|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Ajax geïnteresseerd in Kezman' (Ajax1.nl)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Kezman of pantelic? |
|
|
|
Thomas
|
|
|
Ajax zou geïnformeerd hebben naar de diensten van Mateja Kezman. Dat weet Jack van Gelder te melden in NOS Studio Sportzomer. De Amsterdammers zouden telefonisch contact hebben gezocht met een tussenpersoon. Ajax ontkent echter de geruchten rondom Kezman.
Momenteel staat de Serviër onder contract bij Paris Saint-Germain, maar maakte afgelopen seizoen zijn minuten bij Zenit Sint Petersburg. De voormalig PSVer wist in zijn tien optredens niet te overtuigen. De Russen doen dan ook geen beroep op de koopoptie in het huurcontract.
Ajax gaf eerder al te kennen opzoek te zijn naar een nieuwe spits. Marko Pantelic verlengde zijn contract niet in de ArenA, waardoor er een vacature vrij komt. Herta BSCs Adrian Ramos is eveneens in beeld als opvolger van de vertrekkende Servisch international. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
hoe oud is deze jongeman tegenwoordig?? |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Kezman is 31. Lijkt me niet dat we daar een dikke prijs voor moeten neerleggen, maar als hij transfervrij te halen is dan lijkt het me een goeie optie... |
|
|
|
|
Boyan
|
|
|
en we zwaaien met ze allen naar suarez |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Suarez is nog niet weg hoor. Zolang Ajax maar aan de vraagprijs van 40 mlj vasthoudt. Las net een stukje over Juve die ook interesse zou hebben. Daarin staat dat Ajax 24 mlj vraagt. Kijk met dat bedrag wordt het een ander verhaal. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
per4manc.. heb je gelezen wat jol zei? Er moet nog een spits bij.. dat zegt dus niet dat suarez weg gaat.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Kezman is denk ik geen verkeerde voor ajax, ook al is hij 31. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Freakie, lees nou eens wat ik schrijf! |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
|
|
|
Sajayden
|
|
|
tenzij ze diego en 24 miljoen krijgen dan zou k het gelijk doen eerlijk gezegd |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 - 14:30 schreef Sajayden het volgende:tenzij ze diego en 24 miljoen krijgen dan zou k het gelijk doen eerlijk gezegd Wat heeft dat met kezman te maken?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 juni 2010 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Sajayden
|
|
|
quote:Op maandag 28 juni 2010 - 10:12 schreef Per4manc het volgende:Suarez is nog niet weg hoor. Zolang Ajax maar aan de vraagprijs van 40 mlj vasthoudt. Las net een stukje over Juve die ook interesse zou hebben. Daarin staat dat Ajax 24 mlj vraagt. Kijk met dat bedrag wordt het een ander verhaal. ik reageerde daarop, sorry dat je dat niet begreep |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Pure taktiek.
Zelfde als bij Andy... misschien koopt psv hem wel...hahahahahahaha |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Ajax mijn club
|
|
|
Lijkt me een goede keuze heeft altijd aleen neusje voor de goal gehad. Maar Ajax gaat het niet doen.Die gaan proberen de selectie bij elkaar te houden. Dat gaat niet lukken na het wk zullen Suarez, vd Wiel, Rommedahl, Emmanuelson en misschien Vertonghen en Eriksen gaan vertrekken. En dan gaat Ajax weer in paniek allerlei spelers aantrekken die we eigenlijk helemaalniet willen hebben. Bestuur en trainer wakker worden!!!!! |
|
|
|
|
Ajax mijn club
|
|
|
En dan gaan ze waarschijnlijk ook nog proberen Pantelic te behouden door hem zijn zin te geven met een meerjarige verbintenis. Maar geloof me dat als Suarez er niet meer naast staat om voor de afleiding te zorgen, dan maakt PAntelic nog geen 5 doelpunten in een seizoen!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
@ ajax mijn club
Denk niet dat al die spelers weggaan..Miss 1 of 2 door jou opgenoemde..niet meer..Zal ajax niet toestaan! Suarez willen ze minimaal 30 miljoen voor.., vd wiel zeker 15 tot 20.. Eriksen gaat niet weg..Laten ze niet gaan.. PAntelic,..Sjaa..gewoon eenjarig contract of niet! punt!..Rommedahl hopelijk niet!.. Ema mag van mij weg!..Vertongen wil zelf nog niet gaan..;) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juli 2010 - 00:12 schreef joey het volgende:@ ajax mijn club Denk niet dat al die spelers weggaan..Miss 1 of 2 door jou opgenoemde..niet meer..Zal ajax niet toestaan! Suarez willen ze minimaal 30 miljoen voor.., vd wiel zeker 15 tot 20.. Eriksen gaat niet weg..Laten ze niet gaan.. PAntelic,..Sjaa..gewoon eenjarig contract of niet! punt!..Rommedahl hopelijk niet!.. Ema mag van mij weg!..Vertongen wil zelf nog niet gaan..;) Ben het grotendeels met je eens alleen Rommedahl weg of niet? Vind hem erg gegroeid onder jol en modelprof dus een jaartje erbij houden zo mooi zijn. Emanuelson als ie niet bijtekent proberen nog wat geld voor te krijgen.
On. liever kezman dan pantelic.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juli 2010 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kezman is door Jol ook al ontkracht, zal dus wel een fabeltje zijn... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juli 2010 - 08:37 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ben het grotendeels met je eens alleen Rommedahl weg of niet? Vind hem erg gegroeid onder jol en modelprof dus een jaartje erbij houden zo mooi zijn. Emanuelson als ie niet bijtekent proberen nog wat geld voor te krijgen. On. liever kezman dan pantelic. Rommedahl hopelijk niet weg bedoel ik XD Sorry..Nee inderdaad verlengen!!! Ema mag weg jah.. Heb je tenminstre nog geld voor hem gevangen..Jammer dat hij niet op het wk actief is..:( Dan had dat miss geholpen..
On: Kezman niet .. Pantelic alleen voor een jaar..anders niet |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
haha joey voor nu ben ik het oneens.. Pantelic heb ik zien voetballen bij servie.. Lekker aannames zeg.. NOT!! Pantelic is echt troep.. Maar heeft ons natuurlijk wel geholpen het afgelopen seizoen want met 10 man spelen is al helemaal lastig.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Kezman is over the hill en het is niet de type spits die Ajax nodig heeft. Ik vind hem niet zo'n goed aanspeelpunt en het lijkt me geen gemakkelijke jongen wat weer een hoop irritatie kan opwekken bij ons eigen publiek, maar ook bij supporters van de tegenstander. NIET DOEN. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juli 2010 - 15:36 schreef freakie het volgende:haha joey voor nu ben ik het oneens.. Pantelic heb ik zien voetballen bij servie.. Lekker aannames zeg.. NOT!! Pantelic is echt troep.. Maar heeft ons natuurlijk wel geholpen het afgelopen seizoen want met 10 man spelen is al helemaal lastig.. Vond je hem slecht afgelope seizoen?.. Wk is ffies wat anders dan de nederlandse eredivisie heh!:P Hahha.. Ik vond het elftal zo prima..Waarom veranderen.. Tenzij er een nieuwe spits komt die echt master is,,..KEzman is datniet.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Joey ja die vond ik slecht.. Hij moest daar staan want suk kon je daar niet neerzetten maar pantelic was echt niet goed.. Wk is inderdaad wat anders maar als je goed ben moet je toch wat kunnen laten zien.. Pantelic is niet behendig.. niet sterk geen erg goed aanspeel punt.. Als je op het wk niet iets kan laten zien dan ben je ook niet echt belangrijk in de champions league.. Pantelic heeft doelpunten gescoord en voor de rest soms een aardig slimme actie.. Maar toch zie ik zoon type als twente heeft gekocht.. Die janko.. Hij is sterk en een goed aanspeel punt.. Waarom 196 cm
Ik vond het elftal niet slecht maar als er iets verbetert moet worden is dat de spits positie..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juli 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2010 - 21:03 schreef freakie het volgende:Joey ja die vond ik slecht.. Hij moest daar staan want suk kon je daar niet neerzetten maar pantelic was echt niet goed.. Wk is inderdaad wat anders maar als je goed ben moet je toch wat kunnen laten zien.. Pantelic is niet behendig.. niet sterk geen erg goed aanspeel punt.. Als je op het wk niet iets kan laten zien dan ben je ook niet echt belangrijk in de champions league.. Pantelic heeft doelpunten gescoord en voor de rest soms een aardig slimme actie.. Maar toch zie ik zoon type als twente heeft gekocht.. Die janko.. Hij is sterk en een goed aanspeel punt.. Waarom 196 cm Ik vond het elftal niet slecht maar als er iets verbetert moet worden is dat de spits positie.. kom op jongen, als je 15 goals maakt en belangrkijk bent in de "grote" eredivisie wedstrijden, dan kun je onmogelijk zeggen dat het slecht was.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
juist..
Ik was eerst ook niet van pantelic..Maar hij heeft me toch overgehaald.. Zeker een goed seizoen achter de rug hoor!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Welke grote wedstrijd was hij nou belangrijk.. Hij scoorde ongv 10 goals als ajax met 2-0 voor stond.. nee sorry.. Bij zo veel wedstrijden wat hij niet heel belangrijk.. nee mij haal je niet over.. Vertel mij eens welke (grote) eredivisie wedstrijden hij heel belangrijk is geweest.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
PSV. Feyenoord met een assist. AZ en Twente Thuis...
Of zijn er nog meer topwedstrijden op te noemen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Tsja tegen az.. Kunnen we net zo goed ook rkc meerekenen.. Kom op zo grote waarden had hij echt niet een 3e doelpunt scoren of een assist geven bij het 3e doelpunt is niet bepaald belangrijk.. Zo heel veel topwedstrijden zijn het dus niet geweest.. van de 8 heeft hij er bij 3 een goals gescoord.. Waar hij trouwens echt ook heel slecht speelde heel vaak bal verlies balletje terug richting vertonghen of steek.. Of balletje dat over zijn voet rol.. Echt niks goeds te melden voor de rest dus eigenlijk 1 goal maar de rest van de wedstrijd niks presteren.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Je bent duidelijk geen fan van Pantelic freakie....:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 01:49 schreef freakie het volgende:Tsja tegen az.. Kunnen we net zo goed ook rkc meerekenen.. Kom op zo grote waarden had hij echt niet een 3e doelpunt scoren of een assist geven bij het 3e doelpunt is niet bepaald belangrijk.. Zo heel veel topwedstrijden zijn het dus niet geweest.. van de 8 heeft hij er bij 3 een goals gescoord.. Waar hij trouwens echt ook heel slecht speelde heel vaak bal verlies balletje terug richting vertonghen of steek.. Of balletje dat over zijn voet rol.. Echt niks goeds te melden voor de rest dus eigenlijk 1 goal maar de rest van de wedstrijd niks presteren.. AZ geen topwedstrijd, ik kan mij herineren, dat ajax in de rust rijp was voor de pijnbank, en pas in de 2e helft goed heeft gespeeld. de assist op Emanuelson tegen psv. Nee sorry freaky, maar je kraamt nu echt onzin uit. Zelfs Jol wil nog steeds pogingen wagen om hem te behouden, zal hij dat doen als hij niet belangrijk zou zijn geweest.
Na Huntelaar en Suarez heeft ajax geen spitsen gehad de afgelopen 10 jaar die er 15 inschoten, of zegt ook dat niks.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik kraam geen onzin uit ik vind hem echt heel slecht.. Ik vind voor een spits doelpunten zeker belangrijk alleen 15 scoren waarvan de meeste gescoord werden toen de wedstrijd al gespeeld was vind ik niet veel zeggen nee.. Jol doet inderdaad een poging ja maar heb jij wel eens bedacht waarom? Pantelic hoeft niet meer gekocht te worden.. Een transfer vrije speler van die kwaliteit is wel te vinden maar pantelic zit nu in de groep dus is pantelic op het begin veel beter..
Maar ajax wil niet meer gaan betalen of meer dan 1 jarig contract geven.. Dat wil wat zeggen.. Als pantelic echt zo goed is geven ze hem een 2 jarig contract met een goed salaris..
Je hebt het telkens trouwens over iemand met respect behandelen en de sfeer op dit forum.. Doe jij dat ook want ik kraam geen onzin uit ik geef mijn mening.. Dat ik het niet met jou eens ben is niet dat iemand gelijk onzin uitkraamt..
ajax heeft niks beters dan pantelic en kan ook niks beters kopen.. Maar dat wil niet zegge dat hij goed is.. We kunnen wel een spits halen van mvv maar daar schiet je inderdaad niks mee op.. Die janko van twente die moest twente kopen voor een flink bedrag.. Maar ik weet nu al zeker dat hij het beter gaat doen dan pantelic..
Een spits die alleen op makkelijke momenten goals kan maken.. en Voor de rest eigenlijk overal zeer zwak in is hoeft van mij niet te blijven.. Ik weet dat je redelijk fan ben van pantelic remco maar als je wedstrijden ziet is hij net zo gemakzuchtig als emanuelson, Erg langzaam, niet sterk in de lucht maar ook niet sterk op de grond.. Kan de bal niet goed kaatsen of vast houden.. Dat hij soms goede momenten heeft kan.. Maar die had emanuelson ook..
Huntelaar(2005/2008), suarez(2008/2010), ibrahimovic(2001/2004) dit zijn dus de spelers die we hebben gehad.. kwa spitsen Jij weet best dat deze spelers 10 keer beter waren.. Ik geef telkens aan dat ik die goals heelleuk vind maar ook meer let op sterkte ect.. Ik Ibrahimovic heeft er 13 gescoord dus inderdaad geen 15.. Maar ag die had een actie, kon het team daarmee helpen.. En had de kracht.. Hem onderuit halen kon bijna niet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juli 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 14:07 schreef freakie het volgende:Ik kraam geen onzin uit ik vind hem echt heel slecht.. Ik vind voor een spits doelpunten zeker belangrijk alleen 15 scoren waarvan de meeste gescoord werden toen de wedstrijd al gespeeld was vind ik niet veel zeggen nee.. Jol doet inderdaad een poging ja maar heb jij wel eens bedacht waarom? Pantelic hoeft niet meer gekocht te worden.. Een transfer vrije speler van die kwaliteit is wel te vinden maar pantelic zit nu in de groep dus is pantelic op het begin veel beter.. Maar ajax wil niet meer gaan betalen of meer dan 1 jarig contract geven.. Dat wil wat zeggen.. Als pantelic echt zo goed is geven ze hem een 2 jarig contract met een goed salaris.. Je hebt het telkens trouwens over iemand met respect behandelen en de sfeer op dit forum.. Doe jij dat ook want ik kraam geen onzin uit ik geef mijn mening.. Dat ik het niet met jou eens ben is niet dat iemand gelijk onzin uitkraamt.. ajax heeft niks beters dan pantelic en kan ook niks beters kopen.. Maar dat wil niet zegge dat hij goed is.. We kunnen wel een spits halen van mvv maar daar schiet je inderdaad niks mee op.. Die janko van twente die moest twente kopen voor een flink bedrag.. Maar ik weet nu al zeker dat hij het beter gaat doen dan pantelic.. Een spits die alleen op makkelijke momenten goals kan maken.. en Voor de rest eigenlijk overal zeer zwak in is hoeft van mij niet te blijven.. Ik weet dat je redelijk fan ben van pantelic remco maar als je wedstrijden ziet is hij net zo gemakzuchtig als emanuelson, Erg langzaam, niet sterk in de lucht maar ook niet sterk op de grond.. Kan de bal niet goed kaatsen of vast houden.. Dat hij soms goede momenten heeft kan.. Maar die had emanuelson ook.. Huntelaar(2005/2008), suarez(2008/2010), ibrahimovic(2001/2004) dit zijn dus de spelers die we hebben gehad.. kwa spitsen Jij weet best dat deze spelers 10 keer beter waren.. Ik geef telkens aan dat ik die goals heelleuk vind maar ook meer let op sterkte ect.. Ik Ibrahimovic heeft er 13 gescoord dus inderdaad geen 15.. Maar ag die had een actie, kon het team daarmee helpen.. En had de kracht.. Hem onderuit halen kon bijna niet.. Ibrahimovic is een fantstische voetballer geworden, maar bij AJAX heeft hij het helemaal niet goed gedaan, hij maakt 13 goals en heeft 4 assists dat seizoen, Pantelic maakt 16 goals en heeft 7 assisst. Eens spits wordt op niks anders afgerekend dan Goals en Assists, niet te vergeten dat Ibrahimovic ook nog eens spelers als van der Vaart en Snijder om zich heen had spelen.
Statistich gezien (en uiteindelijk is dat het enige dat telt) is Pantelic voor AJAX waardevoller geweest dan Ibrahimovic, bij Pantelic ziet het er alleen allemaal wat houterig uit, daarom vinden veel mensen hem niet goed genoeg.
Het enige dat telt zijn statistieken, dat bepaalt namelijk de prijzen die je als club wint... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Nou.. Ibra en huntie waren inderdaad veel beter dan pantelic..Mar pantelic is ook niet verkeerd hoor..Goede spits voor ajax.. Of ze moeten met iets beters komen.. Dan vind ik het prima..Maar daar hebben ze geen geld voor ! dus bij deze ,,.. pantelic mag van mij best blijven..maar niet voor 3 a 4 seizoenen,,gewoon bijtekenen voor 1 seizoen..Anders gewoon opzoek gaan naar een vervanging helaas..
En dat vind ik de kerstman niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 16:35 schreef joey het volgende:Nou.. Ibra en huntie waren inderdaad veel beter dan pantelic..Mar pantelic is ook niet verkeerd hoor..Goede spits voor ajax.. Of ze moeten met iets beters komen.. Dan vind ik het prima..Maar daar hebben ze geen geld voor ! dus bij deze ,,.. pantelic mag van mij best blijven..maar niet voor 3 a 4 seizoenen,,gewoon bijtekenen voor 1 seizoen..Anders gewoon opzoek gaan naar een vervanging helaas.. En dat vind ik de kerstman niet! Waarom was Ibrahimovic in ZIJN TIJD BIJ AJAX een betere speler dan dat PAntelic afgelopen seizoen was??? ik snap het denk ik niet helemaal.
Een spits staat op de 9 positie voor 2 dingen, goals maken en assists geven.
Pantelic heeft er in zijn enige seizoen van beide meer gemaakt dan Ibrahimovic in zijn beste AJAX seizoen. randzaken zoals een goede actie hebben sterk aan de bal zijn, of wat je ook maar wilt verzinnen, moeten altijd het doel hebben om tot scoren te komen... Alles draait om rendement en Pantelic had afgelopen seizoen meer rendement dan Ibrahimovic in zijn beste seizoen voor AJAX.
En volgens mij was men helemaal niet extreem goed te spreken over Ibrahimovic in zijn AJAX tijd. Later werd hij steeds beter. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco.. Dat is leuk gezegt maar in statestieken inderdaad word je afgerekent op goals en assists.. Maar op het veld zijn er ook meer dingen nodig dan alleen die dingen.. Die goals en assists heeft hij gemaakt das prima.. Maar voor de rest heeft hij op het veld niks kwa mentaliteit laten zien, Niks kwa acties(verliest de bal als hij wat probeert) en houd de bal nooit goed in het team.. Je zegt sneijder en van der vaart.. Dat waren aanvallende middevelders.. Pantelic heeft suarez om hem heen.. Suarez maakt een actie en er zijn dan nog maar 2 a 3 verdedigers.. Zo ging dat bijna altijd.. Pantelic word bij mij niet afgerekent op zijn houterigheid ik hou van spelers die de bal in de groep kunnen houden die sterk zijn en spelers zoals suarez beter maken.. Pantelic deed dat niet.. Het was andersom.. Suarez maakte pantelic beter.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Helaas remco is dat geen randzaak.. De bal in de groep houden en daarom voor dreiging zorgen is heel belangrijk en dan hoeft daar geen assist of een goal uit te komen.. Maar je zorgt ervoor dat de bal in de groep blijft.. Een actie is dus ook belangrijk want daarmee zorg je voor dreiging.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Helaas remco is dat geen randzaak.. De bal in de groep houden en daarom voor dreiging zorgen is heel belangrijk en dan hoeft daar geen assist of een goal uit te komen.. Maar je zorgt ervoor dat de bal in de groep blijft.. Een actie is dus ook belangrijk want daarmee zorg je voor dreiging.. Je hebt het terlkens over rendement maar als jij pantelic goed vind is emanuelson dus ook goed geweest.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 16:44 schreef remco k het volgende:[..] Waarom was Ibrahimovic in ZIJN TIJD BIJ AJAX een betere speler dan dat PAntelic afgelopen seizoen was??? ik snap het denk ik niet helemaal. Een spits staat op de 9 positie voor 2 dingen, goals maken en assists geven. Pantelic heeft er in zijn enige seizoen van beide meer gemaakt dan Ibrahimovic in zijn beste AJAX seizoen. randzaken zoals een goede actie hebben sterk aan de bal zijn, of wat je ook maar wilt verzinnen, moeten altijd het doel hebben om tot scoren te komen... Alles draait om rendement en Pantelic had afgelopen seizoen meer rendement dan Ibrahimovic in zijn beste seizoen voor AJAX. En volgens mij was men helemaal niet extreem goed te spreken over Ibrahimovic in zijn AJAX tijd. Later werd hij steeds beter. Die randzaken zijn echt wel belangrijker dan jij vind.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 16:51 schreef freakie het volgende:Helaas remco is dat geen randzaak.. De bal in de groep houden en daarom voor dreiging zorgen is heel belangrijk en dan hoeft daar geen assist of een goal uit te komen.. Maar je zorgt ervoor dat de bal in de groep blijft.. Een actie is dus ook belangrijk want daarmee zorg je voor dreiging.. Je hebt het terlkens over rendement maar als jij pantelic goed vind is emanuelson dus ook goed geweest.. Ohw ik vind Ema niet slecht hoor..:P Maar moet wel verkocht worden wil je er nog geld uit halen! Daarnaast hebben we lodeiro die volgens mij best op zijn plek kan spelen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 16:51 schreef freakie het volgende:Helaas remco is dat geen randzaak.. De bal in de groep houden en daarom voor dreiging zorgen is heel belangrijk en dan hoeft daar geen assist of een goal uit te komen.. Maar je zorgt ervoor dat de bal in de groep blijft.. Een actie is dus ook belangrijk want daarmee zorg je voor dreiging.. Je hebt het terlkens over rendement maar als jij pantelic goed vind is emanuelson dus ook goed geweest.. Emanuelson is dan juist heel erg slecht geweest, kijk eens naar zijn goals en assits afgelopen seizoen, die heeft absoluut geen rendement.
Een actie maken is voor een spits abslouut een randzaak, en dat zou jij ook moeten vinden, aangezien ook Huntelaar absoluut geen eigen actie heeft... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 16:47 schreef freakie het volgende:Remco.. Dat is leuk gezegt maar in statestieken inderdaad word je afgerekent op goals en assists.. Maar op het veld zijn er ook meer dingen nodig dan alleen die dingen.. Die goals en assists heeft hij gemaakt das prima.. Maar voor de rest heeft hij op het veld niks kwa mentaliteit laten zien, Niks kwa acties(verliest de bal als hij wat probeert) en houd de bal nooit goed in het team.. Je zegt sneijder en van der vaart.. Dat waren aanvallende middevelders.. Pantelic heeft suarez om hem heen.. Suarez maakt een actie en er zijn dan nog maar 2 a 3 verdedigers.. Zo ging dat bijna altijd.. Pantelic word bij mij niet afgerekent op zijn houterigheid ik hou van spelers die de bal in de groep kunnen houden die sterk zijn en spelers zoals suarez beter maken.. Pantelic deed dat niet.. Het was andersom.. Suarez maakte pantelic beter.. En Pantelic is juist erg balvast gebleken zolang hij zelf geen actie maakt, hij wacht juist heel vaak met afspelen zodat bijvoorbeeld de Zeeuw tijd krijgt om bij te sluiten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: je moet goed lezen vriend, ik zeg nergens dat het onbelangrijk is, ik zeg enkel dat het altijd als doel moet hebben om te scoren... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Al die dingen zijn ook belangrijk als spits ookal haal je er zelf geen doelpunt of assist uit..Ik vind PAntelic goed.. hij maakt z'n goals wel.. Maar kan geen iege actie maken.. zo heeft iedere spits zijn sterke en zwakke punten.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco nee inderdad huntelaar kan geen eigen actie maken maar is wel sterk en bal vast en scoort o0ok nog eens veel meer.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Pantelic vind ik gewoon niet goed.. als ajax ergens kan verbeteren is dat op de spits positie.. Emanuelson heeft op die plek heel veel belangrijke dingen gedaan voor ajax.. was ook niet goed nee.. Pantelic verloor in de wedstrijd als hij 40 keer de bal kreeg 30 a 35 keer de bal.. Maar emanuelson heeft net zoon inzet als pantelic.. T is wel jammer dat je niet lees want ik zeg actie maken, sterk zijn ect zijn belangrijk voor een spits.. Dat wil dus niet betekenen dat een spits al die dingen moet kunnen maar gebruik moet maken van zijn sterke punten.. Huntelaar zijn kracht, suarez zijn acties.. Maar pantelic is een matige spits die dit allemaal niet heeft.. Natuurlijk hij scoort en we vinden niet zomaar een speler van 1 a 2 mil van de zelfde kwaliteit.. Dus pantelic is de beste optie geweest voor t afgelopen seizoen.. Het is geen miskoop geweest.. Maar ik vind het met de champions league in het vooruitzicht een erg matige speler.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Wat zou jij als alternatief doen freakie? Wie moet de plaats van Pantelic inemen?.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou dat weet ik eerlijk gezegt niet.. wat ik net al zij met de mogelijkheden die ajax heeft is het nauwelijks mogelijk om een veel betere speler te halen.. Ajax zou moeten zoeken naar een type janko die twente laatst haalden.. Alleen daar heeft ajax nu niet de mogelijkheden voor.. Dus rond je 20-22 jaar en sterk en goed met kaatsen.. Zo heb je iemand voor de toekomst die niet de doelpunten hoeft te maken gelijk maar andere spelers beter laat voetballen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Of ga opzoek naar een goede rechteraanvaller.. En zet suarez in de spits.. |
|
|
|