BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax geïnteresseerd in Kezman'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 28 juni 2010 - 00:37
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Ajax geïnteresseerd in Kezman' (Ajax1.nl)

Hummel10
 Hummel10 - maandag 05 juli 2010 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juli 2010 - 00:18 schreef joey het volgende:
Uhh..Suarez is links..
+ suarez zie ik liever niet in de spits!
sulejmani breekt dit seizoen door op links/ suarez als ie blijft centrum/ rommedahl
rechts opzich geen slechte aanval. Of toch berg huren voor jaar met optie tot koop

Dan heb je sulejmani/cvitanich(berg)/suarez voor de nederlandse competitie is dat wel
goed genoeg.
remco k
 remco k - maandag 05 juli 2010 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 18:18 schreef freakie het volgende:
Remco nee inderdad huntelaar kan geen eigen actie maken maar is wel sterk en bal vast en scoort o0ok nog eens veel meer..
In het halve seizoen onder van basten maar 6 goals in 16 wedstrijden is ook niet echt veel toch. en Pantelic kan net zo goed als Huntelaar een bal vasthouden. Huntelaar is tuurlijk wel de betere speler, maar voetballend is pantelic een prima speler voor ajax, en kan ook prima mee in de CL in de rol zoals hij die heeft vervuld.

wat ik over hem schrijf betekend overigens niet dat ik vind dat hij bij AJAX moet blijven, want hij heeft wel een veel te grote smoel...
remco k
 remco k - maandag 05 juli 2010 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juli 2010 - 00:18 schreef joey het volgende:
Uhh..Suarez is links..
+ suarez zie ik liever niet in de spits!
UUUhhhh, waar kijk jij eigenlijk na??? Suarez is echt volledig RECHTSBENIG en kan redelijk wat met links.... Kijk z'n vrije trappen en penalty's maar terug
freakie
 freakie - maandag 05 juli 2010 - 11:30   quote  deeplink  
Remco dat vind ik beetje raar jij weet best dat in dat halve jaar pantelic er ook geen 6 heeft gescoord.. T is dan niet te vergelijken in de seizoenen die hij voledig heeft gespeeld heeft hij het veel beter gedaan.. En de bal vast houden doet pantelic dus niet he.. Een verdediger van rkc duwt hem nog omver.. Dat vind ik voor een spits die we dan in de champions league moeten hebben we een beetje te zwak..
freakie
 freakie - maandag 05 juli 2010 - 11:32   quote  deeplink  
Hummel cvitanisch is niet zo als pantelic alleen jonger en kan ook geen actie maken.. Als je met die lengte geen goede actie kan maken dan ben je niet goed voor de champions league.. Je moet niet nu op eredivisie nivo denken maar op voorronde champions league en groepsfase(eventueel) Daar moet je goed genoeg voor zijn..
joey
 joey - maandag 05 juli 2010 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juli 2010 - 10:14 schreef remco k het volgende:

[..]

UUUhhhh, waar kijk jij eigenlijk na??? Suarez is echt volledig RECHTSBENIG en kan redelijk wat met links.... Kijk z'n vrije trappen en penalty's maar terug
Ik bedoel dat hij op links speelt!..XD
joey
 joey - maandag 05 juli 2010 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juli 2010 - 11:32 schreef freakie het volgende:
Hummel cvitanisch is niet zo als pantelic alleen jonger en kan ook geen actie maken.. Als je met die lengte geen goede actie kan maken dan ben je niet goed voor de champions league.. Je moet niet nu op eredivisie nivo denken maar op voorronde champions league en groepsfase(eventueel) Daar moet je goed genoeg voor zijn..
+ cvitanich komt pas in Januari terug..
remco k
 remco k - maandag 05 juli 2010 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juli 2010 - 11:30 schreef freakie het volgende:
Remco dat vind ik beetje raar jij weet best dat in dat halve jaar pantelic er ook geen 6 heeft gescoord.. T is dan niet te vergelijken in de seizoenen die hij voledig heeft gespeeld heeft hij het veel beter gedaan.. En de bal vast houden doet pantelic dus niet he.. Een verdediger van rkc duwt hem nog omver.. Dat vind ik voor een spits die we dan in de champions league moeten hebben we een beetje te zwak..
Echt volledige onzin dat hij geen bal bij zich kan houden, hij heeft juist erg vaak laten zien dat wel te kunnen erg veel goals van De Jong komen juist doordat hij vaak de bal bij zich houd en wacht op aansluiting van De Jong of de Zeeuw. Sterker nog het is 1 van zijn grote krachten, dat zegt Jol vrijwel altijd als hij over Pantelic praat.
Pantelic houd zich staande in de bundesliga, ga aub geen rare dingen roepen dat hij zich niet staande kan houden tegen rkc. je overdrijft nu namelijk echt verschrikkelijk...

Ik snap trouwens je opmerking niet over dat halve jaar.
bully
 bully - maandag 05 juli 2010 - 18:26   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Kezman of pantelic?

quote:
Op maandag 28 juni 2010 - 11:15 schreef Yordee1 het volgende:
Maar Siem is kopsterker dan Pantelic, is sneller en heeft ook nog een beter schot dan Pantelic...
siem is juist gevaarlijk door zijn opkomen.
plus dat hij door zijn werklust vaak de aanval van de tegenstander ontregelt.
als je die in de spits zet alleen omdat hij goed kopt haal je al zijn sterke punten uit zijn spel.
want de jong is goed maar zeker geen spits.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax geïnteresseerd in Kezman'

0.0106639