemaal wel. Eerst maar even wereldkampioen worden. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Bonewie? En boilesen jaa.. Tuurlijk je kunt het bijvullen met jeugd,..Maar je wilt ook champions l. voetbal spelen toch..
En jaaaa..Wereldkampioen..Dat zou wel mooi zijn he!;) |
|
|
|
|
alphenaar1951
|
|
|
Het bestuur van ajax heeft totaal geen ambitie om kampioen te worden of Cl te halen. Nog steeds geen spits en sommige spelers gaan weg. In de winter zal het bestuur weer met paniekaankopen komen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahahahaha:P ben je jaloers? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 14:25 schreef joey het volgende:Nee oke.. je bent er niet rouwig om..Maar dan is de selectie toch magertjes?? Lodeiro is echt een geweldige speler.. Moet zeker de kans krijgen volgend seizoen..Hoopt dan oook dat Ema verkocht word.. Inderdaad nog wat geld binnehalen voor ema en een echte linksback aantrekken en een spits aantrekken. Denk ook dat vd/wiel en suarez niet te houden zijn maar dat zeg ik al een tijdje. Als je voor suarez de hoofdprijs krijg kun je je team op 3 plaatsen versterken dus beetje dubbel.
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=71130&abbr=goalcomnl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juni 2010 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Waarom nou gelijk weer op het bestuur lopen zeuren?? Wie gaan er nou weg van de basis-spelers van vorig jaar? Alleen Pantelic toch? Dan is het toch logisch dat je met het zelfde elftal verder gaat? Zeker gezien de resultaten van vorig jaar. Koop je nu een spits dan doe je dat met een lege knip. Als Suarez weg gaat hebben ze geld zat om wat anders te halen. Laat het maar lekker rustig blijven rond Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2010 - 22:13 schreef alphenaar1951 het volgende:Het bestuur van ajax heeft totaal geen ambitie om kampioen te worden of Cl te halen. Nog steeds geen spits en sommige spelers gaan weg. In de winter zal het bestuur weer met paniekaankopen komen. Pantelic is nog steeds in gesprek met AJAX, en het is nmog lang niet zeker dat der spelers weggaan. Lekker makkelijk om maar meteen weer op het bestuur gaan lopen zeiken, het bestuur is er juist voor verantwoordelijk dat het al een jaar lang volledig rustig is rondom ajax, maar goed dat zal jij toch wel niet begrijpen... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Laten we gewoon afwachten hoe het zich ontwikkeld bij Ajax. Ze zijn al van enkele contractspelers af en er heeft een reorganisatie plaatsgevonden. Tot op heden ben ik tevreden en ik wacht de verdere ontwikkelingen rustig af. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
freakie